[Oblivion Lost]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez Keldorn WistBlade w 07 Lis 2010, 11:54

farmazonisz tam na górze, nie ma takiego czegoś w ustawieniach klawiszy w grze.

wejdź w X:\Documents and Settings\All Users\Dokumenty\STALKER-SHOC\user.ltx (win XP) i dodaj tam
bind turn_engine kT
(gdzie T to dowolny klawisz np. NUMPAD1, RCONTROL, SLASH itp) po wejściu do gry wsiadasz do samochodu i wciskasz dany klawisz i jedziesz :]
Awatar użytkownika
Keldorn WistBlade
Tropiciel

Posty: 257
Dołączenie: 28 Wrz 2007, 10:44
Ostatnio był: 14 Cze 2023, 12:36
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 9

Reklamy Google

[PROBLEM] Oblivion Lost 2.2

Postprzez patmil18 w 17 Lis 2010, 12:38

Siemka mam pewien dziwny problem od pewnego czasu gram sobie w s.t.a.l.k.e.r'a cień czarnobyla z modami oblivion lost 2.2, S.H.A.R.P.E.R textures 0.95 i domyślnymi kombinezonami autorstwa caleb59 (wypisuje wszystko bo nie wiem w czym problem) otóż:
włączam gre wszystko sie ładnie ładuje mam zrobiony save przed wejściem do parkingu podziemnego w prypeci wchodze do środka zabijam dwóch do czterech monolitowców, nagle wywala do pulpitu i komunikat: Program XR_3DA.exe przestał działać.
Jak chce parking obejść to jest dokładnie to samo.

Log:
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR

    [error]Expression    : fatal error
    [error]Function      : CScriptEngine::lua_error
    [error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
    [error]Line          : 73
    [error]Description   : <no expression>
    [error]Arguments     : LUA error: ... shadow of chernobyl\gamedata\scripts\xr_kamp.script:791: attempt to index field '?' (a nil value)


Jak usunąłem wszystkie mody oprócz oblivion lost też jest to samo.
Intel Core i5 2500K 3.30 @ 4.0 Ghz | MSI Geforce GTX 970 | ASRock P67 Extreme4 | Kingston HyperX Genesis 2x2gb 1333mhz | Silverstone Decathlon DA1000 1kw | Cooler Master STACKER 830 Black&Silver | Logitech X-530 5.1 | LG W2261V |
"Каждый хозяин своей судьбы"
Awatar użytkownika
patmil18
Kot

Posty: 12
Dołączenie: 05 Lis 2010, 21:00
Ostatnio był: 17 Maj 2016, 15:31
Miejscowość: Masz jakiś problem ?
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 0

Oblivion Lost 2.2 problem z x18! RATUNKU!

Postprzez damagecrewtnt w 30 Lis 2010, 17:56

To mój pierwszy post, więc witam Wszystkich;) a teraz do sedna: forum jest tak obszerne, że znalezienie odpowiedzi trwało by miesiąc... Przeszedłem już Stalkera Cień Czarnobyla kilka razy, lecz tym razem postanowiłem zapodać sobie jakiś mod. Wybór padł na Oblivion Lost ver.2.2. Jestem, a raczej byłem, szczęśliwy jak dziecko do momentu zdobycia dokumentów w x18... Nie ma żadnego potwora... Nie mam co zabić żeby sie wydostać :-/ Nie jestem dobry w bawieniu się plikami z gry itd. nie chcę nic skopać. jesli musze usunąć OL to będę płakał... :( BŁAGAM POMOCY!
Awatar użytkownika
damagecrewtnt
Kot

Posty: 32
Dołączenie: 20 Lis 2010, 11:17
Ostatnio był: 17 Paź 2014, 15:32
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 0

Re: Oblivion Lost 2.2 problem z x18! RATUNKU!

Postprzez caleb59 w 30 Lis 2010, 18:20

W X18 w OL czai się Burer - jak go załatwisz to dopiero będziesz mógł wyjść z zamkniętego pomieszczenia...
Jeśli go nie ma to cóż - pozostaje wczytać ostatniego save'a przed wejściem do tego pomieszczenia z dokumentami...
                        Image
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 4070 SUPER 12GB GDDR6X RAM | Windows 11 Pro x64 |
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2695
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: 12 Lis 2024, 20:23
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 672

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez damagecrewtnt w 30 Lis 2010, 22:48

Hmmm... a gdybym odinstalował Oblivion Lost, tzn gdybym wiedział jak to zrobić, i przeszedłbym to laboratorium normalnie bez mod'a i bym wgrał go spowrotem...? :E

Edit: przeszedłem jeszcze raz x18, ponieważ niestety miałem save juz po zamknięciu drzwi... i zrobilem save przed drzwiami. Odpaliłem go już milion razy i nie bylo potwora ani razu...:(
Awatar użytkownika
damagecrewtnt
Kot

Posty: 32
Dołączenie: 20 Lis 2010, 11:17
Ostatnio był: 17 Paź 2014, 15:32
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez caleb59 w 30 Lis 2010, 22:57

Burer pojawia się w momencie gdy zabierzesz z pomieszczenia wyżej papiery...
                        Image
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 4070 SUPER 12GB GDDR6X RAM | Windows 11 Pro x64 |
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2695
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: 12 Lis 2024, 20:23
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 672

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez Piterxd w 30 Lis 2010, 23:16

Można jeszcze sposobem - zablokować wcześniej te drzwi np kładąc tam jakąś beczkę :wink: Nie zamkną się do połowy i można spokojnie wyjść
Image
Awatar użytkownika
Piterxd
Przewodnik

Posty: 947
Dołączenie: 20 Sty 2008, 18:15
Ostatnio był: 06 Maj 2014, 22:05
Miejscowość: Braniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 182

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez damagecrewtnt w 30 Lis 2010, 23:18

Ale Jego nie ma... wcześniej w lab x18 rozwaliłem dwa chyba... więc to pewnie nie jest błąd tej 'postaci'. nie wiem co zrobić...

Piterxd: Jak to zadziala to przyjadę do Ciebie i wypiję z Tobą flache!;D już sprawdzam;D
Awatar użytkownika
damagecrewtnt
Kot

Posty: 32
Dołączenie: 20 Lis 2010, 11:17
Ostatnio był: 17 Paź 2014, 15:32
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez Piterxd w 30 Lis 2010, 23:24

Jeśli dobrze beczkę ustawisz to zadziała - najlepiej w poprzek. Ja tak "uniknąłem" tego burera bo mało amunicji miałem akurat :P
Image

Za ten post Piterxd otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive damagecrewtnt.
Awatar użytkownika
Piterxd
Przewodnik

Posty: 947
Dołączenie: 20 Sty 2008, 18:15
Ostatnio był: 06 Maj 2014, 22:05
Miejscowość: Braniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 182

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez damagecrewtnt w 30 Lis 2010, 23:33

Piterxd jest oficjałnie moim BOHATEREM**; xD Jesteś Mistrzem;D Dziękuję uniżenie^^
Awatar użytkownika
damagecrewtnt
Kot

Posty: 32
Dołączenie: 20 Lis 2010, 11:17
Ostatnio był: 17 Paź 2014, 15:32
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez Piterxd w 30 Lis 2010, 23:41

To git, teraz musimy się umówić na flache hehe :E Czasami trzeba tak kombinować jak wszystkie normalne sposoby zawiodą :D

EDIT: Hehe :E Dobra koniec offtopa bo nas pogonią :)
Ostatnio edytowany przez Piterxd, 30 Lis 2010, 23:48, edytowano w sumie 1 raz
Image
Awatar użytkownika
Piterxd
Przewodnik

Posty: 947
Dołączenie: 20 Sty 2008, 18:15
Ostatnio był: 06 Maj 2014, 22:05
Miejscowość: Braniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 182

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez damagecrewtnt w 30 Lis 2010, 23:45

Po nicku wnioskuję, że jesteś moim imiennikiem i do tego używasz mojego ulubionego zwrotu ' i/to git'. Coś jest nie tak;D

Uwagi moderatora:

skończcie ten Offtop... - Matrix
Awatar użytkownika
damagecrewtnt
Kot

Posty: 32
Dołączenie: 20 Lis 2010, 11:17
Ostatnio był: 17 Paź 2014, 15:32
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości