[PROBLEM] Argus tex pack i SWO 3.1

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

[PROBLEM] Argus tex pack i SWO 3.1

Postprzez Locke w 04 Sie 2011, 19:12

Witam, jest to mój pierwszy wpis na tym forum. Jako że po przejściu Metro 2033 nabrałem ochoty na grę w podobnym klimacie, pożyczyłem od kumpla S.T.A.L.K.E.R. Cień Czarnobyla. Pamiętając jednakowoż o dużej ilości modów polepszających grafikę w grze, postanowiłem na własną rękę umilić sobie rozgrywkę lepszą grafiką. Planem było zainstalowanie następujących modów:
-Weather Overhauled v3.1
-Argus Texture Pack
-Photorealistic Creatures.

Problemy występują z dwiema poniższymi modyfikacjami. Argus Tex pack jest prawie niemożliwy do znalezienia, wszystkie oficjalne linki milczą. Udało mi się znaleźć jakąś podejrzaną wersję na Files Tube. Z kolei Photorealistic Creatures również niewiele daje. Po zainstalowaniu argus texture pack i Photorealistic Creatures gra zalicza crash przy wczytaniu jakiegokolwiek Save'a. Proszę o pomoc, bo już na prawdę nie wiem co mam robić T_T

Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: GenuineIntel Pentium-III, F6/M7/S10, 2666.00 mhz, 32-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
--found external arch mp_military_2.xdb0
FS: 30613 files cached, 5409Kb memory used.
Init FileSystem 1.269991 sec
'xrCore' build 3188, Oct 26 2007

Initializing Engine...
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\users\public\documents\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded.
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrGame.dll
* [win32]: free[4037668 K], reserved[62972 K], committed[93600 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[7592 K], process heap[795 K], game lua[0 K], engine lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[1156 K], smem[0 K]
Executing config-script "d:\gry daniela\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"...
! cant convert dik_name for dik[144], prop=[Poprzednia
[d:\gry daniela\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "d:\gry daniela\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_extreme.ltx"...
! Unknown command:  r__dtex_range
! Unknown command:  r__ssa_glod_end
! Unknown command:  r__ssa_glod_start
! Unknown command:  r__wallmark_ttl
! Unknown command:  rs_detail
! Unknown command:  rs_skeleton_update
! Unknown command:  vid_bpp
[d:\gry daniela\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_extreme.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "d:\gry daniela\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[d:\gry daniela\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
[c:\users\public\documents\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default)
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default)
SOUND: OpenAL: SelectBestDevice is Generic Software 1.1
SOUND: OpenAL: Required device: Generic Software. Created device: Generic Software.
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 32773 kb, 3805 lines, 8820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:E23]: NVIDIA GeForce GTX 460 SE
* GPU driver: 8.17.12.7533
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 2506 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 24
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_aref'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_aref_v'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans_v'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans_v_tuchi'
! Version conflict in shader 'def_shaders\lod_old'
! Renderer doesn't support blender 'effects\shadow_world'
! Version conflict in shader 'effects\watertest-1'
count of .thm files=4
load time=36 ms
* NULLRT supported
* ...and used
* HWDST/PCF supported and used
* NV-DBT supported and used
- r__tf_aniso 16
- r2_tf_mipbias 0.
Starting engine...
[16-9] get_xml_name for[ui_mp_icon_rank.xml] returns [ui_mp_icon_rank.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_icons_map.xml] returns [ui_icons_map.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_common.xml] returns [ui_common.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_old_textures.xml] returns [ui_old_textures.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_ingame.xml] returns [ui_ingame.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_map_description.xml] returns [ui_map_description.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_models_multiplayer.xml] returns [ui_models_multiplayer.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_team_logo.xml] returns [ui_team_logo.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_team_logo_small.xml] returns [ui_team_logo_small.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_mainmenu.xml] returns [ui_mainmenu.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_mp_main.xml] returns [ui_mp_main.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_statistics.xml] returns [ui_statistics.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_hud.xml] returns [ui_hud.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_numpad.xml] returns [ui_numpad.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_inventory.xml] returns [ui_inventory.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_inventory2.xml] returns [ui_inventory2.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_iconstotal.xml] returns [ui_iconstotal.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_pda.xml] returns [ui_pda.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_icons_npc.xml] returns [ui_icons_npc.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_npc_monster.xml] returns [ui_npc_monster.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_npc_unique.xml] returns [ui_npc_unique.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_buy_menu.xml] returns [ui_buy_menu.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_asus_intro.xml] returns [ui_asus_intro.xml]
[16-9] get_xml_name for[color_defs.xml] returns [color_defs.xml]
[16-9] get_xml_name for[hint_item.xml] returns [hint_item.xml]
Loading DLL: xrGameSpy.dll
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[game_tutorials.xml] returns [game_tutorials.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_credits.xml] returns [ui_credits.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_movies.xml] returns [ui_movies.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_mm_main.xml] returns [ui_mm_main.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_mm_load_dlg.xml] returns [ui_mm_load_dlg.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 16
- r2_tf_mipbias 0.
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 24
*** RESET [1442 ms]
"d:\gry daniela\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\bin\xr_3da.exe"
* phase time: 0 ms
* phase cmem: 87589 K
Ładowanie obiektów...
Loading objects...
Loading models...
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CRender::texture_load
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrRender\Texture.cpp
[error]Line          : 295
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't find texture 'detail\detail_metall_02_v2'
 

stack trace:

Awatar użytkownika
Locke
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 04 Sie 2011, 19:00
Ostatnio był: 09 Sie 2011, 12:06
Miejscowość: Warszawa
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [PROBLEM] Argus tex pack i SWO 3.1

Postprzez tomasz4815 w 04 Sie 2011, 19:28

Brakuje Ci jakiejś tekstury. Może ten drugi mod zamienił tą teksturę na taką z inną nazwą?! Albo poprostu to coś jest zrąbane i brakuje tekstury jakiegoś metalu. Nie usuwałeś nic przypadkiem?!
Aha! Photorealistic coś tam gryzie się z Argus packiem, bo to są mody graficzne!
Obawiam się, że musisz wybierać...Tylko jeden mod graficzny możesz mieć zainstalowany albo kilka ale odpowiednio połączne, by nie wchodziły sobie w drogę :wink:
-------------------
BTW ja osobiście polecam Ci wyrąbać na szczaw te gówienka i zassać Autumn Aurora :D
Screen 1
Screen 2
Screen 3 :D

Więcej screen'ów, info i download
Ostatnio edytowany przez tomasz4815, 04 Sie 2011, 19:36, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
tomasz4815
Łowca

Posty: 403
Dołączenie: 17 Lut 2011, 12:46
Ostatnio był: 03 Lis 2024, 01:44
Miejscowość: Tam, gdzie atik czołgiem jeździ.
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 96

Re: [PROBLEM] Argus tex pack i SWO 3.1

Postprzez Wheeljack w 04 Sie 2011, 19:36

tomasz4815 napisał(a):Aha! Photorealistic coś tam gryzie się z Argus packiem, bo to są mody graficzne!

:facepalm:

---

Po prostu wejdź do folderu gamedata/textures/detail skopiuj jakąś texturę i nazwij ją detail\detail_metall_02_v2.
Poza tym gra oryginalna?
Awatar użytkownika
Wheeljack
Administrator

Posty: 1920
Dołączenie: 13 Kwi 2009, 18:52
Ostatnio był: 01 Lis 2024, 01:35
Miejscowość: Fraktal
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 725

Re: [PROBLEM] Argus tex pack i SWO 3.1

Postprzez Locke w 04 Sie 2011, 20:32

Rozwiązanie Wheeljacka nie pomogło. Gra jest jak najbardziej oryginalna, jedynie pożyczyłem płytę od kumpla (i gram bez cracków i innego pirackiego syfu, piractwem się brzydzę i nigdy nie ściągnąłem żadnej gry...) Co do propozycji Tomasza, to myślę że jednak zostanę przy obecnym. Widziałem wiele screenów z efektem połączenia tych trzech modów i właśnie taki efekt chcę osiągnąć :)
Awatar użytkownika
Locke
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 04 Sie 2011, 19:00
Ostatnio był: 09 Sie 2011, 12:06
Miejscowość: Warszawa
Kozaki: 0

Re: [PROBLEM] Argus tex pack i SWO 3.1

Postprzez Wheeljack w 04 Sie 2011, 20:45

Nie ma możliwości żeby nie działało.
A wrzuciłeś texturę do folderu gamedata/textures/detail? Jeżeli nadal wysypuje to podaj loga.

Za ten post Wheeljack otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Xen.
Awatar użytkownika
Wheeljack
Administrator

Posty: 1920
Dołączenie: 13 Kwi 2009, 18:52
Ostatnio był: 01 Lis 2024, 01:35
Miejscowość: Fraktal
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 725

Re: [PROBLEM] Argus tex pack i SWO 3.1

Postprzez Locke w 04 Sie 2011, 21:02

Dobra, log będzie niekonieczny. Podpatrzyłem co zasugerowałeś, i skapowałem że chodzi o ostatnie linijki loga. Wykonywałem tą operację kilka razy, i za każdym razem w logu pojawiał się inny wariant pliku Metall_cośtam_cośtam.dds Kopiowałem je chyba 6 razy i za każdym razem wyskakuje inny, mogę tak robić chyba w nieskończoność.

Dużym ułatwieniem było by podanie skąd pobrać Argus Packa to bym po prostu zaimplementował te tekstury, wygląda na to że w mojej paczce ich po prostu nie było.

EDIT: Dobra, rozwiązałem problem. Wersja argus packa którą miałem nie zawierała odpowiednich tekstur, pomogło ściągnięcie jej ze strony której znalezienie graniczyło z cudem. Linki na FPS Banana które są podawane wszędzie w tematach, wygasły dwa lata temu, więc daję link do Argus Texture Pack i Photorealistic Creatures Texture Pack (dla nieobeznanych, mody te muszą pracować razem żeby działały)

http://blackbyte.org/photorealistic/

Apeluję do wrzucenia Argus Texture Pack na serwer forum. Na prawdę ciężko go znaleźć.
Awatar użytkownika
Locke
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 04 Sie 2011, 19:00
Ostatnio był: 09 Sie 2011, 12:06
Miejscowość: Warszawa
Kozaki: 0


Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 18 gości