[Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez scigacz1975 w 04 Cze 2011, 14:17

Pewnie ma ustawione że można ją włożyć w slot pistoletowy i się nie mieści. Sprawdź sobie w gamedata\config\ui\inwentory_new.xml sekcję:
Kod: Zaznacz wszystko
    <dragdrop_pistol x="352" y="60" width="380" height="130"
            cell_width = "45" cell_height="45" rows_num="2" cols_num="6"
            custom_placement="0"/>

tak samo musi być w tej sekcji w inwentory_new_16.xml, jeżeli jest inaczej to po prostu przekopiuj sobie z inwentory_new do _new_16 i będzie ok. Jak zmieniałem ten element w swoim modzie to o tym zapomniałem i na niektórych rozdzielczościach taki bug wyskakiwał.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 17 Lis 2024, 17:27
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Reklamy Google

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez vandr w 04 Cze 2011, 14:41

Wiesz co, zrobiłem jak napisałeś, ale nic to nie dało. Następnie zmieniłem też linijkę w automatic (bo to chyba od karabinów) i dalej to samo...podmieniłem teraz oba pliki z wersją vanilliową, to nie dość, że mi rozwaliło hud, to bug jak był- tak jest.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3878
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 26 Lis 2024, 06:08
Kozaki: 1749

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez scigacz1975 w 04 Cze 2011, 15:05

chaser to jest chyba spas12 - otwórz ltx broni (nie vanilowego) znajdź sekcję:
Kod: Zaznacz wszystko
hand_dependence           = 1
single_handed            = 0
slot                         = 1   
animation_slot             = 9

i sprawdź czy masz tak jak Ci podałem
otwórz inwentory_new.xml i sprawdź tę sekcję:
Kod: Zaznacz wszystko
    <dragdrop_pistol x="15" y="118" width="300" height="100"
                     cell_width = "50" cell_height="50" rows_num="2" cols_num="6"
                     custom_placement="0"/>


a w inwetory_new_16 tę:
Kod: Zaznacz wszystko
    <dragdrop_pistol x="15" y="118" width="300" height="100"
                     cell_width = "50" cell_height="50" rows_num="2" cols_num="6"
                     custom_placement="0"/>

To jest z mojego obliviona i wszystko dobrze działało, żeby Cię jednak nie wkurzała grafika slotów to Ściągnij i zamień to [zmienione sloty broni] - natomiast jak chcesz na vanilę to musisz zmienić w ltx-e broni slot = 1 na slot = 2

A tak w ogóle to na jakim modzie grasz żeby czegoś nie skopać???
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 17 Lis 2024, 17:27
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez vandr w 04 Cze 2011, 15:43

No, nareszcie raczyło zadziałać :) Dzięki wielkie. Mam nadzieję, że to tylko jeden taki przypadek się zdarzył (ze strzelbą), i więcej się nie powtórzy. Co do Twojego pytania - postanowiłem przejść sobie Cień Czarnobyla na nowym AA i wyeliminować ewentualne niedoróbki, i podjąłem dobrą decyzję. Dziękuje.

EDIT: Flaszkę postawię jak będę mógł, na razie muszę porozdawać innym osobom.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3878
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 26 Lis 2024, 06:08
Kozaki: 1749

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez scigacz1975 w 04 Cze 2011, 15:48

Jeżeli zrobiłeś porządek w tych inventory_new to teraz już obojętne czy bron ustawisz na 1 czy na 2 slot - musi działać. Tamte wcześniejsze parametry wziąłem z Tajnych Ścieżek i dlatego Ci Huda rozwaliło - Soryy :wink: :D
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 17 Lis 2024, 17:27
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez vandr w 24 Cze 2011, 10:51

Nowe menu oraz ekrany ładowania. Modyfikacja będzie dostępna w poniedzieli, z racji, że dzisiaj dopiero idę na pocztę wysłać znajomemu moda na płytce, bo z moim transferem ciężko byłoby wrzucać spakowane niemal 2 GB na hosting. W paczce będzie dostępny FOV Switcher, który zmienia kąt widzenia. Wg mnie, jest to świetna rzecz. Lista zmian(ogólnie pierwszy post) i tak zostanie edytowana gdy mod zostanie umieszczony na forum.

Image
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3878
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 26 Lis 2024, 06:08
Kozaki: 1749

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez jalkavaki w 24 Cze 2011, 16:27

Wgrałem tego moda do Tajnych Ścieżek 2. Najpierw jak załączała się gra to wywaliło z bugtrapem, że brakuje w shaderach pliku deffer_impl_flat.vs. No i faktycznie go nie ma (podobnie jak w rozpakowanej samej gamedata TS2 jak i AA) za to jest deffer_impl_flat_d.vs. Zmieniłem więc nazwę usuwając końcówkę i gra odpaliła. Tylko, że teraz mam takie coś:
Image
Image
Image
O co kaman?
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1383
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 29 Lis 2024, 20:50
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 194

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez Cromm Cruac w 24 Cze 2011, 18:16

Plik shaders.xr zawiera definicje shaderów użytych w poszczególnych lokacjach. TS1 ma tylko waniliowe lokacje więc prawdopodobnie brakuje definicji dla dodatkowych lokacji z TS2.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2546
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 30 Lis 2024, 16:35
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1080

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez jalkavaki w 24 Cze 2011, 19:30

Wcześniej TS2 działał normalnie. Problemy zaczęły się jak dodałem AA
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1383
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 29 Lis 2024, 20:50
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 194

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez vandr w 24 Cze 2011, 19:33

Również próbowałem odpalać AA na Tajnych Ścieżkach 2, i miałem bugtrapa związanego ze shaderami. Nie przystosowywałem go do TS2. Na TS1 działa normalnie, z tym, że musisz zostawić particle.xr z TS 1.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3878
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 26 Lis 2024, 06:08
Kozaki: 1749

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez jalkavaki w 24 Cze 2011, 19:47

particle.xr zostawiłem oryginalne z TS2.
Ale co stało się z "podłogą"?
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1383
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 29 Lis 2024, 20:50
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 194

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez vandr w 01 Lip 2011, 23:36

Ruszyła oficjalna strona modyfikacji na Moddb:

http://www.moddb.com/mods/autumn-aurora-compilation-mod

EDIT: Autumn Aurora już dostępne- pierwszy post gruntownie edytowany. Chciałem zaczekać z premierą do jutra, aby wszystko było dostępne pod jednym linkiem, ale przez pomyłkę przy edytowaniu pierwszego posta na sucho kliknąłem WYŚLIJ zamiast PODGLĄD i nie mogłem wrócić do starego kodu :facepalm:. Tak więc, w pierwszym poście dostępne są linki do Megaupload w trzech partach, a jutro do posta dodam jeden link, do Moddb.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!

Za ten post vandr otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive caleb59.
vandr
Modder

Posty: 3878
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 26 Lis 2024, 06:08
Kozaki: 1749

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości