[S.T.A.L.K.E.R. The Chernobyl Shadows - Life In A Dead Zone]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez Universal w 11 Lut 2011, 23:44

Postawiłem, postawiłem. Dlatego tylko 3-4 razy wywalił do pulpitu (miałem wcześniej przykre doświadczenia z Soljanką, także dla mnie to mało). Teraz mam co prawda z 7 kilka problemów, ale nie są zbyt uciążliwe...
Język kłamie głosowi, a głos myślom kłamie; myśl z duszy leci bystro, nim się w słowach złamie.
Awatar użytkownika
Universal
Monolit

Posty: 2614
Dołączenie: 21 Lip 2010, 17:54
Ostatnio był: 10 Maj 2024, 08:12
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 1052

Reklamy Google

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez scigacz1975 w 12 Lut 2011, 06:21

Na tej stronie podanej wyżej znajdziesz wiele rozwiązań - i, co ważniejsze - dostosowanie systemu. A system serio zaczyna śmigać.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez XineX w 13 Lut 2011, 22:42

Cześć. Mam taki problem, że w elektrowni ciągle buja mi się obraz i się rozmywa, poza tym jak już dojdę do tego zakrętu w lewo, gdzie w dziurze jest stado przeciwników to potem jeszcze dostaję obrażenia psioniczne, chociaż dostałem te słuchawki od doktorka i wyłączyłem mózgozwęglacz! Gram na patchu 1.0005 i modzie Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod.

Proszę o pomoc, bo po prostu nie mogę tego przejść :P. Przy okazji, nie wiem czemu mam tam jakieś gadanie po angielsku pomiędzy jakimiś naukowcami z elektrowni, chociaż według filmików na YT (sprawdzałem sposób na tą elektrownię, jak jeszcze myślałem, że to normalne) powinien być tam tylko taki niski ruski głos.

Z góry dziękuję! :)
XineX
Kot

Posty: 7
Dołączenie: 13 Lut 2011, 18:54
Ostatnio był: 29 Sty 2012, 15:26
Frakcja: Powinność
Kozaki: -1

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez scigacz1975 w 13 Lut 2011, 22:52

Czy te obrażenia palą Ci się po prawej nad amunicją rysunkiem mózgu??? Bo jeżeli nie to jesteś po prostu zmęczony i musisz się wyspać. Jeżeli masz na sobie kombinezon BUŁAT i artefakt skalp kontrolera to żadne emisje psioniczne Ci nie grożą. Angielskie głosy pochodzą z AMK. A obraz będzie się kołysał dopóki nie dojdziesz do świadomości Z.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez XineX w 14 Lut 2011, 00:28

Mam BUŁAT, ale nie mam skalpu kontrolera :(. Obrażenia pokazują się pod postacią mózgu. A co do obrazu to będzie strasznie hardkorowo, bo ich tam jest pełno, a ja w żadnego nie mogę trafić :P. Poza tym na filmikach z tego poziomu nie ma takiego efektu. On jest dodany w OL, albo AMK i czy da się to jakoś wyłączyć?
XineX
Kot

Posty: 7
Dołączenie: 13 Lut 2011, 18:54
Ostatnio był: 29 Sty 2012, 15:26
Frakcja: Powinność
Kozaki: -1

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez scigacz1975 w 14 Lut 2011, 00:45

Nie bardzo da się ten efekt wyłączyć. Jeżeli nie masz skalpu to sobie go najwyżej zespawnuj - chyba jest pod F2 artefakty AMK - mogłeś go dostać za zabicie pijawek od łowcy w barze, pisałem żeby wykonywać questy.
Co do kołysania obrazu to mam nadzieję że ustąpią po podpięciu skalpu tzn. będzie trochę kołysać ale można celować. Jeżeli nie tzn. że postać musi iść spać i tyle więc zapinkalaj gdzieś do tyłu i daj mu z 3 godz. snu bo Ci padnie
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez kubax777 w 16 Lut 2011, 19:59

przy rozpakowywaniu 2 części mam błąd:
Can not open file "C\Users\Kuba\Downloads\Oblivion_AKMjesien.7z.002"as archive
Awatar użytkownika
kubax777
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 17 Sty 2011, 23:21
Ostatnio był: 25 Sty 2012, 20:20
Miejscowość: Rzeszów
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez scigacz1975 w 16 Lut 2011, 21:10

przecież dałem tutka w pierwszym poście jak to zrobić.

Ustawiasz w opcjach folderów pokaż rozszerzenia plików. Zmieniasz nazwy archiwum żeby zostało "Oblivion_AMKjesien.7z.001" i "Oblivion_AMKjesien.7z.002", klikasz prawym klawiszem myszy na "Oblivion_AMKjesien.7z.001" i dajesz w menu 7zip wypakuj. 2-go archiwum nie ruszasz - on sam wszystko rozpakuje. To są 2 party rozdzielone automatycznie na określoną wielkość przez 7zip. Jeżeli nie masz 7zip to w pierwszym poście jest link do pobrania.

Za ten post scigacz1975 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive kubax777.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez kubax777 w 16 Lut 2011, 21:12

ok dzięki jestem winien :wódka:
Awatar użytkownika
kubax777
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 17 Sty 2011, 23:21
Ostatnio był: 25 Sty 2012, 20:20
Miejscowość: Rzeszów
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez scigacz1975 w 20 Lut 2011, 02:37

Niekoniecznie - ale możesz :E . Tylko czytaj uważnie opisy :wink: .
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez KeepCrying w 27 Lut 2011, 14:33

Mam pytanie: czy opcje z AMK takie jak system "SMS-ów" czy losowa zawartość skrytek działają?
Może lepiej spytam: czy są tu wogóle jakieś funkcje z AMK?
A, i na początku tematu napisałeś "po wykonaniu zadania ulepszony kombinezon z AMK". Eee? Nic takiego nie dostałem.
Awatar użytkownika
KeepCrying
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 27 Lut 2011, 14:31
Ostatnio był: 01 Maj 2011, 18:26
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez scigacz1975 w 28 Lut 2011, 02:09

losowe smsy AMK są naprawdę losowe. Czasami co chwilę a czasami raz na mapę - taki urok. Pozostałe opcje są włączone na stałe ponieważ menu opcji AMK gryzło się z AtlasSpawn - to m.in. właśnie skrytki czy dynamic hud.

Co do kombinezonu to po wykonaniu questa z Żwawym i zameldowaniu się u Wilka powinieneś od niego dostać ulepszony killer suit z maską i noktowizją. W początkowej wersji był to komb. Świt z maską pgaz ale dużo graczy narzekało na zbytnie ułatwienie, więc zostało to zmienione. Tak samo sprawa z uzbrojeniem od Wilka - zamiast saigi12 jest krótki benelli.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości