[S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez walec w 04 Paź 2011, 11:09

@scigacz1975

Miałem to samo- u mnie pomogło wystrzelać psy z dystansu przed podejściem do kładki, którą najlepiej ominąć od lewej strony -idziesz wzdłuż płotu,aż do posterunku Powinności (możesz mieć przy płocie efekt rozłażenia się tekstur)i dalej już miałem ok. Potem jak wracałem do Baru z Wysypiska ,wyloty już się nie zdarzały.

Tak jeszcze na marginesie- lepiej nie tykać schowków gdzie są ukryte dokumenty zanim scenariusz nie załaduje ich do PDA,jeżeli grasz na 1.0005 gra wariuje i potrafi zgubić plecak albo skrzynie czy pendrive, zostawiając puste miejsce.
Image

Za ten post walec otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive dorian.
Awatar użytkownika
walec
Kot

Posty: 38
Dołączenie: 11 Cze 2011, 02:48
Ostatnio był: 09 Sie 2021, 09:53
Miejscowość: Świętochłowice
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 14

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez scigacz1975 w 07 Paź 2011, 20:56

Tak mi się coś kojarzy że AMK respi tam czarnobylskiego niby psa i przez niego są te wyloty. To samo miałem przy OL + AMK


Okazuje się że Petrenko mi te bugi sypie - poradziłem sobie zmieniając switch_distance na 10. Ale podejść do niego nie mogę. I nie wiem w czym jest problem. Pliki handlarzy wyglądają w porządku, character_destiny_bar też. Najdziwniejszy jest ten pusty log. Nic z tego nie czaję
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez STALKER123 w 20 Paź 2011, 17:57

Witam. Mam pewien problem, instauje moda, odpalam grę i wszystko chodził ładnie, ale po ponownym uruchomieniu wywala mnie z gry : Plase wait i następnie xray bug. Instalowałem grę i moda ponownie i nic. Proszę o pomoc :E
STALKER123
Kot

Posty: 19
Dołączenie: 19 Gru 2010, 14:50
Ostatnio był: 17 Mar 2012, 15:05
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez Wheeljack w 20 Paź 2011, 19:58

A może byś tak loga podał?
Awatar użytkownika
Wheeljack
Administrator

Posty: 1920
Dołączenie: 13 Kwi 2009, 18:52
Ostatnio był: 01 Lis 2024, 01:35
Miejscowość: Fraktal
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 725

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez STALKER123 w 20 Paź 2011, 21:44

KLIENT: Synchronizacja...
* phase time: 718 ms
* phase cmem: 395965 K
* [win32]: free[2509140 K], reserved[106652 K], committed[1578448 K]
* [ D3D ]: textures[399901 K]
* [x-ray]: crt heap[395965 K], process heap[7020 K], game lua[79231 K], render[6030 K]
* [x-ray]: economy: strings[20425 K], smem[9718 K]
* MEMORY USAGE: 400960 K
* End of synchronization A[1] R[1]
* Saving spawns...
* Saving objects...
* 23173 objects are successfully saved
* Game michał_quicksave.sav is successfully saved to file 'e:\users\public\documents\stalker-stcs\savedgames\michał_quicksave.sav'
- Disconnect
- Destroying level
DestroySingleton::RefCounter: 0
DestroySingleton::RefCounter: 0
DestroySingleton::RefCounter: 0
DestroySingleton::RefCounter: 0
Input: 1
Config-file [e:\users\public\documents\stalker-stcs\user.ltx] saved successfully
Destroying Direct3D...
* RM_Dump: textures : 0
* RM_Dump: rtargets : 0
* RM_Dump: vs : 0
* RM_Dump: ps : 0
* RM_Dump: dcl : 0
* RM_Dump: states : 0
* RM_Dump: tex_list : 0
* RM_Dump: matrices : 0
* RM_Dump: lst_constants: 0
* RM_Dump: v_passes : 0
* RM_Dump: v_elements: 0
* RM_Dump: v_shaders : 0
refCount:pBaseZB 1
refCount:pBaseRT 1
DeviceREF: 177


To chyba starzczy, bo całego nie będę wklejał
STALKER123
Kot

Posty: 19
Dołączenie: 19 Gru 2010, 14:50
Ostatnio był: 17 Mar 2012, 15:05
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez Wheeljack w 20 Paź 2011, 21:49

Masz wkleić cały.
Awatar użytkownika
Wheeljack
Administrator

Posty: 1920
Dołączenie: 13 Kwi 2009, 18:52
Ostatnio był: 01 Lis 2024, 01:35
Miejscowość: Fraktal
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 725

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez STALKER123 w 20 Paź 2011, 21:57

Kod: Zaznacz wszystko
Wczytywanie przestrzennej bazy danych...
* phase time: 332 ms
* phase cmem: 367660 K
Wczytywanie detali...
* [DETAILS] VertexConsts(256), Batch(61)
* [DETAILS] 8418 v(20), 4514 p
* [DETAILS] Batch(61), VB(164K), IB(26K)
* phase time: 243 ms
* phase cmem: 367660 K
Wczytywanie stref i portali...
* Loading HOM: f:\program files (x86)\deep silver\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\levels\escape\level.hom
* phase time: 241 ms
* phase cmem: 367872 K
Wczytywanie obiektów SI...
* phase time: 316 ms
* phase cmem: 367872 K
KLIENT: Odradzanie...
* phase time: 378 ms
* phase cmem: 367872 K
Wczytywanie tekstur...
! Can't find texture 'trees\trees_orex_rotten'
* t-report - base: 1563, 390684 K
* t-report - lmap: 9, 9217 K
* phase time: 5949 ms
* phase cmem: 395965 K
KLIENT: Synchronizacja...
* phase time: 718 ms
* phase cmem: 395965 K
* [win32]: free[2509140 K], reserved[106652 K], committed[1578448 K]
* [ D3D ]: textures[399901 K]
* [x-ray]: crt heap[395965 K], process heap[7020 K], game lua[79231 K], render[6030 K]
* [x-ray]: economy: strings[20425 K], smem[9718 K]
* MEMORY USAGE: 400960 K
* End of synchronization A[1] R[1]
* Saving spawns...
* Saving objects...
* 23173 objects are successfully saved
* Game michał_quicksave.sav is successfully saved to file 'e:\users\public\documents\stalker-stcs\savedgames\michał_quicksave.sav'
- Disconnect
- Destroying level
DestroySingleton::RefCounter: 0
DestroySingleton::RefCounter: 0
DestroySingleton::RefCounter: 0
DestroySingleton::RefCounter: 0
Input:  1
Config-file [e:\users\public\documents\stalker-stcs\user.ltx] saved successfully
Destroying Direct3D...
* RM_Dump: textures  : 0
* RM_Dump: rtargets  : 0
* RM_Dump: vs        : 0
* RM_Dump: ps        : 0
* RM_Dump: dcl       : 0
* RM_Dump: states    : 0
* RM_Dump: tex_list  : 0
* RM_Dump: matrices  : 0
* RM_Dump: lst_constants: 0
* RM_Dump: v_passes  : 0
* RM_Dump: v_elements: 0
* RM_Dump: v_shaders : 0
refCount:pBaseZB 1
refCount:pBaseRT 1
DeviceREF: 177



:E

Uwagi moderatora:

Trochę go skróciłem...
STALKER123
Kot

Posty: 19
Dołączenie: 19 Gru 2010, 14:50
Ostatnio był: 17 Mar 2012, 15:05
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez vandr w 20 Paź 2011, 22:06

ku*wa, tyle scrollowania, prawie myszka mi się zapaliła tylko po to aby się dowiedzieć, że na końcu nie ma FATAL ERROR :facepalm: Na jakim patchu grasz?
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez MatrixSTR w 20 Paź 2011, 22:12

A najlepsze że jak zmieniłem mu Taga na CODE to go nawet nie wyświetliło... A loga daj zaraz po tym jak Cię wywali z bugtrapem, bo to jest normalny log...
Awatar użytkownika
MatrixSTR
Modder

Posty: 1097
Dołączenie: 26 Maj 2009, 23:44
Ostatnio był: 30 Paź 2024, 03:50
Miejscowość: Gdzieś Daleko W Wielkopolsce
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 276

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez STALKER123 w 20 Paź 2011, 22:13

v 10004, a mod spatchowany do 1.1.3
STALKER123
Kot

Posty: 19
Dołączenie: 19 Gru 2010, 14:50
Ostatnio był: 17 Mar 2012, 15:05
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez vandr w 20 Paź 2011, 22:14

Ban.

To dobrze, ale tak jak napisał Matrix- potrzebujemy loga zaraz po wywaleniu Cię do pulpitu :)
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez scigacz1975 w 20 Paź 2011, 23:00

Najprawdopodobniej mod niezgodny z patchem. Na patchu 1.0004 miałem podobnie. Zainstaluj patch 1.0005 i dorzuć do moda update do 1.0005

Edit: Ale wtopa :arrowd: - nikt z nas nie spojrzał co za gra :facepalm:
Ostatnio edytowany przez scigacz1975, 20 Paź 2011, 23:41, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość