[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Argo w 22 Sie 2013, 20:56

Taak, mam jakieś tam fixy. Z resztą Smoq2 podał tylko fix1 no i ten z medykami. Nic więcej już nie kombinowałem. :)
Awatar użytkownika
Argo
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 22 Sie 2013, 08:47
Ostatnio był: 22 Paź 2014, 06:52
Miejscowość: Siedlce
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 22 Sie 2013, 23:31

@ Argo - No to masz wszystko potrzebne do wersji 3.8. Wybacz, że proces instalacji jest tak toporny. Poprawimy tego typu rzeczy w następnych wersjach. :)

Idę zapalić i zaraz wysypię tutaj kilka newsów.

[EDIT]

Jestem coraz bliżej grywalnej wersji. Udało mi się wykorzenić wszystkie buble związane z AI, a przy okazji dodać nowy bajerek.
Zawsze irytował mnie fakt, że można było wejść do bazy i wystrzelać magazynek w ścianę/niebo, a żaden stalker nawet nie podniósł brwi. Wszyscy zajmowali się swoimi codziennymi problemami jak gdyby nigdy nic. Chyba że kogoś trafiliśmy, wtedy od razu do nas zaczynali strzelać.
No to teraz jest trochę inaczej. Jak zaczniemy odwalać trzodę, strażnicy się z początku nami tylko zainteresują - wezmą nas na muszkę i rzucą ostrzeżenie. Jeżeli się nie uspokoimy, to nakarmią nas ołowiem na podstawie paragrafu "psycholi tolerować nie będziemy".

Co do żywej ekonomii, to jako raport chyba po prostu wymuszę aby każda transakcja była zapisywana do zwykłego pliku txt. Zupełnie jakby każdy handlarz prowadził księgowość. Jutro postaram się dać wam wzór takiego dziennika aby każdy testujący mógł sobie patrzeć, czy wszystko się zgadza. Prowadzenie takiego pliku może powodować pewne mikro-pauzy (lagi) przy każdej wymianie z innymi samotnikami, ale tylko jeżeli gdzieś akuratnie NPC między sobą handlują, co nie będzie raczej za często. Raz czy dwa na 10-15 min. Chyba na czas testów z tym przeżyjemy, co?

Z innej beczki... Mam cały weekend wolny. Żadnych wyjazdów do rodzinki czy zabierania pracy do domu. Zamierzam siedzieć cały czas nad TFW żeby do końca tygodnia coś wam dać.
ImageImage

Za ten post smoq2 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Salciarz, Agis, foltrest, gosciu121.
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Dillion0 w 23 Sie 2013, 08:22

Dlaczego system ulepszeń nie będzie działał?
Reklam w c#uj ale kasy na większy serwer nie ma, dlatego jest tu tekst, a nie ku%wa piktogram o wysokości 110 pikseli. Polaczki biedaczki.
Dillion0
Kot

Posty: 25
Dołączenie: 25 Gru 2012, 19:46
Ostatnio był: 29 Sty 2014, 18:20
Miejscowość: Beka z tych, którzy maja tutaj nazwy związane tylko z grą.
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: -11

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Argo w 23 Sie 2013, 09:16

Nic nie szkodzi. W końcu wersja beta. Dobrze to rozumiem. :)

No i tak, pograłem sobie trochę i co mogę rzec. Nie powiem, na początku latanie ze śrubą, to strach się bać, ale jakoś sobie zarobiłem na pierwszy pistolet. Przejścia między lokacjami jest trochę dziwne, bo najpierw wyświetla się jakiś kawałek terenu, a kamera zawieszona gdzieś ponad ziemią i za chwilę zaczyna się wczytywanie. Jednak to mi nie przeszkadza. Czasami trochę irytujące jest sekundowa zawiecha podczas gry (dość często), ale domyślam się, że to wina mojego sprzętu.
Na początku myślałem, że ciężko będzie nawet na "początkującym", ale gdy wpadłem do Powinności, pogadałem z tym i z tamtym, odbyła się jakaś strzelanina. Nawet nie wiem z kim. Patrzę, dwa ciała. Podbiegam szybko, (bo jak się już dowiedziałem, inni stalkerzy też zbierają po trupach rzeczy. :D), no i gdy podbiegłem, ograbiłem dwa ciała i się tak zastanawiam: gdzie jest barman Powinności? Znowu sprawdzam ciała - zabity. No cóż...
A co najlepsze! Szybko stałem się "bogaty", bo nagle w moim plecaku znalazło się ponad 30 tyś. rubli. ^^ Kilka jakichś broni i chyba było podane miejsce skrytki na terenie schronu w Jantarze. A tam! No... w sumie już zapomniałem jaka nazwa broni, ale pamiętam, że broń maszynowa, wielka i strasznie przypominająca tą z rodziny AK. :)
Co jeszcze było irytującego? To, gdy wszedłem do bazy samotnych handlarzy, był okej. Gdy wróciłem - gra zaczęła strasznie się ciąć, no i w końcu ją wyłączyłem. W sumie późno już było.
No i trochę się rozpisałem, ale mod zapewne będzie jeszcze lepszy, gdy wyjdzie kiedyś jego finalna wersja. :)
Dobra robota Smoq2. ;)

EDIT: Aha, nie wiem czy to jeszcze się przyda czy coś. Czasami spotykałem stalkerów, którzy kręcili się w kółko i bardzo rzadko się przemieszczali, po prostu się kręcili w lewo i w prawo. Jakiś bug? Nie wiem.
Awatar użytkownika
Argo
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 22 Sie 2013, 08:47
Ostatnio był: 22 Paź 2014, 06:52
Miejscowość: Siedlce
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 23 Sie 2013, 11:22

@ Dillion0 - Pisałem o tym, poszukaj kilkanaście stron wcześniej.

@ Argo - No mod ma pełno błędów bo to jeszcze beta. :)

@ Reszta - Dziennik z dokonywanych transakcji będzie miał taką formę: http://pastebin.com/ZMYYthE8
Wydaje mi się w miarę czytelna. Czy ktoś ma jakieś zastrzeżenia?
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Tajemniczy w 23 Sie 2013, 13:19

smoq2 napisał(a):Jestem coraz bliżej grywalnej wersji. Udało mi się wykorzenić wszystkie buble związane z AI, a przy okazji dodać nowy bajerek.
Zawsze irytował mnie fakt, że można było wejść do bazy i wystrzelać magazynek w ścianę/niebo, a żaden stalker nawet nie podniósł brwi. Wszyscy zajmowali się swoimi codziennymi problemami jak gdyby nigdy nic. Chyba że kogoś trafiliśmy, wtedy od razu do nas zaczynali strzelać.
No to teraz jest trochę inaczej. Jak zaczniemy odwalać trzodę, strażnicy się z początku nami tylko zainteresują - wezmą nas na muszkę i rzucą ostrzeżenie. Jeżeli się nie uspokoimy, to nakarmią nas ołowiem na podstawie paragrafu "psycholi tolerować nie będziemy".

To w związku z tym mam pytanie- jeśli będę miał misję na zabicie stalkera i stalker będzie w Składzie to nie będzie tak że po serii w kierunku celu wszyscy wygarną do mnie z broni?
Awatar użytkownika
Tajemniczy
Monolit

Posty: 2188
Dołączenie: 13 Sie 2010, 20:48
Ostatnio był: 14 Cze 2021, 19:41
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 517

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 23 Sie 2013, 13:23

@ Tajemniczy - Będzie, bo w założeniach misji najlepiej będzie jeżeli Stalker będzie sam. Płatni zabójcy nie są raczej rozgrzeszani za mordowanie ludzi w biały dzień na środku rynku miejskiego.

@ Omnibus - Na razie to porzuciłem na rzecz innych, ważniejszych elementów.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez foltrest w 23 Sie 2013, 19:06

Co do tego dziennika, to balans będzie obliczany do obu stron transakcji, czy do jednej? Z przykładu wynika, że tylko jednej strona jest brana pod uwagę w sprawdzaniu stanu konta itp.
Awatar użytkownika
foltrest
Kot

Posty: 20
Dołączenie: 14 Sie 2012, 17:23
Ostatnio był: 15 Sty 2024, 01:28
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 7

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 23 Sie 2013, 20:48

@ foltrest - Nie do końca rozumiem o co Ci chodzi ze stronami, ale zgaduje, że chodzi Ci o to, czy będzie przedstawiony balans np. Samotnika.

Jako że podpięcie śledzenia transakcji od strony handlarza do mojego systemu handlu NPC<>NPC jest dość łatwe, to zrobienie to dla drugiej strony już nie bardzo. Nie pomyślałem nad tym... Wiem na pewno, że da się to zrobić, tylko obecny system może trochę namieszać w zapisie, który otrzymamy w pliku - może nie być to zbyt przejrzyste.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Omnibus w 23 Sie 2013, 21:20

Panowie, a po co takie "bajery"? Księgowość niech prowadzą sprzedawcy, a u zwykłych ludzi niech nie występuje, bo i stalker, ma ważniejsze rzeczy do roboty, niźli księgowanie, w składzie po nocach z całm szacunkiem. Smoq2 jest już blisko finiszu, po nic Mu dodawać roboty.
Awatar użytkownika
Omnibus
Łowca

Posty: 536
Dołączenie: 20 Lut 2013, 09:07
Ostatnio był: 01 Mar 2021, 15:28
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 153

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 24 Sie 2013, 00:26

Hmm, chyba mnie nie zrozumieliście. Owa "księgowość" nie będzie w ogóle widoczna w grze. To jest debuglog prowadzony dla mnie w razie podejrzenia, że kasa "ucieka" nam magicznie z gry lub, że w ten sam sposób się pojawia. Będą to jedynie pliki z raportem, takie same jak logi generowane podczas CTD.

Robię to, bo nie mam możliwości sprawdzić w żaden inny sposób czy ekonomia działa poprawnie. Rozumiecie?

Po kilkunastu godzinach grania poproszę niektórych z was o przesłanie mi tych plików, i zasiądę do ich czytania. Jeżeli pod koniec wszystko będzie się zgadzać, okrzyknę sukces i w patchu wyłączę ich dalsze tworzenie.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Omnibus w 24 Sie 2013, 06:27

Achaaa. :facepalm:
Pszepraszam za spamik w takim razie: Ostatnio coś niekumaty jestem.
Awatar użytkownika
Omnibus
Łowca

Posty: 536
Dołączenie: 20 Lut 2013, 09:07
Ostatnio był: 01 Mar 2021, 15:28
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 153

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości