[Жесть v.1.0.5-final] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez scigacz1975 w 07 Maj 2012, 00:08

Kombinezony tylko niektóre możesz ulepszyć. A sajga ma opcję ulepszenia - dodaj celownik i dodaj granatnik.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 26 Sty 2025, 12:27
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Reklamy Google

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez Jerycho w 08 Maj 2012, 00:50

Pojawił mi sie bugtrap , jak ide do przewodnika. Przechodzę z Wysypiska na Kordon, jestem trochę dalej za trupiarką gdzie jest promieniowanie wysokie i wywala mnie po całosci, czy ide drogą czy hasam miedzy drzewami nie ma różnicy. :/
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : !hud_snd.sounds.empty()
[error]Function      : HUD_SOUND::LoadSound
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\HudSound.cpp
[error]Line          : 27
[error]Description   : there is no sounds for:
[error]Arguments     : wpn_vsk94
 
Awatar użytkownika
Jerycho
Stalker

Posty: 92
Dołączenie: 11 Mar 2012, 16:35
Ostatnio był: 15 Cze 2021, 08:04
Miejscowość: Piotrków Trybunalski
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 6

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez scigacz1975 w 11 Maj 2012, 18:45

Znalazłem błąd - 1 pieprzona literka. Zrobiłem update poprawki. Pobierz jeszcze raz poprawkę i scal z gamedatą.

WSZYSTKIM GRAJĄCYM W MODA ZALECAM JESZCZE RAZ POBRAĆ I SCALIĆ POPRAWKĘ

Edit: Małe ułatwienie moda - jak już pisałem wcześniej - możecie mieć przy sobie tylko 6-8-10 załadowanych magazynków, natomiast pustych bez ograniczeń - oprócz wagowych. Znalazłem ciekawy sposób na to żeby nie tachać ze soba kilogramów amunicji niezaładowanej. Jeżeli umieścicie magazynek z 1 nabojem w skrzyni np. koło Sidorowicza, to NPC go nie ukradną, chyba że będzie tam broń do której ten magazynek pasuje, ale wezmą tylko 1 magazynek do 1 szt broni. Ciekawostką jest to że, gdy opuścimy kordon przechodząc na inną mapę, a potem wrócimy, to magazynek nie ma 1-go naboju ale jest pełny. Czyli umieszczając po np. 8 magazynków, z załadowanym 1 nabojem w każdym, w skrzyniach na różnych mapach możemy potem tylko zamieniać prawie puste magazynki na pełniutkie. Koniec problemów z tachaniem kilogramów amunicji i żmudnym napełnianiem magazynków, no chyba że zajdzie taka potrzeba bo nam się pełne skończą, ale do tego wystarczy mieć ze 150 nabojów.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 26 Sty 2025, 12:27
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez Tormentor w 11 Maj 2012, 20:25

Denerwuje mnie trochę szukanie niektórych artefaktów. Jak potrzeba jakiegoś konkretnego to go nie ma a wszędzie tylko Skrętaki i Kamienna Krew :D


Ostatnio majstrowałem przy linijkach odpowiedzialnych za siłę noża. Zwiększyłem ją bodajże do 2.5
Nie wiem czy ta zmiana czymś poskutkowała ale gdy atakuje zwykłą chimerę z kosy to mi życie odejmuje. Nie chimera a właśnie próba uderzenia jej. Inne mutanty normalnie z noża jadę ale jak w/w próbuje to mi odbiera połowę pasku życia. :/ Dziwna sytuacja.

I pytanie czy można ustawić by w Barze(za posterunkami) spawnowały się częściej mutanty i to typu Pijawka czy Snork. Dzisiaj miałem jedyny raz przypadek, że Burer mi się pojawił przy wejściu na Wojskowe Magazyny. :)

Aha i zrobiłem dziś oczy jak zobaczyłem wiadomość:
Zginął Stalker (Ksywka)
Miejsce X16, sprawca Poltergeist.

Czyli, że nie tylko ja schodzę do Labków ale i NPC, miodzio. No chyba, że gościu w ch*ja leciał :(
Image
Awatar użytkownika
Tormentor
C O N T R I B U T O R

Posty: 1043
Dołączenie: 15 Lis 2010, 21:42
Ostatnio była: 22 Lut 2025, 13:06
Miejscowość: Yantar
Ulubiona broń: --
Kozaki: 291

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez Jerycho w 11 Maj 2012, 20:47

No z chimera tak mialem w Dolinie Mroku, ze ją nożem i mnie zabijało przy tym. Po labach to mi tylko Jurij Siemiecki ginie. Fajny pomysł z atakiem najemników na Bar, ale szkoda ze tak ich mało, zdążyłem dojść to ktoś ich granatem potraktował. Za artami jakoś specjalnie nie ganiam, w modyfikacje też sie nie bawie, wystarczają mi arty te podstawowe co mam. Korale mamy chyba sprzedam , bo SKAT 10 jest za nie, a wychodzi ze jest bardzo dobry.
Awatar użytkownika
Jerycho
Stalker

Posty: 92
Dołączenie: 11 Mar 2012, 16:35
Ostatnio był: 15 Cze 2021, 08:04
Miejscowość: Piotrków Trybunalski
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 6

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez Tormentor w 11 Maj 2012, 21:25

Ja używam tylko i wyłącznie Kombinezon Turysty. Ma bardzo dobre parametry, najważniejsze to ilość magazynków 7,5(7,5 no właśnie?) i 10 granatów. Mam jeszcze w schowku kombinezon taki czarny chyba właśnie SKAT, popytam czy można mu coś doszyć. :)
Image
Awatar użytkownika
Tormentor
C O N T R I B U T O R

Posty: 1043
Dołączenie: 15 Lis 2010, 21:42
Ostatnio była: 22 Lut 2025, 13:06
Miejscowość: Yantar
Ulubiona broń: --
Kozaki: 291

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez Jerycho w 11 Maj 2012, 23:29

Zauważyłem ze ten SKAT 10 ma lepsze parametry niż Egzo i najlepszy noktowizor, tylko waży 10 kg. i nośności też jakiejś super nie ma. Barman ani Sidorowicz nic zrobią, może w Wolności ktos po majstruje trochę. Widze ze przyłączyć sie do Powinności można, wiec do Wolności pewnie też, chwilowo robie sobie przerwe w giercowaniu. Fajnie ze są karabiny szturmowe typu FN P-90, czy FAMAS. Wczesniej już pisałem, ze gra raczej wymaga uważnego prowadzenia ognia i oszczędnego. Nie pakujemy sie w centrum imprezy tak jak w oryginale, tylko raczej z daleka załatwiamy sprawe, bynajmniej ja tak robie. Latam ze SPAS 12(Paradox) i z czymś co ma lunete.
Awatar użytkownika
Jerycho
Stalker

Posty: 92
Dołączenie: 11 Mar 2012, 16:35
Ostatnio był: 15 Cze 2021, 08:04
Miejscowość: Piotrków Trybunalski
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 6

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez Tormentor w 12 Maj 2012, 00:57

SPAS czy inna śrutówka to obowiązek. Jak taka Chimera atakuje to nie ma zmiłuj, wtedy żaden kalasznikov czy inny Wintorez nie pomoże. :)
Image
Awatar użytkownika
Tormentor
C O N T R I B U T O R

Posty: 1043
Dołączenie: 15 Lis 2010, 21:42
Ostatnio była: 22 Lut 2025, 13:06
Miejscowość: Yantar
Ulubiona broń: --
Kozaki: 291

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez Stalkier_100 w 12 Maj 2012, 09:33

Mam kolejny problem. Po wykonaniu specjalnego zadania z dokumentami w placówce wojskowej (w Kordonie) np. drzwi u Sidorowicza stały się "bezwładne", znaczy nie działa F tylko nożem trzeba uderzyć. Ale poważniejszym problemem jest nie ładowanie się magazynków. Gdy biorę magazynek na pas i włączam slot z lornetką to nie wyciąga magazynka tylko lornetkę. :( Dodam, że było to zaraz po wizycie u Przewodnika i po wklejeniu nowego fixa. Proszę o pomoc
Awatar użytkownika
Stalkier_100
Tropiciel

Posty: 290
Dołączenie: 02 Wrz 2010, 11:13
Ostatnio był: 11 Kwi 2017, 00:23
Miejscowość: Czarnobyl-Zdrój-Polkowice
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 42

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez scigacz1975 w 12 Maj 2012, 11:48

Jak przygotowałeś podstawkę do gry?
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 26 Sty 2025, 12:27
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez Stalkier_100 w 12 Maj 2012, 15:37

1. Zainstalowałem grę od nowa.
2. Wkleiłem podstawkę 1.0004
3. Zainstalowałem moda
4. Wkleiłem fixa
5. podmieniłem plik user.ltx
6. zastosowałem zmiany w pliku fsgame.ltx z "false" na "true" przy linijce "game data"
Awatar użytkownika
Stalkier_100
Tropiciel

Posty: 290
Dołączenie: 02 Wrz 2010, 11:13
Ostatnio był: 11 Kwi 2017, 00:23
Miejscowość: Czarnobyl-Zdrój-Polkowice
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 42

Re: [Жесть v.1.0.3] Krwawy Szlak - "Rzeźnia"

Postprzez scigacz1975 w 14 Maj 2012, 10:12

No i pytanie właśnie skąd wziąłeś poprawkę na 1.0004 bo na tej którą podałem od @kobala gram i i zero problemów.
Ew. spróbuj jeszcze wczytać autosave z wejścia na lokację (jeżeli je masz)

Za ten post scigacz1975 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Stalkier_100.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 26 Sty 2025, 12:27
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 19 gości