[Faiakes Mod] Czyli wszystko i nic.

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Postprzez Keldorn WistBlade w 09 Paź 2007, 20:22

W sumie gdyby nie był to zlepek innych modów pewnie byłby znakomitym modem ale nie jest :P Dla mnie to nie robi różnicy bo to co mi nie odpowiadało usunąłem czyli ( samochody, moduł "dream" i mod odpowiadający za kupowanie wszystkiego u handlarzy) jednak nie ustrzegło mnie to od wywalania do windy bo podczas misji, tej pierwszej, dla Wilka potrafi nawet wywalać. Po wywaleniu wyżej wymienionych katalogów mod działa pod 1.004 PL ale dalej wywala do windy w najmniej odpowiednich momentach. Na plus zasługuje genialny jak dla mnie moduł odpowiadający za "poruszanie się" postaci czyli to pochylanie się podczas chodzenia i jakby wygładzanie ruchów myszki czyli sterowanie nie jest już takie sztywne jak w podstawie teraz jest zajefajnie :)

Przerobiłem sobie moda z wersji 2.1.2 ale nie sprawdzałem dalszych ponieważ mam wersję ANG ale z dodanym PL w gamedata.db9 :) co powoduje że ten mod nawet po wywaleniu pliku lokalization nie współgrał. Wcześniej wgrywałem na 1.003 ale nie chciał pod 1.004 działa ale po wywaleniu niemal połowy modów :/

Ogólnie 4+ choć nowe właściwości broni są zleksza przesadzone ale zawsze można wywalić katalog weapons z katalogu CONFIG :) aha jeżeli komuś przeszkadza to co można kupić u handlarzy tj. WSZYSTKO proponuje wywalić pliki rozpoczynające się słowem TRADE_... z katalogu CONFIG\MISC i już nie będzie wszystkiego tylko to co powinno :P


Edit:
Mam pytanie czy wer. 2.3 pójdzie na 1.004 czy mam robić reinstalkę na 1.003 ?
Awatar użytkownika
Keldorn WistBlade
Tropiciel

Posty: 257
Dołączenie: 28 Wrz 2007, 10:44
Ostatnio był: 14 Cze 2023, 12:36
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 9

Reklamy Google

Postprzez Fred w 09 Paź 2007, 20:38

Aby działał pod v1.0004 wystarczy wywalić pliki odpowiadające za samochody, a właściwie to wystarczy wywalić katalog SPAWN.
There is no such thing as innocence, only degrees of guilt.
| Core i5 8600K + SPC Grandis XE1236 | G.SKILL 16GB DDR4 3200MHz CL15 | GTX 1070Ti JetStream 8GB | GoodRam Iridium Pro 240GB | Toshiba P300 1TB | PNY XLR8 CS3030 1TB | Corsair RM550x | BQ Silent Base 600 |
Awatar użytkownika
Fred
Weteran

Posty: 609
Dołączenie: 25 Lip 2007, 12:07
Ostatnio był: 24 Sie 2021, 12:16
Miejscowość: Oahu
Frakcja: Najemnicy
Kozaki: 25

Postprzez Keldorn WistBlade w 09 Paź 2007, 21:49

Po usunięciu SPAWN zadziałało ale synchro robiło się ponad 5 minut a po tym załadowała się gra ale tak jakby ktoś stop klatkę nacisnął i nie dało się grać poza tym chyba mod tylko na 1.0003 i nie koniecznie ENG. Jak chciałem wyjść z gry to zużycie RAM skoczyło do ponad 1,1 GB i muliło mi kompa przez jakąś minutę. Możliwe że to przez brak katalogu SPAWN lub wer. gry jak też może brak jakiegoś patcha do tego moda.


Jeżeli ktoś może to niech mi wytłumaczy co to za pliki które znajdują się w katalogu CONFIG\CREATURES (mam tu na myśli katalog z wersji 2.1.2 czyli - m_army, m_bandit, m_stalker) ponieważ chciał bym tylko i wyłącznie wyjąć z tego moda bronie i hud z tym dziwnym "chodzeniem" :P jeśli się mylę to poprawcie:

HUD i Chodzenie:
Config\Ui
Textutes\Ui

bronie:
Config\Weapons

a w zasadzie reszta mi nie potrzebna no chyba że znaczącą wpływa na poziom gry to znaczy podwyższa poziom trudności :)


Edit:
Zapomniałem jeszcze o tym:
Co jest w katalogach MESHES i SCRIPTS przyjmując że dalej mówimy o wer. 2.1.2 a w tych katalogach zostawiłem to:

W MESHES\ACTORS\MONOLIT\stalker_mo_head_1.ogf
W SCRIPTS\
  • dialog_manager.script
  • sound_theme.script
  • xr_kamp.script


Nie mam pojęcia za co odpowiadają i nie chce ich usunąć nie znając ich przeznaczenia.
Awatar użytkownika
Keldorn WistBlade
Tropiciel

Posty: 257
Dołączenie: 28 Wrz 2007, 10:44
Ostatnio był: 14 Cze 2023, 12:36
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 9

Postprzez Fred w 10 Paź 2007, 14:41

W folderze Creatures masz wszystkie pliki odpowiedzialne za zachowanie NPC i potworów. Reszty Ci nie powiem bo nie jestem u siebie i nie mam dostępu do plików co by je podejrzeć. Jak będę w domu to postaram się odpowiedzieć na te pytania.
There is no such thing as innocence, only degrees of guilt.
| Core i5 8600K + SPC Grandis XE1236 | G.SKILL 16GB DDR4 3200MHz CL15 | GTX 1070Ti JetStream 8GB | GoodRam Iridium Pro 240GB | Toshiba P300 1TB | PNY XLR8 CS3030 1TB | Corsair RM550x | BQ Silent Base 600 |
Awatar użytkownika
Fred
Weteran

Posty: 609
Dołączenie: 25 Lip 2007, 12:07
Ostatnio był: 24 Sie 2021, 12:16
Miejscowość: Oahu
Frakcja: Najemnicy
Kozaki: 25

sa nowe mutanty

Postprzez menda w 19 Paź 2007, 22:14

sa nowe mutanty??Chcialbym wiedziec tez jakie i jesli mozna to opisac...:D
A modzik świetny tylko czemu 300 kg mozna wziasc mozna jakos to zmienic??
menda
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 19 Paź 2007, 22:10
Ostatnio był: 16 Kwi 2008, 18:34
Kozaki: 0

Re: sa nowe mutanty

Postprzez Keldorn WistBlade w 19 Paź 2007, 22:22

menda napisał(a):sa nowe mutanty??Chcialbym wiedziec tez jakie i jesli mozna to opisac...:D
A modzik świetny tylko czemu 300 kg mozna wziac mozna jakos to zmienic??



Jest na forum poszukaj :/

tu masz link do odpowiedniego działu i tematu:
http://forum.stalker.pl/viewtopic.php?t=685


podane wartości możesz dowolnie edytować ale zachowując schemat powyżej opisany w celu bezproblemowego działania.


a także mod na udźwig 150
http://forum.stalker.pl/viewtopic.php?t=750
Awatar użytkownika
Keldorn WistBlade
Tropiciel

Posty: 257
Dołączenie: 28 Wrz 2007, 10:44
Ostatnio był: 14 Cze 2023, 12:36
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 9

Postprzez MCaleb w 19 Paź 2007, 22:26

Faiakes dodaje wszystkie niedostępne mutanty, które były w wersji pudełkowej, lecz zostały zablokowane / nie umieszczone.

A za nicka będzie... ;)
There is nothing in this world worth believing in...
Image
Awatar użytkownika
MCaleb
Weteran

Posty: 551
Dołączenie: 09 Cze 2007, 23:23
Ostatnio był: 03 Wrz 2015, 19:57
Miejscowość: Mars
Kozaki: 8

dzieki

Postprzez menda w 20 Paź 2007, 13:54

dzieki a i sory za nick ale takie mam przezwisko od mojego nazwiska:D Ale amienie jak tylko cos wymysle

EDIT: szukam na forum ale nie znalazlem nic gdzie mozna spotkac nowe mutanty jak narazie w grze spotykam te same,a jestem juz dosc daleko...
menda
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 19 Paź 2007, 22:10
Ostatnio był: 16 Kwi 2008, 18:34
Kozaki: 0

Postprzez MCaleb w 20 Paź 2007, 14:51

Dziś będę miły i nie wlepię Ci warna za brak editu.
Za to już sam nie wiem którego Faiaksa mam u siebie zainstalowanego (może to 2.3? Robiłem to już dawno), ale mutanty u mnie występują od samego początku gdy, gdy zombie pojawiają się w wiosce i koty z Wilkiem z nimi walczą. Może zacznij nową grę, jeżeli nie zacząłeś (mod działa w pełni po starcie nowej gry).
There is nothing in this world worth believing in...
Image
Awatar użytkownika
MCaleb
Weteran

Posty: 551
Dołączenie: 09 Cze 2007, 23:23
Ostatnio był: 03 Wrz 2015, 19:57
Miejscowość: Mars
Kozaki: 8

dalej to samo

Postprzez menda w 20 Paź 2007, 20:44

dalej nie mam nowych mutantów,cos jest nie tak,ale wersje mam dobrom(1.0003)eng,
menda
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 19 Paź 2007, 22:10
Ostatnio był: 16 Kwi 2008, 18:34
Kozaki: 0

Postprzez Żwawy w 23 Paź 2007, 17:05

Witam, mam taki problem. Zainstalowałem Stalker_Faiakes mod v1.4 (tak sie mniej wiecej nazywał)zrobilo się to tak: miałem takie mody: Jeepa mod, PDA old texture, Faiakes v1.4 i wszystko ładnie grało do puki nie sciągłem Polską zbrojownie. zainstalowałem i zaczeło mnie wywalać, wiedziałem że to przez mody więc usunołem całą gamedate i zainstalowałem wszystko od początku. weszedlem do gry bo faiakes mi sie pobierał i wszystko ładnie chodziło, wypakowałem faiakes moda i włączyłem grę. przy ładowaniu objektów wywaliło mnię do wina. Da się jakoś zrobić żeby móc grać dalej? (-ciach-) Porad o X18 tu nie udzielamy. Tak ogólnie porad dot. X18 nie udzielamy. - МЦ -

Z gory THX
Żwawy
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 20 Paź 2007, 18:00
Ostatnio był: 27 Paź 2007, 10:39
Kozaki: 0

Postprzez MCaleb w 23 Paź 2007, 21:24

Oczywiście, że będzie Cię wywalać. Nie możesz w czasie gry dodawać nowych modów, które używają tych samych plików co stare. Musisz teraz zainstalować te mody od początku i mieć nadzieje, że robisz to w dobrej kolejności. Modów do Stalkera nie łączy się łatwo.
There is nothing in this world worth believing in...
Image
Awatar użytkownika
MCaleb
Weteran

Posty: 551
Dołączenie: 09 Cze 2007, 23:23
Ostatnio był: 03 Wrz 2015, 19:57
Miejscowość: Mars
Kozaki: 8

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości