przez Imbefalasion w 15 Kwi 2008, 18:07
Szlag, a już nastawiałem się na polowanie na wrony z TOZ-em. Ale, cóż poradzić... ;]
BTW: Na razie wszystko wydaje mi się zbyt łatwe (jak już wcześniej wspomniałem), więc tymczasowo przerzuciłem się na RAW Moda. Podczas gry, przemyślałem (tzn. wyobraziłem) sobie, jak mógłby ten mod wyglądaćl:
-mniej wytrzymali przeciwnicy, ale bez przesady,
-łatwiejsza możliwość śmierci; tutaj kilka strzałów w główkę ze strzelby nic mi nie robiło, na podstawowej wersji gry zostawał mi - może - jeden % życia, a w takim RAW mimo kombinezonu najemnika zginąłem ze 3 razy w ciągu 10 minut od pojedynczego (aczkolwiek celnego) strzału z PM-ki,
-bardziej mroczniejsze tło (w dzień także); chociaż i teraz te pociemniałe, jakby nadpalone drzewa robią wrażenie,
-wszędobylskie mutanty (najlepiej głównie zombie); dużo,
-usunięcie wskaźnika "zauważalności" oraz "słyszalności", może i licznika ludzkich NPC'ów w okolicy (tak, żebyśmy nawet nie wiedzieli, że 3 kroki w lewo, za krzaczkiem, jest bandzior),
-możliwość tworzenia anomalii z artefaktów,
-jakieś rajdy mutantów/ludzi przetaczających się przez Zonę, niszczących wszystko co napotkają na drodze,
-niewidzialne anomalie oraz detektory piekielnie drogie albo żeby ich w ogóle nie było,
-no i freeplay pod koniec...
Mam nadzieję, że nie są to jakieś niemożliwe/trudne do wykonania rzeczy. Jakby co, to tylko sugestie, czego wg. mnie potrzeba temu modowi do "doskonałości" (w cudzymsłowie, ponieważ nic nie jest doskonałe). ;]
http://www.stalkerpbf.jun.pl"A prawda jest jedna - Polska wiecznie będzie trwać!
I nigdy nie zginie, póki żyjesz Ty i ja
To sprawa honoru, to sprawa życia każdego z nas
I nie ma odwrotu - jesteś z nami lub przeciwko nam!"