[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Sonny Psycho w 17 Kwi 2011, 11:11

Modyfikacja jest super. Co prawda czasami się zwiesza, ale mi to nie przeszkadza. Natomiast mam kilka propozycji co do moda:
1. Przeszukiwanie ciał a samotnicy - czyli to co smoq mówi, że usprawni
2. GRANATY!!! AI rzuca je za często, za dokładnie i daleko. Sytuacja z gry. Gram Czystym Niebem, idę do Agopromu i chcę odbić posterunek z rąk Powinności. Na dzień dobry obrzuciłem ich granatami( tu kolejny problem - są bezużyteczne, ponieważ rzucony granat w niczym nie zaniepokojony posterunek powinien zabić conajmniej jednego a tymczasem wszyscy uciekają gdzie popadnie ). Czekam na ruch, a tutaj dostaję - uwaga - 7 (słownie SIEDEM) granatów rzucanych z różnych pozycji i prosto pod moje nogi!!! Nie miałem szans tego przeżyć. Więc proponuję poprawić system granatów dla AI.
3. Czasami jak posterunek woła oddział to robi to cały czas, bo chce ściągnąć wszystkie dostępne składy w konkretny punkt a jak nie ma wolnych składów to ciągle spamuje o pomoc i są spowolnienia gry z tego powodu.
4. Ulepszenia Mosina i Sako( przynajmniej ) - dobrze by było, aby w przypadku tych broni było więcej dostępnych ulepszeń, niż te chyba 6 lub 8 .
5. Mechanik Samotników - dobrze by było, aby on ulepszał WSZYSTKO, za cenę podwyższonych kosztów ulepszeń, zmniejszanych wraz z doświadczeniem i stosunkami z Samotnikami( o ile to możliwe )

Ogólnie najbardziej mi się w tym modzie podoba losowość schowków. Przykłady: grając Czystym Niebem na Bagnach znalazłem zestaw "mały snajper", czyli Dragunov(!!) z amunicją, klamka(z amunicją) i komplet apteczek , albo w Agopromie kolejny zestaw "mały rozrabiaka" , czyli Exoszkielet Powinności(!!!!), broń( HK5 ta nowa ) z amunicją i komplet apteczek :E . Dobra robota!!
Sonny Psycho
Kot

Posty: 16
Dołączenie: 28 Maj 2010, 19:05
Ostatnio był: 22 Maj 2011, 17:27
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 17 Kwi 2011, 12:00

@ OmegaPL - Nie, ponowna instalka nic nie da bo to jest C stack overflow. Na chwilę obecną nie możemy ustalić co go powoduje, gdyż problem jest powodowany gdzieś głęboko, w którejś z "rdzennych" funkcji, natomiast objawia się na "gałęzi". Jednak nie na wszystkich maszynach się pojawia i jest raczej losowy.


1. Przeszukiwanie ciał a samotnicy - czyli to co smoq mówi, że usprawni


Robimy, dzisiaj powinno być gotowe.

2. GRANATY!!! AI rzuca je za często, za dokładnie i daleko. Sytuacja z gry. Gram Czystym Niebem, idę do Agopromu i chcę odbić posterunek z rąk Powinności. Na dzień dobry obrzuciłem ich granatami( tu kolejny problem - są bezużyteczne, ponieważ rzucony granat w niczym nie zaniepokojony posterunek powinien zabić conajmniej jednego a tymczasem wszyscy uciekają gdzie popadnie ). Czekam na ruch, a tutaj dostaję - uwaga - 7 (słownie SIEDEM) granatów rzucanych z różnych pozycji i prosto pod moje nogi!!! Nie miałem szans tego przeżyć. Więc proponuję poprawić system granatów dla AI.


Niestety nie da się tego zmodyfikować z poziomu skryptów. Uwierz mi, nie jesteś pierwszy co na to narzeka, ale poza ograniczeniem dostępu stalkerom do granatów, to nie za wiele można zrobić.

3. Czasami jak posterunek woła oddział to robi to cały czas, bo chce ściągnąć wszystkie dostępne składy w konkretny punkt a jak nie ma wolnych składów to ciągle spamuje o pomoc i są spowolnienia gry z tego powodu.

Każdy oddział woła o pomoc tylko i wyłącznie raz na atak. Gry to raczej nie spowalnia, bo jest to jednorazowa funkcja, która nie wymaga odświeżania. Ale chętnie wysłucham co proponujesz.
4. Ulepszenia Mosina i Sako( przynajmniej ) - dobrze by było, aby w przypadku tych broni było więcej dostępnych ulepszeń, niż te chyba 6 lub 8 .


Schemat ulepszeń do broni z ręcznym przeładowaniem nam odpowiada i nie za bardzo chcemy coś w nim zmieniać.

5. Mechanik Samotników - dobrze by było, aby on ulepszał WSZYSTKO, za cenę podwyższonych kosztów ulepszeń, zmniejszanych wraz z doświadczeniem i stosunkami z Samotnikami( o ile to możliwe )


Ciekawy pomysł, i jak najbardziej do zrobienia. Doświadczenie jednak wydaje się tu czynnikiem zbędnym, bo dlaczego niby miałoby wpływać na ceny, które rzuca nam mechanik. Reputacja jak najbardziej pasuje. Podoba mi się, pozwala uniezależnić się od frakcji, a jeżeli ktoś chce zaoszczędzić to musi podreptać do specjalisty. Ceny mogłyby być z przedziału 150% - 250% podstawowej ceny modyfikacji. Pancerze frakcyjne jednak pozostaną bez zmian. Tylko mechanicy danej frakcji będą mogli je modyfikować.
Ostatnio edytowany przez smoq2, 17 Kwi 2011, 12:14, edytowano w sumie 1 raz
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez PoloNieMaLipy w 17 Kwi 2011, 12:09

Witam!

Mam problem , który polega na tym , że....MOJA FRAKCJA OBRACA SIĘ PRZECIWKO MNIE!
Grając bandytami jestem na wysypisku i w swoim oddziale posiadam:VADIMA i JOSZA.
Jestem przy obozie koncentracyjnym , przejmuje punkt , idę koło składu a tu wszystkie zadania ANULOWANE i wrogość bandytów na max , Vadim z Joszem do mnie prują!.Na dodatek reputacja u innych frakcji się zeruje...
Mógłby mi ktoś pomóc , bo ja nie mam zielonego pojęcia co robić!

Z góry thx.
Awatar użytkownika
PoloNieMaLipy
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 05 Mar 2011, 21:38
Ostatnio był: 01 Sie 2011, 11:31
Miejscowość: Kraków
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 1

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 17 Kwi 2011, 12:15

@ PoloNieMaLipy - Masz cracka? :E Jak tak to bandyci będą się robili wrodzy w Wysypisku i nic się na to nie poradzi.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez PoloNieMaLipy w 17 Kwi 2011, 12:26

smoq2 napisał(a):@ PoloNieMaLipy - Masz cracka? :E Jak tak to bandyci będą się robili wrodzy w Wysypisku i nic się na to nie poradzi.


Nie , gierka orginał nie wgrywałem cracka i nie mam zamiaru.

EDIT. Pomogło wczytanie dawniejszego "sejwa" i szybkie udanie się do DOLINY MROKU
Ostatnio edytowany przez PoloNieMaLipy, 17 Kwi 2011, 13:02, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
PoloNieMaLipy
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 05 Mar 2011, 21:38
Ostatnio był: 01 Sie 2011, 11:31
Miejscowość: Kraków
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 1

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez KPBMacho w 17 Kwi 2011, 12:30

Była by możliwość zrobienia "ekosystemu" zony? Coś a la "wojny mutantów". Bo dziwnie wygląda stado kotów mijające stado szczurów ledwie muskając je wzrokiem...

Znowu overflow przy pchlim targu. Teraz jest z jakąś ścieżką.



Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line          : 180
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ... clear sky\gamedata\scripts\tfwweapon_manager.script:161: C stack overflow
 

stack trace:
Ostatnio edytowany przez KPBMacho, 17 Kwi 2011, 12:56, edytowano w sumie 1 raz
"You're in the snipers sight, the first kill tonight, time to die.
You're in the bullets way, the White Death's prey, say goodbye"

http://www.panandrzej.pl/i,40,40/Niewidzialne%20s%C4%85Pijawki%20jeb*ne.jpg
KPBMacho
Stalker

Posty: 70
Dołączenie: 12 Lut 2011, 17:47
Ostatnio był: 31 Mar 2013, 12:25
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 2

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 17 Kwi 2011, 12:54

@ PoloNieMaLipy - Wyślij mi save. *.sav i *.tfw o tej samej nazwie. [email protected]
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Sonny Psycho w 17 Kwi 2011, 13:27

smoq2 napisał(a):
2. GRANATY!!! AI rzuca je za często, za dokładnie i daleko. Sytuacja z gry. Gram Czystym Niebem, idę do Agopromu i chcę odbić posterunek z rąk Powinności. Na dzień dobry obrzuciłem ich granatami( tu kolejny problem - są bezużyteczne, ponieważ rzucony granat w niczym nie zaniepokojony posterunek powinien zabić conajmniej jednego a tymczasem wszyscy uciekają gdzie popadnie ). Czekam na ruch, a tutaj dostaję - uwaga - 7 (słownie SIEDEM) granatów rzucanych z różnych pozycji i prosto pod moje nogi!!! Nie miałem szans tego przeżyć. Więc proponuję poprawić system granatów dla AI.


Niestety nie da się tego zmodyfikować z poziomu skryptów. Uwierz mi, nie jesteś pierwszy co na to narzeka, ale poza ograniczeniem dostępu stalkerom do granatów, to nie za wiele można zrobić.

3. Czasami jak posterunek woła oddział to robi to cały czas, bo chce ściągnąć wszystkie dostępne składy w konkretny punkt a jak nie ma wolnych składów to ciągle spamuje o pomoc i są spowolnienia gry z tego powodu.

Każdy oddział woła o pomoc tylko i wyłącznie raz na atak. Gry to raczej nie spowalnia, bo jest to jednorazowa funkcja, która nie wymaga odświeżania. Ale chętnie wysłucham co proponujesz.


2. Może być to ograniczenie dostępu AI do granatów. Nie chcę by doszło do wspomnianej przeze mnie sytuacji, że nagle dostaję siedem granatów na twarz i nic nie mogę z tym zrobić.

3. Powiem sytuację z gry: jestem w Południowym Gospodarstwie. Nagle komunikat, że Opór atakuje to miejsce. No to ja przygotowuję się do obrony, a baza wysyła oddział do pomocy. Pojawia się Opór i w tym momencie dostaję kolejne komunikaty o wysyłce ludzi do posterunku, tylko tym razem ciągle dostaję komunikaty, że wszyscy są już w terenie i nie ma kogo wysłać. Przez to, że ciągle takie komunikaty są mi wysyłane mam spowolnienia gry. I szczerze mówiąc, nie wiem dlaczego tak się stało. Zauważyłem to tylko w przypadku Południowego Gospodarstwa.

Co do mechanika Samotników można też taki myk zrobić, żeby przerabiał pancerze frakcyjne na standardowe za pewną opłatą, np: exoszkielet Wolności na zwykłe exo. Ogólnie dziękuję za uwagę :)
Sonny Psycho
Kot

Posty: 16
Dołączenie: 28 Maj 2010, 19:05
Ostatnio był: 22 Maj 2011, 17:27
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez nuclear_twister w 17 Kwi 2011, 13:36

smoq2 zastanawialiście się może nad jedną z takich oto dwóch opcji co do sprzeczek z samotnikami co do łupu?

1. Jeżeli samotnik pierwszy otworzy do nas ogień a w promieniu powiedzmy <50m będzie ktoś z naszej frakcji to wtedy nie płacimy sankcji, bo są "świadkowie", że to nie Durad zaczął ;]

2.Jeżeli samotnik pierwszy otworzy do nas ogień a w promieniu powiedzmy <50m będzie ktoś z naszej frakcji to wtedy ci właśnie członkowie naszej frakcji pomogą w walce z nadpobudliwym samotnikiem i jeśli zabije go ktoś inny niż gracz również sankcji nie będzie.

Wszystko się oczywiście opiera o to, że samotnik pierwszy zaczyna strzelać aby wyeliminować możliwość, by gracz mógł łatwo zdobyć sprzęt bez żadnej kary.
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika.
Jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu.
Awatar użytkownika
nuclear_twister
Stalker

Posty: 143
Dołączenie: 10 Mar 2010, 14:36
Ostatnio był: 29 Sie 2020, 21:48
Miejscowość: Najstarsze miasto w Polsce :]
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 3

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 17 Kwi 2011, 13:36

@ Psycho - Bardzo ciekawe. Jak tylko uporam się z tłumaczeniem tekstów do dialogu o oddawaniu sprzętu który się podniosło to spreparuje podobną sytuację i będę testował bo ktoś inny też zgłosił owy problem: http://amphibian.myzen.co.uk/stalker/6.jpg
Jak widać jest to też południowe gospodarstwo.

@ nuclear_twister - Zaczekaj aż zobaczysz co ja przygotowałem.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez OmegaPL w 17 Kwi 2011, 13:42

a ja zaczelem miec taki pewien problem ....
dostalem misje z
:

zaniesieniem skrzynki do bazy samotnikow przyniesienie nowej dla oporu

no i .. na poczatku jest niby ok ale jak juz wymienie to jak przechodze do nowego terenu !jakiego kolwiek! to jest crash w momencie gdy wczytuje sie mapa
wczytywanie savow itd itp kombinowanie nie pomaga po prostu ciagle ten crash a jak pojde gdzies bez robienia tego zadania to nic sie nie dzieje
w logu nie ma fatal errora mialem cos takiego :
Kod: Zaznacz wszystko
[error][       8]    : W magazynie brak miejsca dla wykonania tego polecenia.
OmegaPL
Kot

Posty: 38
Dołączenie: 30 Gru 2010, 00:04
Ostatnio był: 03 Lut 2015, 02:09
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 3

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 17 Kwi 2011, 13:46

@ OmegaPL - A jak zapiszesz i wczytasz save'a?
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość