[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Idek w 15 Kwi 2011, 18:42

wajs94 napisał(a):Czy jest możliwość dodania do tego moda coś żeby ulepszenia nie wykluczały się wzajemnie? I czy da się jakość zwiększyć w broni odrzut oprócz ulepszeń np w folderze weapons tam w plikach się da wszystkie parametry zwiększyć tylko nie odrzut a tylko to chciałem zwiększyć




owszem jest po 15 minutach grzebania już wiem jak
:

więc na początek dla przykładu broń sgi5k sniper bo na niej testowałem

wchodzisz do głównego pliku z bronią w linijce i zmieniasz na coś takiego
Kod: Zaznacz wszystko
upgrades                = up_gr_a1_sig550_sniper, up_gr_b1_sig550_sniper, up_gr_c1_sig550_sniper, up_gr_d1_sig550_sniper, up_gr_e1_sig550_sniper, up_gr_e2_sig550_sniper, up_gr_f1_sig550_sniper, up_gr_a2_sig550_sniper, up_gr_a3_sig550_sniper, up_gr_b2_sig550_sniper, up_gr_b3_sig550_sniper, up_gr_c2_sig550_sniper, up_gr_c3_sig550_sniper, up_gr_d2_sig550_sniper, up_gr_d3_sig550_sniper, up_gr_a4_sig550_sniper, up_gr_b4_sig550_sniper, up_gr_b5_sig550_sniper, up_gr_d4_sig550_sniper
installed_upgrades      =
upgrade_scheme          = upgrade_scheme_sig550_sniper




zmieniasz w upgrades tak aby nie było or ale było oba tzn np up_gr_c2or3_sig550_sniper na up_gr_c2_sig550_sniper, up_gr_c3_sig550_sniper,

wtedy oba działają ale żeby zaskoczyło trzeba jeszcze namieszać w pliku z upgrade-ami

usuwasz w pierwszej części (tam gdzie są wartości ulepszeń) wszystkie prerequired_upgrades a następnie w drugiej zaczynającej się od
;***************************************
; Properties
;***************************************

; Tier 1


dajesz ; przed każdym z effects dla przykładu
;up_gr_a2or3_sig550_sniper, ;up_gr_a4_sig550_sniper


i to samo z b , c , d (jeśli broń ma tyle gałęzi rozwoju dla e nie ma blokad więc nie mieszać)
i na koniec na samym dole masz część zaczynającą się od
;***************************************
; Handlers
;***************************************

tam zmieniasz tak :
[up_gr_b2or3_sig550_sniper]
elements = up_b2_sig550_sniper, up_b3_sig550_sniper



na


[up_gr_b2_sig550_sniper]
elements = up_b2_sig550_sniper
[up_gr_b3_sig550_sniper]
elements = up_b3_sig550_sniper

i tak z każdym podwójnym ulepszeniem (uwaga aby się w cyferkach nie pomylić bo jak będzie jedno 3 i drugie też 3 to bug murowany)

to tyle na temat ulepszania wszystkiego do armorów też powinno śmigać


a teraz na drugie pytanie tak można zmienić odrzut w pliku z ulepszeniami lub w pliku broni

plik z ulepszeniami jest to pierwsza część i oto wartości ,które nas interesują

cam_dispersion = -0.14
cam_dispersion_inc = -0.14
cam_step_angle_horz = -0.14

zoom_cam_dispersion = -0.13
zoom_cam_dispersion_inc = -0.13
zoom_cam_step_angle_horz = -0.09

(nie przesadź z wartościami bo jak będzie więcej niż bazowo w broni do będzie ci ściągać broń na dół jak będzie równe także)

w broni masz te same wartości tylko nie można dać na 0 bo broń i tak będzie spadać na dół broń (testowane wielokrotnie)i uważaj przy zmienianiu w broni bo jak wykupisz ulepszenie do ci się zmniejszy i będzie kicha


testowałem i bugów nie było

Za ten post Idek otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive wajs94.
Idek
Tropiciel

Posty: 224
Dołączenie: 10 Lut 2011, 22:06
Ostatnio był: 22 Lip 2014, 16:27
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 20

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 15 Kwi 2011, 21:11

smoq2 napisał(a):@ juraszka - Latarka jest taka sama jak w waniliowym CS. :) Nic w niej nie zmienialiśmy. W sumie to wydaje się ona bardzo realistyczna. W końcu nikt nie chodzi z halogenem na głowie.


Na latarkę nie narzekam, wręcz się ciesze że daje taki klimat... weźcie wyjdźcie w nocy przed dom/blok z latarką... jak zaczniecie świecić przed siebie to mało co zobaczycie!

ak dokładnie to czego nie ma w wersji "Lite"?
Atmosphere Pack (inna pogoda) i Nature Pack (nowe jesienne tekstury w wyższej rozdzielczości)?
czy tylko jednego z tych?
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 15 Kwi 2011, 22:49

@ juraszka - Nie ma tylko AtmosFear. A jesienne tekstury są w standardowej a nie wyższej rozdzielczości.

Nie mogę przejąć Bunkra naukowców. Gram Wolnością i mi się tam Najemnicy w exo zabunkrowali. Cały dzień ich z Agropromu wypychałem. Bez snajperki nie da rady. :) Kurde ale frajda w to pograć :E Sam nie miałem za dużo okazji. :) Ironia losu...
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Idek w 15 Kwi 2011, 23:06

atak na bunkier to nic :P ja bronie północnego posterunku przed czystym niebem (z kordonu) bandytami(doliny mroku) i wolnością(Z czerwonego lasu przyszli !) i śmiesznie się walczy najemnicy vs czyste niebo vs wolność vs bandyci :D
Idek
Tropiciel

Posty: 224
Dołączenie: 10 Lut 2011, 22:06
Ostatnio był: 22 Lip 2014, 16:27
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 20

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Vidic w 15 Kwi 2011, 23:07

Ej , a jeśli zginie Jeden z tych ważniejszych samotników to koniec , nie będzie innego ? Bo biedny łopata wlazł w anomalię ze swoimi kumplami i tylko 1 został :E Mod się spisuje , tylko że wkurz mnie to że została tylko Wolność ( ja nimi gram ) Najemnicy i opór i się na mnie wszyscy rzucili :| ale poradzę sobie . Wkurza też to że rozwalam najemników zbieram broń a jakiś samotnik się wtrącił i tekst ; Zostaw tą broń ! ona będzie moja ! i zaczyna pruć . A jak ja mu rypnę to 10000 rypane gnojki :E
Awatar użytkownika
Vidic
Stalker

Posty: 106
Dołączenie: 04 Kwi 2011, 17:25
Ostatnio był: 09 Kwi 2014, 00:49
Miejscowość: Gdzieś
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 11

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Idek w 15 Kwi 2011, 23:42

apropo tego co mówiłeś smoq ... wleźli w tę anomalie i po tym poznałem że taki dym poleciał:D
Idek
Tropiciel

Posty: 224
Dołączenie: 10 Lut 2011, 22:06
Ostatnio był: 22 Lip 2014, 16:27
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 20

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 16 Kwi 2011, 00:07

@ Idek - No a ja przed chwilą szedłem i grupka samotników ładnie omijała anomalie przy północnym wejściu do bazy Powinności. Ta anomalia obok północnego posterunku jest jakaś specyficzna. Zmienimy na wszelki wypadek trasę żeby szli przez pchli targ niż tamtą dziurę.

@ Vidic - No niestety. Alife to alife. :) Ale i tak mogą tylko umrzeć od anomalii i jeżeli gracz zechce ich zatłuc. A co do tych samotników przywłaszczających sobie sprzęt, to jeszcze to pozmieniamy.

[EDIT]

Mam nową rzecz do spatchowania. Jeżeli się gra wysypie przy quicksave'ie to powstaje nowy plik *_quicksave.tfw natomiast plik *_quicksave.sav pozostaje stary. W związku z czym, jak się odczyta potem taki quicksave to część danych jest ze starego save'a a część z nowego. Może to nieźle namieszać. Poprawiłem już to u siebie tak, żeby plik *.tfw powstawał 0.5 sekundy po pliku *.sav. W razie wysypki dane pozostaną dalej zsynchronizowane. Na to wygląda, że jutro kolejny patch wpadnie.
ImageImage

Za ten post smoq2 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Lee49.
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Kobalt w 16 Kwi 2011, 07:37

Życie bandyty jest całkiem w porządku. Chodzisz z kumplami po zonie, rabujesz samotników, spijasz się w trupa oraz walczysz z bugtrapami :D. (Przy próbie wyjścia z doliny do wysypiska jak tylko się zbliżę do posterunku mam takie cuś)
:

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line          : 180
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ... clear sky\gamedata\scripts\tfwweapon_manager.script:161: C stack overflow
 

stack trace:


Edit: Dałem sobie radę z tym bugiem :)
Żołnierze nie umierają. Oni idą do piekła się przegrupować.
Image
Awatar użytkownika
Kobalt
Kot

Posty: 15
Dołączenie: 17 Mar 2011, 14:03
Ostatnio był: 11 Lip 2012, 21:45
Miejscowość: Gdzie ja jestem ?!
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Vidic w 16 Kwi 2011, 09:58

A mi już się nie pokazują Bugtrap-y . Hmmm... Podejrzane :D Ale to i lepiej ... Rozwaliła mnie ta stara snjperka ( nie pamiętam jak ona ma ) ta co mieści 5 naboi , niby stara i słaba , a kładzie Opór o Bandytów z 1 strzałem . Ale z najemnikami nie jest tak wesoło :E
Awatar użytkownika
Vidic
Stalker

Posty: 106
Dołączenie: 04 Kwi 2011, 17:25
Ostatnio był: 09 Kwi 2014, 00:49
Miejscowość: Gdzieś
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 11

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Neavy w 16 Kwi 2011, 12:07

No no. Fajny ten mod, teraz właśnie gram :D ale mnóstwo bugów :( np. jak się mówi do gościa 'Weź swój oddział i idzcie na inny posterunek' to crash. Ogólnie często są crashe. Ale tak to fajnie, nowe mutanty pro, chimera mnie o zawał przyprawiła. Jakby nie te crashe...
Image
Awatar użytkownika
Neavy
Stalker

Posty: 61
Dołączenie: 29 Mar 2011, 20:44
Ostatnio był: 14 Paź 2012, 14:52
Miejscowość: Okolice Lublina
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 2

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez kubekpop w 16 Kwi 2011, 12:33

@Neavy
Podaj loga ( pomarańczowy tekst o wstawianiu loga jest na górze tej strony ). Możliwe, że coś ci przy pobieraniu się pochrzaniło. Wrzuć tego loga, to się zobaczy, co to, bo ja nie miałem żadnego przy wysyłaniu oddziału w inne miejsce.
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Lee49 w 16 Kwi 2011, 12:45

Mod czaderski. Co jakieś 45 minut bug ale co kilka minut zapisuje więc spoko.
Podobają mi się nowe bronie.
Jedyne co mnie zdenerwowało to, to że:
Gram samotnikiem no i jestem w Jantarze żeby z zombi jakąś broń skołować bo latałem ze strzelbą. No i git nazbierałem coś no i godzina 20. Myślę nie będę w ciemnościach wracać bo jeszcze mnie jakiś kontroler zgwałci. Śpię sobie no i się budzę. Patrze 22 no i emisja. No to spoko przeczekałem no i chce iść spać do rana a tu że jestem wyspany :o
Lee49
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 16 Gru 2010, 14:35
Ostatnio był: 26 Lut 2013, 17:40
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość