[PROBLEM] Problem z odpaleniem modów

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

[PROBLEM] Problem z odpaleniem modów

Postprzez PeLeRKS w 10 Maj 2011, 19:54

Siema, mam problem z odpaleniem modów w CS , mianowicie zmieniłem w pliku fsgame.ltx te linijki z FALSE na TRUE, jest folder gamedata, wrzuciłem kilka modów, a raczej tylko do handlu i spawner mod, nic nie działa, z kilkoma innymi też próbowałem.
Awatar użytkownika
PeLeRKS
Kot

Posty: 33
Dołączenie: 10 Maj 2011, 19:32
Ostatnio był: 26 Wrz 2023, 20:08
Miejscowość: Trawniki
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: -4

Reklamy Google

Re: [Uruchomienie Modów] Problem z odpaleniem

Postprzez scigacz1975 w 10 Maj 2011, 20:13

Pierwsza sprawa to log - dajesz go w code ostatnie 5-6 linijek. Gdzie jest masz w żółtej ramce powyżej tego posta :arrowu:

Następna sprawa to sprawdź jeszcze raz dokładnie czy wrzucasz moda odpowiedniego do Twojej wersji gry - każdy mod ma opis: działa na wersji ...
Twoja wersja gry (patch) powinna Ci się wyświetlać w lewym dolnym rogu menu głównego.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Uruchomienie Modów] Problem z odpaleniem

Postprzez kubekpop w 10 Maj 2011, 20:23

Ale jak to nie działają? Gra ich nie "widzi", czy ci wywala grę? Jeśli ci wywala, to tak jak napisał scigacz1975 podaj loga. Moim zdaniem wersja nie ma tu nic do rzeczy, jeśli w grę wchodzi tylko spawner i trader mod.
[EDIT]
@down W sumie racja. Mój błąd. Sprawdzałeś, czy sam trader mod ci działa? Bo w tym wypadku patche nie grają żadnej roli.
Ostatnio edytowany przez kubekpop 10 Maj 2011, 20:31, edytowano w sumie 2 razy
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [Uruchomienie Modów] Problem z odpaleniem

Postprzez scigacz1975 w 10 Maj 2011, 20:25

kubekpop napisał(a):Ale jak to nie działają? Gra ich nie "widzi", czy ci wywala grę? Jeśli ci wywala, to tak jak napisał scigacz1975 podaj loga. Moim zdaniem wersja nie ma tu nic do rzeczy, jeśli w grę wchodzi tylko spawner i trader mod.


Ma do rzeczy bo spawnery są w większości robione na skryptach a te są pisane pod odpowiednie patche.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Uruchomienie Modów] Problem z odpaleniem

Postprzez PeLeRKS w 11 Maj 2011, 12:03

więc, gra ich wogle nie widzi, żadnych błędów nie mam.
Awatar użytkownika
PeLeRKS
Kot

Posty: 33
Dołączenie: 10 Maj 2011, 19:32
Ostatnio był: 26 Wrz 2023, 20:08
Miejscowość: Trawniki
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: -4

Re: [Uruchomienie Modów] Problem z odpaleniem

Postprzez scigacz1975 w 11 Maj 2011, 12:10

1 - Folder gamedata ma być w folderze głównym gry. I sprawdź czy coś w nazwie nie jest skopane. Ma być gamedata z małej litery, bez spacji itp.
2 - w fsgame.ltx po pierwszej linijce gdzie masz podaną ścieżkę do folderu z sejvami i logami masz mieć takie coś:
Kod: Zaznacz wszystko
;abbreviation           = recurs|notif|  root|                  add|        ext|            description
$arch_dir$              = false| false| $fs_root$
$game_arch_mp$          = false| false| $fs_root$|            mp\
$arch_dir_levels$       = false| false| $fs_root$|            levels\
$arch_dir_resources$    = false| false| $fs_root$|            resources\
$arch_dir_localization$ = false| false| $fs_root$|            localization\
$arch_dir_patches$      = false| true|  $fs_root$|            patches\
$game_data$             = true| true|  $fs_root$|            gamedata\
$game_ai$               = true|  false| $game_data$|          ai\
$game_spawn$            = true|  false| $game_data$|          spawns\
$game_levels$           = true|  false| $game_data$|          levels\
$game_meshes$           = true|  true|  $game_data$|          meshes\|       *.ogf;*.omf|   Game Object files
$game_anims$            = true|  true|  $game_data$|          anims\|        *.anm;*.anms|  Animation files
$game_dm$               = true|  true|  $game_data$|          meshes\|       *.dm|          Detail Model files
$game_shaders$          = true|  true|  $game_data$|          shaders\
$game_sounds$           = true|  true|  $game_data$|          sounds\
$game_textures$         = true|  true|  $game_data$|          textures\
$game_config$           = true|  false| $game_data$|          configs\
$game_weathers$         = true|  false| $game_config$|        environment\weathers
$game_weather_effects$  = true|  false| $game_config$|        environment\weather_effects
$textures$              = true|  true|  $game_data$|          textures\
$level$                 = false| false| $game_levels$
$game_scripts$          = true|  false| $game_data$|          scripts\|      *.script|      Game script files
$logs$                  = true|  false| $app_data_root$|      logs\
$screenshots$           = true|  false| $app_data_root$|      screenshots\
$game_saves$            = true|  false| $app_data_root$|      savedgames\
$downloads$             = false| false| $app_data_root$


i to wsio. Jeżeli sprawdziłeś wersję moda i gry i się zgadzają to powinno hulać.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Uruchomienie Modów] Problem z odpaleniem

Postprzez dorian w 11 Maj 2011, 13:12

PeLeRKS:
jest folder gamedata, wrzuciłem kilka modów,


Jak Ci scigacz1975 j.w. napisał folder gamedata ma być w folderze głównym gry. Jedno gamedata danego moda. Potem do niego dorzucasz (kopiujesz) pliki z gamedata innych modów, nieraz trzeba dać "zastąp". Żeby nie było tak, że masz w folderze głównym gry gamedata, a w nim po dodaniu innych modów kolejny folder gamedata.
Tyle z kolei, że niektóre mody sie ze sobą nie łączą.

dorian
Wygnany z Zony

Posty: 1408
Dołączenie: 11 Lut 2008, 16:02
Ostatnio był: 11 Mar 2020, 20:52
Miejscowość: W-wa
Frakcja: Zombie
Kozaki: 244

Re: [Uruchomienie Modów] Problem z odpaleniem

Postprzez PeLeRKS w 11 Maj 2011, 18:28

Kod: Zaznacz wszystko
$app_data_root$=true|false|C:\Documents and Settings\All Users\Dokumenty\STALKER-STCS\
;abbreviation           = recurs|notif|  root|                  add|        ext|            description
$arch_dir$              = false| false| $fs_root$
$game_arch_mp$          = false| false| $fs_root$|            mp\
$arch_dir_levels$       = false| false| $fs_root$|            levels\
$arch_dir_resources$    = false| false| $fs_root$|            resources\
$arch_dir_localization$ = false| false| $fs_root$|            localization\
$arch_dir_patches$      = false| true|  $fs_root$|            patches\
$game_data$             = true| true|  $fs_root$|            gamedata\
$game_ai$               = true|  false| $game_data$|          ai\
$game_spawn$            = true|  false| $game_data$|          spawns\
$game_levels$           = true|  false| $game_data$|          levels\
$game_meshes$           = true|  true|  $game_data$|          meshes\|       *.ogf;*.omf|   Game Object files
$game_anims$            = true|  true|  $game_data$|          anims\|        *.anm;*.anms|  Animation files
$game_dm$               = true|  true|  $game_data$|          meshes\|       *.dm|          Detail Model files
$game_shaders$          = true|  true|  $game_data$|          shaders\
$game_sounds$           = true|  true|  $game_data$|          sounds\
$game_textures$         = true|  true|  $game_data$|          textures\
$game_config$           = true|  false| $game_data$|          configs\
$game_weathers$         = true|  false| $game_config$|        environment\weathers
$game_weather_effects$  = true|  false| $game_config$|        environment\weather_effects
$textures$              = true|  true|  $game_data$|          textures\
$level$                 = false| false| $game_levels$
$game_scripts$          = true|  false| $game_data$|          scripts\|      *.script|      Game script files
$logs$                  = true|  false| $app_data_root$|      logs\
$screenshots$           = true|  false| $app_data_root$|      screenshots\
$game_saves$            = true|  false| $app_data_root$|      savedgames\
$downloads$             = false| false| $app_data_root$



