smoq2 napisał(a):Co do podziemi, to na pewno nie chcę tam wrzucać frakcji. W głowie kłębi mi się coś na styl dungeonów z gier RPG. Jakaś misja od handlarza, jakiś lepszy sprzęt spawnujący się losowo. Coś na styl "Znajdź dokumenty", "Zbadaj dziwne zjawisko/anomalie", "Zabij groźnego mutanta", itp. Wtedy gracz sam dostaje "klucz" w jakiejś tam formie (np. pen z mapą wejścia) i przebija się przez mutanty, renegatów, wojsko do swojego celu, po czym wraca. Co znajdzie po drodze to jego + kasa za zadanie.
StalkerCell napisał(a):smoq2 napisał(a):Co do podziemi, to na pewno nie chcę tam wrzucać frakcji. W głowie kłębi mi się coś na styl dungeonów z gier RPG. Jakaś misja od handlarza, jakiś lepszy sprzęt spawnujący się losowo. Coś na styl "Znajdź dokumenty", "Zbadaj dziwne zjawisko/anomalie", "Zabij groźnego mutanta", itp. Wtedy gracz sam dostaje "klucz" w jakiejś tam formie (np. pen z mapą wejścia) i przebija się przez mutanty, renegatów, wojsko do swojego celu, po czym wraca. Co znajdzie po drodze to jego + kasa za zadanie.
Ostatnie zdanie brzmi, jak z jakiegoś MMO . Ja bym dał storyline do tych podziemi, a po zaliczeniu storyline w podziemiach właśnie to, co napisałeś.
smoq2 napisał(a):@ Tajemniczy - Sądzę, że tak, ale nie jestem pewien. Trzeba by pewnie je jakoś okrężnie zakodować, tak jak zrobiłem to z apteczkami - wspomagają współczynnik regeneracji zdrowia, a nie dają +X do zdrowia instant.
Tutaj trzeba byłoby zrobić tak samo - jakieś +X do stopnia niwelacji promieniowania/promieniowania psionicznego.
Tajemniczy napisał(a):@up
Pytanie trochę z dupy ale czy trzeba zaczynać nową grę po zmianie tych wartości?
smoq2 napisał(a):(...) jakiś lepszy sprzęt spawnujący się losowo.
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości