[S.T.A.L.K.E.R. The Chernobyl Shadows - Life In A Dead Zone]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez cyckovsky w 01 Lut 2011, 11:03

Gram od wczoraj na tym modzie - jak narazie jest ok, żadnego bugtrapa. Dzisiaj zdarzyła mi się jednak sytuacja, że podczas emisji zapisałem grę jak byłem u Barmana, później to wczytałem, syreny wyły cały czas a zabici jak ich przeszukiwałem to nie mieli nic w plecakach i podczas kolejnego wczytywania gra się zawiesiła.
Odrazu mam pytanie, żeby nie zakładać nowego topica: czy jest jakaś modyfikacja na ładną pogodę i żeby było bardziej zielono w Zonie (coś ala w Priboi Story)? Chciałbym jeszcze wrócić do starego, oryginalnego HUD'a, czytałem, że można usunąć jakieś pliki z moda i HUD będzie ten oryginalny, tylko nie wiem jakie :) to też bym prosił o pomoc.
Image
Awatar użytkownika
cyckovsky
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 02 Sty 2011, 21:13
Ostatnio był: 27 Kwi 2014, 14:52
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez scigacz1975 w 01 Lut 2011, 16:14

Poprawienie grafiki na bardziej zielono - wgraj sobie np. ABSOLUTE NATURE, lub SHARPER - podmieniasz katalogi gamedata\levels i gamedata\textures\trees

Możesz sobie też dorzucić ABSOLUTE STRUCTURES

tylko uważaj na katalogi "gamedata\textures\ui' i "gamedata\textures\act" - w tych nie zmieniaj tekstur bo popierniczysz wygląd pancerzy i ikony w menu. Tak samo nie zmieniaj "textures\wpn"

Co do poprawy pogody POCZYTAJ TUTAJ

Natomiast jeżeli chodzi o HUDA - trochę za dużo zmian - grozi bugtrapami. Ale jeżeli się uprzesz to Ci podrzucę co wywalić i co zmienić - ale nie dziś bo akurat mam coś innego na tapecie.

A propos sejva - masz autosavea w modzie więc cofnij się o jednego wcześniej i nie będzie problemu.

Za ten post scigacz1975 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive cyckovsky.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez Universal w 01 Lut 2011, 16:58

Hmm... czy dobrze wyczytałem, że 3GB enabler jest niepotrzebny na Win 7 x64? Czyżbym po instalacji 7 mógł wreszcie bez problemu pograć w moda? Byłoby dobrze.
Język kłamie głosowi, a głos myślom kłamie; myśl z duszy leci bystro, nim się w słowach złamie.
Awatar użytkownika
Universal
Monolit

Posty: 2614
Dołączenie: 21 Lip 2010, 17:54
Ostatnio był: 10 Maj 2024, 08:12
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 1052

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez scigacz1975 w 01 Lut 2011, 18:03

O ile masz też dobrą grafę i min 3GB ram dla tej win7 64. Ale z tego co kojarzę to masz chyba hd4870?? i 4GB.
Więc nie masz się co zastanawiać. Z tym że i tak trzeba jednak dodawać parametr -noprefetch do skrótu gry.

Jak grałem na 2 GB ram to było cienkawo - system dostawał zadyszki.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez cyckovsky w 01 Lut 2011, 22:11

scigacz1975 - dzięki za linki, jednak znów problem jest :|
Ściągnąłem tego moda na zmienna pogodę - tam w tym rarze są 2 wersje, jakaś podstawowa i z shaderami jakimiś. Wrzuciłem tylko tą podstawową + księżyc + ciemniejsza noc. Potem tą gamedate do tej już z Twoim modem, podmieniłem i odpalam. Na Klient: Synch po paru minutach ładowania wyrzuca na pulpit, bez żadnego bugtrapa. To usunąłem cały folder gamedata z folderu SoC i wrzucałem 4 razy jeszcze świeża kopię z różnymi możliwościami z tego moda od pogody, jednak cały czas to samo. W readme tego pogodowego moda pisze, że jak gra się już na jakimś modzie ze zmiennym systemem pogodowym lub emisjami, to trzeba to jakoś ręcznie łączyć. No właśnie i tu problem, bo na czym jak na czym ale na plikach Stalkerowych kompletnie się nie znam.
Oczywiście obejdzie się bez tego moda, ale jednak lepiej by to było. Teraz ściągne te tekstury terenu, zobacze czy działają i napisze.

Edit:
Ok, z tym modem nie ma problemu
Image
Awatar użytkownika
cyckovsky
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 02 Sty 2011, 21:13
Ostatnio był: 27 Kwi 2014, 14:52
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez scigacz1975 w 02 Lut 2011, 15:18

Nie czytasz dokładnie opisów modów.

Zmienna pogoda czyli SWO 3.1 jest już w moim modzie, a linka do niego dałem Ci, żebyś mógł sobie sam zmienić ustawienia, gdyby Ci się chciało pogrzebać, jeżeli np. nie podoba Ci się że za często leje, ale to akurat jest real.
Przecież w 2010 u nas też lało non top 3 tygodnie i mieliśmy powódź - nie?
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez Jarexxx w 02 Lut 2011, 19:10

Zbyt łatwo się gra, rozrzut saigi, bleh, nie ma rozrzutu, jak te kule wogóle wylatują to nie wiem, zetknięte w locie? :D
Ogólnie fajnie, zwłaszcza ze spawnerem, wreszcie można się pobawić, popatrzeć na wojny itp.
Ale widać w tym modzie bardzo dużo twojej pracy, konkretnie addony do broni, niemalże każdy celownik ma duże przybliżenie, prawie każda broń może mieć doczepione addony, ale jest jedna broń, która ,,zjada" celowniki, zapomniałem nazwy.
Fajnie by było gdyby gra była trudniejsza, zbyt dużo apteczek na początku, zbyt silna broń, (2 strzały i nie ma bata żeby ktoś nie padł, a saiga daje 14 kul w jednym strzale, co nie zostawia nikogo przy życiu, zwłaszcza z tym, że wszystkie kule trafiają w jedno miejsce).
Gdybyś zrobił patcha dla ,,wymagających", to było by super :D.
Za Polskę !
Awatar użytkownika
Jarexxx
Stalker

Posty: 161
Dołączenie: 27 Cze 2009, 13:40
Ostatnio był: 19 Wrz 2013, 15:30
Miejscowość: Włocławek
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 48

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez scigacz1975 w 02 Lut 2011, 19:54

Myślę nad tym ale nie wcześniej niż po 22.00. A i podaj ta broń zjadającą celownik to poprawię
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez Delat w 02 Lut 2011, 20:08

W modzie, właściwie wszystko jest ok żadnych bugów. Chciałbym tylko wiedzieć, jak powinna wyglądać gra po wgraniu tego minimoda z wojnami frakcji ? Ponieważ go wgrałem ale nie widze różnicy w rozgrywce.

I pytanie jedynie do autora. Czy planujesz rozbudowe moda ? Nieco więcej drobnych itemów, więcej broni + aktualizacja tego w Atlas Spawn Mod.

Co do Saigi, to powiem szczerze że to całkiem potężna broń:D Strzelając pod górkę można uzyskać efekt rozprzestrzeniania sie pocisków po terenie, odbijają sie wielokrotnie od ziemi jak piłeczka - ciekawie to wygląda. Dobre na liczną grupę przeciwników. Granaty też faktycznie potężne, raz nawet gdy obok wybuchły 3 takie cacka wylądowałem na pulpicie :P
Awatar użytkownika
Delat
Stalker

Posty: 96
Dołączenie: 28 Mar 2009, 22:43
Ostatnio był: 14 Paź 2014, 10:55
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez scigacz1975 w 02 Lut 2011, 20:36

Chciałem w sumie dodać jeszcze tylko snajperkę - SAKO. Ale w tej chwili siedzę nad Clear Sky więc nieprędko.

A co do wojny frakcji - powinni Ci się spawnować różni NPC np. Monolit - w miejscach gdzie normalnie nie występują, poza tym np. w Kordonie możesz spotkać Bandziorów masterów itp. W sumie to sam na tym dodatku grałem tylko chwilę żeby sprawdzić czy to działa.

Po 22.00 dodam drugą poprawkę z kombinacją dla wymagających.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez Jarexxx w 02 Lut 2011, 23:04

Broń która pożera niewinne celowniki PSO : AK - 74SU.
Jeszcze pare koncepcji mam:
Chciałem się pobawić, i spawnowałem broń, stalkerów, i sprzedawałem im broń, jednak oni jej nie używali, mimo to, że jest lepsza, trzeba by troche usprawnić AI.
W AMK były dynamiczne wiadomości?
Jeśli tak to prosim o to aby były, bo naprawde fajnie by z nimi było.
Za Polskę !
Awatar użytkownika
Jarexxx
Stalker

Posty: 161
Dołączenie: 27 Cze 2009, 13:40
Ostatnio był: 19 Wrz 2013, 15:30
Miejscowość: Włocławek
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 48

Re: [Oblivion Lost + AMK + Atlas Spawn Mod]

Postprzez scigacz1975 w 03 Lut 2011, 01:47

Małe sprostowanie - nie tworzyłem tych modów od podstaw tylko je połączyłem i deczko dopasowałem. W AMK była też możliwość wyboru HUDa z menu głównego - niestety gryzła się ze spawnerem więc jedno albo drugie. Po prostu pewne rzeczy musiałem usunąć żeby inne mogły działać. Moda w sumie robiłem dla siebie i zależało mi na stabilności. Musisz po prostu pewne rzeczy sobie odpuścić.
Co do AKSu 74 to nie rozumiem o co biega bo do niego nie zakłada się celowników - jedyny addon to tłumik. Chyba że chodzi Ci o Specjal Ak Kła - muszę to sprawdzić
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości