[Oblivion Lost]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez R1FL3 w 07 Wrz 2008, 21:58

7 lat temu (jak się nie mylę) "Oblivion Lost", to była nazwa robocza Stalkera: Cień Czarnobyla, który został strasznie ucięty z niektórych fajnych bajerów, ale ten mod przywraca do życia niektóre z nich, np. pojazdy, nowe mutanty, zwarcia itp.

BTW. Co do tej mapki. Na pewno została stworzona do celów pokazowych.
Image

"Si Vis Pacem, Para Bellum"
Awatar użytkownika
R1FL3
Tropiciel

Posty: 250
Dołączenie: 17 Lut 2008, 22:22
Ostatnio był: 19 Mar 2010, 02:30
Miejscowość: Ośno Lubuskie
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 2

Reklamy Google

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez Zaitsev w 07 Wrz 2008, 22:05

Wątpię, że to celów pokazowych ponieważ ikonka nie wiem czego była anime (ruszała się) był inny wygląd ft2000 i bohater/bohaterka jeździła ciężarówką.
Awatar użytkownika
Zaitsev
Stalker

Posty: 57
Dołączenie: 18 Lut 2008, 18:33
Ostatnio był: 29 Sie 2013, 17:12
Miejscowość: Limańsk
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez Messiah w 07 Wrz 2008, 22:09

Tą lokacje dodaje o ile się nie mylę Priboi... xD Kurde tak se tera myśle...jak pare lat temu, mały głupi oglądałem trailery ze stalka....ehhh...fajna gra by była...klimatyczna w ch*j...szkoda że zje*ali xD No nic, nie o tym temat xD
Awatar użytkownika
Messiah
Tropiciel

Posty: 338
Dołączenie: 20 Sie 2008, 20:44
Ostatnio był: 22 Lip 2013, 23:47
Miejscowość: Łódź
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 3

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez Monte Christo w 08 Wrz 2008, 15:15

Tak się ekscytowałem tymi blowoutami, że w końcu zainstalowałem OBLIVIONA 2.1.1. Weteranem żadnym nie jestem, ot, raz skończyłem podstawową wersję gry. Instalacja moda przeszła gładko (patch 1.004 + OL 2.1 + patch OL 2.1.1 + spolszczenie). Pierwsze wrażenie: szok. Jakieś koty dopadły mnie tuż w Kordonie. Drugi opad szczęki: noc. Ciemności egipskie. Bez latarki byłbym niczym, tylko bądź tu człowieku odważny i ruszaj w Zonę w taki mrok. Głupich nie ma... Bezpiecznie kręciłem się przy ognisku nim uświadomiłem sobie, że można tę noc przespać. Nawet coś mi się tam śniło:)
Za dnia kręcę się to tu, to tam, zbieram masę graciarstwa. Pukawki są zwykle w kiepskim stanie, co i rusz się zacinają. Mam wrażenie, że mój bohater jest ciągle głodny (może to od noszenia 80 kilo na plecach?). Pomogłem Biesowi na wysypisku i spotkałem Sieryja w hangarze kolejowym. Tam zrobiłem quicksave'a a po jego wgraniu - niespodzianka. Czerwone niebo, drgania, ekran raz ciemnieje, raz blednie - oho, myślę sobie, Blowout. Długo wyczekiwany. Minutę później wgrywałem sejw od nowa. I tak z piętnaście razy.
Stąd moje pytanie: gdzież można się bezpiecznie skryć przed zwarciem? Pad na ziemię nie pomaga. Przycupnięcie za załomem - toże niet.
I na koniec mała konkluzja: a co jeśli blouwout dopada cię w szczerym polu? Kaplica jednym słowem...

Przy okazji: gorąco dziękuję Tym wszystkim, którzy maczali palce przy tym modzie. Coś niezapomnianego. Spolszczenie pierwsza klasa, język luźniejszy, bardziej pasujący do Stalkerów niż "wyciaćkana" poprawna polszczyzna. Co jakiś czas będę zdawał relację z mojego odkrywania tego niesamowitego moda. Pozdrawiam wszystkim Forumowiczów! :wink:
Nikt nie tańczy na trzeźwo - chyba, że oszalał...
Awatar użytkownika
Monte Christo
Kot

Posty: 22
Dołączenie: 20 Sie 2008, 19:37
Ostatnio był: 30 Wrz 2013, 17:15
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez Zari w 08 Wrz 2008, 15:32

O ile pamiętam to NPC uciekają do budynków w czasie blowoutu ale myśle że powinieneś się skryć do lub za to co jest pod ręką.
np. ciężarówka, piwnica,budynek,tunel i drzewko :)

Ale jak jesteś na otwartym terenie to przydadzą ci się 3 rzeczy;
ze 3 antyrady
około 5 wódek
i jakieś 3 apteczki wojskowe albo naukowców

Z takim ekwipunkiem nie straszny ci żaden blowout.

P.S: Jak nie jesteś przygotowany to polecam napoje energetyczne i biegiem do kryjówki.
QA Analyst w Fool's Theory | W Gamedevie od 2019 roku
The Farm 51 | Intermarum | Fool's Theory
Image
Awatar użytkownika
Zari
Weteran

Posty: 604
Dołączenie: 28 Sie 2008, 10:48
Ostatnio był: Dzisiaj, 02:28
Miejscowość: Chorzów
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 69

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez Michu w 08 Wrz 2008, 16:08

Lol. Przed blowoutami nie skryjesz się za autem albo drzewem :lol:. Najlepsze są budynki, najlepiej całe ''zakryte'' :P. Można też wejść do jakiejś przyczepy, ważne żeby była nad ziemią.
Awatar użytkownika
Michu
Very Important Stalker

Posty: 1557
Dołączenie: 10 Lip 2007, 00:34
Ostatnio był: 30 Cze 2024, 22:02
Miejscowość: Jelenia Góra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 131

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez caleb59 w 08 Wrz 2008, 16:22

Ja takze z racji faktu ze Czyste Niebo dziala tragicznie zle postanowilem pobawic sie tym modem...
Bardzo udany mod - IMO lepszy od Priboi Story z racji glownie tylko tego ze nie ma tych kwiatkow i drzewek i ogolnie mam na nim (Oblivion Lost) normalna ilosc fps czego w Priboi Story nie uswiadczysz (tnie sie strasznie - malo fps) choc w sumie to dwa rozne mody i dwie rozne historie i raczej porownania sa zbedne...
Dziwna rzecz albo nie dopracowanie - w Barze gadaja po angielsku a czesc po rusku (lektor)?Dlaczego?
Pozatym niektore teksty (drobnostki ale zawsze) sa nie przetlumaczone jak np. opis tlumikow NATO i PB9 (czy jakos tak) u Sidorowicza (w Barze mozna kupic inny rodzaj tlumikow juz z poprawnym opisem pl), opisy usb dyskow przenosnych sa takze nie przetlumaczone (np. usb z kryjowki Strieloka), zauwazylem tez literowke w opisie jednej z broni...
Czy da sie to jakos poprawic ewentualnie samemu?
Uzywam Oblivion Lost 2.1 + patch 2.1.1 jak kolega wyzej - wersja gry to 1.0004 PL...
Pozatym bardzo dobry, wciagajacy i stabilny mod - tak jak pisze w opisie - rzeczywiscie sa w nim zawarte wszystkie te rzeczy ktorych brakuje oryginalnemu SoC...
                        Image
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 4070 SUPER 12GB GDDR6X RAM | Windows 11 Pro x64 |
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2695
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: 12 Lis 2024, 20:23
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 672

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez Shaockgun w 08 Wrz 2008, 16:27

Czy w Oblivion Lost można tworzyć anomalię? Pytam, bo na YouTubie obczaiłem film, na którym najpierw była animacja, jak gostek robi coś z artefaktem, a potem nim rzuca i bum! Anomalia!
"Stoi żołnierz na warcie i myśli uparcie:
Co lepsze - dupa, czy żarcie?
I dupa jest dobra,
I dobre jest żarcie,
Ale przeje*ane jest stać na warcie"
Awatar użytkownika
Shaockgun
Stalker

Posty: 141
Dołączenie: 22 Sie 2008, 11:31
Ostatnio był: 01 Gru 2019, 18:19
Miejscowość: z Zadupia Galaktyki
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 11

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez Crisu w 08 Wrz 2008, 17:02

Można było... Ale zostało to usunięte w dalszych poprawkach OL'a.
Czemu? A no bo przez tworzenie anomalii najczęściej lądowało się na pulpicie.
"Дай мне мой респект, не больше не меньше."
Awatar użytkownika
Crisu
Legenda

Posty: 1402
Dołączenie: 05 Paź 2007, 20:16
Ostatnio był: 26 Sty 2017, 10:51
Kozaki: 47

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez michapod w 09 Wrz 2008, 08:54

Mam mały problem z Oblivion Lost 2.2 na wersji 1.0005PL mianowicie z Blowoutami gdyż pojawiają mi się zawsze w nieodpowiednim momencie (podczas misji gdy walczę z żołnierzami w Agropromie, podczas starcia z bandytami w Dziczy oraz gdy jestem w labX18) przez to gra staje się bardzo trudna gdyż nie dość że jestem w trakcie walki to jeszcze trzeba się chować przed promieniowaniem, a przeciwnicy sobie z tego nic nie robią i normalnie dalej na mnie polują a do tego pojawiają się potwory i w takiej sytuacji jeśli nie zabiją mnie żołnierze\bandyci to zrobią to mutanty lud promieniowanie, sytuacja jest po prostu nie ciekawa.
Stąd moje pytanie czy da się wyłączyć blowouty lub zmniejszyć ich częstotliwość??
Sądze że ta kwestia już pewnie była poruszana ale na forum jestem od wczoraj i przeczytanie 90 stron postów troche by zajęło, więc pytam ponownie.
michapod
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 08 Wrz 2008, 13:07
Ostatnio był: 27 Lip 2010, 18:15
Ulubiona broń: Sawn-off Double-barrel
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez Zaitsev w 09 Wrz 2008, 12:59

Był o tym osobny temat!!!
Awatar użytkownika
Zaitsev
Stalker

Posty: 57
Dołączenie: 18 Lut 2008, 18:33
Ostatnio był: 29 Sie 2013, 17:12
Miejscowość: Limańsk
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost] czyli jak miało być kiedyś...

Postprzez Shaockgun w 13 Wrz 2008, 18:57

Nie no, zaraz chyba strzelę samobója :mad:

Pobrałem sobie OL 2.2, instaluję Smart Mod Manager, jak próbuję włączyć Smarka to błądzik - napis "46 cośtam po angielsku i lista jakiś niezrozumiałych zdań. Wkutwiony klikam OK i... Smark się włącza. No to clickam Install, szukam OL-a, klikam, jest "Instalation in progress" i błąd (z rodzaju tych "aplikacja bla bla zostanie zamknięta, sorki za kłopoty", ino po angielsku)!!!!!!! Oczywiście się wszycho wyłącza! No to szperam w "fsgame", gamedata jest na true true. Sam więc utworzyłem forder Gamedata i tam umieściłem OL. No i przy uruchamianiu gry błędzik!

Kurna, pomórzcie, bo zaraz coś wyleci za okno! :mad: :mad:
"Stoi żołnierz na warcie i myśli uparcie:
Co lepsze - dupa, czy żarcie?
I dupa jest dobra,
I dobre jest żarcie,
Ale przeje*ane jest stać na warcie"
Awatar użytkownika
Shaockgun
Stalker

Posty: 141
Dołączenie: 22 Sie 2008, 11:31
Ostatnio był: 01 Gru 2019, 18:19
Miejscowość: z Zadupia Galaktyki
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 11

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości