[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez nuclear_twister w 20 Mar 2011, 22:56

Nie wiem czy to cokolwiek pomoże w wyczajeniu czemu te dialogi z towarzyszami znikają, ale mnie mimo licznych podróży między sektorami nie wracają. W dodatku nieraz się pojawiają bez powodu i po chwili znowu znikają. Może towarzysze muszą spędzić trochę czasu w bazie? :D
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika.
Jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu.
Awatar użytkownika
nuclear_twister
Stalker

Posty: 143
Dołączenie: 10 Mar 2010, 14:36
Ostatnio był: 29 Sie 2020, 21:48
Miejscowość: Najstarsze miasto w Polsce :]
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 3

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Gandzia w 21 Mar 2011, 08:17

Czy ten log też o tym świadczy? W poprzednim było "out of memory" :mad:
Ech :/
Image
Image
Awatar użytkownika
Gandzia
Tropiciel

Posty: 224
Dołączenie: 26 Mar 2010, 14:46
Ostatnio był: 15 Gru 2016, 22:42
Miejscowość: Kujwdupie
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 9

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez STALKER zoom w 21 Mar 2011, 18:54

a ja mam problem kiedy jestem samotnikiem nie moge przyjmowac ludzi nie chcą do mnie wstąpic.Dlaczego?? :?:
STALKER zoom
Kot

Posty: 26
Dołączenie: 20 Mar 2011, 16:28
Ostatnio był: 05 Wrz 2011, 16:46
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Cromm Cruac w 21 Mar 2011, 19:04

Nie chcą do ciebie wstąpić? Niemożliwe. Pewnie dlatego, że nie wiedzą gdzie w Zonie mieszkasz :)
Sorry, nie mogłem się powstrzymać :D
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2543
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 03 Lis 2024, 00:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1078

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez kubekpop w 21 Mar 2011, 20:17

STALKER zoom napisał(a):a ja mam problem kiedy jestem samotnikiem nie moge przyjmowac ludzi nie chcą do mnie wstąpic.Dlaczego?? :?:

Chodzi ci o członków drużyny? Jeśli tak, to jak jesteś samotnikiem to może do ciebie dołączyć tylko Mrówka ze Składu - od razu po zostaniu samotnikiem. Potem możesz dołączyć do innej i będziesz mógł zwerbować drugiego ( Mrówka zmieni frakcję na nową )
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 21 Mar 2011, 20:21

@ Cromm Cruac - Mam pytanko. Czy pozwolisz mi uwzględnić AtmosFear dla CS jako dodatek do TFW w wersji finalnej?
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez kubekpop w 21 Mar 2011, 20:30

A ja mam pytanie do ciebie, smoq2. Czy moglibyście dodać do wersji finalnej coś w stylu vehicles moda?
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Cromm Cruac w 21 Mar 2011, 21:39

smoq2 napisał(a):@ Cromm Cruac - Mam pytanko. Czy pozwolisz mi uwzględnić AtmosFear dla CS jako dodatek do TFW w wersji finalnej?

Oczywiście. Wielki to zaszczyt dla nas. Zaszczyceniśmy tedy :)
A co powiesz na AF2 dla CS?
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2543
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 03 Lis 2024, 00:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1078

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 21 Mar 2011, 22:42

@ Cromm Cruac - Wiem, że ogólna odpowiedź będzie: "Bo jest lepsze i nowsze." Ale mimo to zapytam, czym się różnią?

@ kubekpop - Raczej nie bo nie wiem gdzie można by maszynami jeździć. Przebiegnięcie się dookoła wysypiska zajmuje może 15 minut. W aucie zajęłoby to może 5... Jaki sens?

A co do moda to dodaliśmy jeszcze kilka pierdół:

1. Na wniosek Gandzi, oddziały frakcyjne nie zatrzymują się jak gracz do nich podejdzie, tylko dopiero jak zagada.

2. Stalkerzy nie pozwalają graczowi podnosić przedmiotów które sami sobie upatrzyli. Jeżeli gracz zignoruje ostrzeżenia to stalker otworzy ogień. Jeżeli jednak gracz ma dobrą reputację z frakcją owego stalkera, to przy odrobinie szczęścia, może on sobie odpuścić. Na całe zajście wpływ ma reputacja gracza i frakcja z której stalker jest.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Cromm Cruac w 21 Mar 2011, 23:55

Główna różnica to kompletnie nowe tekstury nieba. AF 1.3 ma te znane z innych modów do SoC i CS. AF2 ma wysokiej jakości tekstury nieba i podrasowane configi tak, żeby światło wyglądało jak najbardziej naturalnie. Zobacz zresztą screeny i porównaj: AF1.3 CS vs AF2.1 CoP

Konwersja AF2 dla CS nie jest gotowa. Miałem się za to zabrać już jakiś czas temu ale brak mi było motywacji. Nie ukrywam, że miała nią być chęć pogrania w TFW (pełną wersję). Jeśli chcecie to mogę przyspieszyć prace nad konwersją.

Możesz też rzucić okiem na świeżutki zestaw tekstur Absolute Nature 2 CS i trochę starszy Absolute Structures CS. AN2 ma 5 stylów do wyboru i pozwala na zaaplikowanie każdego z nich z osobna do dowolnego obszaru. Każda lokacja może więc wyglądać inaczej.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2543
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 03 Lis 2024, 00:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1078

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 22 Mar 2011, 02:00

@ Cromm Cruac - Hmm, na chwilę obecną to chyba jesteś zawalony robotą do LA, więc nie będę się wpychał. Na chwilę obecną chyba starczy pakiecik z AtmosFear, ale przyznam, że sceneria bardziej jesienna by świetnie pasowała do TFW, jako że akcja zaczyna się 11 października. :)
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez jalkavaki w 22 Mar 2011, 03:55

2. Stalkerzy nie pozwalają graczowi podnosić przedmiotów które sami sobie upatrzyli. Jeżeli gracz zignoruje ostrzeżenia to stalker otworzy ogień. Jeżeli jednak gracz ma dobrą reputację z frakcją owego stalkera, to przy odrobinie szczęścia, może on sobie odpuścić. Na całe zajście wpływ ma reputacja gracza i frakcja z której stalker jest.

A czy podejmując walkę i zabijając takiego stalkera cała jego frakcja będzie wrogo nastawiona (zakładając, że gram samotnikiem)? I w jaki sposób będą te ostrzeżenia dawane?
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości