piotrkol7 napisał(a):
3. Mini błąd graficzny przy opuszczaniu lokacji
To jest raczej błędzik, a nie błąd, ale wpływa to na ogólną estetykę moda. Przy opuszczaniu lokacji przez kilka sekund widać część lokacji z lotu ptaka - niby nieszkodliwe, ale miałem przy tym kilka zwiech, grając na dwóch różnych komputerach.
piotrkol7 napisał(a):4. Typowe błędy ortograficzno-interpunkcyjne
Nie będę się czepiał, autorzy moda odwalili wielki kawał dobrej roboty, ale cóż, język polski to nie jest ich dobra strona Nie żebym dokuczał, ale większość osób, która nie jest typowymi n00bami, woli grać coś, w czym nie ma podstawowych błędów językowych. Mogę wam przejrzeć pliki językowe i poprawić te sporo błędów (np. Zauważyliśmy [coś tam] nie dalekood naszej pozycji[...]), co wy na to?
piotrkol7 napisał(a):Masz ty tego fixa w paczce z modem z mirrora nr 1, o ile z niego ściągałeś. On nie jest zainstalowany, musisz go wgrać.
Wielu z graczy stalkera zauważyło "telepatię" między członkami atakowanego oddziału.
Zabiło się z broni z tłumikiem dźwięku jednego, najbardziej wysuniętego wartownika, który zresztą był niewidoczny dla kumpli - bam, wszyscy wylatują z budynków i (co najgorsze) od razu atakują moją kryjówkę.
Ten błąd zauważyłem również w TFW, w kilku różnych sytuacjach - ataku w terenie zabudowanym (np. Stacja pojazdów/Parking), ataku dobrze ufortyfikowany posterunek (np. Posterunek pod mostem) i w krzakach. Niby drobne gówno, ale jest to niczym kamyczek w bucie lub, jak kto woli, ziarnko piasku w prezerwatywie
Nowy błąd to zwiechy AI. Zauważałem go i w tej wersji, jak i w poprzednich. Atakowałem pijawkę, postrzelałem chwilę, a ta już zaczęła biegać w kółko. To samo z ludźmi, zaatakowałem stalkera i się zwiesił, lecz też pojedynczy napotkany samotnik też tak robił.
Mały, typowo estetyczny błąd. Gdy kompan z jakiegoś powodu zatrzyma się, gdy ja będę biec, to gdy się oddalę na pewną odległość, to na pasku drużyny imię kompana znika, a jego zdrowie/kondycja schodzi na 0%, zaś obciążenie na 0kg. Gdy próbuję wezwać go przez radio, to otrzymuję całkiem pusty komunikat od kompana, ale ten się pojawia i błąd znika.
To jest raczej błędzik, a nie błąd, ale wpływa to na ogólną estetykę moda. Przy opuszczaniu lokacji przez kilka sekund widać część lokacji z lotu ptaka - niby nieszkodliwe, ale miałem przy tym kilka zwiech, grając na dwóch różnych komputerach.
Nie będę się czepiał, autorzy moda odwalili wielki kawał dobrej roboty, ale cóż, język polski to nie jest ich dobra strona Nie żebym dokuczał, ale większość osób, która nie jest typowymi n00bami, woli grać coś, w czym nie ma podstawowych błędów językowych. Mogę wam przejrzeć pliki językowe i poprawić te sporo błędów (np. Zauważyliśmy [coś tam] nie dalekood naszej pozycji[...]), co wy na to?
Koniec tej litanii, nie chce już mi się rozpisywać, jednak mam jeszcze kilka propozycji. Na przykład możesz dodać rubrykę "Mody do TFW" w pierwszym poście, bo z pewnością gracze dorobili sobie jakieś fixy, usprawnienia bądź merging z innymi modami.
Aha, jeszcze jedno. Jak robisz update, to czy musisz wrzucać te ~500mb, zamiast zapakować same wyedytowane i dodane pliki? Wiele osób ma internet mobilny i nie ma możliwości ściągania tak dużych plików.
smoq2 napisał(a):Wielu z graczy stalkera zauważyło "telepatię" między członkami atakowanego oddziału.
Zabiło się z broni z tłumikiem dźwięku jednego, najbardziej wysuniętego wartownika, który zresztą był niewidoczny dla kumpli - bam, wszyscy wylatują z budynków i (co najgorsze) od razu atakują moją kryjówkę.
Ten błąd zauważyłem również w TFW, w kilku różnych sytuacjach - ataku w terenie zabudowanym (np. Stacja pojazdów/Parking), ataku dobrze ufortyfikowany posterunek (np. Posterunek pod mostem) i w krzakach. Niby drobne gówno, ale jest to niczym kamyczek w bucie lub, jak kto woli, ziarnko piasku w prezerwatywie
Da się to zmienić, jednak wielkim nakładem pracy. Trzeba by napisać cały moduł AI, ba! Cały system, który by pełnił rolę "managera" walki w ukryciu. Chcę to zrobić, jednak brakuje mi dwóch bardzo ważnych wartości - poziomu oświetlenia gracza (czy poziomu oświetlenia NPC ogółem), oraz głośności dźwięku wydawanego przez gracza (choć na to mam już rozwiązanie). GSC nie wyeksportowało funkcji do silnika skryptów, który by zwracał taką wartość.
Dlatego nie ma sensu w to bardziej ingerować, bo żaden system nie będzie nawet w połowie tak dobry, jak w innych nowoczesnych grach.
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości