[utAMK] by utak3r

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [utAMK] by utak3r

Postprzez Przemek77 w 15 Mar 2010, 10:22

utak3r napisał(a):O której dokładnie mapie mówisz? Wejście do Elektrowni?

Tak, gdy już z dekoderem do drzwi po rozmowie z tymi tam doktorami, przewodnikami dochodzę się do bramy do Elektrowni. Na odcinku - most przed CHAES -> wejście do Sarkofagu co chwila przycina do 4-5 FPS.

Czy podczas gry miałeś już ostatniego patcha (tego od monolician)?

Tak.
Acha - masz sejwa może? Ja się mogę tam "teleportować", ale to nie będzie to samo, skrypty będą inaczej działać (zakłócenie fabuły).

Niestety. Wczoraj robiłem format i zapomniałem zachować sejwów.
Pijany listonosz ze świata modliszek
Przywozi mi listy, i niszczy mi ciszę,
Której nie ma i tak;
Bo jest dziecko moje i sny atomowe,
I myśli myśliwce co są odrzutowe -
Ich huk - to dla mnie - znak.
Awatar użytkownika
Przemek77
Przewodnik

Posty: 904
Dołączenie: 26 Maj 2008, 13:17
Ostatnio był: 29 Gru 2022, 21:38
Miejscowość: LUBLIN
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 118

Reklamy Google

Re: [utAMK] by utak3r

Postprzez utak3r w 15 Mar 2010, 18:10

Ok, już mam - to heli cięły. Dzięki za raport.
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [utAMK] by utak3r

Postprzez kalash w 27 Mar 2010, 22:24

Syn marnotrawny wrócił ^ ^ prawie 2 miechy bez kompa masakra...
Co do spolszczenia swoją część spolszczyłem
ale z tego co widzę to Witcher ma to w du*ie
Dodatkowo mam problem z Twoim modem Utak3r
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : assertion failed
[error]Function      : CSafeFixedRotationState::create
[error]File          : e:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrgame\phvalidevalues.h
[error]Line          : 81
[error]Description   : dBodyStateValide(b)
 

Nie wiem co jest. To się pojawia jak już mam zanieść dokumenty do barmana po x18, wchodzę do wysypiska, dostaje zadanie obroń obóz na wysypisku, pojawia się kontroler ( tzn gdzieś jest, ale nie wiem dokładnie gdzie) i tak jakieś 3-5 sekund szumu i pulpit.
Jak coś to wyślę Ci save to zobaczysz o co chodzi.

EDIT:
Dodam, że wrzuciłem tego: http://forum.stalker.pl/viewtopic.php?f=49&t=8452 moda tylko
Awatar użytkownika
kalash
Stalker

Posty: 88
Dołączenie: 09 Lip 2009, 19:59
Ostatnio był: 08 Maj 2020, 00:46
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 4

Re: [utAMK] by utak3r

Postprzez utak3r w 27 Mar 2010, 23:12

kalash napisał(a):Co do spolszczenia swoją część spolszczyłem
ale z tego co widzę to Witcher ma to w du*ie


Bywa... no cóż, prawdę mówiąc, było takie zagrożenie od początku :P
Na szczęście, Solve podrzucił mi swoje spolszczenie AMK oryginalnego, które kieeedyś zrobił sam. Na razie nie mam czasu się tym zająć, ale może po wydaniu RC2... ew. Tobie to podeślę.

kalash napisał(a):Jak coś to wyślę Ci save to zobaczysz o co chodzi.


Nie musisz, wiem, co to jest. Na teraz, jedyne, co możesz zrobić, to spróbować bardzo szybko się pozbyć kontrolera... to taka przypadłość 1.0004. W RC2 jakoś na razie nie przyuważyłem tego problemu, może się udało...
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [utAMK] by utak3r

Postprzez kalash w 28 Mar 2010, 11:33

utak3r napisał(a):Tobie to podeślę.

Spoko podeślij jak najszybciej chętnie pomogę.
utak3r napisał(a):Na teraz, jedyne, co możesz zrobić, to spróbować bardzo szybko się pozbyć kontrolera...


Problem w tym że mam tylko kilka sekund na odnalezienie go.
No nic może wczytam sejwa z kordonu to go nie będzie.
Dzięki za pomoc.
Awatar użytkownika
kalash
Stalker

Posty: 88
Dołączenie: 09 Lip 2009, 19:59
Ostatnio był: 08 Maj 2020, 00:46
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 4

Re: [utAMK] by utak3r

Postprzez utak3r w 28 Mar 2010, 23:51

Panie i panowie.... utAMK 1.0 beta3 RC2 już jest :) Link można znaleźć w pierwszym poście. Smacznego.
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [utAMK] by utak3r

Postprzez LordDino w 29 Mar 2010, 10:07

Jakie zmiany ta zmiana wprowadza :E Oraz czy poprzednie sejwy chodzą z tą wersją. Bo ja już stoję pod sarkofagiem i jeżeli np poprawie spójność to może sobie wgram.
Panie, daj mi siłę, do zaakceptowania rzeczy, których nie mogę zmienić,
odwagę do zmiany rzeczy, których nie mogę zaakceptować,
mądrość, abym dobrze ukrył ciała tych którzy mnie dzisiaj wk*rwili.
Awatar użytkownika
LordDino
Stalker

Posty: 138
Dołączenie: 18 Lut 2010, 09:20
Ostatnio był: 08 Cze 2012, 22:19
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 1

Re: [utAMK] by utak3r

Postprzez utak3r w 29 Mar 2010, 11:29

Zmian jest sporo i prawdę mówiąc, chwilowo nie mogę ich ogarnąć w jakąś listę.
Co do nowej gry, jest mocno zalecana.

update: :+:
utAMK 1.0 beta3 RC2 - quickfix dla ekranów panoramicznych (3.69 KB). Nie jest jeszcze idealnie, ale można grać. Później ta poprawka zostanie zastąpiona nową łatką.

update 2: :+:
Jako, że utAMK jest modem międzynarodowym, aby go uruchomić na polskiej wersji gry, należy wykonać kilka prostych czynności. Jeżeli jednak ktoś ma z tym problemy, wystarczy pobrać stosowną łatkę.

Zalecane ustawienia dla r2 (dynamiczne oświetlenie):
Przypominam, że utAMK zawiera w sobie u3shaders 2.0. Dlatego też, poniżej zalecane ustawienia dla nich:

Kod: Zaznacz wszystko
r2_aa off
r2_aa_break 0.800000,0.100000,0.000000
r2_aa_kernel 0.5
r2_aa_weight 0.250000,0.250000,0.000000
r2_allow_r1_lights off
r2_gi off
r2_gi_clip 0.001
r2_gi_depth 1
r2_gi_photons 16
r2_gi_refl 0.5
r2_gloss_factor 4.
r2_ls_bloom_fast on
r2_ls_bloom_kernel_b 0.7
r2_ls_bloom_kernel_g 3.
r2_ls_bloom_kernel_scale 0.7
r2_ls_bloom_speed 100.
r2_ls_bloom_threshold 0.00001
r2_ls_depth_bias 0.
r2_ls_depth_scale 1.00001
r2_ls_dsm_kernel 0.7
r2_ls_psm_kernel 0.7
r2_ls_squality 0.9
r2_ls_ssm_kernel 0.7
r2_mblur 0.03
r2_parallax_h 0.5
r2_slight_fade 0.5
r2_ssa_lod_a 64.
r2_ssa_lod_b 48.
r2_sun on
r2_sun_depth_far_bias 0.
r2_sun_depth_far_scale 1.
r2_sun_depth_near_bias 0.
r2_sun_depth_near_scale 1.
r2_sun_details on
r2_sun_focus on
r2_sun_lumscale 1.
r2_sun_lumscale_amb 1.
r2_sun_lumscale_hemi 1.
r2_sun_near 20.
r2_sun_near_border 0.99
r2_sun_tsm on
r2_sun_tsm_bias -0.01
r2_sun_tsm_proj 0.3
r2_tf_mipbias 0.
r2_tonemap on
r2_tonemap_adaptation 4.
r2_tonemap_amount 0.6
r2_tonemap_lowlum 0.0001
r2_tonemap_middlegray 1.
r2_wait_sleep 0
r2_zfill off
r2_zfill_depth 0.5
r2em 2.2
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [utAMK] by utak3r

Postprzez Przemek77 w 31 Mar 2010, 06:51

Pierwsza sprawa - teksty "sms-ów" (czyli tych dynamicznych wiadomości) mają "ściętą" ostatnią linijkę (w przypadku gdy mieszczą się w jednej linii - też jest ona od dołu "ścięta").
Po usunięciu pliku gamedata\config\ui\maingame_pda_messages.xml (lub coś podobnie, nie pamiętam) teksty co prawda nachodzą na minimapkę, ale jest OK.
Pijany listonosz ze świata modliszek
Przywozi mi listy, i niszczy mi ciszę,
Której nie ma i tak;
Bo jest dziecko moje i sny atomowe,
I myśli myśliwce co są odrzutowe -
Ich huk - to dla mnie - znak.
Awatar użytkownika
Przemek77
Przewodnik

Posty: 904
Dołączenie: 26 Maj 2008, 13:17
Ostatnio był: 29 Gru 2022, 21:38
Miejscowość: LUBLIN
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 118

Re: [utAMK] by utak3r

Postprzez utak3r w 31 Mar 2010, 09:27

OK, dzięki :)

Proszę też, jeśli ktoś dostanie błąd kończący się:

level_weathers.script:254: attempt to index field '?' (a nil value)


to poproszę o przesłanie mi sejwa, który go powoduje, a także sejwa poprzedniego, który działa prawidłowo.
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [utAMK] by utak3r

Postprzez JABŁKO w 31 Mar 2010, 17:54

FATAL ERROR

[error]Expression : fatal error
[error]Function : CScriptEngine::lua_error
[error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line : 73
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : LUA error: ... of chernobyl\gamedata\scripts\level_weathers.script:254: attempt to index field '?' (a nil value)


stack trace:


Właśnie przydażył mi się taki błąd w barze nie wiem czy jest sens przesyłania quicksave'a ? ,bo ostatni prawidlowo działający główny sejw jest w kordonie,a tak to quicksavy i te co zapisuje automatycznie po jakimś ważniejszym wydarzeniu.A poza tym to mam jeszcze mase zaznaczonych na czerwono błędów typu "! Missing ogg-comment, file: d:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\weapons\sten_reload.ogg " itp itd
JABŁKO
Stalker

Posty: 65
Dołączenie: 01 Sty 2010, 23:47
Ostatnio był: 17 Lip 2011, 23:14
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: -30

Re: [utAMK] by utak3r

Postprzez n3ro11 w 31 Mar 2010, 18:34

Chylę czoła utak3rowi. Mod z każdą aktualizacją jest coraz lepszy (obecnie mój faworyt wśród modyfikacji stalkera). Niestety, jak każdy inny mod, utAMK ma bugi.

Napotkane przeze mnie błędy:

"wykręcony" stalker
http://img215.imageshack.us/img215/1817 ... 56l01e.jpg

wydłużone zwłoki
http://img706.imageshack.us/img706/8831 ... 35l01e.jpg

brak nocy (godzina 2.52, w zonie wciąż jasno - taki efekt otrzymałem po drzemce w śpiworze)
http://img180.imageshack.us/img180/7853 ... 30l01e.jpg


PS Czy nie da się zwiększyć ilość HP Striełoka? W stalkera SoC grywam dość rzadko przez co nie jestem "weteranem zony".

PS 2 Czy RC2 ma zintegrowane Twoje shadery v 2.0? I czy wgrywając je, muszę dokonać modyfikacji user.ltx? Z góry thx za odp.

Edit:
Znalazłem jeszcze jednego buga. Mianowicie czasami przyjaźni stalkerzy zmieniają swoje nastawienie do mnie na wrogi.
Image
Awatar użytkownika
n3ro11
Stalker

Posty: 75
Dołączenie: 03 Paź 2009, 23:15
Ostatnio był: 20 Mar 2015, 19:43
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt07 oraz 1 gość