[S.T.A.L.K.E.R. The Chernobyl Shadows - Life In A Dead Zone]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez strelok_evil w 03 Lut 2011, 18:18

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : data
[error]Function      : CVirtualFileReader::CVirtualFileReader
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xrCore\FS.cpp
[error]Line          : 462
[error]Description   : c:\program files\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\textures\ui\ui_npc_unique.dds
[error]Arguments     : Not enough storage is available to process this command.


Taki o błąd dostaję, co może być przyczyną?

Gra oryginalna, z serii TopSeller, więc od razu miała patcha 1.0006.
strelok_evil
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 10 Sie 2010, 15:48
Ostatnio był: 26 Lut 2011, 06:15
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez Jarexxx w 03 Lut 2011, 19:01

Żeby sprawdzić tą broń, nawet nie trzeba nic robić, zaczynasz nową gre, wilk daje celownik, karabin jest zaraz za nim, na poddaszu na które wbija się po drabinie, jak dąłączam celownik, to słychać dzwięk przyczepiania i tyle go widziano.
Co to tego loga, nie może odtworzyć (textury?) unikalnego NPC, że nie ma wystarczająco dużo ,,storage" (nie wiem co to w tym przypadku znaczy, być może chodzi o pamięć, być może o co innego) aby wykonać komende.
Ile masz ramu? Mi na tym modzie na wysypisku, przy minimalnych detalach i 800x600 rozdziałce, kradło 925 MB Ramu, mam 2,5.
Być może jeśli pocinasz na viście, na dużych detalach itp, to rzeczywiście brakuje ramu jeśli nie masz go zbyt wiele.
Za Polskę !
Awatar użytkownika
Jarexxx
Stalker

Posty: 161
Dołączenie: 27 Cze 2009, 13:40
Ostatnio był: 19 Wrz 2013, 15:30
Miejscowość: Włocławek
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 48

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez Delat w 03 Lut 2011, 19:06

Wszystko było ok, lecz teraz jest problem pewien, przy naciskaniu klawisza 'Esc' czasem wyrzuca mnie na pulpit, oraz za każdym przejściem na dowolną lokacje, jeśli już uda się przejść bez problemu kilka kroków do przodu i znów winda.
Generalnie problemem jest to, że nie dostaje żadnej konkretnej informacji w logu, nie wiem gdzie szukać przyczyny, czy to tekstura czy brak pamięci.... jedyny zapis w logu to, to:
Kod: Zaznacz wszystko
[error][       8]    : W magazynie brak miejsca dla wykonania tego polecenia.
Awatar użytkownika
Delat
Stalker

Posty: 96
Dołączenie: 28 Mar 2009, 22:43
Ostatnio był: 14 Paź 2014, 10:55
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez scigacz1975 w 03 Lut 2011, 19:26

A propos aKsU74 - nie wiem o co chodzi z celownikiem bo jak pisałem do tej broni celownika nie da się podczepić - AKSu to krótki AK74. Celownik możesz podczepić do AK74 lub AK47. Nie powinno być nawet informacji o podczepieniu. Sprawdzę to w poprawce hard.

Co do błędu storage nie czaję o co chodzi oprócz nazwy tekstury. Tu masz wersję mniejszą podmień cały folder gamedata - może pomoże.DOWNLOAD

@Delat czasami mi takie coś wyskakiwało - zazwyczaj pomaga usunięcie części sejvów i restart kompa - plik wymiany jest zapełniony i głupieje a autosave też dorzuca swoje.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez Jarexxx w 03 Lut 2011, 21:13

Ten log jest dziwny,
Kod: Zaznacz wszystko
"textures\ui\ui_npc_unique.dds"

UI (User interface - Interfejs użytkownika) dla NPC?
Coś tu jest nie tak jak być powinno, po mojemu to jest poprostu plik HUD.
Sprawdziłem, są to ,,ikonki" różnych NPC które widzisz w trakcie handlu, czy rozmowy.
Ale czemu one wadzą, to nie wiem, ten crash powinien być tylko gdy z kimś zaczynasz gadać, albo handlować.
Za Polskę !
Awatar użytkownika
Jarexxx
Stalker

Posty: 161
Dołączenie: 27 Cze 2009, 13:40
Ostatnio był: 19 Wrz 2013, 15:30
Miejscowość: Włocławek
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 48

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez Krzysu_Pl w 03 Lut 2011, 23:03

Jarexxx napisał(a):Ten log jest dziwny,
Kod: Zaznacz wszystko
"textures\ui\ui_npc_unique.dds"

UI (User interface - Interfejs użytkownika) dla NPC?
Coś tu jest nie tak jak być powinno, po mojemu to jest poprostu plik HUD.
Sprawdziłem, są to ,,ikonki" różnych NPC które widzisz w trakcie handlu, czy rozmowy.
Ale czemu one wadzą, to nie wiem, ten crash powinien być tylko gdy z kimś zaczynasz gadać, albo handlować.


Daj całego loga, to zobaczymy, co da się zrobić.
A może kogoś chciałeś przeszukać? :-/
Awatar użytkownika
Krzysu_Pl
Tropiciel

Posty: 314
Dołączenie: 05 Maj 2010, 19:23
Ostatnio był: 24 Kwi 2022, 21:40
Ulubiona broń: RGD-5 Grenade
Kozaki: 81

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez Jarexxx w 03 Lut 2011, 23:30

To nie mój log, tylko należący do kolegi wyżej, u mnie za to gdy przechodzę z Doliny Uroku do X18, to na pulpit wywałka, bez info w logu :D .
Za Polskę !
Awatar użytkownika
Jarexxx
Stalker

Posty: 161
Dołączenie: 27 Cze 2009, 13:40
Ostatnio był: 19 Wrz 2013, 15:30
Miejscowość: Włocławek
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 48

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez scigacz1975 w 04 Lut 2011, 00:02

Parę postów wyżej pisałem dla @Delata - usunąć parę sejvów i restart kompa.
Nic na to wam nie poradzę - po prostu przy tak dużych modyfikacjach plik wymiany zapełnia się błyskawicznie. Przy XP sposobem było tweakowanie rejestru - też parę postów wcześniej było. Poza tym jeżeli macie systemy 32bit-owe to na serio radzę zrobić sobie numer z 3GB enablerem o czym zresztą też już tu było mówione.
O ile CS czy COP jakoś sobie z tym radzą to SOC ma duże problemy i trzeba mu trochę pomóc - jeżeli chcecie mieć mody duże i graficznie dopracowane
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez strelok_evil w 04 Lut 2011, 11:29

Udało mi się odpalić, po prostu miałem pecha, że ten bug mi wyskoczył tuż po tym jak zastosowałem się do Twoich rad wyżej, teraz to sobie połaziłem po mieście newbie, oraz złomowisku i jedno mnie tylko kole w oczy w tej modyfikacji.

Nawet na poziomie mistrz jest rozgrywka BANALNA wszystko jest baaardzo ułatwione. Chyba że gram dalej na początkującym (nie zaczynałem nowej gry poziom trudności zmieniłem w opcjach) ale przy artefaktach paru i nakładce kuloodpornej na 100% to wątpię by coś to zmieniło, teraz po prostu się idzie i się zabija mając gdzieś przeciwników. A szkoda, bo to jedyna modyfikacja działająca na 1.0006.
strelok_evil
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 10 Sie 2010, 15:48
Ostatnio był: 26 Lut 2011, 06:15
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez scigacz1975 w 04 Lut 2011, 15:07

UTRUDNIENIE DLA @Jarexxa właśnie skończyłem. musisz zacząć nową grę. Instalujesz zamiast zwyklej poprawki albo na nią.

A tu masz innego mojego moda na 1.0006 NEW FACE - został zrobiony na vanilę i od razu utrudniony.

Enjoy!
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez Jarexxx w 04 Lut 2011, 18:16

Ogólnie jest lepiej, chociaż mogło by być lepiej, ale zrozumiałem, że ten mod ma być ,,fun-modem", a nie survival horror.
Jest wywałka na pulpit, zdobyłem kurtkę kolczą, tą dla żwawego, ale nie brałem misji gdy brałem ,,pędrajwa", wracam do wioski ,,może mu ją oddam", żwawy się budzi, ja z nim gadam, wybieram opcje dialogową ,,Potrzebuje zlecenia", wywałka, pomyślałem, że zrobie jeszcze raz, ale zanim z nim znowu zagadam, wyrzucę kurtkę.
No więc ...
Kod: Zaznacz wszystko
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line          : 73
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ...ow of chernobyl\gamedata\scripts\task_manager.script:416: bad argument #1 to 'pairs' (table expected, got nil)

Nie rozumiem tego argumentu "pairs".

Dopiero teraz zauważyłem, że nie moge u nikogo pytać się o zlecenia, bo jest wywałka, nie ważne kogo pytam.
Ostatnio edytowany przez Jarexxx, 04 Lut 2011, 18:35, edytowano w sumie 1 raz
Za Polskę !
Awatar użytkownika
Jarexxx
Stalker

Posty: 161
Dołączenie: 27 Cze 2009, 13:40
Ostatnio był: 19 Wrz 2013, 15:30
Miejscowość: Włocławek
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 48

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez scigacz1975 w 04 Lut 2011, 18:35

Ten task_manager.script odpowiada za to żebyś mógł "wykonać" zadania lub jeżeli masz zlecenie na kogoś i on zginie bo go np. psy dopadły - żeby Ci zadanie zaliczyło. To taki myk od AMK. Ale niestety czasami niedomaga. Spróbuj sobie wgrać ze dwa sejvy do tyłu - pewnie autosave coś tam zrobił. Może np. przy odebraniu pendrajwa od żwawego. A tak w ogóle to z tą kurtką jest taki numer że pojawia się później w którejś skrytce i zadanie możesz wykonać jeszcze raz.

Jeżeli chcesz jeszcze trudniej to wejdź w gamedata\config\creatures\actor.ltx i zedytuj
Kod: Zaznacz wszystko
[actor_immunities_gd_master]
burn_immunity             = 1.1         
strike_immunity          = 1.1
shock_immunity             = 1.1
wound_immunity            = 1.1
radiation_immunity          = 1.1
telepatic_immunity          = 1.1
chemical_burn_immunity          = 1.1
explosion_immunity          = 1.1
fire_wound_immunity           = 1.1


na np.
Kod: Zaznacz wszystko
[actor_immunities_gd_master]
burn_immunity             = 1.5      
strike_immunity          = 1.5
shock_immunity             = 1.5
wound_immunity            = 1.5
radiation_immunity          = 1.5
telepatic_immunity          = 1.5
chemical_burn_immunity          = 1.5
explosion_immunity          = 1.5
fire_wound_immunity           = 1.5


byle kulka z np. p64 będzie śmiertelna, nie mówiąc o anomaliach

możesz też poprawić odporność NPC-ów
w tym samym folderze masz pliki m_bandit.ltx , m_stalker.ltx itd
edytujesz je notatnikiem i w sekcji:
Kod: Zaznacz wszystko
explosion_immunity = 1.0
fire_wound_immunity  = 1.0


zmieniasz na :
Kod: Zaznacz wszystko
explosion_immunity = 0.75
fire_wound_immunity  = 0.75


odporność na wybuch i strzał podnosi im się o 25%
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt07 oraz 3 gości