[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 15 Kwi 2011, 11:50

zapomniałem zmienić na dynamiczne, a co do spania to nie sprawdziłem bo mój gość jest wypoczęty więc latam w środku nocy po wysypisku i zabijam mutanty (co wcale łatwe nie jest mając latarkę o zasięgu do lufy broni) - tak naprawdę to jest latanie po omacku i czekanie aż wyskoczy mutant w czasie ataku...
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 15 Kwi 2011, 12:33

@ Kobalt - Jakiś losowy błąd silnika przy doborze animacji dla któregoś z NPC. To jednak ciągle jest CS. Trzeba mieć to na uwadze :)

@ juraszka - Latarka jest taka sama jak w waniliowym CS. :) Nic w niej nie zmienialiśmy. W sumie to wydaje się ona bardzo realistyczna. W końcu nikt nie chodzi z halogenem na głowie.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez kubekpop w 15 Kwi 2011, 13:42

wajs94 napisał(a):
czyli że te linijki to są pod exo frakcyjnych?
a obsługe\odrzut da sie w broniach zmienić? bo niektóre to mają taki że ledwo utrzymuje w danym punkcie po strzale.

Chyba tak, jeśli cię dobrze zrozumiałem. Jak chcesz na przykład mieć dobry noktowizor w egzo powinności, to dodajesz nightvision_sect = good pod [dolg_exo_outfit]:svoboda_exo_outfit, a nie pod innym egzo. Jeśli np. w egzo czystego nieba to pod [cs_exo_outfit]:svoboda_exo_outfit itp.
Jbc. Masz tu linka : http://mod.stalker.pl/index.php?title=D ... i_amunicji Zobacz sobie na jakiej zasadzie dodaje się te właściwości w 'Dodawanie unikatowych broni'. Tutaj jest podobnie, tylko te unikatowe przedmioty masz w outfit.ltx. Ale właściwości dodajesz na tej samej zasadzie.

Kobalt napisał(a):Edit: Wie ktoś co trzeba zrobić żeby nie było sankcji za zabicie neutralnego stalkera?

W /gamedata/scripts/loner_sanctions masz takie coś:
Kod: Zaznacz wszystko
local sanctions = {
         stalker = 15000,
         csky   = 10000,
         freedom = 10000,
         dolg   = 10000,
      }

I zmień na 0 w twojej frakcji i będzie 0. A jak chcesz całkiem wyłączyć, to zmień w
Kod: Zaznacz wszystko
function is_sanctionable_faction(fs, ss)

   factions = {

      stalker   = true,
      csky    = true,
      freedom = true,
      dolg   = true,
   }

true na false przy twojej frakcji. Ale nie jestem pewien tego 2 sposobu ( powinien działać, ale nie sprawdzałem )
Ostatnio edytowany przez kubekpop, 15 Kwi 2011, 13:48, edytowano w sumie 1 raz

Za ten post kubekpop otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Szarlej.
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez damian15 w 15 Kwi 2011, 15:28

Do wajas94.
Emm... A na jaką wersje instalowałeś jeśli 2.5 i nie działa to spróbuj na 2.0 lub 1.6 a co do bugów podaj logi może coś pozmieniam i ci podeśle.
Awatar użytkownika
damian15
Kot

Posty: 36
Dołączenie: 29 Paź 2010, 14:42
Ostatnio był: 02 Lip 2014, 16:44
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Idek w 15 Kwi 2011, 15:33

hmmm da się coś zrobić z tym ?? (czarne środek screena)

http://img42.imageshack.us/i/ssuser0414 ... garba.jpg/



(po wciśnięciu f12 została już tylko malownicza czerwona chmurka jest ich tam 4-12)

Niestety u mnie pada 24/dobę więc taka screen a nie inny
Ostatnio edytowany przez Idek, 15 Kwi 2011, 15:37, edytowano w sumie 1 raz
Idek
Tropiciel

Posty: 224
Dołączenie: 10 Lut 2011, 22:06
Ostatnio był: 22 Lip 2014, 16:27
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 20

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 15 Kwi 2011, 15:37

W sensie, żeby nie wchodzili w anomalie? Jeżeli walczą to wejdą, jak idą spokojnie to dalej mogą wejść jeśli będą nieuważni.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Idek w 15 Kwi 2011, 15:37

O.o a ja myślałem że oni specjalnie przez każdą anomalie gravi się pchają to tyczy się moich jak i przeciwników ja idą z agropromu to do wysypiska dochodzą 1-2 osobowe grupki chyba że po grodze żadnej anomalii nie ma ale jak już szli koło obozu koncentracyjnego (wysypisko) to nie mogli się powstrzymać i miałem inny kolor deszczu przez chwile do czystego nieba czasami strzelać nie trzeba wystarczy że ich obserwuje przez lunetę (nie widzą mnie)
Idek
Tropiciel

Posty: 224
Dołączenie: 10 Lut 2011, 22:06
Ostatnio był: 22 Lip 2014, 16:27
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 20

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 15 Kwi 2011, 15:40

NPC może wpaść w anomalie tylko jeżeli jest 150m od gracza, w przeciwnym wypadku nie może w nią wejść bo jest w trybie "offline"(nie ma "fizycznej" postaci). Więc nie to jest przyczyną przesiewu w oddziałach. Ale jak chcesz możesz to przetestować. Wyślij oddział z Północnego posterunku do Posterunku obronnego(górne wyjście do Doliny mroku). Jeżeli wejdą właśnie w tą anomalię co pokazałeś na obrazku nie walcząc z nikim, to znaczy, że coś jest nie tak.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Idek w 15 Kwi 2011, 15:47

Nie wiem czy zdążę odbiec na 150m zanim się w nią wpakują
Idek
Tropiciel

Posty: 224
Dołączenie: 10 Lut 2011, 22:06
Ostatnio był: 22 Lip 2014, 16:27
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 20

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 15 Kwi 2011, 15:49

Nie nie, nie odbiegaj. Zobaczy tylko czy jak ich widzisz to w nią wejdą, czy będą próbowali ominąć.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez wajs94 w 15 Kwi 2011, 16:13

a da sie tak zrobić że jak pośle kompana żeby zaatakował jakiś posterunek a ja sam pójdę na inny rozwalać to jak sie za bardzo oddale to on wraca do mnie. Żeby wracał tylko wtedy kiedy ja mu przez radio powiem

wajs94
Wygnany z Zony

Posty: 134
Dołączenie: 02 Lis 2010, 17:50
Ostatnio był: 17 Cze 2012, 13:35
Miejscowość: Radom
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 32

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Szarlej w 15 Kwi 2011, 18:38

smoq2 trzeba by poprawić ocenę sytuacji u samotników. Stoję sobie z oddziałem powinności i moimi 2 kompanami w przejściu do magazynów i przeszukuje trupy a tu wpada jakiś kot w kurtce i przerdzewiałym kałaszu i rzuca tekst "Nie dotykaj tej broni!" czy coś takiego. To ja tylko popatrzyłem na niego i zabrałem spluwę a on wyciąga swojego śmiecia i zaczyna strzelać. Moi kamraci nic nie reagują tylko jak już go ubiłem to "Najemniku uratowałeś nam tyłki..." oraz kara 10k za tego szczawika :facepalm:. Ale jeszcze prowokuje takie momenty bo nie wiem czy to nie bugi.
Awatar użytkownika
Szarlej
Kot

Posty: 29
Dołączenie: 14 Mar 2010, 10:53
Ostatnio był: 10 Mar 2022, 22:21
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 5

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości