[Old Story]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

[Old Story]

Postprzez Ilja w 07 Lut 2014, 21:59

Image

Świeża modyfikacja do czystego nieba (a tych nie ma za wiele). Najbardziej zaciekawiła mnie obietnicą odtworzenia początkowej wersji fabuły. Postaram się obadać i opisać tutaj zawartość kiedy tylko położę na modzie ręce. Autorzy wspominają też coś o transformacji poziomów, cokolwiek to znaczy. Trochę bajerów można zaobserwować na screenach. Jeśli ktoś ogarnia ap-pro i wie coś na temat to chętnie poznam jakieś szczegóły. Mod na wersję 1.5.10.

Autorzy: Chriotmao(alewka_ph), Старлей(Ctarley), Fidget(Fidg), Golic(Golic)
Strona moda: http://ap-pro.ru/forum/59-2036-46
ModDb: http://www.moddb.com/mods/old-story-cs

Screeny:
ImageImageImage
ImageImageImageImageImageImageImageImage

Gameplay:
:


Remake cutscenki z generatorów, czy cóś:
:



Download:

--- Do pobrania torrentem: http://www.moddb.com/mods/old-story-cs/downloads/old-story-mod-114-torrent

--- Najnowszy patch zbiorczy: https://disk.yandex.com/public/?hash=zK2WWPw4AlWGCey5vcqGgdD4n6rfJdbCgUvJi%2BPF6yg%3D

Póki co modyfikacja jedynie po rosyjsku.
EDIT:
Tłumaczenie na angielski o jakości mniej więcej translatora google: http://www.petit-fichier.fr/timer.php?id=54204
Ostatnio edytowany przez Ilja 06 Maj 2014, 10:09, edytowano w sumie 4 razy
IT'S OVER
Awatar użytkownika
Ilja
Survarium.pl

Posty: 159
Dołączenie: 02 Kwi 2011, 00:52
Ostatnio był: 16 Lis 2014, 21:25
Miejscowość: Deska zabita dziurami
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Bulldog 6
Kozaki: 25

Reklamy Google

Re: [Old Story]

Postprzez impulse_101 w 07 Lut 2014, 22:37

Śmiechłem z tych dziwnych wygibasów tego typka pod koniec filmiku :E
A tak ogólnie to jakoś niespecjalnie widać jakieś konkrety w tym modzie, tyle tylko na plus ze coś się dzieje w scenie maderskiej CSa.
Image
Awatar użytkownika
impulse_101
Legenda

Posty: 1305
Dołączenie: 20 Sty 2009, 16:47
Ostatnio był: 08 Lut 2020, 16:44
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Viper 5
Kozaki: 275

Re: [Old Story]

Postprzez Pangia w 07 Lut 2014, 22:43

Pierwsza myśl: „O, Lost Alpha do Czystego Nieba!” Ale po przejrzeniu naprędce screenów i obejrzeniu tego dość starego gameplaya… Hmhmhmhmhm… Interesujące, ale nie za bardzo wiem, co o tym myśleć. Ani na screenach, ani na tym gameplayu nie widać czegoś wyjątkowo przykuwającego uwagę, nie różni się to jakoś specjalnie od podstawki. Poza tym to doznałem małego déjà vu, bo ten AK miał identyczne dźwięki, co Abakan ze Spowiednika Zony Junxa :) Poza tym to na jednym ze screenów widać, że Saiga czy co to ma tą starą ikonkę amunicji śrutowej, ale już AK z gameplaya ma chyba którąś z tych nowych (to chyba było jakieś 7.62, bo praktycznie każdy większy mod ma te same ikonki od ammo). Ogółem no to zobaczymy, co im z tego się uda zrobić. Na pewno z chęcią to pobiorę, gdy już zakończą prace nad modem (gdzieś w komentarzach na ModDB było, że już testują moda, więc można chyba pytać „kiedy wyjdzie”, nie „czy wyjdzie”).
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Old Story]

Postprzez Ilja w 04 Maj 2014, 15:10

Na ap-pro mają wpisane 29 lutego i raczej nie zamierzają tego przekładać, więc nie ma więc chyba o co pytać. Śledzę jeszcze parę innych, ciekawych modów do CS na moddb; jak znajdę trochę czasu to założę następny temat. Nie masz się co martwić, że nikt już nie moduje CS, impulse :)
IT'S OVER
Awatar użytkownika
Ilja
Survarium.pl

Posty: 159
Dołączenie: 02 Kwi 2011, 00:52
Ostatnio był: 16 Lis 2014, 21:25
Miejscowość: Deska zabita dziurami
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Bulldog 6
Kozaki: 25

Re: [Old Story]

Postprzez Asaimp w 04 Maj 2014, 16:10

Nie moduje. 2,5/3 modów na moddb do CS jest w produkcji. Taki gimbus powie jakiego to on nie przezajebistego moda zrobi, a potem problemy ma i cofa wszystko :(
"Nic nie jest prawdziwe. Wszystko jest dozwolone."
Image
Awatar użytkownika
Asaimp
Stalker

Posty: 130
Dołączenie: 02 Maj 2014, 08:49
Ostatnio był: 16 Sie 2014, 16:05
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 10

Re: [Old Story]

Postprzez Ilja w 06 Maj 2014, 05:16

Asaimp napisał(a):Nie moduje. 2,5/3 modów na moddb do CS jest w produkcji. Taki gimbus powie jakiego to on nie przezajebistego moda zrobi, a potem problemy ma i cofa wszystko :(


Bólszit. Z OldStory chwilowo mam problemy, więc teraz biorę się za CS:2014, potem Clear Skies, potem może Reborn, Zmeelov, jeszcze później wyjdzie Ghost Land i nowe TFW od smoqa <#3. Nie wiem nawet co ty insynuujesz
IT'S OVER
Awatar użytkownika
Ilja
Survarium.pl

Posty: 159
Dołączenie: 02 Kwi 2011, 00:52
Ostatnio był: 16 Lis 2014, 21:25
Miejscowość: Deska zabita dziurami
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Bulldog 6
Kozaki: 25

Re: [Old Story]

Postprzez Asaimp w 06 Maj 2014, 09:32

Nie wiem co ty insynuujesz. Nie ma CS:2014, Clear Skies w ogóle wątpie by był czymś godnym uwagi, TFW 3.9 wyjdzie gdzieś pewnie pod koniec roku. Trochę się naczekamy. Obecnie nie ma wartych uwagi modów oprócz TFW i SGM do CS
"Nic nie jest prawdziwe. Wszystko jest dozwolone."
Image
Awatar użytkownika
Asaimp
Stalker

Posty: 130
Dołączenie: 02 Maj 2014, 08:49
Ostatnio był: 16 Sie 2014, 16:05
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 10

Re: [Old Story]

Postprzez Gorianov w 06 Maj 2014, 09:45

Nie no.. Prawda jest że modów do Czystego Nieba jest najmniej, a przynajmniej Dobrych modów.
Największy jaki ja znam to jest HARDWARMOD-v3.2 Full, który dodaje masę nowych zadań + lokacje. I do tego jest spolszczony.
Krwawy Zachód, kolejny spory modzik, dodaje nowe postacie i zimę do zony.
No ale ogółem, nie chce znów dawać linków do stalkerteam.pl bo będzie kłótnia. Tam jest masa spolszczonych, dobrych modów.
Awatar użytkownika
Gorianov
Człowiek-Artefakt

Posty: 192
Dołączenie: 27 Cze 2012, 00:20
Ostatnio był: 08 Wrz 2021, 23:36
Miejscowość: legowisko utakera
Kozaki: 36

Re: [Old Story]

Postprzez Ilja w 06 Maj 2014, 10:07

Dobra, narzekacze. Znalazłem kiepawe zangielszczenie do OldStory, jest ledwo zrozumiałe ale to już zawsze coś. Spróbuję powoli tłumaczyć je na mowę ojczystą. http://www.petit-fichier.fr/timer.php?id=54204

:

@ Asaimp: Mogę cię zapewnić że CS:2014 jest dostępne, pod warunkiem że patrzysz gdziekolwiek poza sekcję download lub poza serwis moddb (naprawdę niezwykle trudne).

Ale nie chce mi się już kłócić.
IT'S OVER

Za ten post Ilja otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Asaimp, 7АлбиК.
Awatar użytkownika
Ilja
Survarium.pl

Posty: 159
Dołączenie: 02 Kwi 2011, 00:52
Ostatnio był: 16 Lis 2014, 21:25
Miejscowość: Deska zabita dziurami
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Bulldog 6
Kozaki: 25

Re: [Old Story]

Postprzez Asaimp w 06 Maj 2014, 11:55

Ja się przecież z tobą nie kłócę, tylko wymieniam fakty. ;)
Dobra, z tego zangielszczenia mogę pomóc Ci przerzucić na nasz polski język. Oczywiście jak chcesz pomocy.

@edit
Ile waży mod?
"Nic nie jest prawdziwe. Wszystko jest dozwolone."
Image
Awatar użytkownika
Asaimp
Stalker

Posty: 130
Dołączenie: 02 Maj 2014, 08:49
Ostatnio był: 16 Sie 2014, 16:05
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 10

Re: [Old Story]

Postprzez Ilja w 06 Maj 2014, 12:01

Jeśli masz choć trochę doświadczenia (ja nie) to chętnie przyjmę pomoc. W tej chwili zacząłem gamedata>configs>pol>st_quests_march, czyli zadania z bagien. Najpierw proponuję właśnie zadania, potem przedmioty itp. Dużą część wystarczy przekopiować z waniliowych polskich dialogów, po rozpakowaniu plików.

Na początek może po prostu napisz mi co sobie wybierzesz i będziesz tłumaczył, żebyśmy nie robili tego samego 2 razy.

Wszystko na PW.

odp na edit: Jakieś 120MB
IT'S OVER
Awatar użytkownika
Ilja
Survarium.pl

Posty: 159
Dołączenie: 02 Kwi 2011, 00:52
Ostatnio był: 16 Lis 2014, 21:25
Miejscowość: Deska zabita dziurami
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Bulldog 6
Kozaki: 25

Re: [Old Story]

Postprzez Asaimp w 06 Maj 2014, 12:04

@nie mam doświadczenia ale pojedyncze mody do cs (Monsterhunter np.) tłumaczyłem.

Możesz podrzucić mi cały folder text/eng ? Zobaczę co tam jest i coś wybiorę.
"Nic nie jest prawdziwe. Wszystko jest dozwolone."
Image
Awatar użytkownika
Asaimp
Stalker

Posty: 130
Dołączenie: 02 Maj 2014, 08:49
Ostatnio był: 16 Sie 2014, 16:05
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 10

Następna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 12 gości