Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].
Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].
Lokalizacja logów: Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs
Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.
Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.
Znalazłem tego moda na StalkerTeam.pl. Osobiście jeszcze go nie instalowałem, ale dla tych, którzy grali w pierwszą część "Ścieżek", powinien być strzałem w dziesiątkę. Oto krótki opis z owej stronki:
W tym modzie główną nitką scenariusza będzie poszukiwanie przez Striełoka jego brata. Na tej drodze naszego bohatera (GG) czekają nowe spotkania, przygody, potyczki z wrogami i pomoc przyjaciołom. W miarę przechodzenia kwestów przez GG, będą otwierać się nowe przejścia (tajne ścieżki). Czasem jednorazowe, tylko w jedna stronę. I do tego trzeba będzie je znaleźć. Będzie spotkanie z nowymi ugrupowaniami: Wędrowcy, Myśliwi, Pacyfiści - i wszyscy oni będą mieli jakieś zadania dla Striełoka. Będzie przejęcie terytorium Baru przez siły ugrupowania Powinność, nie bez udziału GG. Oczywiście, będą również kwesty z ТТ. Kwestowe przedmioty są zasadniczo przemieszczone. Zrealizowano dwie końcówki, czas na namysł i działanie dla osiągnięcie prawidłowej końcówki = 5 sekund. Grajcie, wyznaczajcie swoją drogę i cieszcie się grą.
Opis moda:
:
Nowy wygląd: nowe główne menu i odnowiony HUD, nowe ekrany ładowania, nowe ikonki inwentarza, muzyczna zawartość gry (wykorzystane kompozycje i fragmenty muzyki: Clint Mansell, Marylin Manson, Sting, Nansy Synatra, Camel, Linda Perry, Doors, Soungarden, Tito & Tarantula, Black Sabbath, Deep Purple, King Crimson, Beatles, Jimi Hendrix, Finch, M, 5'nizza, Morcheeba, Pol Moria, Mireille Mathieu, Aria, Aukcja i wiele innych). Udźwiękowiono praktycznie wszystkich kwestowych NPC-ów, dodano zakadrowe monologi. 2) Dodano więcej nowych personaży, nowe potwory, obiekty i przedmioty. Trzy nowe ugrupowania: Wędrowcy, Pacyfiści, Myśliwi. Elektro-Chimera zamieniona została na nową "Łysą Chimerę". Zmieniono handlarzy: w Barze rządzi Dzik, na Kordonie - Barman, Sidorowicz (który dopiero szykuje się do roli handlarza) - mieści się w pobliżu Korpusu Pokoju. Ale w trakcie przechodzenia scenariusza wszystko się zmieni i handlarze zajmą swoje "normalne" miejsca, po dogadaniu się i przeprowadzeniu pewnej "wielkiej" sprawy, która w konsekwencji wiele zmieni w Zonie. Powinnościowcy zajmą Bar, wyganiając stamtąd braciaków, chociaż nie będzie to proste i konieczna będzie pomoc GG. Będzie to warunkiem prawidłowego przechodzenia scenariusza. Końcówka została zrealizowana zupełnie inaczej. W grze są teraz trzy zakończenia. Prawidłowe (umownie prawidłowe) - jedno. Nie będzie łatwo przejść grę. 3) Dodano 4 nowe lokacje: Martwe Miasto, Las, Bagna i Korpus Pokoju. Przejścia pomiędzy poziomami - jako zasada, Ścieżki będą prowadzić tylko w jedną stronę, drogi powrotnej trzeba będzie szukać albo otrzymywać od personaży sceariusza. Niektóre stabilne przejścia są tylko w zamieszkałej części Zony (Bar - Wysypisko - Agroprom - Dolina Mroku - Kordon) a takżę Prypeć - Czarnobyl. 4) Przeważająca większość przedmiotów kwestowym, znanych z TS, została przerzucona w inne miejsca. Teraz trzeba ich szukać od nowa. 5) Dodano nowe bronie i artefakty. Zestaw przedmiotów też się powiększył. 6) Zmieniono muzykę w Barze. Dodano Totalizator - można dobrze "podbudować się" w sensie gotówki. Dla obstawienia stawki trzeba porozmawiać z Bukmacherem. 7) Czytajcie uważnie dialogi i SMS-y - będzie tam wiele wskazówek oraz bardzo użytecznej informacji, nie zaznaczonej w zadaniach.
HUD i promieniowanie:
:
Żeby w nowym HUD-zie działała skala radiacji, trzeba powiesić na pasie dozymetr, który mamy od razu w startowym zestawie GG. Następnie należy uważać, żeby to urządzenie nie zginęło z inwentarza i nie było zdjęte z pasa. Jeśli jednak utracicie dozymetr, to można go kupić u handlarzy. W nowym HUD-zie zadania pokazywane są na ekranie w formie wiadomości SMS (nie ma już dużych liter w centrum ekranu, pokazujących otrzymane zadanie) dlatego bądźcie uważni, czytajcie każą wiadomość. Był jeszcze zauważony fakt, że dopóki nie zawiesi się dozymetru na pasie, nie można wziąć w rękę grantu.. Ale jak tylko dozymetr trafi na pas, z granatami od razu jest wszystko w porządku. Wieszajcie od razu. Na temat radiacji: *) Jednostka pomiarowa dawki skumulowanej radiacji - Rentgen albo Ber *) Dozymetr pokazuje strzałką poziom radiacji wokół gracza *) Są nieśmiertelne poziomy radiacji *) Jeden Antyrad wyprowadza nie całą radiację, a około 20 - 25 Rentgrnów *) Artefakty odprowadzają skumulowana dawkę. Ale antyrady i tak sie przydają *) Pewna doza radiacji odprowadza się samoczynnie z czasem, ale bardzo mało *) Przy skumulowaniu 150 R, zaczyna się zmniejszać wytrzymałość - szybciej spada, wolniej wraca. *) Tak samo, od 300 R, zaczyna pogarszać się zdrowie, spada jego maksymalny poziom. Nie jest to śmiertelne, ale utrudnia grę przy napromieniowaniu. *) Przy skumulowaniu 600 R, radiacja staje się śmiertelna - zdrowie stopniowo spada do zera, niższego poziomu zdrowia nie ma. Przy dalszym zwiększaniu sie dawki, szybkość pogarszania sie zdrowia zwiększa się i zachodzi nieodwracalny proces..
Możliwe problemy:
:
Możliwe są wypady na dużych lokacjach, a także przy przechodzeniu z lokacji na lokację. W tym przypadku pomaga obniżenie nastawień grafiki. Przy wypadach w momencie porzechodzenia na inna lokację, zazwyczaj autosave działa. Po prostu wczytać atosave i to wszystko..
Instalacja taka sama jak w innych modach: Rozpakowujemy gamedatę i wrzucamy do folderu z grą. Dla tych, którzy nie instalowali wcześniej żadnych modów: Zmieniamy linię w pliku fsgame.ltx....linia powinna wyglądać tak: "$game_data$ = true| true| $fs_root$| gamedata
Fix 0.2 Dodano nieco "rozumu" Zacharowi, żeby nie mulił (podziękowania dla Milicza za znalezienie tego błędu), również dodano trochę rozumu Wasiliwowi, który jest w Lesie, oprócz tego jeszcze kilka drobnych poprawek w dalszym scenariuszu. Poprawione możliwe wypady na pełnej dynamice w Lesie z powodu kontrolerów. Skorygowany atak Baru przez Powinnościowców. Poprawiony Merlin w autobusie. Poprawiona możliwość zapisu przy przeprowadzaniu Kła do Prypeci (tylko przy zaczęciu nowej gry). Poprawione również teksty na temat niektórych błędów. http://rghost.ru/4498840 Skopiować zawartość katalogu gamedata z fiksa do swojego katalogu gamedata z zamiana plików. Nowa gra NIE KONIECZNA ! Fiks zawiera wszystkie poprzednie poprawki.
UWAGA!! Wszyscy którzy chcą grać w wersję oryginalną TS2, a maja polską wersję Cienia Czarnobyla mogą pobrać plik z podanego niżej linka i wkleić go do głównego katalogu gry, tam gdzie są pliki .dbx samej podstawki. Ten plik doda brakujące pliki .xml i umożliwi odpalenie gry. Plik ma 85 kB. http://www.rapidshare.com/files/450301960/gamedata.dbz
ZALECENIA: 1) Raczej nie należy używać "szybkiego zapisu", a zapisywać przez menu lub konsolę żęby uniknąc uszkodzenia sejwów. Róbcie zapisy przed przechodzeniem na kolejna lokację, na wszelki wypadek. 2) Żeby usunąć bujanie kamery przy chodzeniu, trzeba w pliku user.ltx (ścieżka: C:\Documents and Settings\All Users\Dokumenty\stalker-shoc) znaleźć wyrażenie cam_invert i zmienić wartość na 0. Domyślnie jest tam 0.7. 3) Zalecane jest włączenie w opcjach AMK opcji "Rzadkie schowki" (tym bardziej, że teraz nie są już takie rzadkie), znajdziecie dużo interesujących rzeczy.
Autorzy:
:
antreg i Dimos z bezpośrednim udziałem Erlik (Garry_Galler) i Stalk15, jak również Gruber amik i Ruvin
Ostatnio edytowany przez k4r00 04 Kwi 2011, 23:12, edytowano w sumie 3 razy
Suck the tears of my dick, you ugly mud-fuckers!
Za ten post k4r00 otrzymał następujące punkty reputacji:
No, zapowiada się ciekawie, ściągam bo aktualnie znudził mi się zew monolitu p.s. przy odrobinie wolnego czasu upne moda na lepszy serwer bo z filesonica nie da się ściągać bez premium.... ======================================================= EDIT:http://www.megaupload.com/?d=E40MZOLE macie linka do gołej wersji, mam nadzieję, że ułatwi komuś życie, a autora tematu proszę o wklejenie linka do postu
I like me beat fast and my bas get low.
Airsoft ForEv'a <3
Za ten post stalker51 otrzymał następujące punkty reputacji:
Najlepszy mod w jaki grałem. Są to rozbudowane Ukryte Ścieżki. Nowa fabuła, lokacje, zadania, frakcje, mutanty, postacie, broń. Mod jest stabilny. Kończę go właśnie po raz drugi. Polecam.
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów. Stanisław Lem
Polonizacja TS2 z 26.03.11 do wersji NIEspakowanej
EDIT: chyba nie zostanie to uznane jako reklama innego forum o tej samej tematyce
Uwagi moderatora:
To dla nas żadna konkurencja. "Reklama" może być.
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać. "Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Można to jeszcze ściągnąć z ruskiego torrenta razem z instalką bez wylotów do windy adres: [ CIACH ] Jest tam jeszcze kilka innych ciekawych modów polecam sprawdzenie
pozdrawiam admina
Uwagi moderatora:
No i oprócz tego masa nielegalnego stuffu na stronce. Warn. - xKoweKx
Za ten post iwan-iwanowicz otrzymał następujące punkty reputacji:
kowek to co jest na tej stronie to mody ludzi którzy je zrobili! Dead City Mod wprost od modera Lost Zone: Armageddon3 też. wycięcie adresu poczuwam jako dyskryminację dlatego że można zainstalować skopiować gamedate i reszte skasować. Ale nie lepiej dać warna niż samemu sprawdzić co i jak, nieograniczaj nikomu dostępu do takich treści jeśli ktoś będzie chciał to sam zobaczy i zdecyduje.
Pozdrawiam Administratora
Za ten post iwan-iwanowicz otrzymał następujące punkty reputacji:
Ten mod to tylko nakładka na pierwszą część zawierający dodatkowe questy + te z pierwszej części moda... Grę zaczynamy w autobusie w Martwym Mieście kiedy to ratuje nas Leśnik (tak, tak ), drugą lokacją jest Las, który mnie osobiście bardzo przypadł do gustu - jest gęsty, zarośnięty, ogromny, posiada duże wzniesienia jak i głębokie doliny, spawn nie jest debilnie przesadzony bynajmniej do momentu dotarcia do Prypeci i tu niestety zaczyna się to co mi osobiście nie przypadło do gustu czyli budzimy się znowu w autobusie obok Merwina czy jak mu tam było, ten daje nam swojego Colta i lecimy rozwalać Snorki - ot to samo co w podstawce - dalej już nie grałem bo jak pomyślę o ponownym lataniu po NPP i okolicy to mi się słabo robi - mod dla maniaków pierwszej części, wprowadza rozgałęzienia do fabuły, jest w miarę stabilny (do momentu dojścia do Prypeci miałem tylko 3 losowe crashe do pulpitu bez błędów w logu - dalej nie sprawdzałem bo w pierwszej części moda nie dałem rady wyjść z Prypeci tak mnie zasypywało crashami i tutaj myślę byłoby podobnie od momentu gry w Prypeci), mod testowałem na oświetleniu statycznym + wszystkie suwaki na max a później na oświetleniu dynamicznym + wszystkie suwaki na max - grało się płynnie - nawet w Lesie, który jest lokacją mocno zarośniętą i ogromną nie odczułem drastycznych spadków fps...
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 4070 SUPER 12GB GDDR6X RAM | Windows 11 Pro x64 |