ja mam takie coś, folder gamedata normalnie podpisany a w nim chyba tylko spawner mod bo innych nie widzę, tj. gamedata > misc > scripts itd foldery takie.
Awatar użytkownika
PeLeRKS
Kot

Posty: 33
Dołączenie: 10 Maj 2011, 19:32
Ostatnio był: 26 Wrz 2023, 20:08
Miejscowość: Trawniki
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: -4

Re: [Uruchomienie Modów] Problem z odpaleniem

Postprzez damian15 w 11 Maj 2011, 20:02

Po pierwsze gamedata wrzucasz do mój komputer - domyślnie dysk C - programy fielies - deep silver - Stalker Czyste Niebo.
Po drugie trader mod będzie działał ze spawnerm pytanie poco przecież spawner dodaje wszystke
przedmioty w grze ale jeśli chcesz je połączyć to wrzucaj odpowiednie pliki do odpowiednich katalogów.

Powodzenia
Awatar użytkownika
damian15
Kot

Posty: 36
Dołączenie: 29 Paź 2010, 14:42
Ostatnio był: 02 Lip 2014, 16:44
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 0

Re: [Uruchomienie Modów] Problem z odpaleniem

Postprzez scigacz1975 w 11 Maj 2011, 20:40

A powiedz mi jak w ogóle odpala się tego spawnera??? Bo może mod jest i wszystko gra tylko po prostu spawnera nie wiesz jak odpalić?

Edit: najczęściej spawner jest widoczny dopiero po zaczęciu gry w menu głównym (klawiszem Esc wychodzisz do menu) i dalej to już różnie - klawisze funkcyjne F1 itd.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Uruchomienie Modów] Problem z odpaleniem

Postprzez PeLeRKS w 11 Maj 2011, 22:24

tak dokładnie F1 w menu się wciska, ok wszystko gra i buczy, spawner mod działa, trader moda wyrzuciłem, teraz next problem :D , bunkier SACHAROWICZA :P , drzwi są zamknięte, syreny nie wyją, zombie zabiłem, nie wiem co dalej :P, dodam, że z sidorowiczem wcześniej już gadałem, ale nie wyszedłem z bunkra i save mi nie zrobiło, ani ja sam sobie nie zrobiłem, no i byłem na etapie (broń bunkra) - zrobiłem save po obronieniu i zabiciu zombie, a drzwi dalej zamknięte, komunikaty, że wykonano misje były , a spawnerem nie mogę zespawnować zombie... odrazu wypadam na pulpit bez żadnego bugtrapa, mutanty i te inne się da ale nie zombie, dodam, że jak zadźgałem jednego stalkera przy bunkrze to wyskoczyło (broń obozu) ale stalkerzy do mnie strzelać zaczęli :P
Awatar użytkownika
PeLeRKS
Kot

Posty: 33
Dołączenie: 10 Maj 2011, 19:32
Ostatnio był: 26 Wrz 2023, 20:08
Miejscowość: Trawniki
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: -4

Re: [Uruchomienie Modów] Problem z odpaleniem

Postprzez scigacz1975 w 11 Maj 2011, 22:40

A dostałeś już misję żeby odnaleźć zaginionych stalkerów? Jeżeli tak to idź do nich, weź palmtopa i wróć do bunkra. Jeżeli to nie pomorze to zapisz grę i ją zrestartuj. Jeżeli to nic nie da to musi od autosave przejścia nad jantar
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Następna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości