[utAMK] by utak3r

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [utAMK] by utak3r

Postprzez utak3r w 04 Mar 2010, 14:17

A do tyłu nie uciekniesz? Do Magazynów pewnie nie zdążysz uciec.... chociaż możesz spróbować. Jest jeszcze ta malutka kanciapka na początku mapy (po lewej stronie drogi na wzniesieniu) - ale chyba za małą no i.... ona jest napromieniowana ;)

A jak nic się nie uda, to cofnij się jeden sejw i zacznij wycofywanie do Magazynów Wojskowych. Robisz sejwy w miarę regularnie, prawda? :E
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Reklamy Google

Re: [utAMK] by utak3r

Postprzez Normandia w 04 Mar 2010, 22:40

Mam pytanie: czy śmigłowce da się zestrzelić, bo próbowałem ale jakoś mi nie szło to najlepiej. Z granatników ciężko jest niestety trafić a z karabiny to sobie mogłem postrzelać. BTR przy posterunku w kordonie wybucha po dwóch trafieniach z M209, tyle że stoi w miejscu to łatwo jest trafić...
Image
Image
Image
Awatar użytkownika
Normandia
Stalker

Posty: 169
Dołączenie: 25 Maj 2009, 21:16
Ostatnio był: 09 Cze 2013, 20:10
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 2

Re: [utAMK] by utak3r

Postprzez utak3r w 04 Mar 2010, 23:10

Da się - ale jest to trudne... celuj albo w tylni płat albo najlepiej w pilota, tam ma słaby punkt. ?o i nie z karabinku szturmowego ;) albo jakieś svd albo rpg.
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [utAMK] by utak3r

Postprzez Normandia w 04 Mar 2010, 23:44

Szczerze mówiąc pilota nigdy nie widziałem jakiś kurdupel musi być że ledwo z nad kokpitu wystaje, a z rpg próbowałem strzelać ale trafić jest strasznie ciężko, bo ciągle latają w kółko no i niestety dysponują znacznie większą siłą ognia n?ż Ja. Kilka słów o modzie, szkoda że nie ma nowych broni przynajmniej jeszcze nic nie znalazłem nowego, ale jeszcze z kordonu nie wyszedłem, czarno-biały noktowizor jest świetny najlepszy według mnie, celowniki też niczego sobie, dużo lepsze niż Gnomus Scope czy jak to się tam nazywa. Zaskoczeniem dla mnie było że dzik po trafieniu w głowę z bliska niestety nie padł martwy, a strzał w korpus kładzie go na miejscu. Raz widziałem jak dzik po prostu się przewrócił zanim zdążyłem strzelić. Co do strzelania to rpg ma błąd zdarzyło mi się kilka razy że po strzale najpierw leci rakieta a dopiero po chwili dogrywana jest animacja i dźwięk wystrzału, ale da się z tym żyć. Mod nie jest całkowicie po angielsku niektóre teksty są po polsku. System sms-ów jest ciekawy zwłaszcza jak piszą o mnie że akurat kogoś zabiłem, choć jest tam chyba literówka w tekście. Cóż ogólnie mod jest ciekawy, ale raczej długo w niego nie pogram bo to jednak wciąż stary SoC tyle że poprawiony, poczekam raczej aż zrobisz coś większego z nowymi mapami i zadaniami...
Image
Image
Image
Awatar użytkownika
Normandia
Stalker

Posty: 169
Dołączenie: 25 Maj 2009, 21:16
Ostatnio był: 09 Cze 2013, 20:10
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 2

Re: [utAMK] by utak3r

Postprzez Wojak w 05 Mar 2010, 00:31

Bardzo fajny mod. Właśnie go wypróbowałem i jestem pod wrażeniem, ale niestety nadal ten sam SoC, który będę przechodził już po raz dziesiąty. No cóż... Co do Helikopterów, to zawsze czekałem aż odlecą i dopiero potem ratuję Tolika (po za tym kto taki mądry używa pistoletu, by rozprawić się z dwoma Helikopterami?). Co prawda noktowizora jeszcze nie miałem, ale jestem go bardzo ciekaw, iż często z nich używam. W sumie najlepsze noktowizory jakie póki co widziałem, były w Cieniu Czarnobyla - oryginale. W Czystym Niebie to był fail, ten pierwszej generacji to był tylko uzupełnieniem latarki o jakieś 2 metry więcej się widziało, za to pisk noktowizora z Priboia przyprawiał o był głowy... Nie czytałem do końca całej angielskiej listy zmian wprowadzanych przez AMK moda i nie wiem czy Ty coś w tym zmieniałeś, ale czy są w utAMK ataki na bar, jak w ABC czy Priboiu? Bo mam nadzieję, że nie. A i ten Nibyolbrzym w Kordonie to pomysłowy :wink:.
:

Idę sobie na tą placówkę na północnym Kordonie (nie kojarzę nazwy), a tu zza skały wyskakuje mi z całym impetem i gna ku mnie.
Metodą prób i błędów opracowałem na niego metodę:
Stwierdziłem, że wejde na jakąś skałę (nawet tak radził Traper w Zewie Prypeci, by walcząc z Nibyolbrzymem, wejść na skałę, lub drzewo). Jednak szczwana bestia zaczęła używać swojego super hiper mega wyczepistego w kosmos specjalnego ataku, który udało mi się uniknąć skacząc za każdym razem, gdy bestia chce uderzyć kończyną o podłożę.

Spoiler, bo mógłbym zepsuć tym komuś zabawę, a po za tym to nie miejsce na opowiadania.
Oceniasz zbyt prędko.
Awatar użytkownika
Wojak
Stalker

Posty: 171
Dołączenie: 23 Paź 2009, 22:37
Ostatnio był: 14 Lip 2021, 16:25
Miejscowość: Wielkie Równiny
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 37

Re: [utAMK] by utak3r

Postprzez LordDino w 05 Mar 2010, 01:22

Tylko RPG do zestrzelenia śmigłowców i to udało mi się tylko raz.

Co do mojej emisji nie mogę nigdzie dobiec wszystkie kryjówki są lipne najdłużej wytrzymałem w domku przy który jest oddział Monolitu ale i tak padłem Magazyny odpadają dopada mnie emisja jak jestem koło Wolności, a można na jakiś czas powiedzmy wyłączyć emisję tylko do momentu jak dojdę do rozwidlenia obiecuje, że włączę ehhehe.

Co do wrażeń wybuchający Monolitowcy to trochę śmiesznie wygląda. Robi to krzywdę jak stoję obok bo żadnego z bliska nie zaciukałem. A i odgłos broni z tłumkiem pierwsza klasa szczególnie Wintorez i pistolety wypoasior.

Już wiem co robi wybuchający Monolitowiec w moim pobliżu wywala mnie do pulpitu bug trapem heh nieładnie ale dam loga może pomoże. Da się grać bo po wczytaniu wsio chodzi ale oni maja dziwną manierę jak są dość blisko biegną w moją stronę i ja im w banie strzele to bum i BT.

FATAL ERROR

[error]Expression : fatal error
[error]Function : CPostprocessAnimator::Load
[error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\PostprocessAnimator.cpp
[error]Line : 76
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : Can't find motion file 'amk_shoot.ppe'.


Problem z emisja rozwiązany trochę się cofnąłem i wsio oki.

Idę sobie idę, a tu kolejne wywalenie coś się mocno wiesza w Czerwonym Lesie

FATAL ERROR

[error]Expression : fatal error
[error]Function : CScriptEngine::lua_error
[error]File : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line : 180
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : LUA error: ....t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\scripts\_g.script:976: bad argument #2 to 'format' (string expected, got nil)
Panie, daj mi siłę, do zaakceptowania rzeczy, których nie mogę zmienić,
odwagę do zmiany rzeczy, których nie mogę zaakceptować,
mądrość, abym dobrze ukrył ciała tych którzy mnie dzisiaj wk*rwili.
Awatar użytkownika
LordDino
Stalker

Posty: 138
Dołączenie: 18 Lut 2010, 09:20
Ostatnio był: 08 Cze 2012, 22:19
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 1

Re: [utAMK] by utak3r

Postprzez utak3r w 06 Mar 2010, 18:27

W RC2 całą Prypeć w zasadzie musiałem poprawić... ten błąd jest tylko jednym z kilku innych.
Tutaj możesz pobrać łatkę, która powinna rozwiązać kilka z nich (łącznie z tym błędem, który przytoczyłeś).
Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [utAMK] by utak3r

Postprzez Desert22 w 07 Mar 2010, 14:25

witam, jestem nowy na forum ale odrazu sciagnalem tego moda, wszystko bylo by piekne gdyby nie te punkty od zadan (np. na poczatku po wyczyszczeniu obozowiska z bandytow znacznik nadal zostaje, tak samo po zabiciu informatora z zadania od wolnosci jak dobrze pamietam )ale reszta jest piekna! Mam jedynie problem z egzo szkieletem... w linijce sprint_allowed mam na true ale nadal nie moge biegac.. egzo szkielet mam od wolnosci (taki zolty)
A i jeszcze jedno, problem z naprawami np. gdy naprawie sobie zbroje, to znika opcja dialogowa naprawy innych przedmiotow (np shotguna w moim wypadku[jesli ktos chce powiedziec ze musi byc zniszczony odrazu mowie ze ma 3/4 paska ])
Awatar użytkownika
Desert22
Kot

Posty: 22
Dołączenie: 07 Mar 2010, 14:17
Ostatnio był: 15 Sty 2011, 18:24
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Big Ben
Kozaki: 0

Re: [utAMK] by utak3r

Postprzez utak3r w 07 Mar 2010, 15:32

Desert22 napisał(a):w linijce sprint_allowed mam na true ale nadal nie moge biegac.. egzo szkielet mam od wolnosci (taki zolty)


To jest inny szkielet, opisany w pliku config\misc\amk_mod_outfits.ltx, pod nazwą svoboda_yellow_exo_outfit_m1.

Desert22 napisał(a):A i jeszcze jedno, problem z naprawami np. gdy naprawie sobie zbroje, to znika opcja dialogowa naprawy innych przedmiotow


Faktycznie, znika. Musisz, o ile pamiętam, podejść jeszcze raz do niego... postaram się to naprawić.
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [utAMK] by utak3r

Postprzez Desert22 w 07 Mar 2010, 16:02

Niestety gdy podchodze do niego ponownie nic sie nie dzieje, musze lekko uszkodzic pancerz, wtedy wybrac opcje naprawy bronii, poczekaj godzinke i dopiero pancerza
Awatar użytkownika
Desert22
Kot

Posty: 22
Dołączenie: 07 Mar 2010, 14:17
Ostatnio był: 15 Sty 2011, 18:24
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Big Ben
Kozaki: 0

Re: [utAMK] by utak3r

Postprzez LordDino w 07 Mar 2010, 16:05

Z tymi naprawami jest tak, że naprawia jedną rzecz w danym czasie. Jak naprawisz zbroje to w tym momencie już nic innego ale masz ją na sobie jak naprawiasz broń to zabiera ją i zwraca po jakimś czasie i wtedy znów możesz coś naprawić. WG. mnie to jest dobra opcja bo wybierasz i musisz uważać jak mocno zniszczysz broń i pancerz to nie naprawisz ob na raz i jest trudniej.
Panie, daj mi siłę, do zaakceptowania rzeczy, których nie mogę zmienić,
odwagę do zmiany rzeczy, których nie mogę zaakceptować,
mądrość, abym dobrze ukrył ciała tych którzy mnie dzisiaj wk*rwili.
Awatar użytkownika
LordDino
Stalker

Posty: 138
Dołączenie: 18 Lut 2010, 09:20
Ostatnio był: 08 Cze 2012, 22:19
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 1

Re: [utAMK] by utak3r

Postprzez Desert22 w 07 Mar 2010, 16:48

macie moze jakis pomysl jak przejsc tunel z kruglovem? albo sie zatrzyma albo chodzi w kolko , oddalalem sie od niego , wczytywalem poczatek misji 3 razy i nadal to samo ..
Awatar użytkownika
Desert22
Kot

Posty: 22
Dołączenie: 07 Mar 2010, 14:17
Ostatnio był: 15 Sty 2011, 18:24
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Big Ben
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości