[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Total Faction War]

Postprzez tk21211 w 12 Wrz 2010, 20:15

Dzięki za odp., a na patchu 1 na wersji 1.8 Bagna nie będą mnie wywalały i czy jak już mnie przestawi na Lonera to będę mógł potem przejść do jakiejś frakcji?

P.S. Na razie mam jeden przeżyty dzień, póki co zbieram kasę i czekam aż jakiś stalker da ogłoszenie o broni czy czymś ;)
Awatar użytkownika
tk21211
Stalker

Posty: 94
Dołączenie: 21 Mar 2010, 19:30
Ostatnio był: 03 Paź 2010, 17:44
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 1

Reklamy Google

Re: [Total Faction War]

Postprzez Yogi Killah w 15 Wrz 2010, 21:32

Było pisane wcześniej ;] Ale powtórzę: po zostaniu Lonerem możesz w dowolnej chwili dołączyć do frakcji (o ile nie wybiją już jej w tym czasie)
Co do Bagien... podobno nie wywala kiedy wchodzisz drogą południową (Południowe gospodarstwo). Tylko trzeba sprintem lecieć bo wojskowi i KM dają czadu :E
PS: Darmowy AKS-74U masz na Stacji pojazdów w Kordonie.
89% graczy uważa, że najważniejsza jest grafika. Jeśli należysz do pozostałych 11% - wklej to do podpisu
Image Piszę poprawnie po polsku.
Image
Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja jest to, że się z nami nie kontaktują.
Albert Einstein
Awatar użytkownika
Yogi Killah
Kot

Posty: 48
Dołączenie: 25 Lip 2008, 18:06
Ostatnio był: 03 Paź 2014, 21:16
Miejscowość: Kielce i okolica/Zona
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 0

Re: [Total Faction War]

Postprzez tk21211 w 18 Wrz 2010, 11:33

Dziękuję ;) Więc może wkroczę na zbójecką drogę po jakimś czasie, dzisiaj prawie zabił mnie kontroler, w zamian sprzedałem jego mózgownicę za 600 rubli, a to się równa :wódka:
Awatar użytkownika
tk21211
Stalker

Posty: 94
Dołączenie: 21 Mar 2010, 19:30
Ostatnio był: 03 Paź 2010, 17:44
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 1

Re: [Total Faction War]

Postprzez Rayan w 20 Wrz 2010, 09:27

smoq2 napisał(a):Link do TFW 2.0:

http://www.gsc-game.com/main.php?t=comm ... =21#303094

Trzeba jeszcze sciagnąć 3 hotfixy z tej samej strony.

Maksymalna liczba kompanów w chwili obecnej to 2.


Możesz podać linki do tych "hotfixow" bo nie za bardzo mogę je znaleźć na tej stronie i czy poza patchem1 są jeszcze jakieś do wersji 2.0??
Awatar użytkownika
Rayan
Kot

Posty: 37
Dołączenie: 11 Sty 2009, 18:38
Ostatnio był: 10 Cze 2013, 01:31
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 1

Re: [Total Faction War]

Postprzez smoq2 w 20 Wrz 2010, 11:03

Wiec tak... Zeby wszystko sprostowac...

Poniewaz hotfixow sie troche namnozylo, zamienilem je na forme latki (Patch1) do wersji TFW 2.0. Mozna ja pobrac z tej strony:

http://www.gsc-game.com/main.php?t=comm ... =21#303902

Na tej stronce jest tez dostepny link z wersja 2.0 moda i powinny chodzic na nim save'y z wersji 1.8. Jezeli ktos sprawdzal, i okazalo sie, ze nie chodza to porsilbym o poinformowanie mnie o tym fakcie.

Spolszczenie jest w drodze, ale jednoczesne rozbudowywanie moda, i tlumaczenie zarazem jest czasochlonne. Trzeba tez pamietac, ze obecna wersja jest wersja beta, tj. Wersja przeznaczona do testow. Spolszczenie najprawdopodobniej pojawi sie razem z wersja "final", czyli ostateczna. Kiedy to bedzie to dokladnie nie wiem. Pracujemy nad modem w kazdej wolnej chwili i mamy nadzieje, ze z obecnym stanem naszych zasobow i naszej wiedzy, uda nam sie skonczyc przed swietami. :)
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [Total Faction War]

Postprzez Cromm Cruac w 20 Wrz 2010, 11:37

Sejwy z 1.8 ładują się bez problemów na wersji 2.0.

Zauważyłem tylko, że tak jak w 1.8 tak i w 2.0 nie da się przejść z Agropromu na bagna z przewodnikiem - zawsze CTD. Z innych obszarów nie ma tego problemu. Dodam, że grałem jako najemnik i Czyste Niebo.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 23 Wrz 2024, 20:31
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Total Faction War]

Postprzez smoq2 w 20 Wrz 2010, 12:51

Cromm Cruac napisał(a):Sejwy z 1.8 ładują się bez problemów na wersji 2.0.

Zauważyłem tylko, że tak jak w 1.8 tak i w 2.0 nie da się przejść z Agropromu na bagna z przewodnikiem - zawsze CTD. Z innych obszarów nie ma tego problemu. Dodam, że grałem jako najemnik i Czyste Niebo.


Masz moze loga z tym CTD?
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [Total Faction War]

Postprzez Rayan w 20 Wrz 2010, 15:50

Dzięki za odp. smoq2
Modzik fajny ale przydało by się jakoś wydłużyć rozgrywke i dodać więcej pancerzy i broni z innych modów oraz więcej różnorodnych misji.Wim że pracujecie cięzko i doceniam to :).Ja nie popędzam tylko daje propozycje.Jeśli szukacie jakis "wyszukiwaczy bugów" albo małej pomocy jestem do dyspozycji.
Awatar użytkownika
Rayan
Kot

Posty: 37
Dołączenie: 11 Sty 2009, 18:38
Ostatnio był: 10 Cze 2013, 01:31
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 1

Re: [Total Faction War]

Postprzez Cromm Cruac w 20 Wrz 2010, 15:58

smoq2 napisał(a):
Cromm Cruac napisał(a):Sejwy z 1.8 ładują się bez problemów na wersji 2.0.

Zauważyłem tylko, że tak jak w 1.8 tak i w 2.0 nie da się przejść z Agropromu na bagna z przewodnikiem - zawsze CTD. Z innych obszarów nie ma tego problemu. Dodam, że grałem jako najemnik i Czyste Niebo.


Masz moze loga z tym CTD?

No niestety, wywala do pulpitu nawet bez bugtrapa.
Dodam tylko, że wywala po tej pauzie która 'przewija' czas potrzebny na przejście. Tu powwinien chyba nastąpić 'waniliowy' autosave ale go nie robi (autosave jest wciąż z wejścia do Agropromu). Zamiast tego słychać zapętlony dźwięk otoczenia i po 5 sek CTD.

EDIT: A tak przy okazji pytanko: czy da się zdobyć Limańsk? Przyznam, że mi się nie udało do niego wejść - most jest podniesiony.
Ostatnio edytowany przez Cromm Cruac, 20 Wrz 2010, 17:55, edytowano w sumie 1 raz
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 23 Wrz 2024, 20:31
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Total Faction War]

Postprzez tk21211 w 20 Wrz 2010, 16:18

Jak będę miał sprawę na Bagnach lub coś to spróbuję tam pójść i zobaczę czy coś się dzieje, ludzie też rzekomo mieli problemy z CTD w Jantarze, ja nie mam żadnego z nich :P Zobaczymy potem, na razie żadnego CTD, a w modach, w które grałem to rzadkość.
Awatar użytkownika
tk21211
Stalker

Posty: 94
Dołączenie: 21 Mar 2010, 19:30
Ostatnio był: 03 Paź 2010, 17:44
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 1

Re: [Total Faction War]

Postprzez smoq2 w 20 Wrz 2010, 22:30

No wlasnie tak to z Czystym Niebem jest. Jedni maja problemy, inni nie. Modowanie tej gry to istna walka. Tym bardziej, ze stabilnosc x-ray 1.5 nie poprawia sytuacji.

Postaram sie zerknac na sprawe z przewodnikiem Agroprom-Bagna. Problem pojawia sie jezeli za CTD odpowiedzialne sa warunki do ktorych doprowadzilo TFW Alife przoprzez swoj rozwoj. Ja moge te warunki na szybko zasymulowac za pomoca odpowiednich skryptow, jednak symulacja czesta rozni sie od "naturalnej ewolucji" danej sesji, stad czesto wydaje mi sie, ze wszystko dziala.

Limansk nie jest jeszcze dostepny. Ten obszar w standardowej wersji gry byl bardzo niedpracowany jezeli chodzi o wojne frakcji. Glownie zrobiony byl tylko pod "wyrezyserowana" rozgrywke. Musielismy go starannie dopracowac. Dodac nowe znaczniki zmiany poziomu, usunac pewne przeszkody jak anomalie teleportujace, dodac nowe lokacje do ukrycia sie przed emisja, i wiele innych detali.

W tej chwili jestesmy w fazie prac nad wersja 2.4 ktora bedzie przedostatna wersja publiczna. 2.5 bedzie wersja ostateczna skladajaca sie tylko z poprawek do 2.4.

Nowe cechy które już mamy skonczone w 2.4.

- Ulepszony skrypt zarzadzajacy frakcjami sterowanymi przez AI.
- Nowa komenda pozwalajaca na automatyczne wysyalnie oddzialow w dany obszar Zony.
- Kampanie frakcji beda nieliniowe. Gracz bedzie sam mogl wybrac w jakiej kolejnosci chce atakowac wrogie frakcje.
- Nowy generator losowych misji dla frakcji ktore beda dostepne dla grajacych jako BEZFRAKCYJNY/LONER oraz nowe typy misji (Zabij wrogiego dowodce, Kurier, Odnajdz PDA zwiadowcy). Niektóre misje maja bezposredni wplyw na frakcje, np. Frakcja dostnanie 1 oddzial gratis.
- Ulepszony system misji dostepnych u dowodcow frakcyjnych oddzialow. Jezeli oddzial atakuje wroga frakcje, mozna sie do nich przylaczyc i otrzymac wynagrodzenie, bez koniecznosci przylaczania sie do frakcji.
- Kompani zuzywaja amunicje.
- Wiele innych dodatkow.
ImageImage

Za ten post smoq2 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive stalker417.
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [Total Faction War]

Postprzez Cromm Cruac w 21 Wrz 2010, 11:24

Spoko, to nie jest jakiś straszny problem z tym Agropromem. Już się przyzwyczaiłem, że muszę drałować na piechotę do Wysypiska i stamtąd na bagna :) Ale poprawić warto.

Dodatki do 2.5 zapowiadają się nieźle. Zwłaszcza wybór, którą frakcje chcemy zaatakować.

A co z fabułą? Będzie coś więcej niż tylko ucieczka na początku?

Fajnie by było, gdyby frakcje kierowane przez skrypty nie mogły się same wykończyć. Np baza danej frakcji pozostawała by niezdobyta dopóki frakcja w której jesteśmy nie zajęłaby ich bazy.
W ten sposób Zona żyła by trochę dłużej bo jak zostają 3 frakcje to przez pół rozgrywki na większości obszarów wieje pustką a cała akcja toczy się na Wysypisku.

A gdyby jeszcze dodać przejscia z Agropromu na Bagna, z Jantaru do Czerwonego Lasu i z Ciemnej doliny do Kordonu to byłoby jeszcze ciekawiej bo zwiększyła by sie liczba kierunków ataku. Już nie wystarczyło by obsadzić Wysypiska i kontrolować wyjścia z niego.
Wiem, że to pewnie koszmar od strony programowania ale ile by się działo :)
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 23 Wrz 2024, 20:31
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość