[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Total Faction War]

Postprzez Noob4ever666 w 10 Paź 2010, 16:37

btw. jest parę bugów jak np:
- Shovel miał mnie zaprowadzić na bagna, a tu nagle myszka windowsa na czarnym ekranie :mad: ... W Jantarze też tak było ale popatrzowałem [ :+: ] i ok. [tylko z bagnami jeszcze mam buga, na starej wersji działało]
- Kolega z Wolności strzelał do NEUTRALNYCH samotników [nie stalkerów tylko tych Loners'ów :P], nie reagował na rozkaz wstrzymania ognia...
- więcej jak odkryję to walnę edita :wink:

Noob4ever666
Wygnany z Zony

Posty: 5
Dołączenie: 07 Paź 2010, 21:49
Ostatnio był: 27 Gru 2010, 23:11
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: -1

Reklamy Google

Re: [Total Faction War]

Postprzez Cromm Cruac w 11 Paź 2010, 13:21

Zgadzam się z Yogi Killah, fajny pomysł z raportem z podróży. Mam nadzieję, że nie można zginąć bo to by mi się nie podobało :)
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2544
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 12 Lis 2024, 01:09
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1078

Re: [Total Faction War]

Postprzez smoq2 w 21 Paź 2010, 01:43

Podrasowaliśmy system przywoływania posiłków. Opis jego działania zachowam dla siebie, bo nie chce się zbytnio rozpisywać. Powiem tylko, że na pewno nie będzie trzeba na nie czekać cała wieczność.

Dodaliśmy menu ustawień TFW. Nie będzie trzeba się już babrać w pliku TFWsettings.script: [screen jutro]

Zmieniliśmy wygląd i pozycję statusu kompanów: http://img688.imageshack.us/img688/7058 ... 018mar.jpg

(Kolor oraz położenie będzie można ustawić w menu ustawień TFW.)

Oraz dodaliśmy element RPG, czyli raport z podróży między regionami Zony:
http://img530.imageshack.us/img530/4406 ... 643esc.jpg
http://img375.imageshack.us/img375/9892 ... 937mil.jpg
http://img51.imageshack.us/img51/2695/s ... 518agr.jpg

Zdarzenia są generowane losowo, z wyjątkiem emisji która ma określony licznik czasowy (ok. 2 doby czasu gry).

Zmieniliśmy także cale AI walki z mutantami, gdyż ta standardowa nie sprawdzała się zupełnie. Stado psów potrafiło wykończyć 3 stalkerów uzbrojonych po zęby. W nowej wersji stalkerzy są równie efektywni w walce z mutantami jak gracz.

Dodaliśmy też opcje dialogu dla kompanów wydającą prosty rozkaz przesunięcia się. Wielu graczy narzekało, że kompani czasem blokują im wąskie przejście, np. W bunkrze u Sida.
Ostatnio edytowany przez smoq2 22 Paź 2010, 12:13, edytowano w sumie 2 razy
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [Total Faction War]

Postprzez Yogi Killah w 21 Paź 2010, 17:09

No to w końcu nasze oddziały nie powinny ginąć po drodze do miejsca docelowego przez głupie psy :) Zapomniałem wcześniej dodać, że zdarzało się iż przy dotarciu dzięki przewodnikowi do mojej bazy z innej mapy następowała Emisja. I oczywiście nasz dzielny chłopina nie zdążył dobiec gdziekolwiek. I wtedy poszedł load ale nie autosave'u przewodnika bo ten był już robiony na nowej mapie.
89% graczy uważa, że najważniejsza jest grafika. Jeśli należysz do pozostałych 11% - wklej to do podpisu
Image Piszę poprawnie po polsku.
Image
Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja jest to, że się z nami nie kontaktują.
Albert Einstein
Awatar użytkownika
Yogi Killah
Kot

Posty: 48
Dołączenie: 25 Lip 2008, 18:06
Ostatnio był: 03 Paź 2014, 21:16
Miejscowość: Kielce i okolica/Zona
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 0

Re: [Total Faction War]

Postprzez smoq2 w 22 Paź 2010, 12:23

Yogi Killah napisał(a):No to w końcu nasze oddziały nie powinny ginąć po drodze do miejsca docelowego przez głupie psy :) Zapomniałem wcześniej dodać, że zdarzało się iż przy dotarciu dzięki przewodnikowi do mojej bazy z innej mapy następowała Emisja. I oczywiście nasz dzielny chłopina nie zdążył dobiec gdziekolwiek. I wtedy poszedł load ale nie autosave'u przewodnika bo ten był już robiony na nowej mapie.


Zapomniałem dodać w poście powyżej, że licznik czasowy miedzy emisjami też został zmieniony. Od teraz emisje nie pojawiają się po przejściu do innego regionu, a raczej przy zakończeniu emisji licznik losowo wybiera interwał (1.5 - 3 dni gry), I "odpala" emisję kiedy dojdzie do 0. To rozwiązanie sprawia, że emisje są nadal zdarzeniem losowym, ale ładując save'a zaraz przed emisją nie zmieni faktu, że ona i tak się wydarzy. Naturalnie jeżeli emisja miała miejsce podczas przechodzenia do innego regionu to dostaniemy o tym raport i licznik się zresetuje. Jeżeli podczas snu, najzwyczajniej się obudzimy.
ImageImage

Za ten post smoq2 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Yogi Killah.
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [Total Faction War]

Postprzez BSQ w 24 Paź 2010, 16:58

Bardzo podoba mi się twój mod, w tej chwili biorę udział w ekspansji Czystego Nieba na Kordon.
Pare pomysłów i wykrytych bugów ode mnie:

:arrow: W trakcie emisji w farmach na przejściach z Bagien na Kordon stalkerzy z Czystego Nieba nie chowali się do chat i ginęli; była też raz sytuacja jak wróg dopadł ich bazę w trakcie trwania emisji - można byłoby wprowadzić jakiś skrypt, który nakazuje im się schować przed krytycznym uderzeniem i prowadzić ostrzał z ukrycia.
:arrow: W środku bagien lub pomiędzy posterunkami mojej frakcji spawnują się znikąd Wojskowi lub Monoliciarze i wybijają moich w pień - jak dla mnie troche to bezsensu, może to utrudnia rozgrywkę, ale psuje to też realizm.
:arrow: Powinieneś zwiększyć spawn mutantów, ale tylko w odludnych miejscach (np zachodnie obrzeża bagien) i zwiększyć ich migracje, ale tak, żeby ich drogi się nie pokrywały się z trasami przemarszu stalkerów. Ich "Losowe" próby przejmowania posterunków powinny zostać usunięte, nie rozumiem dlaczego GSC włączyli mutantów w wojny frakcji :D
:arrow: Południowa farma na bagnach powinna stracić swe strategiczne znaczenie dla Czystego Nieba (chyba, że gracz zdecyduje inaczej). Dzięki temu od czasu to czasu będzie można tam spotkać patrole wojskowe z Kordonu.
:arrow: Główne siły twojej frakcji powinne się znajdować w bazach jak najbliższych do wroga. Wywal stalkerów z bazy Czystego Nieba. Niech zasilą oni szeregi stalkerów w bazach na froncie. Mniejsze i gorzej uzbrojone jednostki będą pilnować bazy na tyłach albo patrolować teren w obrębie terytorium twojej frakcji (tak samo jak samotnicy w twoim modzie :wink:
:arrow: Wprowadź zwiadowców - dobrze uzbrojonych stalkerów, którzy są pojedyńczo wysyłani poza najbardziej oddalone bazy w celu zlokalizowania wrogich sił. Jeśli wrócą oni żywi to na mapie będą pokazane odkryte bazy wroga z potencjalną ilością wrogich sił. Twoja frakcja automatycznie dośle kilku stalkerów do najbliższego posterunku, którzy będą czekać na twoją zgodę do ataku (według takiej samej zasady jak w punkcie wyżej).
:arrow: Pamiętasz snajperów ukrytych w wagonach kolejowych w Instytucie Agropromu? Na takiej samej zasadzie mógłbyś zaprogramować dobrze osłonięte miejscówki w bazach, z których stalkerzy mogliby prowadzić skuteczny ostrzał wroga nadchodzącego z odrytego terenu. Na przykład z okien chat albo z wieży w zniszczonej Cerkwii.

Pozdrawiam i życzę powodzenia w rozwijaniu moda.

Za ten post BSQ otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive skodam.
BSQ
Kot

Posty: 13
Dołączenie: 18 Lut 2010, 23:58
Ostatnio był: 28 Wrz 2011, 09:04
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 2

Re: [Total Faction War]

Postprzez Wave w 26 Paź 2010, 11:00

Dla mnie mod bomba, ale odkąd mam Win 7 to wolę poczekać na nowego CPU, by mieć ponownie max. detale :) Tak przy okazji, czy będzie zwiększona liczba kompanów?
Wave


Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00

Re: [Total Faction War]

Postprzez Matt w 28 Paź 2010, 03:24

Mod jest po prostu świetny, dzięki wielkie za niego. Jeśli chodzi o moje pomysły, to mam dwa:

1) Byłoby fajnie mieć pełną kontrolę nad oddziałami frakcji, do której się należy. Nie podoba mi się (to tylko moje zdanie), że oddziały same się przemieszczają i atakują pozycje, które są celem w aktualnych zadaniach. Szczególnie kiedy wolałbym żeby zostały na swojej aktualnej pozycji. Narzuca to graczowi pewien pośpiech. Oczywiście, jasne że można to olać, ale wtedy traci się możliwość uzyskania punktów xp i nagrody za wykonanie zadań.

2) Fajnie też byłoby mieć opcję posyłania oddziału z jednego wybranego przez siebie punktu strategicznego do drugiego (niekoniecznie tego, w którym aktualnie znajduje się nasz bohater) za pomocą radia. Można by wtedy było wysłać w dane miejsce konkretny a nie losowo wybrany oddział, bez potrzeby udawania się do jego dowódcy i wydania mu rozkazu by się tam wybrał. Aktualnie przy wezwaniu za pomocą radia czasem rusza w drogę nie ten oddział, który by się chciało.

Przy okazji - jestem członkiem Czystego Nieba i kiedy chcę z pomocą przewodnika przejść z bagien do głównej bazy, wita mnie pulpit. Co się da z tym zrobić?

EDIT: Można też coś zrobić z friendly fire. Zdarzyło się parę razy, że towarzysz we mnie pruł chociaż ja stałem nieruchomo żeby nie wejść mu pod lufę.

EDIT 2: Jeszcze raz pozdrawiam i wielkie dzięki za genialnego moda Smoq2 :)
Matt
Kot

Posty: 22
Dołączenie: 04 Maj 2010, 18:53
Ostatnio był: 01 Maj 2016, 18:57
Kozaki: 0

Re: [Total Faction War]

Postprzez kamilfgangsta w 30 Paź 2010, 08:54

Matt napisał(a):
Przy okazji - jestem członkiem Czystego Nieba i kiedy chcę z pomocą przewodnika przejść z bagien do głównej bazy, wita mnie pulpit. Co się da z tym zrobić?



Podaj loga
Awatar użytkownika
kamilfgangsta
Stalker

Posty: 87
Dołączenie: 29 Sty 2010, 20:52
Ostatnio był: 29 Cze 2012, 17:27
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Martha
Kozaki: 0

Re: [Total Faction War]

Postprzez Sammy w 01 Lis 2010, 19:07

mam mały problem zainstalowałem wszystko zgodnie z instrukcją i wyskakuje mi błąd
Cannot open file "fsgame.ltx [zmieniałem przez notatnik]
Chech your working folder
Awatar użytkownika
Sammy
Kot

Posty: 8
Dołączenie: 30 Paź 2009, 18:55
Ostatnio był: 29 Lis 2011, 20:06
Miejscowość: Goleniów
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 0

Re: [Total Faction War]

Postprzez Mafioso w 04 Lis 2010, 09:12

Mod jest naprawdę strzałem w 10-ątkę.
Jedyne czego mu brakuje do bycia świetnym to spolszczenie, poza tym jest najlepszym modem jaki wyszedł na CS :) .

Jedyne co mnie zastanawia to to że mod jest po angielsku , a autor polakiem. Ale nie przejmuj się i tak to kawał dobrej roboty :wink:
Mafioso
Kot

Posty: 31
Dołączenie: 01 Lis 2010, 14:53
Ostatnio był: 15 Gru 2011, 12:04
Ulubiona broń: BM16 Full
Kozaki: 0

Re: [Total Faction War]

Postprzez Matt w 04 Lis 2010, 12:00

Co więcej, dołączenie do frakcji i walka z pozostałymi to niekoniecznie największy atut tego moda. Ba! Okazuje się, że ten mod to genialny free play, zupełnie jakby stworzony specjalnie dla stalkerów-samotników. Moim zdaniem jest znacznie lepszy niż jakikolwiek free play do Cienia Czarnobyla. Może i brakuje mu niektórych opcji znanych z tamtych modów ale zawiera autorskie, które świetnie to rekompensują. DOPIERO Z TYM MODEM MOŻNA POCZUĆ SIĘ JAK PRAWDZIWY "LONER", POLECAM WSZYSTKIM! (podkreślenie świadome).
Matt
Kot

Posty: 22
Dołączenie: 04 Maj 2010, 18:53
Ostatnio był: 01 Maj 2016, 18:57
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości