[STALKER Complete 2009]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [STALKER Complete 2009]

Postprzez LeDomello w 26 Maj 2010, 15:15

Dobra dzięki, tak zrobię. Jak patrzałem na plik lsfgame to było tam z false na true już zmienione. Ale 2 razy? sprawdzę to! Jeszcze raz dzięki. Niech radioaktywność będzie z wami! ;]

Wszystko dobrze, wystarczyło usunąć plik localization.ltx! Po prostu jestem idiotą, że tego nie widziałem.
Teraz inny problem - mój sprzęt
WINDOWS 7 Proffesional 64x
Core 2 Quad Q8200 (4 rdzenie po 2.33 GHz)
karta graficzna GeForce Gainward 260GTX 896 MB RAM-u
2x1GB RAM KIngstone Hyperx (800 MHz)
I coś nie tak - gra mi tnie, wszystko mam ustawione na maxa jeśli chodzi o grafikę, rozdzielczość 1280x1024. Na takim sprzęcie tnie???
POMOCY po raz kolejny...
Awatar użytkownika
LeDomello
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 25 Maj 2010, 17:45
Ostatnio był: 27 Maj 2010, 23:14
Miejscowość: Chojnice
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [STALKER Complete 2009]

Postprzez dorian w 27 Maj 2010, 09:57

Na takim sprzęcie tnie???


Ten mod ma mocno podrasowaną grafę wszystkiego, a Ty grasz w ustawieniach na max.
Więc moim zdaniem :
1. Jeśli nie wykręcałeś wcale CPU tylko te 2.33 GHz masz, to to trochę mało jest i może ciąć.
2. Karta żadna rewelacja IMO i może ciąć.
3. Ramu do kompa by się więcej przydało, bo tak to może ciąć.
4. Winda' 7 64 bity, tu nie wiem, ale na tej wersji może ciąć.
5. Stalker ledwo wykorzystuje 2 rdzenie, więc nic Ci z tego, że masz 4 w CPU. Dużo lepiej byś miał, gdybyś miał 2, za to dużo wyżej taktowane, np. chociaż ze 3 GHz.
Więc wiesz co ?
Śmiem twierdzić, że ten akurat mod może Ci ciąć...
P.S. Jeśli tak Ci tnie, to nie będę Cię namawiał do kręcenia czegokolwiek..tylko zjedź z ustawieniami w opcjach gry i będzie pewnie lepiej tyle, że efektów już takich nie budziet. :wink:

dorian
Wygnany z Zony

Posty: 1408
Dołączenie: 11 Lut 2008, 16:02
Ostatnio był: 11 Mar 2020, 20:52
Miejscowość: W-wa
Frakcja: Zombie
Kozaki: 244

Re: [STALKER Complete 2009]

Postprzez Bambosz107 w 29 Maj 2010, 09:36

No bez przesady, karta całkiem mocna, nawet jak na ten mod.

Ustaw szczegóły trawy, czy jak to się tam nazywa, na 1/2 albo 1/3. U mnie była ogromna poprawa.
Go Go Power Rangers!!
Awatar użytkownika
Bambosz107
Legenda

Posty: 1280
Dołączenie: 10 Maj 2009, 21:50
Ostatnio był: 15 Cze 2022, 20:42
Miejscowość: Tarnów
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 87

Re: [STALKER Complete 2009]

Postprzez mimi215 w 02 Cze 2010, 15:32

Czemu mi się nie zmieniły tekstury ? Zainstalowałem i zmienia np.celownik i wygląd apteczek albo co ale nie tekstur ogólnych (domy,drogi) czemu ? Mam wersję 1.005.robię to tak wypakowywuje gamedata do folderu i zmieniam na true i wszystko chodzi ale nie tekstury ? Czemu.Proszę o odpowiedź.
"Nie ważne jak daleko zajdziesz na końcu i tak czeka na ciebie monolit "
Awatar użytkownika
mimi215
Stalker

Posty: 141
Dołączenie: 31 Gru 2009, 02:04
Ostatnio był: 04 Wrz 2016, 14:28
Miejscowość: Sukmanie
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 0

Re: [STALKER Complete 2009]

Postprzez dorian w 02 Cze 2010, 19:54

Chyba coś jednak robisz źle. Ten mod zmienia przede wszystkim tekstury chyba wszystkiego i różnica w porównaniu do gry default jest kolosalna, drogi też, więc..
Może najpierw zmień w fsgame.Itx z false na 2 x true, a dopiero potem wgraj gamedata z moda..Musisz mieć folder gamedata w głównym folderze gry, ale wcześniej zmień false na true.
Porównaj sobie też skriny gry bez moda i z nim, będziesz widział różnicę.
Ostatnio edytowany przez dorian, 02 Cze 2010, 20:40, edytowano w sumie 1 raz

dorian
Wygnany z Zony

Posty: 1408
Dołączenie: 11 Lut 2008, 16:02
Ostatnio był: 11 Mar 2020, 20:52
Miejscowość: W-wa
Frakcja: Zombie
Kozaki: 244

Re: [STALKER Complete 2009]

Postprzez mimi215 w 02 Cze 2010, 20:37

No właśnie mam true 2x ale pobrałem najpierw z tej strony moda a potem instalkę z innej i ta instalka chyba jest dobra bo daje śpiwór na początku a z tej strony nie.Ale instaluje go i zmienia wszystko ale nie tekstury .Proszę pomóżcie.
Ok usunę stalkera i mody i zainstaluję jeszcze raz dam true i potem gamedata i zobaczę.Ale on chodzi na wersję 1.005 taką mam ale chyba nie trzeba do moda dawać tych wszytkich fixów ?Aha i jeszcze czy mogę jakoś do niego dać atlas spawn menu mod ?
Ok zrobiłem tak zainstalowałem od nowa i dalej tekstur nie ma ? O co chodzi ? Jak mam to zrobić?
Ostatnio edytowany przez mimi215, 03 Cze 2010, 14:22, edytowano w sumie 1 raz
"Nie ważne jak daleko zajdziesz na końcu i tak czeka na ciebie monolit "
Awatar użytkownika
mimi215
Stalker

Posty: 141
Dołączenie: 31 Gru 2009, 02:04
Ostatnio był: 04 Wrz 2016, 14:28
Miejscowość: Sukmanie
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 0

Re: [STALKER Complete 2009]

Postprzez KoweK w 03 Cze 2010, 12:24

mimi215 napisał(a):Aha i jeszcze czy mogę jakoś do niego dać atlas spawn menu mod ?

Warto samemu spróbować. ;) Ja tak zrobiłem i mi działało, aczkolwiek nie do końca... Znikła mi możliwość przeskakiwania pomiędzy levelami.
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5649
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 19 Cze 2024, 15:32
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1473

Re: [STALKER Complete 2009]

Postprzez tomekk600 w 09 Cze 2010, 17:46

Witam. Instalowałem wersje 1.44 (plik instalacyjny exe) na 1.005 pl. Gra wysypuje sie przed intrem.
Log:
FATAL ERROR

[error]Expression : fatal error
[error]Function : CStringTable::Load
[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\string_table.cpp
[error]Line : 53
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : string table xml file not found string_table_abc2.xml, for language pol


stack trace:

zmieniłem jedynie lng w pliku localization.ltx na pol. instalator sam włacza folder game data do obiegu.
tomekk600
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 09 Cze 2010, 09:27
Ostatnio był: 09 Cze 2010, 22:12
Kozaki: 0

Re: [STALKER Complete 2009]

Postprzez Plaargath w 10 Cze 2010, 18:35

Mam pytanie z zupełnie innej beczki do kolegów zaawansowanych w modziwa tworzeniu (albo niezaawansowanych, ale równie mądrych). Zauważyłem taką niefajną (dla mnie) różnicę między vanillą a SC2009, że zabici wrogowie nie upuszczają giwer tak często, jak w podstawce, tylko giwery przeważnie lądują im w plecakach - można je potem lootować, ale bardzo rzadko spadają na ziemię. Wygląda to okropnie, jak facet pada i lecąca broń nagle znika i magicznie przenosi się do plecaka. Nie bardzo wiem, gdzie mógłbym tę zmianę cofnąć. Jedyne, co udało mi się wyśledzić na razie, że konsola rzuca jakieś zagadkowe wpisy, że nie może unattachnąć czegoś co jest independent obiektem - zdaje się, że właśnie w momencie śmierci któregoś nieszczęśnika. Dla mnie poziom niedostępny. Po raz kolejny pokornie wzywam o natchnienie.
Image Image

Merkantylizm, srerkantylizm.
Awatar użytkownika
Plaargath
Weteran

Posty: 653
Dołączenie: 23 Mar 2010, 15:12
Ostatnio był: 25 Paź 2023, 21:53
Kozaki: 234

Misja w X16 - nie da się wejść drugi raz

Postprzez WrzoSS w 11 Cze 2010, 10:01

Witam. Mam problem z misją w X16. Otóż pierwszy raz gdy wszedłem wszystko było w porządku. Problem w tym, że zapomniałem przeszukać ciało ducha i od razu wskoczyłem do dziury w podłodze i tunelami wydostałem się na zewnątrz kompleksu. Gdy chciałem wejść drugi raz do X16 okazało się, że stalowa brama jest zamknięta, a drabina którą zszedłem jest za krótka. Chyba utknąłem na dobre. Proszę o informację, czy da się w jakiś sposób przejść drugi raz X16. Uważam, że jest to poważny błąd gry. Dopóki nie przeszukamy ciała ducha, gra nie powinna dać nam możliwości wydostania się z X16...
WrzoSS
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 04 Cze 2010, 16:41
Ostatnio był: 12 Cze 2010, 23:19
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 0

Re: Misja w X16 - nie da się wejść drugi raz

Postprzez djcycu w 11 Cze 2010, 12:04

Nie grasz przypadkiem na soliance? W podstawce mnie to chyba nie spotkało :) Ale do rzeczy. Jak grałem w soliankę i wlazłem do X16 po raz drugi zobaczyłem na końcu pierwszego korytarza kratę... No więc próbóję się tam jakoś wślizgnąć i udało się. Wyskocz na rury z prawej strony i na niskim przykucnięciu idź na drugą stronę.

Taka ciekawostka: Popatrz wtedy co stanie się z bramą :D Sama będzie otwarta chociaż animacji nie będzie i dźwięków też :D
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: Misja w X16 - nie da się wejść drugi raz

Postprzez WrzoSS w 11 Cze 2010, 14:17

Cześć, za którymś z kolei Load'em brama była otwarta. dziwna sprawa. Gra posiada sporo bug'ów, ale i tak klimat gry oraz grywalność rekompensują wszelkie niedoskonałości :-)
ps. Gram na Stalker Complete 2009. Trochę się nagimnastykowałem, ale zaczęło działać poprawnie.
Trafiłem na kilka dialogów, które nie wyświetlają mi się (zamiast nich np. jakieś "text_234"... itd itp), ale i tak fajniej się gra niż na Stalkerze bez MOD'a :-)

Uwagi moderatora:

Proszę czytać następnym razem regulamin, gdzie zadaje się pytania na temat danej modyfikacji.
WrzoSS
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 04 Cze 2010, 16:41
Ostatnio był: 12 Cze 2010, 23:19
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość