[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez SeveN797 w 06 Sie 2013, 19:08

Witam, czy zjawisko to występuję naturalnie, czy jest to jakiś bug?
:

Image
Image
Image

Za dnia cała trójka jest równie blisko siebie, tylko że jeden stoi, a pozostała dwójka wzajemnie się blokuję, albo dwójka stoi, a jeden próbuję gdzieś iść i się o nich blokuję, szczerze już nie pamiętam, jak to dokładnie wygląda.
SeveN797
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 02 Sie 2012, 13:08
Ostatnio był: 12 Sie 2013, 15:44
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 1

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Omnibus w 06 Sie 2013, 19:34

Chyba nie... zresztą o ile wiem to npc-e nie mają wytyczonych ścieżek do szefa samotników w wagonie, więc nie wiem jakim cudem się tam znaleźli :o
Awatar użytkownika
Omnibus
Łowca

Posty: 536
Dołączenie: 20 Lut 2013, 09:07
Ostatnio był: 01 Mar 2021, 15:28
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 153

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez M3Fis70 w 06 Sie 2013, 19:58

Jest ścieżka jedna. Strażnik JEDEN staje przed wejściem do wagonu i mówi, że szef chce odpocząć. Oczywiście w nocy.
Dobry mutant, to martwy mutant.
Tajne zaszyfrowane inforamcje
:

Kovek to ciągle pauka
Awatar użytkownika
M3Fis70
Weteran

Posty: 652
Dołączenie: 08 Kwi 2010, 20:34
Ostatnio był: 23 Lip 2019, 10:04
Miejscowość: Brzydgoszcz/Posen
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 76

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez SeveN797 w 06 Sie 2013, 20:22

M3Fis70 napisał(a):Jest ścieżka jedna. Strażnik JEDEN staje przed wejściem do wagonu i mówi, że szef chce odpocząć. Oczywiście w nocy.


No właśnie jak zagadam do każdego z nich to cała trójka mówi tą kwestię, tak jakby wszyscy byli strażnikami O_O. Teraz nie wiem który jest prawdziwy, a który jest oszustem/szpiegiem i którego mogę zastrzelić :D.

Ogólnie to w nocy każdy "próbował" być tym "prawdziwym" i stać mniej więcej na środku kładki. Kończyło się to tak, że ten pierwszy wpychał pozostałą dwójkę do środka wagonu, a potem ta dwójka wypychała tego pierwszego na zewnątrz i tak w kółko :facepalm:

Chciałem zrobić jeszcze screeny za dnia, a że ostatni save miałem w nocy, to jeszcze sprawdziłem i zastałem taki o to widok :o

:

Image

Wygląda na to, że koledzy w końcu doszli do porozumienia.


To samo za dnia :
:

Image
Image


Nikt nikogo już nie przepychał :D, chociaż dalej nie wiem skąd się wzięło 3 strażników. Jak grałem pierwszy raz powinnością to chyba był tylko jeden.
SeveN797
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 02 Sie 2012, 13:08
Ostatnio był: 12 Sie 2013, 15:44
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 1

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Beziele w 06 Sie 2013, 21:00

U mnie czasami wchodzą na siebie a czasami stoi jeden strażnik. Tak czy siak, i tak w nocy nie wejdziesz do wagonu więc co to za różnica? :P
Image
Awatar użytkownika
Beziele
Stalker

Posty: 59
Dołączenie: 25 Gru 2011, 09:22
Ostatnio był: 15 Lis 2014, 09:55
Miejscowość: Okolice Lublina
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 6

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez SeveN797 w 06 Sie 2013, 21:13

Nie chodziło mi o to, że chcę wejść do wagonu w nocy, tylko bałem się, że ta dwójka się po prostu zabugowała i normalnie powinni być w innym miejscu i co innego robić, ale wszyscy robią dokładnie to samo i mają te same kwestie, więc wychodzi na to, że cała trójka została zespawnowana jako strażnicy :P.
SeveN797
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 02 Sie 2012, 13:08
Ostatnio był: 12 Sie 2013, 15:44
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 1

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 06 Sie 2013, 21:33

No co ja mogę powiedzieć... Coś się ewidentnie spierdzieliło w menadżerze zadań. Nigdy tego nie widziałem... No cóż, na razie sprawa jest do olania. Zrobimy coś z tego typu pierdołami po wypuszczeniu kolejnej wersji.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Omnibus w 06 Sie 2013, 21:36

A teraz ja wyskocze z moim bugiem: otóż ostatnio bardzo często wyskakuje mi pytanie, czy chcesz przejść do innej lokacji?
Głównie to w bazahch/blisko handlarzy. Np. przy wejściu do pokoju handlarza w składzie.
Raz klinałem tak. Chciało mnie przenieść na wysypisko, ale pozaładowaniu wywaliło do polpitu.
Awatar użytkownika
Omnibus
Łowca

Posty: 536
Dołączenie: 20 Lut 2013, 09:07
Ostatnio był: 01 Mar 2021, 15:28
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 153

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 06 Sie 2013, 22:08

Tyle tu wypowiedzi padło, a mnie nie było D:

Smoq gratuluje tak wspaniałych kroków jak wywalenie systemu ulepszeń - oryginalnego, starego i nowego, stworzenia kolejnych skryptów do żywej ekonomii i wgl za całokształt :D

Takie kosmetyczne zmiany jak pączek na pudełko ciastek to ok, ale nie proponujcie Smoqowi kolejnych "bajerów" wymagających więcej niż 10-15 minut pracy, bo pamiętacie jak to ostatnio się skończyło... Na dobrą sprawę, to co spowodowało ten zastój z wydawaniu kolejnych wersji, teraz poleciało do śmietnika (a jeszcze porządkowanie też zajęło trochę czasu autorowi) tak więc na prawdę Smoq... kończ co mać, stabilizuj moda i jedziemy z testami :)
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Idealny w 06 Sie 2013, 22:57

Omnibus napisał(a):A teraz ja wyskocze z moim bugiem: otóż ostatnio bardzo często wyskakuje mi pytanie, czy chcesz przejść do innej lokacji?
Głównie to w bazahch/blisko handlarzy. Np. przy wejściu do pokoju handlarza w składzie.
Raz klinałem tak. Chciało mnie przenieść na wysypisko, ale pozaładowaniu wywaliło do polpitu.


Jeśli używasz Władcę Zony dla TFW, to tak się dzieje, gdy używasz teleportacji. Nie wiem jak to wytłumaczyć "fachowo". Gdy użyjesz teleportu w "Władca Zony", to zostaje taki niewidzialny teleport, w miejscu z którego się teleportowałeś np. z przed chaty Mitaja do starego kościoła na bagnach, to za każdym razem gdy "wdepniesz" w ten teleport, on wyrzuci Cię na bagna :). Działa to tylko gdy teleportujesz się z lokacji na lokację, jeśli teleportujesz się wewnątrz lokacji do innego punktu na tej samej lokacji, wtedy to nie działa.
Uff ... się rozpisałem hehe.
Awatar użytkownika
Idealny
Tropiciel

Posty: 207
Dołączenie: 08 Cze 2012, 15:24
Ostatnio był: 04 Sty 2018, 20:55
Miejscowość: Kordon
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 32

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 06 Sie 2013, 23:22

Skrypt dla NPC pozwalający skupować dobra luksusowe na handel gotowy, ale nie przetestowany.

Ponieważ skrypt który pozwala stalkerom przeszukiwać ciała/schowki i podnosić przedmioty działa tylko w trybie online (kiedy gracz i stalker są na tej samej mapie), musiałem zrobić coś podobnego dla trybu offline. Tutaj jednak wejdę trochę w szczegóły:

W trybie offline stalkerzy podnoszą tylko przedmioty leżące "luzem" jak i schowki. Aby zaoszczędzić zasoby, przedmioty z ciała są przenoszone automatycznie w przypadku śmierci na innego członka oddziału, a w przypadku gdy cały oddział zostaje wybity, na losowego członka oddziału wrogiego, który wygrał potyczkę. Ww. "oszczędność" objawia się tak, że pomijany jest element sprawdzania czy coś leży na ziemi, bo założyłem, że stalker zabijając przeciwnika już wie, że będzie mógł coś podnieść, i to prędzej czy później zrobi. Przypominam, że mówimy tu o trybie offline, i jakiekolwiek teleportowanie się przedmiotów z plecaków jednego stalkera do plecaka drugiego dzieje się daleko poza widnokręgiem gracza.

Wyjątkiem są mutanty i zombie, które jak wiadomo, gardzą tworami ludzkości. Jeżeli oddziałem wygrywającym są reprezentanci którejś z tych grup, przedmioty oddziału pokonanego giną bezpowrotnie. Zaraz ktoś mnie zlinczuje, że mutanty nie zjadają broni palnej... Niestety, przy obecnym systemie, mogę albo przenieść ekwipunek na innego NPC, albo się z nim pożegnać. Już i tak się napociłem żeby razem z ekwipunkiem nie wyparowywało też ciało, gdy walka miała miejsce na innej mapie - Jeżeli ktoś chce wiedzieć jak, to zdradzę to w następnym poście. Może mu kiedyś pomóc w projektowaniu własnych gier.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez M3Fis70 w 06 Sie 2013, 23:29

Trochę żałuję @Smoq, że przez ten system nie masz szans na znalezienie czegoś przy stalker'ze zabitym na innej mapie. Zawsze i tak sprawdzam ciała, kierując się przesłaniem. A nóż coś przegapili. A broń wybitych przez mutki stalków, może znikać. "Możliwe", że był tam ktoś później po ciuchu i to zwinął ;)
Dobry mutant, to martwy mutant.
Tajne zaszyfrowane inforamcje
:

Kovek to ciągle pauka
Awatar użytkownika
M3Fis70
Weteran

Posty: 652
Dołączenie: 08 Kwi 2010, 20:34
Ostatnio był: 23 Lip 2019, 10:04
Miejscowość: Brzydgoszcz/Posen
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 76

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości