ZRIEL napisał(a):Witam, zacząłem grać w TFW żeby trochę od Misery odpocząć, i na samym początku mam kilka uwag :
- Co do samych zapisów to o ile wczytywanie świeżo po uruchomieniu gry jest ok. , niestety wczytywanie zwykłego quicksave-a chwilę po śmierci trwa stanowczo za długo - dłużej niż w Misery na CoP, a obie gry(CoP i CS) mam zainstalowane na SSD.
ZRIEL napisał(a):Witam, zacząłem grać w TFW żeby trochę od Misery odpocząć, i na samym początku mam kilka uwag :
- Ja rozumiem że na początku nikt nam nie zaufa, ale ceny od 100 do 500% wyższe niż to co wyświetla na samym początku w bazie samotników ?
- Nie za bardzo wiadomo co robić, po opisie moda można sądzić że trzeba będzie zdobyć te dokumenty, przy okazji wykorzystując wojnę frakcji do swoich celów.
- Atmosfear (przynajmniej u mnie) sypie artefaktami(karta to Radeon HD 7870 XT) na DX10, pomaga załadowanie ostatniego zapisu, choć czasem trzeba zakończyć grę i uruchmoić ją od nowa.
- Pobiegłem na pomoc stalkerom, przeciwników było 3, jednego zabiłem i zrobiłem save - chwilę po tym zginąłem. Jakież było moje zdziwienie gdy po załadowaniu zapisu trzeci ludek - ten na początku ubity "zmartwychwstał". Takie rzeczy nie powinny mieć miejsca.
- Co do samych zapisów to o ile wczytywanie świeżo po uruchomieniu gry jest ok. , niestety wczytywanie zwykłego quicksave-a chwilę po śmierci trwa stanowczo za długo - dłużej niż w Misery na CoP, a obie gry(CoP i CS) mam zainstalowane na SSD.
I na końcu małe pytanie - po rozpakowaniu folderu z instalką moda osobno w głównym folderze są 3 pliki ze skryptami, czy to są jakieś alternatywne wersje skryptów, a jeśli tak to co one zmieniają ?
Idealny napisał(a):
1 - Ceny możesz sobie zmienić w plikach, no i fakt że wszystko jest dość drogie, ale i tak można bardzo szybko się obłowić, a w dodatku, gdy już ogarniesz który handlarz bierze najwięcej za artefakty, a który za części zwierząt itd. to już pójdzie szybko.
2 - Ten opis to tylko wprowadzenie ziomek. W modzie robisz co chcesz. Możesz dołączyć do frakcji i podbić zonę lub grać jako samotnik. Fabuła ma zostać wprowadzona w następnych wersjach. Teraz jest to mod freeplay.
3 - Odpal opcje TFW, i tam będziesz mógł ustawić jak często będą pojawiały się artefakty.
4 - Nie wiem, u mnie nigdy tak się nie zdarzyło.
ZRIEL napisał(a):nadal nie wiem po co oprócz instalki te 3 dodatkowe pliki ze skryptami.
Idealny napisał(a):Nie rozumiem zarzutów w stronę Atmsofear. Gram na nim dość długo i nie sądzę żeby znacznie zamulał grę. U mnie gra chodzi płynnie, nie ma ścin (są tylko wtedy gdy podbiję nową bazę i respią się w niej przyjazne oddziały) a komputer mam raczej średni, poza tym sam atmosfear bardzo umila oprawę graficzną.
Pangia napisał(a):ZRIEL napisał(a):nadal nie wiem po co oprócz instalki te 3 dodatkowe pliki ze skryptami.
Są to fixy, które należy zainstalować, żebyś później nie gęgał w temacie, że gra ci sypie przy pytaniu o pracę, a NPC są niemal nieśmiertelni. Jeden skrypt tam się powtarza (jest jeszcze archiwum fix1.zip), więc musisz sprawdzić datę modyfikacji i wrzucić ten później edytowany.
A Atmosfear to cholerny zamulacz, pogoda może i ładniejsza, ale w TFW ten mod się kompletnie nie sprawdza; jest za mocno oskryptowany, żeby jeszcze dobijać go wymyślnym niebem.
Idealny napisał(a):Nie rozumiem zarzutów w stronę Atmsofear. Gram na nim dość długo i nie sądzę żeby znacznie zamulał grę. U mnie gra chodzi płynnie, nie ma ścin (są tylko wtedy gdy podbiję nową bazę i respią się w niej przyjazne oddziały) a komputer mam raczej średni, poza tym sam atmosfear bardzo umila oprawę graficzną.
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości