[Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez vandr w 28 Gru 2014, 08:58

Sekcje od celownikow sa w konfigach broni

scope_texture =
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!

Za ten post vandr otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Junx.
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Reklamy Google

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Junx w 28 Gru 2014, 14:00

Źle się wyraziłem, chodzi mi o takie sekcje:

Kod: Zaznacz wszystko
<wpn_crosshair_acog x="0" y="0" width="1024" height="768">
    <auto_static x="0" y="0" width="1024" height="768" stretch="1">
      <texture>wpn_crosshair_acog</texture>
    </auto_static>
  </wpn_crosshair_acog>


Powyższa sekcja pochodzi z AO 2.4, gdzie są Gnomusy a chce dać Twoje tekstury, ale coś nie chcą współpracować same tekstury i muszę mieć sekcje od twoich aby to działało.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 02 Lis 2024, 12:22
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Plaargath w 30 Gru 2014, 13:42

Jako fanboy nie mogłem sobie podarować długiej, leniwej rozgrywki w najnowszą wersję.
Moje poprzednie zachwyty utrzymuję w mocy. AA2 uważam za doskonały złoty środek. Kawał fajnej roboty. No i z ENB wygląda rzeczywiście ładniutko.
Kilka uwag, nie wszystkie istotne, niektóre owszem:
- nie wiem czy to przerwa w graniu u mnie czy AI się trochę poprawiło, było ciut trudniej momentami. I monoliciarze nie lecą już hurmem z całej mapy, tak że można sobie stanąć w jednym miejscu i czekać, żeby podchodzili pod lufę.
- widzę, że znerfiłeś ceny zestawów, rzadziej się pojawiały - wileka ulga.
- znalazłem exploita - Łukasz trzyma w sprzedaży nogę dzika, potem daje zadanie na jej znalezienie ponownie. Kupujesz za chyba 600, od razu dajesz za questa i dostajesz chyba 1000.
- w kilku miejscach przedziwne rzeczy się działy po eksplozjach (granatów, beczek, fuelcanów), to znaczy wybuch się kończył a blask pozostawał - wszystkie ściany wokół trzymały wredną żółć. Nie było żadnego źródła światła i cienia, tylko tekstury ścian etc naokoło zostawały rozświetlone. Jedyne miejsce gdzie udawało się to powtarzać w 100% to ten przedsionek ze świetlówką przed wejściem do baru.
- zauważyłem, że dużo trudniej stashki znajdować, rzadziej z ciał hinty się pojawiają. Bardzo fajnie, że zawartość tychże została zmieniona, nie ma co polować na zapamiętane stashe.
- z drugiej strony pomimo upierdliwego szperanie wszędzie, gdzie się da, przez całą rozgrywkę nie znalazłem thornów (kolec, kryształowy kolec) - przez co też side questa u barkeepa zrobić się nie dało. Z tego co pamiętam jeden pojawiał się w vanilli w stashu w wagonie w kordonie, w AA2.1 było co innego, a samych thornów nigdzie indziej za kija nie znalazłem.
- jest gliczyk z nazwami części mutków u Sacharowa, a konkretnie dwa. Kolejność dialogów jest następująca - biorę zadanie przynieś nogę dzika, przyszedłem w sprawie zlecenia, utracony przedmiot ogon nibypsa. I analogicznie misja na ogon nibypsa, a koleś bierze nam kopyto dzika.
- Krugłow potrafi w cholerę czasu po wykonaniu misji z pomiarami powitać w dialogu słowami "Zaczekaj! Nie skończyłem pomiarów!"
- quest od Łukasza z kablem: po wykonaniu dostaję dwie wypłaty (7000 i 4000) a tekst dialogu się nie wczytuje, leci tylko mil_leader_start_dialog_50011
- minimapa elektrowni generalnie jest podwójną wersją samej siebie, kompletnie nie oddaje rzeczywistości. Ale to chyba w vanilli już tak było, nie pamiętam. W każdym razie widziałem, że fixa z mapą przy wejściu do Dziczy do AA nie wepchnąłeś - z wyboru?
- dziwna sprawa, albo nigdy wcześniej nie widziałem, albo nie pamiętam (raczej to pierwsze) - jak się zagaduje do gości, którzy są zajęci strzelaniem/tropieniem, albo przydupasów Łukasza, to tam coś odpowiadają że nie teraz. W AA2.1 po skończeniu tej audio-kwestii wypowiadają kolejną z listy. I kolejną. I kolejną. Efekt taki, że gęba im się nie w ogóle zamyka.
- ciekawostka, od Czapy za pomoc przy barierze dostałem 177.5 RU :)
- emisję w grze widziałem tylko raz, podczas pierwszej wizyty na wysypisku, potem już wcale. Bardzo szkoda.
- jakiś szczegół mi mignął jak sprzedawałem szpej u Sidora, że tak jak wszystkie makarowy (w dobrym / wymaksowanym stanie) chodzą po około piećdziesiąt kilka tak jeden czy dwa nagle za trzy stówy sprzedałem (a konkretnie 299).
- moim skromnym zdaniem za łatwo z burerami - niemal wszystkie udało mi się zastrzelić w łeb, zero kombinowania.
- kotów wytłukłem bardzo dużo, ale ani raz nie znalazłem ogona w loocie.
- koty mają chyba też coś w modelu albo co, bo jeden na około piętnaście na postrzał z shotguna reagował wystrzeleniem w niebo, dosłownie, leciał na drugi koniec mapy - piękną parabolą albo chamsko po ziemi się suwając.
- w opisie HK G36 jest że można granatnik, w configu jest, że nie można.
- poza tym pierwszy raz w historii ze stalkierem miałem problem ze skopanymi hard save'ami, dopadł mnie znany i lubiany "[error]Arguments : Can't open section 'ac'". Nie dało się skończyć gry legalnie, corrupt się generował podczas dialogu z przedstawicielem świadomości zet czy jak mu tam, tylko jump z menu głównego, omijający dialog, pozwalał jeszcze drugą stancię przejść
Tyle pamiętam. Generalnie powtórzę, mod jest zajebiaszczy, kawał dobrej roboty odwaliłeś, stary.
Image Image

Merkantylizm, srerkantylizm.
Awatar użytkownika
Plaargath
Weteran

Posty: 653
Dołączenie: 23 Mar 2010, 15:12
Ostatnio był: 10 Sie 2024, 12:24
Kozaki: 234

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez scigacz1975 w 30 Gru 2014, 17:54

A teraz jeszcze raz - po polsku poproszę :E
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Plaargath w 31 Gru 2014, 01:39

Spieszyłem się do roboty, jak to pisałem. Aż tak niegramotne? Wżdy rzeknij, dobrodzieju, co waćpana kłopocze, a poprawię podle wskazania.
Image Image

Merkantylizm, srerkantylizm.
Awatar użytkownika
Plaargath
Weteran

Posty: 653
Dołączenie: 23 Mar 2010, 15:12
Ostatnio był: 10 Sie 2024, 12:24
Kozaki: 234

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez scigacz1975 w 31 Gru 2014, 02:11

Rozumiem, tylko polszczyzna to :( - masakra paanie :/
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 12 Wrz 2024, 15:31
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Trikster w 31 Gru 2014, 10:32

Bez przesady, czepiasz się niepotrzebnie. Ja wszystko zrozumiałem, nawet bez szczególnych starań. W sensie: napisane ok, błędy się zdarzają sporadycznie, a użycie paru kalk razi tylko odrobinę i nie ujmuje tekstowi zrozumiałości.
Ostatnio edytowany przez Trikster, 31 Gru 2014, 10:57, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
Trikster
Łowca

Posty: 440
Dołączenie: 21 Maj 2012, 21:23
Ostatnio był: 06 Maj 2024, 09:48
Kozaki: 188

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Plaargath w 31 Gru 2014, 10:52

Niemniej uwagę przyjmuję, bo rzeczywiście, jak popatrzę, to pośpiech ewidentnie mojej polszczyźnie nie służy. Mam nadzieję, że Vandr zrozumiał :D
Image Image

Merkantylizm, srerkantylizm.
Awatar użytkownika
Plaargath
Weteran

Posty: 653
Dołączenie: 23 Mar 2010, 15:12
Ostatnio był: 10 Sie 2024, 12:24
Kozaki: 234

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Cromm Cruac w 31 Gru 2014, 11:43

Plaargath napisał(a):...kawał dobrej roboty odwaliłeś, stary.

No, Vandruś odwalił. Siam ciałkiem siam... pfff :E

A swoją drogą Vandryjski, wrzuciłbyś listę członków teamu do pierwszego posta, bo rzeczywiście wygląda jakbyś to sam jeden robił :zazrosnyiczepiasię:
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian

Za ten post Cromm Cruac otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Kudkudak.
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 03 Lis 2024, 00:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Plaargath w 31 Gru 2014, 12:05

Ta. Kawał dobrej roboty odwaliliście, pany.
Image Image

Merkantylizm, srerkantylizm.
Awatar użytkownika
Plaargath
Weteran

Posty: 653
Dołączenie: 23 Mar 2010, 15:12
Ostatnio był: 10 Sie 2024, 12:24
Kozaki: 234

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez vandr w 31 Gru 2014, 12:12

Ok, dodane. :D

A, i w ogóle jeden z graczy odkrył naszego "ister ega" w AA2.1 (obrazek duży więc można powiększyć)

:

Image


Z lewej: Miszczunio Vandrunio
Z prawej: Obsrakon CrommCruac
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!

Za ten post vandr otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Trikster, Imienny.
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Cromm Cruac w 31 Gru 2014, 12:31

Junx napisał(a):Addon UWA ma się ukazać 4 stycznia (Niedziela), jeśli nic się nie zmieni.

Gdzieś ty to wyczytał, bo w niusie z 23 grudnia jest napisane:
Meowjar napisał(a):When is the new mod coming ?
- I think that it will come Q4 2015
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 03 Lis 2024, 00:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt48 oraz 3 gości