[T.R.S. Mod by Missile] kompilacja/zbiór modów

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Postprzez Terry w 22 Lip 2008, 23:36

Dziarsky napisał(a):A taką miałem ochotę co wrzucić na stałe ale po screenach widzę, że nie zniosę tego :).


Ale możesz wykasować tekstury i wrzucić te, które bardziej Ci się podobają... Ja tak zrobiłem z kilkoma mutantami i karabinami. Mi tam się mod podoba. A zwłaszcza nowe karabiny.
Awatar użytkownika
Terry
Stalker

Posty: 121
Dołączenie: 14 Cze 2008, 20:18
Ostatnio był: 21 Maj 2009, 17:55
Miejscowość: Legionowo
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Lightened IL 86
Kozaki: 1

Reklamy Google

Postprzez Dziarsky w 22 Lip 2008, 23:57

Terry napisał(a):Ale możesz wykasować tekstury i wrzucić te, które bardziej Ci się podobają.

Właśnie przeprowadziłem ostatnio śledztwo, że można spokojnie nie dawać folderu tekstur :), Tylko trzeba by wydzielić te z nowych broni bo one muszą być.
Image
Awatar użytkownika
Dziarsky
Weteran

Posty: 589
Dołączenie: 18 Lut 2007, 14:58
Ostatnio był: 07 Sie 2017, 08:16
Miejscowość: Gliwice
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 7

Postprzez Missile w 23 Lip 2008, 10:52

Pomogę ;) Sry, że tak późno, ale nie było mnie 2 tygodnie.

Wchodzimy do folderu gamedata/textures/wpn i wywalamy wszystkie pliki oprócz:

wpn_abakao
wpn_crosshair
wpn_crosshair_xxx
wpn_g3c
wpn_grozc
wpn_lr30c_banan
wpn_lr30o_banan
wpn_lr301_speed
wpn_svu-c


I to chyba wszystko.

Graficznie jest kiepsko bo gdy tworzyłem moda jeszcze nie byłem dobrze obeznany w Photoshopie i nie wszystko powychodziło tak, jak chciałem. Proponuję ściągnąć jakiegoś retexturowego moda i podmienić textury ;)

Tekstury mutantów i pancerzy są w gamedata/textures/act. Tam raczej po nazwie dojdziecie jaki plik za co odpowiada.
A w jaki sposób można naprawić broń? Bo u handlarzy nie mam takiej opcji... dodam to, że rozpocząłem nową grę na tym modzie.


Hmm raczej nie ograniczałem tych plików, więc problemu być nie powinno... Normalnie opcja naprawy powinna się pojawić po wykonaniu pierwszego zadania na parkingu. Jeżeli tak się nie dzieje to nie wiem dlaczego, możesz spróbować ściągnąć Repair Mod by Shebuka i wrzucić jego pliki do TRS (podmienić).

Missile
Wygnany z Zony

Posty: 452
Dołączenie: 15 Gru 2007, 15:17
Ostatnio był: 15 Kwi 2016, 20:14
Miejscowość: Valhalla
Kozaki: 9

Re: [T.R.S. Mod by Missile] kompilacja/zbiór modów

Postprzez mateszew w 07 Lis 2009, 12:57

moze ktos podac link do tego moda bo ostani zdechl z gory dzieki :D
i3 3rd
660
8gb
ssd
Awatar użytkownika
mateszew
Tropiciel

Posty: 231
Dołączenie: 09 Paź 2009, 19:54
Ostatnio był: 10 Cze 2017, 16:04
Miejscowość: Kraków
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 5

Poprzednia

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 27 gości