Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].
Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].
Lokalizacja logów: Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs
Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.
Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.
Jest to znana większości mapa wysypiska z wersji alfa 1935, przeniesiona pod Cień Czarnobyla. Zawiera trochę spawnu (stalkerzy, bandyci i mutanty) - ale bez przesady. Być może komuś będzie się chciało coś z tym zrobić (jakieś questy itp.).
Instalacja: Skopiuj folder gamedata do katalogu ze Stalkerem. Jeśli nie instalowałeś wcześniej żadnych modów, to otwórz plik fsgame.ltx i zmień linijkę:
Szkoda wielka, że takie wielkie połacie terenu nie zostały wykorzystane przez twórców, lub dobrze zagospodarowane (np. jakaś wielka baza lub wielka bitwa frakcji). Ciekawią mnie te tunele przy tym hangarze. Rozgrywka mogłaby być ciekawa, ale mam narazie Priboi Story 1.1 do przejścia Teraz takie mapy będą sobie tylko szarą kliszą stalkerowych marzeń i snów.
Mapka swietna i klimat jest mialem zabawe przez dobra godzine Zero bugow, wysokie fps'y. Mozna odstrzellic kilka mutkow i bandytow, zahandlowac z stalkerami, poszukac artefaktow... ale motyw z krasnalem najlepszy
Powiem wam tak... Dziwnie to wygląda jak na wysypisko Dlatego chyba że w SoC serwowano nam taką ściśniętą na maxa kupę szczegółów tej mapy... Mapa cudnie wygląda. Co prawda te wiadukty i rzeczki nie pokrywają się nowym Kordonem ale mnie się bardzo podoba i łezki lecą kiedy pomyślę że tak miało to wyglądać... Czuć klimat i to bardzo... Ale wiecie co? Czuję że mapki pod CoP robiono z identycznym założeniem jak w przypadku starych map do SoC. Widzicie że nawet tutaj jakieś szczegóły jak np pchli targ są odosobnione? Każda kupa śmieci i takie tam? Tam robiono tak samo Czuć na tej mapce taką Zonę... Taką prawdziwą pustkę jakiej mi w tej grze brakowało. Czuć klimat opuszczonej i skażonej strefy.
Co do starych map w CoP - przecież Warlab to podziemia Prypeci, tylko nieznacznie zmodyfikowane. Dlatego uważam, że jest szansa na ich wykorzystanie w Stalker 2.