[S.T.A.L.K.E.R. The Chernobyl Shadows - Life In A Dead Zone]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez scigacz1975 w 14 Mar 2011, 17:24

complet to w głównej mierze grafika więc najprostszy sposób:
- wypakowujesz mojego moda do powiedzmy gamedata1
- analogicznie complet do gamedata2
- wchodzisz do gamedata\textures completa i kopiujesz po kolei katalogi do gamedata\textures mojego moda (z opcją zamień istniejące pliki), musisz tylko pamiętać żeby nie zmieniać katalogu textures\ui bo Ci się porypią ikony w menu.
- ten sam manewr robisz z katalogiem gamedata\levels (z kompleta do mojego), oraz możesz też spróbować ze shaderami ale nie bardzo się zgodzą(chyba) z dynamiczną pogodą z mojego moda. Jeżeli chcesz wypróbować jeszcze inne shadery to możesz wypróbować te (POBIERZ) albo ich przeróbkę dostosowaną do SWO3.1 (POBIERZ) czyli dynamicznej pogody z mojego moda. Pamiętaj żeby nie przenosić-zamieniać plików skryptów czy configów bo u mnie jest dużo w tym mieszane i bugtrapy gotowe. Najłatwiej coś takiego robi się na dwóch gamedatach bo w razie problemów zawsze możesz coś przywrócić.

Na pytanie dlaczego kopiować z Complet do AMK+Oblivion - w moim jest więcej skryptów, configów i zmian nie-graficznych.

POWODZENIA!! :wink: :E
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Reklamy Google

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez Fenix w 14 Mar 2011, 19:34

Zeby ulatwic sprawe chcialem polaczyc tylko czysty OL 2.2 i Complete 2009. Przejezalem jednak pliki obu modow i jasne jest, ze mi sie to nie uda :) Przekopiowanie plikow i folderow nic nie da, bo wiekszosc jest wspolna w obu. Trzeba by je bulo jakas polaczyc. Mam wiec pytanie. Widziales gdzies taka kompilacje modow? :)

Druga sprawa. AMK i OL to nie sa blizniacze w dzialaniu mody? Moglbys udostepnic polaczenie czystych AMK i OL? Bez zadnych dodatkow?
Fenix
Stalker

Posty: 120
Dołączenie: 07 Gru 2008, 19:59
Ostatnio był: 01 Sty 2021, 22:28
Kozaki: 2

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez scigacz1975 w 24 Mar 2011, 01:22

Bez sensu łączyć Completa z OL 2.2 - Complet to między innymi OL. (który był chyba bazą)
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez damian15 w 25 Mar 2011, 18:13

Hejka.Przy przejściu z wysypiska na agroprom wyskakuje mi taki błąd:

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CRender::texture_load
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrRender\Texture.cpp
[error]Line          : 295
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't find texture 'water\water_water_r1'
 

stack trace:
Awatar użytkownika
damian15
Kot

Posty: 36
Dołączenie: 29 Paź 2010, 14:42
Ostatnio był: 02 Lip 2014, 16:44
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez scigacz1975 w 25 Mar 2011, 20:38

Już to parę razy było - nie wiem skąd się ten błąd bierze bo nie u wszystkich występuje. Wejdź do katalogu gamedata\textures\water i zrób kopię którejś tekstury po czym zmień sobie jej nazwę na water_water_r1.dds

Edit: Błąd masz prawdopodobnie dlatego że masz patch 1.0004 a mod jest na 1.0005-1.0006. I najprawdopodobniej będą inne bugi. Wrzuć patch 1.0005
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez Crew w 27 Mar 2011, 20:59

Ziomek jak wyłączyć auto zapisy ?
Oraz żeby nie było widać maski w niektórych kombinezonach.

Oraz jak chcę zespawnować burera wywala taki błąd :
FATAL ERROR

[error]Expression : fatal error
[error]Function : CInifile::r_section
[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line : 342
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : Can't open section 'burer_strong'
ASUS ROG Strix G17 R7-6800H/32GB/1TB + 4TB/Win11 RTX3070Ti 240Hz
Awatar użytkownika
Crew
Łowca

Posty: 415
Dołączenie: 22 Lut 2008, 19:11
Ostatnio był: 10 Mar 2024, 11:52
Miejscowość: Wałcz
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 19

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez scigacz1975 w 27 Mar 2011, 23:28

1. Hud czyli wnętrze maski - znajdź gamedata\scripts\amk_mod.scipt i taką sekcję:
:

Kod: Zaznacz wszystko
--hud_gaz
svoboda_gaz_outfit_m1="hud_gaz",
dolg_gaz_outfit_m1="hud_gaz",
neytral_gaz_outfit_m1="hud_gaz",
neytral_novice_gaz_outfit_m1="hud_gaz",

bandit_gaz_outfit_m1="hud_gaz",
outfit_dolg_m1="hud_gaz",
outfit_svoboda_m1="hud_gaz",


--hud_exo
neytral_exo_gaz_outfit_m1="hud_exo",
svoboda_yellow_exo_outfit_m1="hud_exo",
exo_outfit="hud_exo",
outfit_exo_m1="hud_exo",
dolg_exo_outfit_m1="hud_exo",
outfit_moderna="hud_exo",

--hud_merc
killer_gaz_outfit_m1="hud_merc",
outfit_killer_m1="hud_merc",

--hud_sci
svoboda_heavy_gaz_outfit_m1="hud_sci",
dolg_scientific_outfit="hud_sci",
ecolog_outfit="hud_sci",
protection_outfit="hud_sci",
scientific_outfit="hud_sci",
outfit_stalker_m2="hud_sci",
svoboda_heavy_outfit="hud_sci",

--hud_military
outfit_specnaz_m1="hud_military",
specops_outfit="hud_military",
bulat_outfit="hud_military",
military_outfit="hud_military",
militaryspec_outfit="hud_military"

usuwasz np. outfit_killer_m1="hud_merc" i tyle, chyba że chcesz usunąć wszystkie to zostaw tylko:
:

Kod: Zaznacz wszystko
--hud_gaz
--hud_exo
--hud_merc
--hud_sci
--hud_military


2. Autosave:
usuń z gamedata\scripts\ pliki news_manager.script i u3_utils.script

3. Błąd z burerem:
znajdź w gamedata\scripts\ui_atlas.script sekcję:
:

Kod: Zaznacz wszystko
function atlas:spawn_burer()

   local random3 = math.random(1, 3)

         if random3 == 1 then
      self:spawn("burer_weak")
         end

         if random3 == 2 then
      self:spawn("burer_normal")
         end

         if random3 == 3 then
      self:spawn("burer_strong")
         end

end


i zmień na:
:

Kod: Zaznacz wszystko
function atlas:spawn_burer()

   local random3 = math.random(1, 3)

         if random3 == 1 then
      self:spawn("burer_normal")
         end

         if random3 == 2 then
      self:spawn("burer_normal")
         end

         if random3 == 3 then
      self:spawn("burer_normal")
         end

end

Tak apropo to atlas spawner robiony jest chyba na vanilę a tu jest inny spawn. Jeżeli chcesz uniknąć kolejnych bugtrapów przy spawnowaniu mutków to przerób je wszystkie według powyższego wzoru
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez Crew w 29 Mar 2011, 10:30

W tym modzie jest może jakaś inna pogoda oprócz tej jednej ponurej bez słońca ?

A i można coś zrobić by wszyscy handlarze byli nieśmiertelni lub zwiększyć ich udźwig ? Bo zmieniłem pliki by mieli wszystkie rzeczy dostępne, no ale jednak ich duża ilość zabija ich : / Tzn. Niby stoją ale się nie ruszają i większość przedmiotów leży pod nimi .

Tylko Sidorowicz jest na to odporny ;]
ASUS ROG Strix G17 R7-6800H/32GB/1TB + 4TB/Win11 RTX3070Ti 240Hz
Awatar użytkownika
Crew
Łowca

Posty: 415
Dołączenie: 22 Lut 2008, 19:11
Ostatnio był: 10 Mar 2024, 11:52
Miejscowość: Wałcz
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 19

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez scigacz1975 w 29 Mar 2011, 15:48

Pogoda zmienia się losowo - czasem parę dni z rzędu leje - efekty SWO 3.1

Handlarzom musiałeś coś skopać bo tak się zachowują jeżeli coś im się nie zgadza w ltx-ach. Handlarze nie mają ograniczeń wagi czy ilości itemów. Ale musi się zgadzać to co ma z tym co może kupić i sprzedać i wtym masz problem a Sida ustawiłeś prawidłowo więc się nie zawiesza. (wygląda to tak że handlarz stoi i nie można z nim pogadać)
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez deko232 w 30 Mar 2011, 15:30

Wie ktoś może jak wyłączyć Blowout'y albo chociaż żeby były trochę rzadsze bo mnie trochę denerwują :)
Awatar użytkownika
deko232
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 16 Sty 2010, 15:11
Ostatnio był: 01 Lis 2011, 11:05
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez scigacz1975 w 30 Mar 2011, 16:43

Sorki ale tu Ci nie pomogę. Blowouty są zapisane w skryptach AMK więc zadaj to pytanie @Utak3r-owi - możesz na tym forum [klik]
Zresztą blowouty są losowe i zazwyczaj około 2-5 w nocy. Wystarczy na ten czas wejść do jakiejś bazy albo pomieszczenia.
Ostatnio edytowany przez scigacz1975, 29 Mar 2012, 17:29, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez deko232 w 30 Mar 2011, 17:20

Spoko dzięki za info :D
Awatar użytkownika
deko232
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 16 Sty 2010, 15:11
Ostatnio był: 01 Lis 2011, 11:05
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości