[Oblivion Lost]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Postprzez dorian w 27 Kwi 2008, 15:45

Ja gram w wersji PL na Ol-2.0, patch 1.0004 do podstawki + compatible patch do OL 1.0004 i jest o.k. póki co (dopiero, co zacząłem, ale idzie - jestem w kordonie), dodatkowo pozmieniałem szereg rzeczy w tym modzie, zmieniłem kosę, pda, dźwięki, muzykę + stronę menu gry itd, wgrałem Nuclear Spring + moda na giwery i póki co, działa :D
Pochwaliłem Kanyhalosa na Filefroncie w opiniach, bo facet jest naprawdę dobry :P
Acha, próbowałem dodać moda Gasmask (nasz krajowy), ale usunął mi śpiwór, więc może wie ktoś jak to zrobić, żeby mieć maskę pgaz i również śpiwór :?:, bo w końcu jest niezbędny.
Awatar użytkownika
dorian
Legenda

Posty: 1409
Dołączenie: 11 Lut 2008, 16:02
Ostatnio był: 23 Sie 2024, 17:38
Miejscowość: W-wa
Frakcja: Zombie
Kozaki: 246

Reklamy Google

Postprzez R1FL3 w 28 Kwi 2008, 12:43

Atrocious wydał łatkę do OL 2.0, która pozwala dołączyć do dowolnej frakcji w grze. Po więciej informacji zapraszam TUTAJ.

Ten sam autor wypuścił ważną poprawkę do tego moda. Po wszelkie informacje zapraszam TUTAJ
Image

"Si Vis Pacem, Para Bellum"
Awatar użytkownika
R1FL3
Tropiciel

Posty: 250
Dołączenie: 17 Lut 2008, 22:22
Ostatnio był: 19 Mar 2010, 02:30
Miejscowość: Ośno Lubuskie
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 2

Postprzez dorian w 29 Kwi 2008, 10:18

Zacząłem grać na tym OL-2.0 jak pisałem wyżej, jestem w Kordonie i już pierwszy crash error :
dostaję zadanie od Wilka, żeby spotkać się z jego ludźmi przed parkingiem, to idę najpierw wykończyć bohaterów z posterunku military, oczywiście żeby ich potem ograbić i bezlitośnie splądrować, co by więcej kaski na TOZ-a było, wracam z powrotem do wioski, żeby żelastwo sprzedać i kupić upragnioną giwerę, po czym podchodzę do Wilka i jak się pytam, czy ma dla mnie jakieś specjalne zadania to wtedy jest wyjazd do windy :mad:
Jest to tylko przy zadaniu tego pytania, bo jak gadam z nim, czy ma jakieś info itp. to facet rzeczowo odpowiada i jest o.k.
Wiecie może o co kaman? :wink:
Poza tym chciałem zwiększyć ruch głowy przy chodzeniu, bo inaczej to jest tak stabilnie jakbym płynął, więc wszedłem do user.Itx, pogrzebałem w cam.inertion, zmieniałem wartości domyślne, ale to i tak nie pomogło, a do tej pory w innych modach zawsze działało.
Może jakieś pomysły jak to poprawić :?:
Pozdrawiam,
Awatar użytkownika
dorian
Legenda

Posty: 1409
Dołączenie: 11 Lut 2008, 16:02
Ostatnio był: 23 Sie 2024, 17:38
Miejscowość: W-wa
Frakcja: Zombie
Kozaki: 246

Postprzez R1FL3 w 29 Kwi 2008, 11:34

Dziwne... u mnie nie wywaliło do windy jak na razie.
Mam angielską wersję (WW) i patch 1.0006 (nie przepadam za bardzo za spolonizowanymi grami) i jakoś nie mam problemów z różnymi modami.
Image

"Si Vis Pacem, Para Bellum"
Awatar użytkownika
R1FL3
Tropiciel

Posty: 250
Dołączenie: 17 Lut 2008, 22:22
Ostatnio był: 19 Mar 2010, 02:30
Miejscowość: Ośno Lubuskie
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 2

Postprzez dorian w 30 Kwi 2008, 09:59

Widzę, że chyba ta wersja 2.0 moda nie współpracuje z innymi modami.
Próbowałem dogrywać inne mody (np.Nuclear Springa, czy zmienić kosę, albo PDA) i po krótkiej rozgrywce w Kordonie takie crashe, że jeszcze takich nie miałem, z resetem kompa włącznie :mad:
Nic to, spróbuję pograć na czystym 2.0 i powinno być spoko, a jak dalej tak będzie to wrócę do wer. 1.3.2, bo z nią można robić wszystko, a jest szereg fajnych modów, które dodatkowo można dograć. :D
Awatar użytkownika
dorian
Legenda

Posty: 1409
Dołączenie: 11 Lut 2008, 16:02
Ostatnio był: 23 Sie 2024, 17:38
Miejscowość: W-wa
Frakcja: Zombie
Kozaki: 246

Postprzez Stiven w 01 Maj 2008, 17:45

Dziwne, ja nie mam żadnych najmniejszych problemów z tym modem, a sam zmodyfikowałem stroje by każdy miał swój własny udźwig, i ilość miejsc na pasie oraz to żeby wincheaster i spas były w slocie na pistolety :wink: , i nie miałem crasza ani razu. Jest tylko problem z dodatkiem faction change, kiedy probuję dołączyć do wolności po wykonaniu już zleceń Łukasza wywala mnie z błędem że nie ma takiej linii dialogowej :( .
Awatar użytkownika
Stiven
Stalker

Posty: 66
Dołączenie: 18 Sty 2008, 19:03
Ostatnio był: 12 Lis 2008, 19:21
Miejscowość: Stamtąd
Kozaki: 0

Postprzez Dawid0ss w 02 Maj 2008, 03:41

Oblivion Lost 2.0 działa i na polskiej wersji językowej. Co prawda brakuje często tekstu, ale można to jakoś znieść (dodano możliwość naprawy pancerzy, niestety w menu musimy zgadywać, bo tekst się nie wgrywa ) :-D Pograłem na nim godzinę. Mam mieszane uczucia.
Przede wszystkim widać, że gra jest dużo trudniejsza. Mutanty biegają wręcz megahordami, dlatego też lepiej unikać z nimi walki ;-) Co jakiś czas spotykamy sobie kolesia co się zwie Zombie, który jak tylko nas zobaczy, zaczyna za nami łazić niczym upierdliwy dzieciak :-D W każdym razie szkoda na niego ammo, bo i tak za chwilę się podnosi i kontynuuje swoją wędrówkę :-)
Najbardziej przeszkadza mi oprawa graficzna. Jest po prostu tragiczna. Gra wygląda, jakby to był dx8 a ustawiłem wszystko na max'a. Niby gdzieś tam świeci słońce (przyznam, że tylko ono reprezentuje jakiś poziom), lecz całość wygląda fatalnie.
Widać, że twórcy nie uniknęli również błędów. Już na początku gry, gdy otrzymujemy quest odzyskania ulepszonego kombinezonu, okazuje się, że nie jesteśmy w stanie go podnieść z ziemi, gdyż kilka metrów przed nim gra pyta nas czy chcemy przejść do kolejnej lokacji :-D
btw. Po przejściu do Doliny Mroku nie można już wrócić do Kordonu lol
Dodatkowo zepsuto celownik (jakaś kropka) i zadawane obrażenia. Co prawda teraz z biodra już całkiem sobie nie postrzelamy (na plus), ale walenie całego magazynka z pistoletu w psa lub kota, który wciąż nie zdycha to już lekka przesada (zwierzaki są bardziej odporne niż kolesie w kombinezonach).
Po godzinie gry z czystym sumieniem stwierdzam, że mod mi się nie podoba. Może i daje dodatkowe możliwości eksplorowania Zony, ale wygląd gry na tym modzie mnie zniechęca do dalszego grania. Mam nadzieję, że twórcy spróbują zaimplentować mody poprawiające grafikę takie jak S.W.O oraz S.H.A.R.P.E.R :-) Grałem wcześniej właśnie z nimi i nie mogłem się oderwać :-D Jakość oświetlenia powala i zachęca do gry. Jest 21 wiek i każda gra musi reprezentować wysoki poziom ukazywanej w niej grafiki. Oblivion Lost tego nie robi.
Pozdrawiam

i5 13600KF
RTX 4070 Ti
2x16GB DDR4 3600Mhz
Awatar użytkownika
Dawid0ss
Łowca

Posty: 403
Dołączenie: 02 Kwi 2008, 17:32
Ostatnio był: 15 Lis 2024, 22:07
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Bulldog 6
Kozaki: 5

Postprzez Keldorn WistBlade w 02 Maj 2008, 10:46

Jeśli chodzi o twój bug to nie ma go tam ponieważ przy zapytaniu o przejście do następnego terytorium wystarczy wcisnąć tylko NIE i idziesz te kilka metrów po kurtkę dalej, bez żadnych krępacji. Co do grafiki tu mogłeś wykazać się innowacyjnością bo jak mi się jakiś mod graficznie nie podoba to podmieniam mu tekstury, mam swój skolekcjonowany pack tekstór i jak coś to zamieniam do tego dołączam do tego, okrojony z mblub, Sky4CE 1.77 i śmiaga mi ładnie każdy nawet najbrzydszy mod. Co do zombi do po kilku razach giną bezpowrotnie wystarczy powalić delikwenta i władować mu kule w łeb jak w porządnym horrorze tego gatunku (kula w mózgownice i po zombi)

Nie uzasadnione twe obawy i żale.

Chcesz to mogę zapodać packiem, trochę waży ale efekt ładniejszy.

Pack bez pakowania: 440 MB po spakowaniu 205 MB

Edit:
i zapomniałem o najważniejszym do tego całego syfu proponuje jeszcze moda a w zasadzie sam plik user.itx z moda Ultra Graphics Mode (1.1) efekt nieziemski. A co do tekstur S.H.A.R.P.E.R, może na statycznym efekt jakiś był ale na HDR grafika wygląda tragicznie :/ wg. mnie ten pack nadaje się tylko do oświetlenia statycznego.
Awatar użytkownika
Keldorn WistBlade
Tropiciel

Posty: 257
Dołączenie: 28 Wrz 2007, 10:44
Ostatnio był: 14 Cze 2023, 12:36
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 9

Postprzez Dawid0ss w 02 Maj 2008, 12:54

Po odpowiedzi "Nie" moja postać zostaje ustawiona kilka króków dalej od przejścia. Ponowne próby podejścia po kurtkę zawsze kończą się kolejnym zapytaniem gry :-) Próbowałem dograć do tego swoje mody na tekstury i oświetlenie, ale mam problem z kompatybilnością. To chyba przez wersję PL. Sam już nie wiem.
p.s. nie wiem czemu mi tu mówisz o innowacyjności :-) Oceniłem sam mod Oblivion Lost a nie Oblivion Lost + inne mody. Sam widzisz, że sam też wniosłeś sporo poprawek do niego, bo Ci oryginał nie odpowiadał.
Pozdro

i5 13600KF
RTX 4070 Ti
2x16GB DDR4 3600Mhz
Awatar użytkownika
Dawid0ss
Łowca

Posty: 403
Dołączenie: 02 Kwi 2008, 17:32
Ostatnio był: 15 Lis 2024, 22:07
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Bulldog 6
Kozaki: 5

Postprzez Keldorn WistBlade w 02 Maj 2008, 13:08

Mi żaden mod nie odpowiada :P

Do każdego wkładam coś od siebie ale nie o tym mowa, mi udało się zabrać kurtkę mimo pojawiania się komunikatu (na dodatek po wejściu do Dziczy wróciłem tą samą drogą :) wystarczyło poskakać trochę przy branie zaraz przy zawiasach i jesteśmy spowrotem w Kordonie)

Gram na wersji ENG 1.0004

Jedyną rzeczą mocno denerwującą w tym OL 2.0 jest pojawianie się nowych anomalii po blowutach :/ co sprawia że mogą one pojawić się w najmniej odpowiednich miejscach jak np. przy wejściu do handlarza w kordonie :) (żeby nie było na samym wejściu mam spalacza) i na dodatek włożyłem podczas "blow`a" kilka artefaktów anty radiacyjnych i nie pomogły a w 1.3.3 pomagały.

Druga już mniej denerwująca to wielkie ikony itemów i ogromna siatka ekwipunku (chyba w oryginale taka była) a przyzwyczaiłem się do małych ikonek dzięki czemu mogę widzieć więcej rzeczy w plecaku i u kupców.

Mówię o innowacyjności bo piszesz że Ci się nie podoba grafika, jak mi się coś nie podoba to próbuję to zmienić tak żeby mi sie podobało.
Awatar użytkownika
Keldorn WistBlade
Tropiciel

Posty: 257
Dołączenie: 28 Wrz 2007, 10:44
Ostatnio był: 14 Cze 2023, 12:36
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 9

Postprzez Dawid0ss w 02 Maj 2008, 14:04

Spróbuję przerobić swoją wersję na język angielski i wtedy zobaczymy. Które mody poprawiające grafikę (oświetlenie i tekstury) działają z tym OL 2.0 ?
Pozdrawiam

i5 13600KF
RTX 4070 Ti
2x16GB DDR4 3600Mhz
Awatar użytkownika
Dawid0ss
Łowca

Posty: 403
Dołączenie: 02 Kwi 2008, 17:32
Ostatnio był: 15 Lis 2024, 22:07
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Bulldog 6
Kozaki: 5

Postprzez Stiven w 02 Maj 2008, 15:35

Oblivion Lost 2.0 działa i na polskiej wersji językowej. Co prawda brakuje często tekstu, ale można to jakoś znieść (dodano możliwość naprawy pancerzy, niestety w menu musimy zgadywać, bo tekst się nie wgrywa )


To nie jest błąd moda, tylko twój, wystarczy skopiować folder z tekstami text/eng i zmienić mu nazwę na pol bez usuwania oryginalnego folderu eng, a wszystko będzie w normie.

I z wielkością ikon w inventory to też żaden problem wystarczy zmienić parę cyferek w ui/inventoru_new i podobnie w ui/inventory_new_16, a wszystko będzie ładnie, robię to w każdym modzie przy okazji zwiększania ilości slotów przy pasie, i w oknie broni podstawowej.
Awatar użytkownika
Stiven
Stalker

Posty: 66
Dołączenie: 18 Sty 2008, 19:03
Ostatnio był: 12 Lis 2008, 19:21
Miejscowość: Stamtąd
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości