smoq2 napisał(a):Ok, udało się mi przerzucić Abakana z Shoker Mod do CoP razem z teksturami i dźwiękami. Wszystko działa poprawnie, tylko dźwięki są nieprawidłowo skomentowane, w związku z czym NPC dostają pie*dolca jak się strzeli nawet na drugim końcu mapy. Już poprawiłem komentarze, ale mimo tego, same dźwięki wystrzałów z Shoker Mod mi się nie podobają.
smoq2 napisał(a):Trzeba pobrać jakiś program żeby ściągnąć plik, a ja nie chce instalować jakiegoś spywareowego gówna.
igla2008 napisał(a):Mam pytanie czy planujesz Smoq zwiększyć ilość kryjówek przed emisją? Wysypisko nie ma żadnej od strony kordonu i czasami trudno dobiec w egzo do hangaru.
frosth napisał(a):@Igla od tego masz energetyki albo wyrzucanie zbędnych rzeczy... zawsze traktowałem emisję jak element surwiwalowy i mnie się tam podoba, że czasami trudno zdążyć, a pomyśl gdyby gra nie ostrzegała przed emisją i tylko wielkie pieprznięcie z niebios zwiastowało nadchodzący armagiedon...ech pięknie by było.
Juraszka napisał(a):Jedyne co od siebie dopowiem to, że nie zwróciłem nigdy na to po której stronie są zamki itp. Na dobrą sprawę, jeśli czepiać się takiego szczegółu to dlaczego by nie użyć pełnych fachowych nazw broni?
smoq2 napisał(a):B. Model (choć z zamkiem po poprawnej stronie) jest po prostu brzydszy niż oryginalny. Tekstury są jakieś nienaturalne, jest kanciasty. Dźwięk też brzmi mniej naturalnie (choć pewnie też jest bliższy prawdziwemu odpowiednikowi) od poprzedniego.
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości