[Powrót Szramy cz. 1]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Powrót Szramy cz. 1]

Postprzez MOS w 24 Wrz 2012, 23:58

Jak się komuś nie chce znów robić tej misji a jest już w bazie bez aktywowania 1 artefaktu, to może wyrzucić nowo zdobyty art stojąc na tym drzewie z plecakiem za siatkę bazy.
Lub wskoczyć na taka duża beczkę/zbiornik a z niej wywalić art za siatkę, później 2 art w bazie jak jeszcze nie wyrzucony i pojawiamy się za siatka bazy.
Biegniemy dróżka i przeskakujemy przez siatkę odgradzającą nas od gospodarstwa rybackiego(bez problemu) bo teren jest wyżej, z powrotem się nie da rady ale to nic.
Awatar użytkownika
MOS
Stalker

Posty: 120
Dołączenie: 15 Paź 2009, 10:54
Ostatnio był: 15 Mar 2020, 20:45
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 4

Reklamy Google

Re: [Powrót Szramy cz. 1]

Postprzez scigacz1975 w 25 Wrz 2012, 00:20

Właśnie że chu*nia bo potem nie wejdziesz na bazę a będziesz musiał tam jeszcze raz wrócić :/
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Powrót Szramy cz. 1]

Postprzez czeresniaczek1 w 26 Wrz 2012, 14:31

Na wysypisku wylot z takim błędem , o co chodzi.
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : false
[error]Function      : CGameGraph::distance
[error]File          : e:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrgame\game_graph_inline.h
[error]Line          : 96
[error]Description   : There is no proper graph point neighbour!
 

stack trace:
Awatar użytkownika
czeresniaczek1
Tropiciel

Posty: 303
Dołączenie: 08 Lut 2009, 01:15
Ostatnio był: 19 Sie 2020, 15:30
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 6

Re: [Powrót Szramy cz. 1]

Postprzez scigacz1975 w 26 Wrz 2012, 15:38

W jakiej sytuacji?
Może to być powiązane z tym -
Kod: Zaznacz wszystko
[error]Expression : I != levels().end()
[error]Function : GameGraph::CHeader::level
[error]File : e:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrgame\game_graph_inline.h
[error]Line : 171
[error]Description : there is no specified level in the game graph : 63

Wczytaj ostatniego save-a, jak nie pomoże to autosave z wejścia na mapę.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Powrót Szramy cz. 1]

Postprzez k4r00 w 26 Wrz 2012, 15:43

IMO mod jest chu*owy. Dlaczego? Pełno w nim poronionych pomysłów, kiczu i tandety. Bo jak wytłumaczyć obecność Niemców na bagnach w nazistowskich mundurach z drugiej WŚ? W dodatku latanie helikopterami, czarne dziury, aktywacja przejść... Takie samo g*wno jak Soljanka. W dodatku wyloty do pulpitu wzięte z dupy, idiotyczne dialogi. To nie jest ten stary dobry Stalker tylko jakaś parodia. Ruscy jednak mają nastukane...
Suck the tears of my dick, you ugly mud-fuckers!

Za ten post k4r00 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive bober.
Awatar użytkownika
k4r00
Ekspert

Posty: 740
Dołączenie: 30 Wrz 2010, 00:07
Ostatnio był: 02 Kwi 2015, 16:55
Miejscowość: Miasto prywatne
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 160

Re: [Powrót Szramy cz. 1]

Postprzez czeresniaczek1 w 26 Wrz 2012, 16:01

Ścigacz nic wczytywanie sejvów też nic nie daje zawsze w tym samym miejscu.Obóz bandytów za złomowiskiem pojazdów jest jakaś kolejność rozwałki bandytów na Wysypisku.
Awatar użytkownika
czeresniaczek1
Tropiciel

Posty: 303
Dołączenie: 08 Lut 2009, 01:15
Ostatnio był: 19 Sie 2020, 15:30
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 6

Re: [Powrót Szramy cz. 1]

Postprzez scigacz1975 w 26 Wrz 2012, 16:36

A spróbuj to przejść na ustawieniach grafiki - oświetlenie statyczne. Może to coś da. Ja jak grałem to od razu polazłem ich tam rozwalić bo chciałem trochę broni zdobyć. Ale mnie nie wywalało. A propos - jeżeli chcesz SWU (skrócony svd) to po rozwaleniu bandytów w zaułku za wysypiskiem pozbieraj broń, a potem idź na posterunek powinności. Teraz powinność siedzi tam z wolnością - jeden koleś z wolności ma SWU-S - jak mu sprzedasz mp-40 to w ekwipunku będzie miał SWU plus naboje. Jak nie masz kasy to pohandluj z NPC-ami - kupują większość stuffu i mają po ok. 5000 do wydania.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Powrót Szramy cz. 1]

Postprzez czeresniaczek1 w 26 Wrz 2012, 19:31

W razie takich wylotów jak opisałem dwa posty wyżej nie używać opcji sprint spokojnie biec za kolem wziąć antenę i również spokojnie biec mordować bandytów . Błąd występuje dla tego że mamy zamknięte przejście z Doliny Mroku na Wysypisko jakiś stalker spawmuje się poza mapą.Problem z zasięgiem widzenia rozwiązany wytłukłem ścierwa łażące po tej części lokacji.
Awatar użytkownika
czeresniaczek1
Tropiciel

Posty: 303
Dołączenie: 08 Lut 2009, 01:15
Ostatnio był: 19 Sie 2020, 15:30
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 6

Re: [Powrót Szramy cz. 1]

Postprzez scigacz1975 w 26 Wrz 2012, 20:19

Pogrzebałem trochę przy shaderach - w głównym poście dodałem patch zapobiegający wypadom na bagnach przy pełnym oświetleniu dynamicznym - wrzućcie ten plik do katalogu z gra tak jak pozostałe. Nie trzeba zaczynać od nowa. Mam nadzieję że na wilczym legowisku też będzie działać.

Edit:

k4r00 napisał(a):IMO mod jest chu*owy. Dlaczego? Pełno w nim poronionych pomysłów, kiczu i tandety. Bo jak wytłumaczyć obecność Niemców na bagnach w nazistowskich mundurach z drugiej WŚ? W dodatku latanie helikopterami, czarne dziury, aktywacja przejść... Takie samo g*wno jak Soljanka. W dodatku wyloty do pulpitu wzięte z dupy, idiotyczne dialogi. To nie jest ten stary dobry Stalker tylko jakaś parodia. Ruscy jednak mają nastukane...


Ruscy (i inni z byłego CCCP) mają jeszcze większego pie*dolca na punkcie pamięci o Wielkiej Wojnie Ojczyźnianej (WWII) niż my (a my podobno mam zajoba ;) ) więc nie dziw się takim wstawkom. A co do heli - a czemu nie. Tam teraz wszystko jest możliwe
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Powrót Szramy cz. 1]

Postprzez Majster Pijawa w 01 Paź 2012, 19:55

Ja pierdziele, możecie mi pomóc? :G W Agropromie jak niszcze helikoptery i ogólnie wszystko fajnie, tylko że po jakiś 10? minutach GINĘ z nie wiadomego powodu. Ide po schodach ded, idę sobie normalnie ded, sprawdzałem czy promieniowanie coś robi, nic... Ciągle gine nic nie robiąc ! W ogólę.. Co to ma być? Podnosze arta, i nagle zmęczyłeś się koleżko... :mad: Na prawdę, gratulacje ruscy, w tym modzie czuję się jak roślinka :kotek: Jak znacie odpowiedź na ten błąd, to pomóżcie. :c Nie mam ochoty zaczynać od nowa, jak ktoś mi może wysłać sejwa OD RAZU po obronienu agro to byłbym wdzięczny... Sejw to ostateczność, jak nic nie da się zrobić. Logi puste. Proszę o pomoc :/
Image Ty ku*wo czytasz opis? [*]

Majster Pijawa
Wygnany z Zony

Posty: 52
Dołączenie: 14 Sie 2012, 10:02
Ostatnio był: 26 Maj 2013, 11:26
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 2

Re: [Powrót Szramy cz. 1]

Postprzez scigacz1975 w 01 Paź 2012, 20:29

A nie wypiłeś czasami za dużo? Wódka w przedawkowaniu jest zabójcza.

Tu masz save z agropromu.
http://www.sendspace.pl/file/37db901ce7b295dabc6780b

Za ten post scigacz1975 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Majster Pijawa.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Powrót Szramy cz. 1]

Postprzez Majster Pijawa w 01 Paź 2012, 21:41

Ty tak sobie ze mnie jaj nie robisz? Jeżeli nie to poker face... Może tak z 2 kozaki wypijałem na autosave bo troche byłem ''świecący'' :kotek:
Image Ty ku*wo czytasz opis? [*]

Majster Pijawa
Wygnany z Zony

Posty: 52
Dołączenie: 14 Sie 2012, 10:02
Ostatnio był: 26 Maj 2013, 11:26
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 2

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość