[S.T.A.L.K.E.R. The Chernobyl Shadows - Life In A Dead Zone]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez scigacz1975 w 13 Mar 2011, 17:39

wywal ui_main_menu.script z gamedata\scripts i będzie ok
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Reklamy Google

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez Fenix w 13 Mar 2011, 18:13

Thx. Pomoglo.

Paski i zbyt czarne cianie. Te ostatnie akurat tu slabo widoczne. Te paski dodatkowo migaja jak sie idzie. Jasnosc w opcjach chyba na max. O ile pmietam te cienie zmienia na takie chyba OL. Juz go kiedys instalowalem.


Image
Fenix
Stalker

Posty: 120
Dołączenie: 07 Gru 2008, 19:59
Ostatnio był: 01 Sty 2021, 22:28
Kozaki: 2

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez scigacz1975 w 13 Mar 2011, 18:24

W tym przypadku jedynie regulacja monitora - możesz spróbować go lekko rozjaśnić ale ten zielony pasek Ci nie zniknie - tylko zblednie. Mój braciak ma ten problem i niestety nie udało nam się tego usunąć. Spróbować możesz jeszcze z regulacją jasności i nasycenia w grze, ewentualnie może nie masz zainstalowanych sterowników do monitora tylko jest jako domyślny - to też może trochę pomoc jeżeli mu dorzucisz sterki.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez Fenix w 13 Mar 2011, 18:31

Ale to wina jakiejs modyfikacji. Normalnie tych paskow nie mam, a cienie wygladaja normalnie. Zainstaluje te mody oddzielnie i zobacze.
Fenix
Stalker

Posty: 120
Dołączenie: 07 Gru 2008, 19:59
Ostatnio był: 01 Sty 2021, 22:28
Kozaki: 2

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez scigacz1975 w 13 Mar 2011, 18:40

Jaką masz grafikę ati czy nvidię?
Jeżeli masz Ati to wrzuć te shadery mają fixa do Ati + user.ltx podany do moda
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez Fenix w 13 Mar 2011, 19:03

Ok. Problem z cieniami zalatwiony, ale jest kolejny :) Teraz wlaczyl sie moj znienawidzony efekt "rozmycia tla w oddali". Jak to cholerstwo wylaczyc? Nie ma takiej opcji. W user.ltx tez nic nie znalalzlem.

Z paskami pozniej powalcze. Napewno nie dodaje ich OL i watpie czy AMK. Bo on chyba w zmiany graficzne nie ingeruje?
Fenix
Stalker

Posty: 120
Dołączenie: 07 Gru 2008, 19:59
Ostatnio był: 01 Sty 2021, 22:28
Kozaki: 2

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez scigacz1975 w 13 Mar 2011, 19:06

w user.ltx znajdź
Kod: Zaznacz wszystko
r2_mblur 0.03
i ustaw sobie 0.0 i po rozmyciu.

Edit: W zmiany graficzne pośrednio ingeruje mod na dynamiczną pogodę - SWO 3.1 - z tym że np. u mnie taki problem w ogóle nie występuje no i do tej pory nikt go nie zgłaszał
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez Fenix w 13 Mar 2011, 19:58

Zmiana r2_mblur nic nie daje. Nawet z poziomu konsoli. Te shadery cos schrzanily, ale bez nich gra z czarnymi cieniami wyglada fatalnie.

Sciagam Stalker Complete i posprawdzam tesxtury i shadery z tego moda.
Fenix
Stalker

Posty: 120
Dołączenie: 07 Gru 2008, 19:59
Ostatnio był: 01 Sty 2021, 22:28
Kozaki: 2

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez scigacz1975 w 13 Mar 2011, 22:17

Cromm Cruac napisał(a):Nie wiem czy to zadziała bo nie mamiętam czy Complete stosuje shadery sky4ce ale jesli tak to edydujemy plik \gamedata\shaders\r2\SkyGRAPHICS_options.cfg i komentujemy linię definiującą M_BLUR
Powinno to wyglądać tak:
Kod: Zaznacz wszystko
//#define IMPROVED_MBLUR       // Enable/Disable Motion Blur


Tak według @CrommCruaca wyłącza się mblur na SKY4CE czyli shaderach które Ci podałem.

Możesz jeszcze z edytować w user.ltx linijkę
Kod: Zaznacz wszystko
rs_vis_distance 1.3
na powiedzmy 1.8 lub 2.0 albo w opcjach zaawansowanych widziany obszar na maks.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez Fenix w 13 Mar 2011, 23:45

Dzieki, dziala. Na weteranie celnosc NPC jest troche przegieta. Ze strzelba ciezko przejsc pierwsza misje na pirkingu. Wwychyl z za murka i dead - one shot, ale gra jest genialna.

Mam pytanie. W pierwszym poscie piszesz, ze oplaca sieprzechodzic misje ze wzgl;edu na nagory. Nie ma jakichs przegiec? :)
Fenix
Stalker

Posty: 120
Dołączenie: 07 Gru 2008, 19:59
Ostatnio był: 01 Sty 2021, 22:28
Kozaki: 2

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez scigacz1975 w 14 Mar 2011, 14:42

Po prostu za dodatkowe misje np. u sida czy naukowców dostaniesz trochę lepsze itemki. Np. za przyniesienie sacharowowi kombinezonu ducha dostaniesz ulepszoną SEVĘ, w magazynach wojskowych za ulepszony wojskowy pancerz (jest przy ciele żołnierza w fabryce w jantarze) chyba grozę 5.45 + ammo. Nie pamiętam wszystkich. Na pewno artefakt "skalp kontrolera" dostaniesz jeżeli weźmiesz dodatkowe zadanie od łowcy w barze (ten od karabinu rodowego) na zabicie pijawek w wiosce w magazynach wojskowych. Nagrody są na pewno lepsze niż w vanili, ale bez przesady. Dużo unikalnych broni i pancerzy dostępne jest tylko za zadania.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez Fenix w 14 Mar 2011, 16:52

Zainstalowalem Complete. Graficznie bajka. Ciezko mi sie zmusic do gry na innej wersji, czy modzie. Brakuje jednak tych wszystkich urozmaicen AMK, czy OL. Przekonalem sie tez do trudnosci pojedynkow z tej Twojej kompilacji. Da rade polaczyc mody Complete, AMK i OL?
Fenix
Stalker

Posty: 120
Dołączenie: 07 Gru 2008, 19:59
Ostatnio był: 01 Sty 2021, 22:28
Kozaki: 2

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości