[S.T.A.L.K.E.R. The Chernobyl Shadows - Life In A Dead Zone]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez Jarexxx w 04 Lut 2011, 18:41

Spoko, wiem jak edytować, ale mi się za bardzo nigdy nie chciało nic robić.
Edytowałem post dokładnie w tej samej minucie co ty, i gdy ja wysłałem zmiane, to zobaczyłem twój post i złapałem WTF'a, się okazało, że ... że właśnie jak opisałem wyżej.
Taki bug trap mam nie tylko z zadaniem żwawego, ale z każdym, w kordonie.
,,Table expected, got nil" - tak jakby zamiast tablicy, było pusto.
Ten sam bugtrap po każdym zapytaniu, coś może jest z poprawką ,,HARD"?
Bo na zwykłej wersji nic takiego nie było, bez wywałek, czasem były, ale okazyjnie.
Za Polskę !
Awatar użytkownika
Jarexxx
Stalker

Posty: 161
Dołączenie: 27 Cze 2009, 13:40
Ostatnio był: 19 Wrz 2013, 15:30
Miejscowość: Włocławek
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 48

Reklamy Google

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez scigacz1975 w 04 Lut 2011, 18:50

a wrzuć ją jeszcze raz tylko niech zamieni wszystkie pliki. Specjalnie wrzuciłem sobie ściągniętą z downloadu i działa bez problemu.


Edit : wrzucę ją jeszcze raz. Poprawiłem jeszcze obrażenia i statystyki. Powinna być za jakąś godzinkę.

Edit: Ok. wrzuciłem poprawioną gamedatę.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez Universal w 09 Lut 2011, 01:47

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : ai().level_graph().valid_vertex_id(vertex->data().level_vertex_id())
[error]Function      : CPatrolPathManager::select_point
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\patrol_path_manager.cpp
[error]Line          : 164
[error]Description   : patrol path[pri_dolg_respawn_walk1], point on path [name13|a=assault],object [pri_respawn_dolg36612]


Czy ten błąd spowodował spawner? Dosłownie moment wcześniej zespawnowałem dwóch członków Powinności, żeby jednemu nie było smutno;D

Nawiasem - ktoś mi morduje ludzi w Barze, a nie spawnowałem żadnych przeciwników. Tam też pojawiło się znikąd dwóch wojskowych, zaraz po wyjściu z Areny.
Język kłamie głosowi, a głos myślom kłamie; myśl z duszy leci bystro, nim się w słowach złamie.

Za ten post Universal otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Garbaty.
Awatar użytkownika
Universal
Monolit

Posty: 2614
Dołączenie: 21 Lip 2010, 17:54
Ostatnio był: 10 Maj 2024, 08:12
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 1052

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez Jarexxx w 09 Lut 2011, 11:52

Problem AI, nie mogli znaleźć, bądź ,,Patch" jest uszkodzony/nie do wczytania.
Mówiąc krótko, pewnie zespawnowałeś kogoś w ścianie, na drzewie, albo gdzieś, gdzie ich chodzenie nie jest opisane.
Co do baru, to w AMK albo w OL, jest coś jak losowe zdarzenia, może kiedyś ktoś tam był, powiedzmy wolność, albo controller, czy cokolwiek, ty sobie poszedłeś na inną mapke, wracasz, a to coś utknęło w geometrii, i jest pod mapą, i zabija, bez ostrzeżeń w PDA, ale to tylko jedna z możliwości.
Przeleć się po barze i zobacz czy cie coś atakuje.
Za Polskę !
Awatar użytkownika
Jarexxx
Stalker

Posty: 161
Dołączenie: 27 Cze 2009, 13:40
Ostatnio był: 19 Wrz 2013, 15:30
Miejscowość: Włocławek
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 48

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez Universal w 09 Lut 2011, 16:39

O to chodzi, że wyrżnęło mi 1/3 Baru po wyjściu z Areny. Arena to osobna mapa?
Język kłamie głosowi, a głos myślom kłamie; myśl z duszy leci bystro, nim się w słowach złamie.
Awatar użytkownika
Universal
Monolit

Posty: 2614
Dołączenie: 21 Lip 2010, 17:54
Ostatnio był: 10 Maj 2024, 08:12
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 1052

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez scigacz1975 w 09 Lut 2011, 16:51

masz wrzuconą podstawową wersję z poprawką czy poprawkę hard?

ta druga ma zaimplementowany respawn z wojny frakcji i miesza w występowaniu NPC. Wojskowi np. zajmują skład na wysypisku, powinność pojawia się w kordonie a wolność w agropromie może walczyć z najemnikami. To tak żeby było ciekawiej.

Natomiast podstawa ma w skryptach systematyczne ataki na bar z tym że zazwyczaj byli to najemnicy-bandyci-wolność. Wojska nie spotkałem ale nie przeglądałem tych skryptów do końca więc wszystko możliwe.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez Universal w 10 Lut 2011, 00:22

Zwykły mod ze zwykłą poprawką, żadnego Harda - wystarczy mi radosna rozwałka na Początkującym.
Aczkolwiek Wojnę Frakcji też ściągnąłem. Najemnicy/Bandyci/Wolność nie atakują Powinności na obrzeżach Baru, tylko pojawiają się wewnątrz, po ominięciu barykad i posterunków Powinności.

W sumie to nie jest jakiś większy problem - bardziej z ciekawości - w końcu na Początkującym, ze zespawnowanymi modami typu Skalp Kontrolera, czy Diamentowy Kulebiak, oraz z najlepszymi kombinezonami jestem praktycznie nieśmiertelny i ogranicza mnie jedynie pojemność plecaka.

A właśnie - pojemność plecaka zmienia się w jakiś inny sposób, czy jak na niemodowanej wersji?
---
No, to nie żyje już 60% "barzan"...
Ostatnio edytowany przez Universal, 10 Lut 2011, 20:10, edytowano w sumie 1 raz
Język kłamie głosowi, a głos myślom kłamie; myśl z duszy leci bystro, nim się w słowach złamie.
Awatar użytkownika
Universal
Monolit

Posty: 2614
Dołączenie: 21 Lip 2010, 17:54
Ostatnio był: 10 Maj 2024, 08:12
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 1052

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez scigacz1975 w 10 Lut 2011, 01:05

kulebiaki dodają po 5kg do udźwigu a jak Ci mało to:

gamedata\config\creatures\actor.ltx - edytujesz linijki:

Kod: Zaznacz wszystko
max_item_mass         = 60

maks. masa przenoszonych przedmiotów

Kod: Zaznacz wszystko
max_walk_weight            = 80

odpowiada za obciążenie maks z jakim możemy biegać bez pancerza.

w gamedata\config\system.ltx edytujesz:
Kod: Zaznacz wszystko
max_weight      = 60

odpowiada za maks. udźwig postaci
oczywiście pancerze też dodają swoje ale ustaw sobie powyższe na np 200 i masz 200kg w plecaku.



Co do ataków na bar to najemnicy i reszta spawnują się właściwie tuż przed wejściem do hangaru miedzy barem i areną.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez Universal w 11 Lut 2011, 16:23

Dobra, przeszedłem przez wszystkie portale w Elektrowni, zabiłem tego "nieśmiertelnego" kontrolera. Czy to już koniec? Teraz jest ten freeplay, czy jeszcze jest coś do zrobienia w wątku głównym? W podstawce po przejściu ostatniego portalu załączało się outro...
Język kłamie głosowi, a głos myślom kłamie; myśl z duszy leci bystro, nim się w słowach złamie.
Awatar użytkownika
Universal
Monolit

Posty: 2614
Dołączenie: 21 Lip 2010, 17:54
Ostatnio był: 10 Maj 2024, 08:12
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 1052

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez scigacz1975 w 11 Lut 2011, 18:46

Przy ostatnim portalu tam gdzie później zaczynało się outro jak wejdziesz w ten portal to Cię przeniesie na teren elektrowni i musisz wrócić do wyjścia gdzie zaczynałeś - tamtędy do wnętrza sarkofagu - wejście do elektrowni(znowu możesz ponaparzać do wojaków) - brama do prypeci itd.
W sarkofagu już raczej nikogo nie spotkasz - może parę mutków. Na wejściu do elektrowni wojacy, w prypeci to już zależy, na wejściu do czerwonego lasu i dalej mieszanka mutki-NPC-zombi. Przy wracaniu do magazynów wojskowych zawsze mnie atakowała jakaś horda mutków.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez Universal w 11 Lut 2011, 18:59

Czyli tak, jak myślałem...

Kiedy wróciłem do Magazynów po wyłączeniu Mózgozwęglarki na Barierze było chyba z 20 mutantów - Połamańce, Burery, Fantomy, Kontroler - ładnie miesza ten Twój mod:D :wódka:
Język kłamie głosowi, a głos myślom kłamie; myśl z duszy leci bystro, nim się w słowach złamie.
Awatar użytkownika
Universal
Monolit

Posty: 2614
Dołączenie: 21 Lip 2010, 17:54
Ostatnio był: 10 Maj 2024, 08:12
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 1052

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez scigacz1975 w 11 Lut 2011, 22:08

A co? że źle :E :E :E I o to chodzi!

A tak w ogóle to postawiłeś tego Win7???

Fajna stronka http://windows7.net.pl/ - polecam przejrzeć i pogrzebać :D
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości