[Oblivion Lost Remake]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Oblivion Lost Remake] LA, które będzie

Postprzez Universal w 23 Sty 2014, 01:02

No, zainstalowałem, włączyłem. Oczywiście frajdę odbiera bariera językowa, bo czytam jak dysmózgowiec dukając literka po literce, a do dialogów mówionych nie ma podpisów.

Pierwsza rzecz jaka rzuciła mi się w oczy to kalectwo pre-Sidorowicza (Żaby). On nie miał mieć ręki, czy model jest wybrakowany? Tekstury brzydkie, ale to akurat mnie nie zdziwiło, bo nie spodziewałem się 4K :P

Zginąłem już po chwili, bo z dupy w piwniczce w Kordonie, kilka metrów od bunkra Żaby było zabójcze promieniowanie. A leżał tam samotnik i smacznie spał. No, dziwne. Spojrzałem na PDA, żeby zorientować się co zrobić - tu z kolei ukłuły mnie w ślepia koślawo wpieprzone mapki lokacji. Nie szło tego zrobić lepiej? W buildach też wygląda to tak rzygowato?

Pierwsze wrażenie raczej negatywne. Jeśli znajdę czas i chęci, spróbuję przedrzeć się przez zastępy tych cholernych bukw do Centrum. Albo poczekam na LA :caleb:
Awatar użytkownika
Universal
Monolit

Posty: 2619
Dołączenie: 21 Lip 2010, 17:54
Ostatnio był: 06 Sty 2025, 00:24
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1052

Reklamy Google

Re: [Oblivion Lost Remake] LA, które będzie

Postprzez Leo0502 w 23 Sty 2014, 01:17

Universal napisał(a):Pierwsza rzecz jaka rzuciła mi się w oczy to kalectwo pre-Sidorowicza (Żaby). On nie miał mieć ręki, czy model jest wybrakowany?

Żaba właśnie miał ręki. Na jednym z pierwszych screenów siedział na fotelu, bez dłoni i ze strzelbą na kolanach.
Universal napisał(a):Albo poczekam na LA :caleb:

Prędzej doczekasz emerytury :TM:

Za ten post Leo0502 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Universal.
Leo0502
Tropiciel

Posty: 358
Dołączenie: 20 Wrz 2012, 18:10
Ostatnio był: 14 Lut 2025, 13:48
Miejscowość: Pierdziszewice wylotem na Dupów
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: SPSA14
Kozaki: 140

Re: [Oblivion Lost Remake] LA, które będzie

Postprzez paintball_0 w 23 Sty 2014, 11:17

@Universal, ta radiacja to twoim zdaniem bug, czy kiepski design poziomu? Jak wygląda balans rozgrywki? Miliardy anomalii, setki mutantów i tony żelastwa co 10 metrów? Rzeczywiście legendarny Oblivion Lost jest lepszy od podstawki? ;)
Awatar użytkownika
paintball_0
Legenda

Posty: 1285
Dołączenie: 18 Wrz 2008, 15:12
Ostatnio był: 30 Sty 2017, 23:03
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 184

Re: [Oblivion Lost Remake] LA, które będzie

Postprzez Universal w 23 Sty 2014, 11:25

Zdaje mi się, że to drugie - chcieli być fajni, to dali radiację tam, gdzie jej nie powinno być. Daleko nie zaszedłem, więc wiele Ci nie powiem, ale przez jakieś dziesięć minut i małą przebieżkę po południowym Kordonie widziałem z daleka jedną anomalię, ani jednego mutanta, sześciu czy siedmiu wojskowych na posterunku i gigantyczne skalne ściany, jakimi jest otoczona mapa. Nie wiem, kto wymyślał ten Kordon, ale umieszczanie go w głębokiej dolinie to była debilna myśl :P Żelastwa właściwie wcale nie ma, znalazłem dosłownie jedną pustą skrzynkę i boję się iść dalej - mam nadzieję, że nie będę musiał szarżować z nożem na karabiny.

Zwiedzę cały Kordon, dorobię się giwery i powybijam paru tłuków, to napiszę więcej. Ale nadziei wielkich nie mam, wręcz przeciwnie.
---

No nieźle, wczoraj zapisałem grę, dzisiaj ją wczytałem, a ten gnój każe mi zaczynać od nowa, jakbym tamtych kilometrów w ogóle nie zrobił :facepalm:

A anomalia, którą wczoraj widziałem - dzisiaj podszedłem do niej na bliski dystans. To po prostu parę iskierek latających chaotycznie w polu o średnicy ok. 3 metrów, więc prawdopodobnie to Trampolina. Odwzorowanie OL jedną rzeczą, ale mogli się bardziej przyłożyć.

Wsiadłem do samochodu - wylot do pulpitu :piesek:

Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: AuthenticAMD , F15/M4/S3, 3214.00 mhz, 72-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, 3DNow!, SSE, SSE2

Initializing File System...
olr.ltx _bin_olr_\fsolr.ltx
FS: 43447 files cached, 5937Kb memory used.
Init FileSystem 2.296869 sec
'xrCore' build 3312, Feb 27 2008

Initializing Engine...
Executing config-script "user.ltx"...
[l:\stalker olr\_appdata_\user.ltx] successfully loaded.
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrGame.dll
* [win32]: free[4067792 K], reserved[54216 K], committed[72232 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[8051 K], process heap[769 K], game lua[0 K], engine lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[1586 K], smem[0 K]
Executing config-script "l:\stalker olr\gamedata\config\default_controls.ltx"...
! cant convert dik_name for dik[144], prop=[Poprzednia
[l:\stalker olr\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "l:\stalker olr\gamedata\config\rspec_extreme.ltx"...
[l:\stalker olr\gamedata\config\rspec_extreme.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "l:\stalker olr\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[l:\stalker olr\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
~ Invalid syntax in call to 'mt_cnf'
~ Valid arguments: integer value in range [0,-1]
[l:\stalker olr\_appdata_\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1
2. Generic Software, Spec Version 1.1
SOUND: OpenAL: SelectBestDevice is Generic Software -1.-1
SOUND: OpenAL: Required device: Generic Software. Created device: Generic Software.
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 65538 kb, 7609 lines, 8820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:1002]-[device:9440]: ATI Radeon HD 4800 Series
* GPU driver: 8.14.10.678
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 2794 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* DVB created: 6144K
* DIB created: 512K
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_aref'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_aref_v'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_arefs'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_arefs_v'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans_v'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans_v_tuchi'
! Version conflict in shader 'def_shaders\lod_old'
! Renderer doesn't support blender 'effects\shadow_world'
! Version conflict in shader 'effects\watertest-1'
count of .thm files=47
load time=453 ms
* NULLRT supported
* ...and used
* HWDST/PCF supported and used
- r__tf_aniso 16
- r2_tf_mipbias -0.5
Starting engine...
Loading DLL: xrGameSpy.dll
Input:  1
Config-file [l:\stalker olr\_appdata_\user.ltx] saved successfully
Destroying Direct3D...
* RM_Dump: textures  : 1
*        :   1: $user$jitter_5
* RM_Dump: rtargets  : 0
* RM_Dump: rtargetsc : 0
* RM_Dump: vs        : 0
* RM_Dump: ps        : 0
* RM_Dump: dcl       : 0
* RM_Dump: states    : 0
* RM_Dump: tex_list  : 0
* RM_Dump: matrices  : 0
* RM_Dump: lst_constants: 0
* RM_Dump: v_passes  : 0
* RM_Dump: v_elements: 0
* RM_Dump: v_shaders : 0
refCount:pBaseZB 1
refCount:pBaseRT 1
DeviceREF: 2


Kolejne podejście - wpadłem do tej anomalii skuszony jakimś artefaktem. Wciągnęło mnie i przerobiło na karmę dla psa. Efekty były gorsze niż w podstawce, zakładam że Rosjanie do OLR wsadzili dosłownie wszystko, co znaleźli w buildach, czy w czymś. Moje obawy rosną w miarę jedzenia.

A teraz to już w ogóle przegięli. Wypieprzyło mnie przy zapisie gry. Chyba sobie podaruję.

tt44 napisał(a):Mod jest bardzo stabilny nie miałem jeszcze żadnego wylotu.

Image
Awatar użytkownika
Universal
Monolit

Posty: 2619
Dołączenie: 21 Lip 2010, 17:54
Ostatnio był: 06 Sty 2025, 00:24
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1052

Re: [Oblivion Lost Remake] LA, które będzie

Postprzez scigacz1975 w 23 Sty 2014, 13:37

Zmieńcie ten tytuł bo do LA to to gówienko nawet startu nie ma. Grafika jak bym się żywcem w 2000 rok przeniósł - Project IGI na Rivie TNT wyglądał lepiej. Do tego jak ustawiłem sobie wszystkie parametry na full (AA2 Vandra które jest zaje*iste graficznie śmiga mi na 40-50FPS na takich ustawieniach) nie mogłem uruchomić gry - out of memory przy 4GB RAM i 6GB virtual :facepalm: - o co tu kurna kaman?
Jak Universal napisał - animacje z dupy - spotkałem kilka anomalii, 2 psy (nowe modele) które chodząc poruszają się jak by po kwadratowych schodkach, 2 szczury (ten sam sposób animacji)
Na razie zwiedziłem fabrykę w kordonie. Nie mam ochoty iść dalej. Nawet jak wyjdzie spolszczenie, to trzeba będzie jeszcze kupę roboty włożyć w grafikę i poprawkę animacji, żeby toto jakoś wyglądało. Aha - w nocy mamy ciemne niebo, a reszta jasna jak w dzień (coś jak vanilka).
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 26 Sty 2025, 12:27
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Oblivion Lost Remake]

Postprzez tt44 w 27 Sty 2014, 15:40

Zrobiony przez twórców moda, filmik prezentujący nowe A-Life:

Zdaje się, że temat jest już gotowy do przeniesienia.
tt44
Stalker

Posty: 88
Dołączenie: 12 Lut 2013, 19:02
Ostatnio był: 24 Cze 2017, 19:07
Kozaki: 60

Re: [Oblivion Lost Remake]

Postprzez KoweK w 27 Sty 2014, 15:51

Jedyne co tutaj widzę to to, że potwory latają jak poje*ane jakby się naćpały skarpetek caleba.
Skąd oni mają stary model Kontrolera? :o
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5706
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: Dzisiaj, 21:47
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1489

Re: [Oblivion Lost Remake]

Postprzez tt44 w 27 Sty 2014, 16:04

Według zapewnień twórców trwają pracę nad tłumaczeniem moda na język angielski. W ciągu tygodnia ma się również ukazać patch, poprawiający wyloty podczas wczytywania gry oraz dodający nowe treści, a także bardziej "żywe" A-Life stalkerów.
tt44
Stalker

Posty: 88
Dołączenie: 12 Lut 2013, 19:02
Ostatnio był: 24 Cze 2017, 19:07
Kozaki: 60

Re: [Oblivion Lost Remake]

Postprzez ponio11 w 27 Sty 2014, 16:16

Filmik rewelacja tylko szkoda ze spowolniony jest, jeśli chodzi o klimat to wszystkie wydane trailery biją na głowę Lost alpha , takie moje zdanie :P
Image
;))))

Za ten post ponio11 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive tt44.
Awatar użytkownika
ponio11
Tropiciel

Posty: 388
Dołączenie: 29 Paź 2005, 15:34
Ostatnio był: 02 Sty 2025, 09:04
Miejscowość: Lubartów (Lubelskie)
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 7

Re: [Oblivion Lost Remake]

Postprzez Wunderwaffe w 27 Sty 2014, 16:22

Kowku, model dawnego kontrolera da się znaleźć bez większego problemu na rosyjskich stronach o S.T.A.L.K.E.R.-ze. Podobnie zresztą jak wiele innych wyciętych treści. :)
Image
Awatar użytkownika
Wunderwaffe
Łowca

Posty: 480
Dołączenie: 06 Mar 2012, 20:43
Ostatnio był: 04 Lis 2018, 20:43
Miejscowość: Siedlce
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: F1 Grenade
Kozaki: 187

Re: [Oblivion Lost Remake]

Postprzez Kudkudak w 27 Sty 2014, 16:40

ponio11 napisał(a):Filmik rewelacja tylko szkoda ze spowolniony jest, jeśli chodzi o klimat to wszystkie wydane trailery biją na głowę Lost alpha , takie moje zdanie :P


Nie wiem jak można tak w ogóle myśleć. Jedyną rzeczą jaka mnie interesuje do dziś jest ten mutant bez głowy, bo lubię takie rzeczy. Po opisach jednak prawdopodobnie sobie odpuszczę, przynajmniej do wydania wersji angielskiej... Co natomiast odnośnie filmiku? Otóż kłuje mnie kilka szczegółów, może zacznę że wszystko. Muzyka wcale nie dobrana, wręcz irytująca. Grafika i animacje są bardzo niedopracowane, prawdopodobnie jest to pokazane na maksymalnych detalach, wypas i w ogóle. Prawda jest taka że na 2/5 paska szczegółowości tekstur w AA dzik wygląda milion razy lepiej. Zaraz powiecie "ej to mod na grafike wiec sie odpie*dol okej ten mod jest lepszy od lost alpha bo go nadal nie ma". Zgodzę się, jednak mamy teraz rok 2014 i jakieś standardy w stalkerze obowiązują. Animacje są dokładnie takie, jak napisał Kowek - potwory zachowują się, jakby miały schizofrenię, zobaczyły gołego Terminusa albo naćpały się domestosu i nawdychały dezodorantu. Jeśli takie biegające maszkary, które zachowują się gorzej od tabuna gimnazjalistów po sylwestrze jest dla was klimatyczne, to nie ma na to słów. To jest ruskie i tragiczne. Po za tym, ten filmik nie jest spowolniony, tylko nagrany przez Ruska. Czytaj: zamiast normalnego trailera masz tu pokaz slajdów z zapisem najchujowszych momentów z gry, pokazanych kompletnie nieporadnie i wychodzi to na kalectwo.

Uznacie mnie za heretyka, ja czekam na LA. Wolę ładne listki i trzy nowe bronie niż naćpane dziki, psy dosłownie jeżdżące po ziemi i moment w 4:02 na tym filmiku.
Image
Image Image Image Image Image
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1461
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

Re: [Oblivion Lost Remake]

Postprzez tt44 w 27 Sty 2014, 16:45

Kudkudak napisał(a): Zgodzę się, jednak mamy teraz rok 2014 i jakieś standardy w stalkerze obowiązują.

:facepalm:
Ile można pisać, że ten mod ma na celu pokazanie jak wyglądałby stalker, jeśli zostałby wydany na początku 2004 roku? A to oznacza, że tekstury tekstury, animacje itp. będą pochodziły ze starych buildów...
Kudkudak napisał(a):To jest ruskie i tragiczne.

Kudkudak napisał(a):potwory zachowują się, jakby miały schizofrenię, zobaczyły gołego Terminusa albo naćpały się domestosu i nawdychały dezodorantu.

Kudkudak napisał(a):Uznacie mnie za heretyka, ja czekam na LA. Wolę ładne listki i trzy nowe bronie niż naćpane dziki, psy dosłownie jeżdżące po ziemi i moment w 4:02 na tym filmiku.

Ignorancja niektórych ludzi nie zna granic...
Ostatnio edytowany przez tt44, 27 Sty 2014, 16:48, edytowano w sumie 1 raz
tt44
Stalker

Posty: 88
Dołączenie: 12 Lut 2013, 19:02
Ostatnio był: 24 Cze 2017, 19:07
Kozaki: 60

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość