[S.T.A.L.K.E.R. The Chernobyl Shadows - Life In A Dead Zone]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez Juraszka w 03 Kwi 2011, 16:55

Jak działa ta Wojna Frakcji?
Wgrałem wersje LATO i te pliki które były w paczce z "faction_war_for_ol" (czy jakoś podobnie) i nie widze żadnych zmian po rozpoczęciu nowej gry. Przydałaby się jakaś instrukcja albo link do tematu z opisem moda.
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Reklamy Google

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez Crew w 03 Kwi 2011, 19:29

Jak NPC się leczy to na początek jakby coś mi, ale w ręce nic nie ma, a przypominam sobie, że był tam jakiś fioletowy napój.
ASUS ROG Strix G17 R7-6800H/32GB/1TB + 4TB/Win11 RTX3070Ti 240Hz
Awatar użytkownika
Crew
Łowca

Posty: 415
Dołączenie: 22 Lut 2008, 19:11
Ostatnio był: 10 Mar 2024, 11:52
Miejscowość: Wałcz
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 19

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez scigacz1975 w 03 Kwi 2011, 20:22

Wojna frakcji zmienia respawn NPC-ów w całej grze - rzeczywiście robi się "wojna" bo jest ich dużo i robią niezły młyn, innych efektów "specjalnych" nie ma.

Co do leczenia to lidulina(chyba tak się nazywa) raz się pojawia a raz nie, nie wiem od czego to zależy i w sumie to pierdoła więc nie chce mi się wnikać
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez Crew w 03 Kwi 2011, 20:30

Pierdółka, ale jak cieszy :D
Będziesz miał czas, to zerknij od czego to zależy : )
ASUS ROG Strix G17 R7-6800H/32GB/1TB + 4TB/Win11 RTX3070Ti 240Hz
Awatar użytkownika
Crew
Łowca

Posty: 415
Dołączenie: 22 Lut 2008, 19:11
Ostatnio był: 10 Mar 2024, 11:52
Miejscowość: Wałcz
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 19

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez scigacz1975 w 25 Kwi 2011, 15:48

To siedzi w skryptach a w tym niestety nie jestem mocny :facepalm: . Psikro
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez .D.u.c.h. - M.K w 27 Kwi 2011, 16:04

Witam. Mam taki problem z Spawn.
Jak naciskam ESC i F1 to pojawia mi się okno ze spawn, ale jak naciskam F2,F3 lub F4 to nic mi się nie pojawia :(
Jak to poprawić lub zmienić na inne guziki np: J,K,L
Awatar użytkownika
.D.u.c.h. - M.K
Stalker

Posty: 186
Dołączenie: 26 Maj 2009, 19:23
Ostatnio był: 17 Maj 2016, 23:13
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 1

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez scigacz1975 w 27 Kwi 2011, 16:40

Bo za każdym razem masz jedno okno spawnu. Esc + F1, Esc+F2 itd. W Atlasie nie da rady przełączać się między oknami tylko wywołujesz kolejne okna. Klawisze przywołań są w gamedata\scripts\ui_main_menu.script w sekcji:
Kod: Zaznacz wszystko
      end

      if dik == DIK_keys.DIK_F1 then
         self:start_atlas("spawn")
      end

      if dik == DIK_keys.DIK_F2 then
         self:start_atlas2("spawn")
      end

      if dik == DIK_keys.DIK_F3 then
         self:start_atlas3("spawn")
      end
z tym że zmiana tych klawiszy nie spowoduje metodologii przywołania okna spawnera.

Za ten post scigacz1975 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive .D.u.c.h. - M.K.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez .D.u.c.h. - M.K w 27 Kwi 2011, 18:30

Mam jeszcze jeden problem,ale tym razem z spluwami. Jak umieszczam taką broń SVD Mk2 to witam pulpit. I tak jest z paroma innymi spluwami.
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : 0
[error]Function      : CUICellContainer::FindFreeCell
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\ui\UIDragDropListEx.cpp
[error]Line          : 508
[error]Description   : there are no free room to place item


Zażegnałem problem. Przy tej broni SVD Mk2 w slotcie była 1 a nie 2 i teraz wszystko gra.

Uwagi moderatora:

Log w CODE
Awatar użytkownika
.D.u.c.h. - M.K
Stalker

Posty: 186
Dołączenie: 26 Maj 2009, 19:23
Ostatnio był: 17 Maj 2016, 23:13
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 1

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez scigacz1975 w 27 Kwi 2011, 18:46

przerabiałem okna dla broni żeby można było korzystać jednocześnie np. ze strzelby i np. Ak74 dlatego część broni ma miejsce w pierwszym slocie. Może ten swd ma za szeroką kratkę ustawioną. Muszę to sprawdzić.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez .D.u.c.h. - M.K w 28 Kwi 2011, 17:30

I jeszcze jedna broń z slotem 1 a powinno być 2 wpn_spas12
Awatar użytkownika
.D.u.c.h. - M.K
Stalker

Posty: 186
Dołączenie: 26 Maj 2009, 19:23
Ostatnio był: 17 Maj 2016, 23:13
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 1

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez scigacz1975 w 28 Kwi 2011, 17:45

patrz post wyżej - kilka broni ma przepisany slot na 1 żebyś mógł używać jednocześnie strzelby i karabinu. Oczywiście nie każdemu to pasuje ale możesz to łatwo zmienić. A jeżeli uważasz że broń jest za celna to w pierwszym poście dodałem bronie niemodowane - żeby było trochę trudniej.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez .D.u.c.h. - M.K w 28 Kwi 2011, 18:39

Ok. Rozumiem. Mam teraz inny problem. Przy granacie dymnym wywala mi grę do pulpitu bez żadnego loga. I jeszcze jedno pytanie. Jak usunąć te maski z exo ???
Awatar użytkownika
.D.u.c.h. - M.K
Stalker

Posty: 186
Dołączenie: 26 Maj 2009, 19:23
Ostatnio był: 17 Maj 2016, 23:13
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 1

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości