[Oblivion Lost]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez qler85 w 27 Lip 2010, 04:15

witam wszystkich
posiadam polską wersję spatchowaną do 1.0006

zacząłem grać w gołą wersję ale szybko znalazłem informacje o modach na większy udźwig, naprawę lub niezniszczalność kombinezonów, dowolny handel wszystkim z innymi więc tak pomyślałem że może lepiej byłoby zagrać od razu w tą ulepszoną wersję z modem Oblivion Lost
i teraz mam takie pytania, pewnie część się powtarza więc proszę o wyrozumiałość :P

1) "2. You must delete everything from the previous versions, and install a clean Oblivion Lost 2.2 without any side-mods!"
nie posiadam żadnych dodatków, czy zatem wystarczy rozpakować ten dodatek (tam jest tylko katalog "gamedata") do folderu z grą (no i zmienić to jedno ustawienie na "true" w pliku fsgame.ltx) ?
jeśli jednak muszę usuwać coś ze starej wersji to proszę o informacje co konkretnie i w jaki sposób zainstalować ten dodatek (nie widzę tam żadnej instalki), nie mam w ogóle "gamedata" w folderze z grą więc nie ma nic do zastąpienia z plików

2) czy gra po wgraniu OL 2.2 będzie nadal po polsku (lektor i napisy) czy trzeba wgrać to specjalne spolszczenie do tego moda ?

3) czy inne mody (np te na większy udźwig i naprawę lub niezniszczalność kombinezonów albo handel ) działają z OL 2.2 ?

4) czy OL 2.2 ma jakieś bugi w stosunku do oryginału (w sensie, że gdzieś utkniemy i nic nie da się z tym zrobić) ?

z góry dzięki za odpowiedzi ;)
qler85
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 27 Lip 2010, 02:59
Ostatnio był: 12 Paź 2010, 17:13
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez MatrixSTR w 27 Lip 2010, 14:53

Ad 1. skoro nie masz katalogu gamedata to nie musisz nic usuwać tylko po prostu wgrywasz i zmieniasz false na true i tyle :)
Ad 2. żeby mieć po Polsku trzeba wgrać spolszczenie do OL inaczej Ci się nie uruchomi (byś musiał zmienić wpisy w localization.ltx)
Ad 3. do takich dużych modyfikacji raczej nie jest zalecane wgrywanie innych modów gdyż można coś zepsuć (zresztą większy udźwig i naprawa jest już w tym modzie) :)
Ad 4. Bardzo możliwe że spotkasz o wiele więcej bugów niż w podstawowej wersji gry, będą co jakiś czas wyrzuty na pulpit i inne tym podobne problemy :)
Awatar użytkownika
MatrixSTR
Modder

Posty: 1097
Dołączenie: 26 Maj 2009, 23:44
Ostatnio był: 08 Lis 2024, 17:19
Miejscowość: Gdzieś Daleko W Wielkopolsce
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 276

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez qler85 w 27 Lip 2010, 19:02

dzięki, teraz wszystko jasne :)
qler85
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 27 Lip 2010, 02:59
Ostatnio był: 12 Paź 2010, 17:13
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez jaras76 w 30 Lip 2010, 09:19

Mam pytanie:chce zainstalowac moda ale bez udziału smart mod managera,plik sciągnięty w formie gamedata pod 1.004 plus patch,zmieniam kopie ang na pol i edytuje localization ltx. Usuwam średnik przed cent?
Image
jaras76
Tropiciel

Posty: 383
Dołączenie: 21 Lip 2007, 21:14
Ostatnio był: 25 Kwi 2012, 21:35
Miejscowość: warszawa
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 3

Jak zainstalować mod oblivion lost

Postprzez gruby135 w 04 Wrz 2010, 23:17

Wiem że to trochę głupie ale naprawde nie wiem jak zainstalować tego moda.otóż ściągnąłem właśnie tego moda w wersji 2.2 a grę mam w wersji 1.0006(oczywiście cień czarnobyla).Myślałem że będzie to instalka,ale się mylilem jest dużo jakiś plików których nie mam pojecia co to jest;-).Czy możecie mi pomóc.chodzi oto by ktoś napisał jak pokolei zaistalować poprawnie tego moda.pisze w instrukcji po angielsku,lecz nic z tego nie rozumiem;-/.Pozdrawiam!
gruby135
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 04 Wrz 2010, 23:08
Ostatnio był: 06 Wrz 2010, 16:03
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 0

Re: Jak zainstalować mod oblivion lost

Postprzez zdzicho w 04 Wrz 2010, 23:31

Tutaj masz wszystko opisane krok po kroku.

Uwagi moderatora:

Po co ta dziecinada z komixxów? Poprawiam.
Awatar użytkownika
zdzicho
Modder

Posty: 567
Dołączenie: 19 Cze 2009, 20:02
Ostatnio był: 03 Wrz 2024, 02:40
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 500

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez qler85 w 07 Wrz 2010, 02:37

ja w końcu odinstalowałem ten cały Oblivion Lost 2.2, za dużo zmian w stosunku do wersji głównej, nie do końca mi odpowiadały (nie ma np zbliżeń na celownik w broni, grafika niewiele lepsza, bugi, strasznie trudna
zainstalowałem natomiast Stalker Complete 2009 + jakiś mod na zmianę obrażeń (teraz 1 strzał może zabić) i to mi wystarczy, grafika rewelacja w porównaniu do OL 2.2 + dodatki które mi wystarczają (naprawa broni i kombinezonów, zwiększony udźwig, handel wszystkim ze wszystkimi, spanie, przedłużony czas misji)

jak ktoś gra pierwszy raz w Stalkera to zdecydowanie polecam NIE ZACZYNAĆ grać w gołego Stalkera bo gra jest dosyć upierdliwa (zbyt mały udźwig, czas misji, brak handlu bronią, brak naprawy ekwipunku, grafika słaba), tylko zacząć od tego moda Stalker Complete 2009... później można się pobawić w bardziej zmieniające gry mody jak OL 2.2
qler85
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 27 Lip 2010, 02:59
Ostatnio był: 12 Paź 2010, 17:13
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez Metal Machine w 12 Paź 2010, 16:06

siema, mam problem otóż mam OL 2.2 z Arsenal modem z fix'ami z tematu o Arsenal modzie i są błędy ikonek w ekwipunku np. śpiwór ma ikonkę 2 pistoletów itp. Prosił bym o link do odpowiedniego fix'a jeżeli takowy istnieje.
Image
Image
Image
Awatar użytkownika
Metal Machine
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 12 Lip 2010, 10:14
Ostatnio był: 21 Maj 2011, 12:03
Miejscowość: Jastrzębie Zdrój
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez wajs94 w 05 Lis 2010, 16:09

Ja mam taki mały problemik:
Podobno w tym modzie jest możliwość jechania samochodem jednak nie moge tego zrobić. Wsiadam do samochodu i na tym wycieczka sie kończy, nie da sie niczym kierować. Może ktoś wie o co chodzi i jak to naprawić>...

wajs94
Wygnany z Zony

Posty: 134
Dołączenie: 02 Lis 2010, 17:50
Ostatnio był: 17 Cze 2012, 13:35
Miejscowość: Radom
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 32

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez caleb59 w 05 Lis 2010, 16:10

Tryliard razy wałkowane - ustaw sobie w klawiszologii przycisk odpowiedzialny za uruchamianie auta...
                        Image
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 4070 SUPER 12GB GDDR6X RAM | Windows 11 Pro x64 |
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2695
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: 12 Lis 2024, 20:23
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 672

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez wajs94 w 05 Lis 2010, 21:36

a tak za przeproszeniem to gdzie jest ta klawiszogia bo niczego takiego nie moge znaleźć ani przycisku odpowiedzialnego za uruchamianie

wajs94
Wygnany z Zony

Posty: 134
Dołączenie: 02 Lis 2010, 17:50
Ostatnio był: 17 Cze 2012, 13:35
Miejscowość: Radom
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 32

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez Kontroler w 05 Lis 2010, 22:19

Opcje-->Ustawienia sterowania i przypisz jakiś klawisz odpowiadający za włączanie samochody, bo domyślnie nie jest przypisany.
Awatar użytkownika
Kontroler
Ekspert

Posty: 780
Dołączenie: 11 Lis 2009, 21:29
Ostatnio był: 24 Paź 2022, 10:53
Miejscowość: Świebodzin
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 131

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości