[Dark side of the Earth CS]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

[Dark side of the Earth CS]

Postprzez kubekpop w 01 Mar 2012, 23:29

A więc niektórzy z Was znają tego moda z modów do Zewu Prypeci. Jak dla mnie, mod odniósł pewien sukces (ktoś to pobrał :) ). Teraz tworzę to pod Czyste Niebo. Jako podstawkę obrałem sobie AtmosFear (tutaj podziękowania dla CrommCruac za pozwolenie). Mod ma na celu poprawkę paru drobnych niedociągnięć i parę rzeczy poprawić, aby gra była przyjemna. Jest to także dobra oferta dla zwykłych graczy, którzy nie potrafią sobie wszystkiego połączyć. Oczywiście wyjdzie też wersja clean, tzn. bez ponurości.

Plany:
-nowe bronie [w trakcie]
-nowe configi broni OK
-nowe itemy [w trakcie]
-nowe cykle pogodowe (te znane z AtmosFear) OK
-ulepszony system handlu (fair trade, NPC trade itp.) OK
-inaczej uzbrojeni stalkerzy [nie widzę sensu, ale czekam na propozycje]
-nowe dźwięki [muszę znaleźć jakieś dobre, bo te, co mam, są beznadziejne i niezsycnhronizowane]
-nowe tekstury OK
-kilka fixów OK
-śpiwór OK
-nowe początkowe wyposażenie itp. OK
-nowe configi stalkerów i mutków [w trakcie]
-freeplay po ostatniej misji OK
-lepsze AI (jeśli coś znajdę) [w trakcie/nie]
-MOŻE dodam możliwość wyboru początkowego wyposażenia (2 lub 3 opcje z poziomu rozmowy z handlarzem) OK

I teraz kilka pytań do zwykłych graczy:
Co chcielibyście poprawić w Czystym Niebie (jakieś nie za duże zmiany typu przeniesienie silnika z COP ;) Mam na myśli zbyt wytrzymałych NPC i te sprawy. Oczywiście jestem otwarty na propozycję graczy.

Moda wypuszczę najprawdopodobniej pod koniec marca, choć możliwe, że dopiero w kwietniu. Wszystko zależy, jak pójdą prace z configami.
Team:
kubekpop (główne zmiany)
TJ (tłumacz polsko-angielski)
Gizbarus (configi broni - damage, testy)

Beta team:
Gizbarus
Junx
Ja :D

Screeny w temacie, porozsiewane po różnych postach

Download:
http://www.moddb.com/mods/dsote-cs/downloads
Ostatnio edytowany przez kubekpop 16 Kwi 2012, 21:13, edytowano w sumie 11 razy

Za ten post kubekpop otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Kieł,
Negative Necrontyr89.
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Reklamy Google

Re: [Dark side of the Earth CS ver.]

Postprzez nismoztune w 02 Mar 2012, 03:11

Siema ja osobiście wolałbym sporo starych broni z okresu II wojny światowej np. mosin, m1 granade, może być dodany m14, kilka różnych strzelb, karabinki AK serii 100, tylko żeby nie było ich za dużo, sporo m16a3 i jak najmniej zachodniej broni typu g36, fm scar-l itp. AK serii 100 powinny być celniejsze i mieć mniejszy odrzut i podrzut niż standardowe kałachy. Można dodać polskie bronie (na forum jest paczka). Można dodać Izraelskiego Galil'a. Mile widziane były by jakieś pistolety maszynowe, oczywiście nie te najnowsze np. pepesza, thomson, uzi starej serii, scorpion, taki chorwacki pistolet maszynowy (nie pamiętam jak się nazywa, ale fajnie wygląda). Większość karabinów maszynowych nosili by z sobą bandyci i ak74u. Można dodać kilkanaście zadań powtarzalnych do freepley'a. Dobrze by było jakoś ożywić Limańsk, jakaś mała baza stalkerów, minibar. Można dodać czarnobylskie zombie i izlomy. Fajnie by było aby był dostępny Bar i Rostok we freeplay'u. Można dodać jeszcze drobny handelek z npc, trochę grup bandytów którzy łażą i mogą obrabować nas, można dodać artefakt kompas z prypeci, albo żeby inaczej się nazywał a miał te właściwości co w zewie. Może jakaś mała grupa stalkerek pałętających się po bagnach, lub pojedyncze sztuki pałętające się po zonie. U bandytów w bazie można by było jakąś wynająć na noc. Żeby Seva mogła mieć 3 generacji noktowizor w maksymalnym ulepszeniu. Żeby było można sprzedać PDA zabitego stalkera dla handlarzy lub osoby która handluje informacją. Handlarze mają stałą cenę za PDA powiedzmy 60rubli. A koleś który handluje informacją może zapłacić od 20 do 10 000 rubli, jeśli coś w nim znajdzie ciekawego. No i oczywiście jakieś dokumenty porozwalane w najdziwniejszych zakamarkach zony. Oczywiście to tylko moje pobożne życzeni, więc będę rad jeśli w jakimś małym stopniu zaczerpniesz coś do swojego moda z moich propozycji.
Pozdrawiam

Za ten post nismoztune otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive kubekpop.
Awatar użytkownika
nismoztune
Stalker

Posty: 186
Dołączenie: 18 Paź 2008, 22:20
Ostatnio był: 30 Sie 2023, 19:39
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 19

Re: [Dark side of the Earth CS ver.]

Postprzez kubekpop w 08 Mar 2012, 16:22

ja osobiście wolałbym sporo starych broni z okresu II wojny światowej np. mosin, m1 granade, może być dodany m14, kilka różnych strzelb, karabinki AK serii 100, tylko żeby nie było ich za dużo, sporo m16a3 i jak najmniej zachodniej broni typu g36, fm scar-l itp. AK serii 100 powinny być celniejsze i mieć mniejszy odrzut i podrzut niż standardowe kałachy. Można dodać polskie bronie (na forum jest paczka). Można dodać Izraelskiego Galil'a. Mile widziane były by jakieś pistolety maszynowe, oczywiście nie te najnowsze np. pepesza, thomson, uzi starej serii, scorpion, taki chorwacki pistolet maszynowy (nie pamiętam jak się nazywa, ale fajnie wygląda). Większość karabinów maszynowych nosili by z sobą bandyci i ak74u.
OK, dodam parę nowych broni, tylko jakieś znajdę.
Można dodać kilkanaście zadań powtarzalnych do freepley'a.
Do wykonania.
Dobrze by było jakoś ożywić Limańsk, jakaś mała baza stalkerów, minibar. Można dodać czarnobylskie zombie i izlomy.
Tu już gorzej, ale może popróbuję z tymi mutkami. Baz nie da rady. Przykro mi.
trochę grup bandytów którzy łażą i mogą obrabować nas
Takie rzeczy to tylko smoq2 :E i inni skrypterzy. Ja nie potrafię. I mnie to zawsze wnerwiało. Gra ma być przyjemna :wink:
Może jakaś mała grupa stalkerek pałętających się po bagnach, lub pojedyncze sztuki pałętające się po zonie.
Hmmm, no nie wiem. Nie wiem nawet, czy już zrobili takiego moda pod CS.
można dodać artefakt kompas z prypeci
kompas już jest, ale może przerobię mu parametry i dodam gdzieś dodatkowy.
Żeby Seva mogła mieć 3 generacji noktowizor w maksymalnym ulepszeniu.
Do zrobienia
Żeby było można sprzedać PDA zabitego stalkera dla handlarzy lub osoby która handluje informacją. Handlarze mają stałą cenę za PDA powiedzmy 60rubli. A koleś który handluje informacją może zapłacić od 20 do 10 000 rubli, jeśli coś w nim znajdzie ciekawego. No i oczywiście jakieś dokumenty porozwalane w najdziwniejszych zakamarkach zony.
Mam w planie wprowadzić naszywki takie jak w TFW, ale PDA też może dam. Ale niestety nie będziemy otrzymywać żadnych innych rzeczy prócz pieniędzy, a handlem będzie się zajmowała jedna osoba w każdej głównej bazie frakcyjnej. Poprzez menu handlu. Zrobimy bezskryptowy myk. Będą dwa różne PDA, jedno zwykłe, a jedno z informacjami. Niestety za to z informacjami też będzie stała cena.
Dzięki za propozycje. Niektóre są ponad moje możliwości niestety, ale z mutkami w Limańsku to popróbuję, niestety na razie ze spawnem nie mam dobrych wspomnień :E
[EDIT]
A oto i pierwsze screeny (rozmowa o broń) (wiem o błędach w tekście, to jest beta):
ImageImage Dialog pojawia się tylko raz. W drugim dialogu chodzi o to, że w gównianą strzelbę, czyli tą, co dostajemy przed wyjściem na bagna. THX smoq2 za pozwolenie użycia jego funkcji u mnie.
[EDIT2]
Lepsze screeny może w ten weekend, z kumplami coś podłubię w sobotę. I mam taki plan co do handlarzy:
Zakładamy, że powinność używa AK74, a wolność GP37(czy coś takiego). I teraz handlarz Wolności będzie sprzedawał i kupował także AK74 (to akurat każdy kupi, ale wiecie, o co mi chodzi :wink: ), a handlarz powinności GP37. Jaki to ma cel: te dwie frakcje walczą ze sobą, więc potem zbierają z poległych przeciwników sprzęt i chcą na nim zarobić. Tak relacje bandyci-samotnicy, bandyci (jako bliscy renegatom, którzy to nie mają handlarza)-czyste niebo.
I jak ustawić obrażenia? Ile pocisków z MP5 ma zabić kolesia w kurtce, a ile z AK74?
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [Dark side of the Earth CS ver.]

Postprzez nismoztune w 09 Mar 2012, 16:13

Całkiem dobry pomysł, tylko zamiast GP37 niech będzie jakiś klon M16, ponieważ GP37 to bardzo dobra broń i według mnie jej powinno być bardzo mało w grze. Jeśli możesz to spróbuj dodać G3 (który jest również bardzo niezawodny, chociaż przegrywa z AK), FN FALL, FAMAS (bo to już też stara broń), M14. Dobrze by było aby bronie nie psuły się tak często jak w podstawce, ale też żeby była jakaś"hierarchia" niezawodności broni, tzn kałach psuje się najrzadziej a FAMAS i M16 często.
Pozdraiwam :D :wódka:
Awatar użytkownika
nismoztune
Stalker

Posty: 186
Dołączenie: 18 Paź 2008, 22:20
Ostatnio był: 30 Sie 2023, 19:39
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 19

Re: [Dark side of the Earth CS ver.]

Postprzez kubekpop w 10 Mar 2012, 18:33

To był przykład :) W modzie będzie inaczej. Jutro z kumplami opracujemy tabelę handlu. Nie wiem, jak to wyjdzie z tymi PDA, bo raz są, a raz ich nie ma :/ A poza tym to zbyt łatwa kasa - szczegółów nie podam ;) Całkiem możliwe, że pomysł ten zostanie całkowicie oddalony od realizacji. Mam parę pomysłów na bronie, będę musiał trochę popracować i może przeniosę parę broni z Zewu Prypeci (z modów - HK416, HK417, M1891 z lunetą - jeśli smoq2 się zgodzi, FN FAL, może jeszcze coś. Trochę pozmieniamy kolory wskaźników HUD.
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [Dark side of the Earth CS ver.]

Postprzez Gizbarus w 10 Mar 2012, 19:39

Co do twojego pytania o obrażenia - pytasz ogólnie z wyborem pomiędzy realizmem albo nie, czy chodzi ci o podanie konkretnych wartości? Mogę zasugerować ci obrażenia każdej z broni, jeśli przygotujesz mi listę. Wybiorę punkt odniesienia i na to będę nanosić informacje :wink:
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 20 Sty 2024, 22:24
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: [Dark side of the Earth CS ver.]

Postprzez kubekpop w 10 Mar 2012, 21:48

W zasadzie to chodzi mi o to, co gracze lubią najbardziej. AJ na przykład lubię wysokie obrażenia. Nie musi być bardzo realistycznie, tylko przyjemnie. Jakbyś mógł mi pomóc z tymi obrażeniami, to byłbym wdzięczny. A jaką listę masz na myśli? Tych do przerobienia?
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [Dark side of the Earth CS ver.]

Postprzez Gizbarus w 12 Mar 2012, 19:22

Ogólnie gdybyś podał mi listę broni z gry i modów jakie masz zamiar użyć, to wypisał bym ci wszystko jakie mniej więcej uszkodzenia mogłoby mieć - w skali od 1-250, jak to bodajże w SGM było. Sam też wolę większe uszkodzenia - jak do kogoś strzelam, to ma padać, jak należy. Jakby coś, daj mi pw, coby nie zaśmiecać tematu :wink:
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 20 Sty 2024, 22:24
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: [Dark side of the Earth CS ver.]

Postprzez Lt_Hargrove w 13 Mar 2012, 17:59

Ja jestem za realistycznymi obrażeniami, zależnymi od kalibru i prędkości wylotowej. Możnaby zrobić tak: np. kaliber .45 miałby bazę 50dmg, zależnie od broni miałby +, - 10dmg. Myślę, że wikipedia lub ewentualnie post na jakimś forum dla pasjonatów załatwi sprawę.

Życzyłbym także sobie, aby broń była ciut celniejsza. Mógłbyś również naprawić opis gwintowania lufy do strzelb (z "kulowej" na "śrutową").

Limańska i tak nie naprawisz, więc to wszystko. Powodzenia!
Awatar użytkownika
Lt_Hargrove
Stalker

Posty: 62
Dołączenie: 19 Gru 2011, 21:26
Ostatnio był: 16 Sie 2012, 17:01
Miejscowość: Kraków
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 26

Re: [Dark side of the Earth CS ver.]

Postprzez karol2033 w 13 Mar 2012, 21:56

lepsze misje poboczne u stalkerów i zbieranie własnego oddziału z samotników i osobne maski jak to zrobisz to dostaniesz :wódka: a i wyciente mutanty.
Awatar użytkownika
karol2033
Stalker

Posty: 57
Dołączenie: 11 Mar 2012, 22:57
Ostatnio był: 09 Sie 2012, 12:30
Miejscowość: Trzciana
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: -8

Re: [Dark side of the Earth CS ver.]

Postprzez kubekpop w 14 Mar 2012, 21:22

Maski może dodam, oddziału na pewno nie (skrypty niestety), misje trochę poprawię może, ale nie za bardzo, lepsze nagrody, ale i wyższe wymagania. Mutanty jak na screenie :) Image
A tu poprawiona wersja dialogu o sprzęt
Image
Mutanty zapożyczone z Random Mod 1.1

P.S. Jako oddzielne rozumiesz coś takiego jak w CoP? Jak tak, to może być kłopot, ale może damy radę.
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [Dark side of the Earth CS ver.]

Postprzez Gizbarus w 14 Mar 2012, 21:26

"Oddzielne" są w TFW, ale niestety są z tym drobne problemy - engine ma fochy o to z deczka. Zagadaj najwyżej do Smoqa, może coś poda.
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 20 Sty 2024, 22:24
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Następna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość