[Random Mod] (v1.1) Urozmaicenie Rozgrywki

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Random Mod] (v1.0) Urozmaicenie Rozgrywki

Postprzez Windmaker w 16 Cze 2009, 22:36

Na moje oko ładuje save z gry na modzie, a w tę stronę raczej mod nie działa - tj. granie normalnie na save zrobionym na modzie nie działa.
"Stałem się śmiercią; niszczycielem światów" - Julius Robert Oppenheimer
"Wojna jest sztuką, ma więc swoich artystów i mistrzów"

>>> SmartAge.pl - Portal ludzi ciekawych świata <<<
Awatar użytkownika
Windmaker
Tropiciel

Posty: 214
Dołączenie: 21 Wrz 2008, 16:26
Ostatnio był: 22 Maj 2019, 15:46
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 1

Reklamy Google

Re: [Random Mod] (v1.0) Urozmaicenie Rozgrywki

Postprzez bartejak w 23 Cze 2009, 00:32

Jak dla mnie mod byłby ok, żadnych bugtrapów (odpukać), ale jeden problem życie zatruwa... Mianowicie przy klikaniu przycisku "opcje" gra wywala do pulpitu, beż żadnych logów. Gram na patchu 1.5.0.7. Win XP.

@EDIT
nie będę robił spamu-jeśli log zapisuje się w dokumencie tekstowym, to u mnie jest całkowicie pusty.
I drugie pytanie-czy w modzie jest freeplay?
Ostatnio edytowany przez bartejak, 24 Cze 2009, 00:30, edytowano w sumie 1 raz
"Nie jest to zwykły mod... To mod gry Chiquity." (by CrisuSPW)
bartejak
Kot

Posty: 12
Dołączenie: 26 Sie 2008, 19:00
Ostatnio był: 05 Paź 2023, 22:36
Kozaki: 0

Re: [Random Mod] (v1.0) Urozmaicenie Rozgrywki

Postprzez Crisu w 23 Cze 2009, 08:53

Log zapisuje się zawsze, nawet jeśli gra wysypie do pulpitu bez powiadomienia.
Sprawdź tutaj: "C:\Documents and Settings\All Users\Dokumenty\STALKER-STCS\logs".
Skopiuj wpis po "FATAL ERROR".
"Дай мне мой респект, не больше не меньше."
Awatar użytkownika
Crisu
Legenda

Posty: 1402
Dołączenie: 05 Paź 2007, 20:16
Ostatnio był: 26 Sty 2017, 10:51
Kozaki: 47

Re: [Random Mod] (v1.0) Urozmaicenie Rozgrywki

Postprzez bartejak w 30 Cze 2009, 23:56

Loga nie ma. Ale Caleb59 mówił
tu->forum.stalker.pl/viewtopic.php?f=29&t=5338#p66970
że u niego też się log nie pojawił.

Nie u mnie tylko u kolegi mojego gdzie grałem w CS: OGSM... - caleb59

@EDIT mój błąd. ale sam fakt jest ważny.
Ostatnio edytowany przez bartejak 18 Sie 2013, 17:16, edytowano w sumie 2 razy
"Nie jest to zwykły mod... To mod gry Chiquity." (by CrisuSPW)
bartejak
Kot

Posty: 12
Dołączenie: 26 Sie 2008, 19:00
Ostatnio był: 05 Paź 2023, 22:36
Kozaki: 0

Re: [Random Mod] (v1.0) Urozmaicenie Rozgrywki

Postprzez masakraman w 01 Lip 2009, 10:43

mam problem

gdy gram na modzie po chwili grańa gra się zawiesza i nic zostaje tylko restart kompa a jak gram bez moda to nic takiego sie nie dzieje i w wcześniejszych postach napisał jedi czyi usunołem plik shaders z moda i nie pomogło
pomocy mam grafe 7600gt procek AMD 2x 2 ghz i 2 gb ram :( :!: :!: :!:

p.s a i nie zaczołem grać od początku po usunięci shaders
masakraman
Kot

Posty: 9
Dołączenie: 15 Maj 2009, 10:31
Ostatnio był: 11 Lip 2009, 13:22
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 0

Re: [Random Mod] (v1.0) Urozmaicenie Rozgrywki

Postprzez Pyr0 w 19 Lip 2009, 12:58

Ekstra mod!Tylko szkoda ze glodu nie ma.W koncu bronie maja jakies prawdziwe nazwy a nie jakies martha,chaser spsa(z psa xd).Bardzo mnie ucieszyl fakt ze zostaly przywrocone stare mutanty.Na początku na bagnach, dostałem lekkiego wstrząsu gdy nagle mnie izlom zaatakowal!zombie sa bardzo śmieszne, wydaja dzwieki w stylu "sola!sola!" albo "maciiiyyyjjee" xd .Ale najwieksze jajca byly gdy doszedlem do Agropromu!Ide a tu patrze posterunek zaatakowaly:2 burery,chyba 1 pijawa,2-3 izlomy,2 rodenty lub wiecej,3 koty i 5 zombiech!Odrazu zabilem pijawe bo sprawialaby najwieksze problemy, uciekalem a za mna izlom leci, no to sie odwracam i śrutem pan goryl dostal :)Tylko z tym spiworem to ledwo zasne i uz sie budze...mogly zostac dodane jakies sny jak np.:w OL.Ale ogolnie super.Tylko te dzwieki z OL to jakies niezauwazalne.Brakuje mi chimery(nie doszlem do poziomow w ktorych moglaby byc ale wiem bo nie ma jej plikow).Wedlug mnie najlepsza modyfikacja do CS zaraz po OGSM.

Pozdro

EDIT:Aha...mam małe pytanko.Czy nowy spawn jest tez w podziemiach?Tzn.czy w podziemiach sa nowe mutanty?Jak tak to...(cenzura).Jak mi zombie wyskoczy nagle tak jak tam snorki wyskakiwaly to chyba zawału dostane :P.
"We believe in power of music to change lives" - Tim Mcllrath
Image
Windows 7 Home Premium 64bit
Intel Core i5 760/ 2.80 Ghz
Gigabyte Radeon HD5770 1024MB
Goodram 2x2GB
Awatar użytkownika
Pyr0
Stalker

Posty: 134
Dołączenie: 29 Kwi 2009, 14:48
Ostatnio był: 25 Gru 2016, 16:07
Miejscowość: Piekary Śląskie
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 10

Re: [Random Mod] (v1.0) Urozmaicenie Rozgrywki

Postprzez Michu w 05 Sie 2009, 21:51

http://odsiebie.com/pokaz/4617331---47ef.html

Dodałem Mirror na odsiebie, oczywiście wszystko tam jest.
Awatar użytkownika
Michu
Very Important Stalker

Posty: 1557
Dołączenie: 10 Lip 2007, 00:34
Ostatnio był: 30 Cze 2024, 22:02
Miejscowość: Jelenia Góra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 131

Re: [Random Mod] (v1.0) Urozmaicenie Rozgrywki

Postprzez Raith w 05 Sie 2009, 22:17

Pobrałem dzisiaj moda i po jakiejś godzinie grania mogę stwierdzic tak: Oblivion Lost do CS'a! Wreszcie wróciły "stare" mutanty! Moje największe zdziwienie było na bagnach już na początku, biegnę sobie na wieżę obserwacyjną a tam: ZOMG! Połamaniec, ze 3 zombie no i dziki. Rewelacja!

Nie wiem czy to przez tego moda, ale nie instalowałem nic innego prócz samego moda, i wystartował mi grę z kałachem :D


EE raczej nie przez moda o.O - Michu
There are too many assholes but there is not enough of bullets
Image
Image
Awatar użytkownika
Raith
Stalker

Posty: 69
Dołączenie: 05 Cze 2009, 21:51
Ostatnio był: 05 Wrz 2024, 21:20
Miejscowość: Centrum Zony
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 1

Re: [Random Mod] (v1.0) Urozmaicenie Rozgrywki

Postprzez Alucard w 07 Sie 2009, 01:56

Czy da się usunąć nowe potwory, a przynajmniej te zombie i połamańce?Na początku to w ogóle grać się nie da, tyle tych Zombie.Idę na początku do wieży, a tu na tej wieżyczce stoją 2 zombie.Nawet nie da się ich pokonać bo za mało jest miejsca.Czy jest jakiś sposób na ich usunięcie?Autor miał dobry pomysł ale przesadził z ich ilością :P
Image
Awatar użytkownika
Alucard
Stalker

Posty: 122
Dołączenie: 04 Sie 2009, 00:34
Ostatnio był: 22 Wrz 2023, 14:49
Miejscowość: Zamość
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 5

Re: [Random Mod] (v1.0) Urozmaicenie Rozgrywki

Postprzez MatrixSTR w 07 Sie 2009, 02:15

Teoretycznie da się usunąć. Trzeba by spawn zmodyfikować co w czystym niebie jest troche trudne. Ale z drugiej strony ja pokonałem ich na poziomie mistrz więc chyba aż takie trudne to nie jest. I zawsze można iść inną drogą
Awatar użytkownika
MatrixSTR
Modder

Posty: 1097
Dołączenie: 26 Maj 2009, 23:44
Ostatnio był: 24 Wrz 2024, 05:14
Miejscowość: Gdzieś Daleko W Wielkopolsce
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 276

Re: [Random Mod] (v1.0) Urozmaicenie Rozgrywki

Postprzez Alucard w 07 Sie 2009, 11:29

No niby można ale to trochę dziwne, że samych zombie jest więcej niż wszystkich innych potworów.Bo gdzie nie widzę jakiegoś mutanta, tam jest i kilka zombie -.-
Image
Awatar użytkownika
Alucard
Stalker

Posty: 122
Dołączenie: 04 Sie 2009, 00:34
Ostatnio był: 22 Wrz 2023, 14:49
Miejscowość: Zamość
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 5

Re: [Random Mod] (v1.0) Urozmaicenie Rozgrywki

Postprzez MatrixSTR w 07 Sie 2009, 11:42

Z tego co pamiętam to chyba na innych mapach nie ma aż tyle zombiaków. Chociaż w moda grałem jakiś czas temu i mogę nie pamiętać. A tak na marginesie to mod jest całkiem fajny jak grałem nie miałem żadnych bugów a to dobrze o nim świadczy :)
Awatar użytkownika
MatrixSTR
Modder

Posty: 1097
Dołączenie: 26 Maj 2009, 23:44
Ostatnio był: 24 Wrz 2024, 05:14
Miejscowość: Gdzieś Daleko W Wielkopolsce
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 276

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość