– 4 nowe bronie: Glock 18 (made by Kaplan), APS (made by nołnejm, znalazłem na jakimś bodajże francuskim forum bez notki o autorze), FN Fal, M4A1 (oba wycięte z Misery) + kilkanaście nowych broni zrobionych na bazie waniliowych (typu Snajperski LR-300, USP Compact Auto itp.) + PKM z Reanimation Packa made by King Friday + Mosin ładowany pojedynczymi nabojami made by r_populik – Fale i M4 poszły do Najemników i Wolności, reszta jest tylko u Najebnika
– zmienione charakterystyki broni – parametry bardziej zbliżone do waniliowej gry + zmodyfikowane ulepszenia tak, aby naprawdę opłacało się inwestować w swoją broń
– prawdziwe nazwy broni
– kilka zmodyfikowanych dźwięków broni (kilka z CS:Source, dwa z jakiegoś moda do Half-Life'a, jeden gdzieś był z Shokera chyba, skleiłem też nowy dźwięk przeładowania dla pistoletów z dźwięków z CS:Global Offensive, ale nie sprawdzałem w grze, czy idealnie się pokrywa – ze starym dźwiękiem się zgadzał)
– zmienione ceny kombinezonów tak, aby neutralne odpowiedniki frakcyjnych ubrań nie kosztowały kilkanaście razy więcej (znaczy się mają ceny równe sobie)
– bonusowa czapka: hełm taktyczny z noktowizorem II generacji, ale to nie są tanie rzeczy
– handlarz Oporu dostał frakcyjne ubrania do sprzedania dla gracza w odpowiednich momentach
– Sacharow przestał płacić śmieszne grosze za artefakty
– Najebnik ma, jak przystało na specjalnego handlarza, znacznie fajniejszą ofertę i towar zawsze będzie miał po maksymalnie 24 godzinach przy sobie = koniec zamawiania gratów z terminami jak na NFZ
– wywaliłem Wschód Słońca Czystego Nieba i Najemników, bo były gówniane i niepotrzebne – w zamian za to startowe ubranko daje ochronę taką, jak powinnościowy PS5-M i tak samo jak on daje się ulepszać, żeby w wypadku wejścia gracza do Najemników jego kombinezon mógł chociaż zatrzymać pestkę z Bizona, skoro sam musi rzucać kamieniami w sołdatów Powinności
– frakcje mają nieco zmienione uzbrojenie = koniec z hordami Bandytów biegającymi po Wysypisku z Grozami, Wałami i Wichrami bez przejęcia nawet jednej bazy i koniec z żołnierzami Powinności, którzy po przejęciu trzech baz dalej biegają w większości z Bizonami i Tozami
– każdy pistolet (poza Deaglem) dostał animację strzału Beretty = wreszcie da się coś nimi zastrzelić
– koniec z bzdurnymi ulepszeniami na szybkostrzelność w pistoletach, wszystkie mają rpm = 400 (graczowi tyle wystarczy bez kłopotu, a jeśli NPC będzie z niego strzelał, co się i tak w TFW nie zdarza, to nie z szybkością broni automatycznej)
– granaty i granatniki powinny już być zdolne do zabicia NPC, a nie tylko posmyrania po jajkach za 10% zdrowia
– wszystkie bronie mają scope_zoom_factor ustawiony na 75 = koniec z absurdalnej wielkości zoomem w oku gracza
– poprawione przyrządy celownicze we wszystkich broniach
– naprawiony config Protecty: poprawnie używa teraz wszystkich rodzajów amunicji dla strzelb (poprzednio łykała tylko śrutową amunicję), dostała odpowiednią siłę ognia (wcześniej była 2x słabsza niż reszta śrutówek) i można na nią zamontować Susata, bo model na to pozwala
– artefakty specjalne pokroju Baterii czy Błony dawały niższą niż podawana ochronę przed określonymi czynnikami, co również poprawiłem
– znalazłem kiedyś w sieci „God Rays Enabler”, to go też wrzuciłem, choć wtedy różnicy nie widziałem, bo owego czasu jeszcze miałem XP
– shadery od Ścigacza, które walały mi się na kompie od wieków (to bodaj pierwsza rzecz, jaką kiedykolwiek stąd pobrałem, a której już chyba tu nie ma, bo linki wyzdychały)
– wygrzebany gdzieś z forum user.ltx z poprawkami graficznymi, w paczce jest notka gdzie to umieścić
– udźwig podniesiony do 60 kilo, ale bez chodzenia – za tą granicą Vidić staje w miejscu i jest przeciążony na amen, czyli tak, jak to jest normalnie w grze