[S.T.A.L.K.E.R. The Chernobyl Shadows - Life In A Dead Zone]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez scigacz1975 w 09 Maj 2011, 08:58

Akurat z tym nie mam problemu - win7 64 i 4 GB więc jeszcze nie zapełnia, ale dobrze wiedzieć :wink: :!:
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Reklamy Google

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez Mamon w 10 Cze 2011, 14:03

Mam pewien problem otóż włącza mi się intro itp. pisze "Asus... coś tam " i w tym momencie wywala mi gra i schodzi do windowsa a gry nie ma. Jak to naprawić?

Uwagi moderatora:

Pomarańczowa ramka u góry
Mamon
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 10 Cze 2011, 14:00
Ostatnio był: 11 Cze 2011, 23:25
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez thainoodles w 02 Lip 2011, 21:10

Z góry przepraszam za archeologowanie.

Modziwo jest naprawde przednie ale ma jeden minus a mianowicie gram w jego zimową wersje i jak dla mnie za często jest ładna pogoda. :( Chciałbym widzieć nonstop potężną śnieżyce, nie wiecie może który plik odpowiada za ustawianie pogody?

Uwagi moderatora:

Jeżeli masz problem to żaden z Ciebie archeolog ;) - Wheeljack
thainoodles
Stalker

Posty: 65
Dołączenie: 14 Lut 2011, 10:28
Ostatnio był: 18 Wrz 2016, 22:51
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 25

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez scigacz1975 w 03 Lip 2011, 10:28

Zaimplementowałem do tego moda S.W.O. 3.1 @Trojanucha - w wersji ZIMA jest po prostu śnieg zamiast deszczu (zmieniona grafika opadów i odgłosy towarzyszące) skrypt pogodowy został ten sam, więc może @Trojanuch Ci podpowie co i gdzie zmienić.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez Krzysu_Pl w 05 Lip 2011, 02:07

Mam pytanie odnośnie Saigi 12, gram w czystego O.L. 2.2 a interesuje mnie czy ty robiłeś coś z nią.
Mianowicie, w twoi modzie da się podczepić celownik (i tłumik ;)) pod tą broń, w orginalnym O.L. tak sie
raczej nie da.

Mógłbyś podać mi te pliki i powiedzieć z kąd to wygrzebałeś?
Z góry dziękuje (:.
Awatar użytkownika
Krzysu_Pl
Tropiciel

Posty: 314
Dołączenie: 05 Maj 2010, 19:23
Ostatnio był: 24 Kwi 2022, 21:40
Ulubiona broń: RGD-5 Grenade
Kozaki: 81

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez scigacz1975 w 05 Lip 2011, 07:55

Nie pamiętam skąd ale ściągałem ogf-y od saygi 12k i łączyłem razem. Ale zachowałem resztę z obliviona więc zamień sobie z moimi plikami i będzie git. Jak nie masz już mojego moda to napisz mi pw to Ci upnę.

Za ten post scigacz1975 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Krzysu_Pl.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez Werewolver w 06 Lip 2011, 17:11

Mam problem, a mianowicie: w modzie Oblivion Lost chciałbym przywrócić stare dźwięki z sarkofagu w CEJ, lecz nigdzie nie umiem tych plików znaleźć. Czy ktoś mógłby udostępnić do ściągnięcia dźwięki monolitu
(idi ka mnie itp)
Image
Awatar użytkownika
Werewolver
Tropiciel

Posty: 216
Dołączenie: 06 Lut 2011, 13:53
Ostatnio był: 03 Kwi 2014, 20:53
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Storming Obokan
Kozaki: 37

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez scigacz1975 w 06 Lip 2011, 17:51

gamedata\sounds\characters_voice\scenario\sarcofag - tu masz nowe dźwięki z sarkofagu. Nie testowałem tego ale chyba najprościej będzie usunąć cały katalog sarcofag. Żeby nie było zonka to przenieś go gdzieś na próbę, a jak zadziała to dopiero wywalisz.

Za ten post scigacz1975 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive gatts.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez gatts w 09 Lip 2011, 13:32

Witam. Dzięki za moda z pełnym opisem uruchamiania. Hula.

Mam jednak pewien problem, a mianowicie od wejścia na złomowisko ekipy biesa i sieryja są do mnie wrogo nastawione. Nie wiem czyja to wina, moja czy gry. w przeszłości 2 razy przeszedłem stalkera więc wydaje mi się że to nie jest normalne. Aczkolwiek nie kojarzę czy odratowanie gościa z rąk bandytów przy wejściu było konieczne
gatts
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 09 Lip 2011, 13:21
Ostatnio był: 16 Sie 2011, 02:38
Miejscowość: Pogórze dynowskie
Kozaki: 1

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez SLAYER w 09 Lip 2011, 13:36

mam mały problemik z misją od barmana coby wbic się do laborki w dolinie mroku,zabiłem dzika bandziora i mam jeszcze zabić jakiegoś burera który ma drugi klucz gdzie go znajde i te jego lochy? bo latam po dolinie jak żyd po pustym sklepie i nie mogę go znaleźć
Obrona kraju jest naszą POWINNOŚCIĄ
Awatar użytkownika
SLAYER
Stalker

Posty: 74
Dołączenie: 28 Maj 2010, 16:16
Ostatnio był: 14 Mar 2019, 15:26
Miejscowość: Wrocław
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 18

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez scigacz1975 w 09 Lip 2011, 13:39

zacznij od autosave wejścia na wysypisko bo pewnie postrzeliłeś bandytów na wejściu zanim "młody" krzyknął "ETA BANDITI" (dopiero po tym zmieniają się w bandytów, wcześniej są samotnikami)

@SLAYER jak pomogłeś odbić więźnia z powinności to obok jest stara fabryka - tam jest wejście na dół i zamknięte drzwi, jak podejdziesz do nich i aktywujesz to się otworzą, pod klawiszem "M" masz mapę - na niej będzie zaznaczone
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez SLAYER w 09 Lip 2011, 14:04

tak robie tylko w tym sęk że gdy podchodze do drzwi to się nie otwierają i tu jest szkopuł
Obrona kraju jest naszą POWINNOŚCIĄ
Awatar użytkownika
SLAYER
Stalker

Posty: 74
Dołączenie: 28 Maj 2010, 16:16
Ostatnio był: 14 Mar 2019, 15:26
Miejscowość: Wrocław
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 18

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości