[utAMK] by utak3r

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [utAMK] by utak3r

Postprzez JABŁKO w 31 Mar 2010, 21:59

A bedzie jakieś rozwiąznie do tego problemuz pogodą, bo nie wiem czy nie odisntalować moda i wrócić do dimasa hehehe ;p AMK chyba zawsze był ciekawym modem poprzednio grałem w AMK 1.4 bodajże i właśnie przez te błędy z ogg missing tak się skopal ,że nie dało się grać wcale ;] więc może tego moda opartego na amk uda mi się ukończyć hehe ;] a pozatym to jest jeszcze więcej dziwnych zdarzeń oprócz tych które opisuje n3ro11 ;p np dziwny spawn bandytow w miejscu gdzie jest kurtka kolcza.Raz sobie tam poszedłem zabilem ich zabieram kurtke siedze sobie chwile patrząc na opis kurteczki a tu nagle przed oczami nie wiadomo skąd pojawia się dwóch następnych hehe dziwne troche :p
JABŁKO
Stalker

Posty: 65
Dołączenie: 01 Sty 2010, 23:47
Ostatnio był: 17 Lip 2011, 23:14
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: -30

Reklamy Google

Re: [utAMK] by utak3r

Postprzez utak3r w 01 Kwi 2010, 00:09

JABŁKO napisał(a):A poza tym to mam jeszcze mase zaznaczonych na czerwono błędów typu "! Missing ogg-comment


To nieistotne. Będą jeszcze inne czerwone napisy, które tak naprawdę nie są błędami, tylko moimi zapiskami (np. każda zmiana cyklu pogody objawia się czerwonym wpisem).

JABŁKO napisał(a):A bedzie jakieś rozwiąznie do tego problemuz pogodą


Będzie, jak uda mi się go upolować, bo oczywiście, prawem autora, ja tego błędu nie mogę otrzymać...

JABŁKO napisał(a):i właśnie przez te błędy z ogg missing tak się skopal ,że nie dało się grać wcale ;]


Ten błąd jest kompletnie nieistotny i wyeliminuję go dopiero, jak będzie gotowy cały mod. To w ogóle nie jest błąd, tak naprawdę...

JABŁKO napisał(a):a tu nagle przed oczami nie wiadomo skąd pojawia się dwóch następnych hehe dziwne troche :p


Musisz się przyzwyczaić do tego, że w odróżnieniu od niektórych innych modów, tutaj enpecowie przechodzą swobodnie między mapami.

n3ro11 napisał(a):PS 2 Czy RC2 ma zintegrowane Twoje shadery v 2.0? I czy wgrywając je, muszę dokonać modyfikacji user.ltx? Z góry thx za odp.


Są już zintegrowane. Edycja user.ltx jest wskazana, choć nie ma takiego przymusu.

Uwaga:
utAMK 1.0 beta3 RC2 - poprawka dla pogody (8.85 KB)
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [utAMK] by utak3r

Postprzez JABŁKO w 01 Kwi 2010, 22:32

Witam ponownie widzę że pojawiła się poprawka do pogody.Bardzo fajnie zaraaz wgramy i obadamy hehe ;p Mam taką małą prośbę czy można wrzucić dp moda/modu Karabin CheyTac Intervention M200 :] ?? takie moje małe marzenie hehe pewnie nic z tego nie wyjdzie ale zawsze warto spróbować ;p bo rozumiem , :D że mod jest jeszcze w fazie beta patrząc po nazwie ?? :D
JABŁKO
Stalker

Posty: 65
Dołączenie: 01 Sty 2010, 23:47
Ostatnio był: 17 Lip 2011, 23:14
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: -30

Re: [utAMK] by utak3r

Postprzez utak3r w 01 Kwi 2010, 22:50

Tak, jest to beta.
A co do broni, może kiedyś... :P Na razie robię mini Beryla. A to... gdzie w Stalkerze chcesz strzelać na odległość 2km? ;)
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [utAMK] by utak3r

Postprzez LordDino w 01 Kwi 2010, 23:22

Mogło by być to niezłe, wchodzisz na dach w Agropromie w bazie i zamiatasz wojskowych w 2 bazie ehehehhe i masz gdzie strzelać na 2 kilometry.
Panie, daj mi siłę, do zaakceptowania rzeczy, których nie mogę zmienić,
odwagę do zmiany rzeczy, których nie mogę zaakceptować,
mądrość, abym dobrze ukrył ciała tych którzy mnie dzisiaj wk*rwili.
Awatar użytkownika
LordDino
Stalker

Posty: 138
Dołączenie: 18 Lut 2010, 09:20
Ostatnio był: 08 Cze 2012, 22:19
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 1

Re: [utAMK] by utak3r

Postprzez barin w 02 Kwi 2010, 00:44

utak3r napisał(a):
JABŁKO napisał(a):i właśnie przez te błędy z ogg missing tak się skopal ,że nie dało się grać wcale ;]


Ten błąd jest kompletnie nieistotny i wyeliminuję go dopiero, jak będzie gotowy cały mod. To w ogóle nie jest błąd, tak naprawdę...


Nieprawidłowo skomentowane pliki ogg mogą mieć wpływ na ai, np. brak komentarzy w plikach z odgłosami kroków aktora może sprawić, że wrogowie "usłyszą" aktora będącego w znacznej odległości albo wcale nawet gdy aktor znajduje się blisko. Podobnie z innymi typami dźwięków, zwłaszcza odgłosy broni, mutantów, stalkerów itp. Odpowiednio skomentowane pliki ogg stanowią podstawę dla modów typu stealth. "Komentarz" pliku ogg określa typ dźwięku oraz odległości (min, max) w jakiej dźwięk jest (może być) słyszalny. Tak więc brak komentarzu jest błędem ponieważ ai nie będzie mogło takiego dźwięku "zinterpretować" (a przez to - odpowiednio zareagować)

http://sdk.stalker-game.com/en/index.php?title=Editing_Music_and_Sounds
barin
Stalker

Posty: 54
Dołączenie: 31 Sty 2008, 07:03
Ostatnio był: 07 Gru 2010, 22:15
Kozaki: 7

Re: [utAMK] by utak3r

Postprzez utak3r w 02 Kwi 2010, 10:15

W zasadzie masz rację, ale tu chodzi akurat o muzykę gitarową :)
Komentarze pouzupełniam na samym końcu - a nuż się lista plików zmieni ;) jak już nie raz bywało.
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [utAMK] by utak3r

Postprzez kalash w 03 Kwi 2010, 16:18

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : it!=WeatherCycles.end()
[error]Function      : CEnvironment::SetWeather
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\Environment.cpp
[error]Line          : 133
[error]Description   : Invalid weather name.
[error]Arguments     : transition170003:2
 

stack trace:

Zaraz po tym jak wybiłem wojskowych z pod mostu i chciałem się tam zdrzemnąć.

I co z tym tłumaczeniem Utak3r?
Awatar użytkownika
kalash
Stalker

Posty: 88
Dołączenie: 09 Lip 2009, 19:59
Ostatnio był: 08 Maj 2020, 00:46
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 4

Re: [utAMK] by utak3r

Postprzez utak3r w 03 Kwi 2010, 18:11

kalash napisał(a):[error]Description : Invalid weather name.


OK, dzisiaj wrzucę poprawkę, tylko skończę przeglądać inne pliki, może jeszcze coś znajdę.
Ew. tymczasem możesz otworzyć plik config\weathers\weather_dynamic.ltx i odnaleźć linię 21 i zmienić ją, aby wyglądała tak:

Kod: Zaznacz wszystko
3 = foggy, 36, 28, 117, 151


Tłumaczenie muszę odnaleźć, wyślę Ci niedługo.
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [utAMK] by utak3r

Postprzez kalash w 03 Kwi 2010, 19:48

utak3r napisał(a):możesz otworzyć plik config\weathers\weather_dynamic.ltx i odnaleźć linię 21 i zmienić ją, aby wyglądała tak:
Kod: Zaznacz wszystko
3 = foggy, 36, 28, 117, 151



Ok zaraz zobaczę
Dzięki za pomoc!

A te pliki ślij mi na PW
Postaram się je przetłumaczyć jak najszybciej.
I mi można ufać nie mam zamiaru iść w ślady @The Witchera (bez urazy)
Awatar użytkownika
kalash
Stalker

Posty: 88
Dołączenie: 09 Lip 2009, 19:59
Ostatnio był: 08 Maj 2020, 00:46
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 4

Re: [utAMK] by utak3r

Postprzez utak3r w 03 Kwi 2010, 21:33

Poprawka nr 3!
utAMK 1.0 beta3 RC2 - poprawka ogólna (znów pogoda, poprawiony system autosejwów, próba naprawy zmiany nastawienia przez NPCów, kilka innych usprawnień) (48.83 KB)

Chciałbym, abyście dali znać, czy po tej poprawce jeszcze wydarzy się, że któryś przyjazny lub neutralny NPC bez przyczyny zmieni nastawienie do nas na wrogie.
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [utAMK] by utak3r

Postprzez JABŁKO w 03 Kwi 2010, 22:27

Mi nawet i bez tej poprawki jakoś żaden NPC sam z siebie nie zmienił nastawienia.No chyba że przypadkiem sie do niego strzeli lub coś w tym stylu. Tak przy okazji to w X18 miałem ze 3 zwiechy jedna to taka ,że nie moglo otworzyć jakiegos pliku który już istnieje,a druga coś chybaz błedem renderowania ale nie pamiętam dokładnie.Pomagało wczytanie wcześniejszego sejwa :D
JABŁKO
Stalker

Posty: 65
Dołączenie: 01 Sty 2010, 23:47
Ostatnio był: 17 Lip 2011, 23:14
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: -30

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości