[S.T.A.L.K.E.R. The Chernobyl Shadows - Life In A Dead Zone]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez scigacz1975 w 28 Kwi 2011, 18:57

Nie używałem granatów dymnych więc nie wiem w czym problem, jeżeli masz jakieś to je sprzedaj albo wyrzuć. Co do dynamicznego huda to otwórz gamedata\scripts\amk_mod.script i w sekcji:
Kod: Zaznacz wszystko
local hud_tbl={

--hud_gaz
svoboda_gaz_outfit_m1="hud_gaz",
dolg_gaz_outfit_m1="hud_gaz",
neytral_gaz_outfit_m1="hud_gaz",
neytral_novice_gaz_outfit_m1="hud_gaz",

bandit_gaz_outfit_m1="hud_gaz",
outfit_dolg_m1="hud_gaz",
outfit_svoboda_m1="hud_gaz",


--hud_exo
neytral_exo_gaz_outfit_m1="hud_exo",
svoboda_yellow_exo_outfit_m1="hud_exo",
exo_outfit="hud_exo",
outfit_exo_m1="hud_exo",
dolg_exo_outfit_m1="hud_exo",
outfit_moderna="hud_exo",

--hud_merc
killer_gaz_outfit_m1="hud_merc",
outfit_killer_m1="hud_merc",

--hud_sci
svoboda_heavy_gaz_outfit_m1="hud_sci",
dolg_scientific_outfit="hud_sci",
ecolog_outfit="hud_sci",
protection_outfit="hud_sci",
scientific_outfit="hud_sci",
outfit_stalker_m2="hud_sci",
svoboda_heavy_outfit="hud_sci",

--hud_military
outfit_specnaz_m1="hud_military",
specops_outfit="hud_military",
bulat_outfit="hud_military",
military_outfit="hud_military",
militaryspec_outfit="hud_military"
}
masz zapisane hudy czy inaczej widok z wnętrza maski. Jeżeli chcesz je usunąć to zaznacz wszystko co podałem wyżej i zamień na to:
Kod: Zaznacz wszystko
local hud_tbl={

--hud_gaz

--hud_exo

--hud_merc

--hud_sci

--hud_military

}
- po zapisaniu nie będzie już masek.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Reklamy Google

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez .D.u.c.h. - M.K w 28 Kwi 2011, 20:54

Dzięki. Teraz o wiele lepiej się gra bez tych masek. A mam takie pytanie. Jest chyba 3 rodzaje granatów tak? Jeżeli tak to tych nowych nie mogę rzucać.
Awatar użytkownika
.D.u.c.h. - M.K
Stalker

Posty: 186
Dołączenie: 26 Maj 2009, 19:23
Ostatnio był: 17 Maj 2016, 23:13
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 1

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez scigacz1975 w 28 Kwi 2011, 21:12

Normalnie masz F1, RGD-5 - ręczne, VOG-25 i WG-40 do kastyora i buldoga, m209 do granatnika dla lr300. Ten dymny (GD-5) to pozostałość po arsenalu i właściwie w grze go nigdzie nie ma. Musiałeś go sobie zespawnować. Tak jak pisałem - sprzedaj albo wyrzuć.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez Marek0912 w 04 Maj 2011, 11:07

Mam pytanie czy te mody zmieniaja cos w wymaganiach bo mi sie troche tnie a SoCh orginalny mi sie nie ciol ?
89% graczy uważa, że najważniejsza jest grafika. Jeśli należysz do pozostałych 11% - wklej to do podpisu

:

Я люблю блины
Marek0912
Kot

Posty: 33
Dołączenie: 19 Lut 2011, 11:42
Ostatnio był: 14 Maj 2011, 19:24
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: -1

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez vandr w 04 Maj 2011, 11:23

Chyba są nowe tekstury i kilka elementów, które zwiększają wymagania, tak więc może być różnie...najlepiej ściągnij i sprawdź - to co u jednego źle, może u innego chodzić lepiej. Przeczyść rejestr, zdefragmentuj dysk- powinno pomóc.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Lis 2023, 13:28
Kozaki: 1747

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez Marek0912 w 04 Maj 2011, 12:56

Jak przeczyscic rejestr?? bo sciaglem moda i sie troche tnie ;p
89% graczy uważa, że najważniejsza jest grafika. Jeśli należysz do pozostałych 11% - wklej to do podpisu

:

Я люблю блины
Marek0912
Kot

Posty: 33
Dołączenie: 19 Lut 2011, 11:42
Ostatnio był: 14 Maj 2011, 19:24
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: -1

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez Method w 04 Maj 2011, 15:07

Np tak : http://www.centrumxp.pl/WindowsXP/793,1,Czyszczenie_rejestru.aspx

Zależy też jakiego masz Windowsa ;) .
Image
Awatar użytkownika
Method
Weteran

Posty: 561
Dołączenie: 16 Cze 2009, 21:32
Ostatnio był: 29 Mar 2022, 17:55
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 174

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez Marek0912 w 04 Maj 2011, 15:39

Xp-eka ;p
89% graczy uważa, że najważniejsza jest grafika. Jeśli należysz do pozostałych 11% - wklej to do podpisu

:

Я люблю блины
Marek0912
Kot

Posty: 33
Dołączenie: 19 Lut 2011, 11:42
Ostatnio był: 14 Maj 2011, 19:24
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: -1

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez scigacz1975 w 04 Maj 2011, 17:14

najlepszy do czyszczenia jest CCleaner albo jv16power - tu masz [link] do wersji portable po polsku. Jeżeli tego nie robiłeś wcześniej to odpal sobie czyszczenie rejestru takie jak ma ustawione.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez vandr w 04 Maj 2011, 21:00

Ja osobiście polecam Advanced System Care - bardzo sprytny programik, który nie tylko Ci wyczyści rejestr, ale również zdefragmentuje dysk i usunie niepotrzebne śmieci z komputera. Ma wbudowany Game Booster (wyłącza zbędne i obciążające aplikacje w tle).
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!

Za ten post vandr otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive scigacz1975.
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Lis 2023, 13:28
Kozaki: 1747

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez scigacz1975 w 04 Maj 2011, 21:30

Nooo powiem szczerze że niezły ten programik. I rzeczywiście trochę podkręca system. Muchas gracias senior :wódka: :wink:
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez vandr w 04 Maj 2011, 22:34

No problem :) Z tego co tam widzę, jakoby w zakładce NARZĘDZIA, jest narzędzie służące do czyszczenia Ramu. Może Ci nawet zwolnić do 400 mb ramu (używałem tego gdy jakiś czas temu wywalało mi Zew Prypeci na Atmosfear 2 (Out of memory). Po takim zabiegu mogłem spokojnie grać bez obaw o wywalanie do pulpitu (mam system 32 bitowy).
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Lis 2023, 13:28
Kozaki: 1747

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość