[OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez Drax w 14 Sie 2009, 18:40

Mam taką prośbę czy gdy wyjedzie spolszczona wersja moda OGSM czy ktoś wyśle mi linka będę bardzo wdzięczny z góry dzięki :wink:
I mam jeszcze takie pytanie w ilu procentach mod jest spolszczony ?
Ostatnio edytowany przez Drax, 14 Sie 2009, 19:00, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
Drax
Kot

Posty: 8
Dołączenie: 28 Kwi 2009, 18:00
Ostatnio był: 23 Sie 2011, 00:46
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1

Reklamy Google

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez Darth ReX w 14 Sie 2009, 18:51

...toć jak dokończymy polonizację dwóch ostatnich plików, to ktoś wstawi link PUBLICZNIE, nikt ci nie będzie słał go na gg, kapewu?
|| Ryzen 5 3600 3,6GHz | 32GB DDR4 RAM | XFX Radeon RX 580 8GB | Windows 10 Pro x64 ||
Awatar użytkownika
Darth ReX
Redaktor

Posty: 2050
Dołączenie: 08 Lut 2008, 17:27
Ostatnio był: 14 Cze 2024, 18:14
Kozaki: 224

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez cremaster w 19 Sie 2009, 11:01

Witam! Czy reczne radyjko w OGSM nie dziala czy mi sie tylko wydaje?
cremaster
Kot

Posty: 20
Dołączenie: 07 Sie 2009, 12:43
Ostatnio był: 23 Cze 2016, 06:01
Kozaki: 0

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez abbu w 20 Sie 2009, 10:48

Cześć!
Po przejściu Clear Sky postanowiłem spróbować swoich sił z OGSM.
Wszystko pięknie, do czasu aż zauważyłem że obrażenia przeciwników w niewielkim stopniu wpływają moje zdrowie.
Np, na bagnach brałem strzelbę i mogłem wejść do obozu bandytów, zabijając wszystkich tak po prostu, nie używając osłon etc.Gram na poziomie WETERAN, taki sam jakiego używałem w CS bez modów.
Różnica w obrażeniach od przeciwników jest naprawdę diametralna.
Z obrażeniami w przeciwników nie mam żadnego problemu, ale po prostu z tym dziwnym "błędem" gra jest naprawdę za łatwa.Sprawdzałem również w kordonie , pancerz SEVA lub Beryl.
Czy ktoś miał może podobny problem i znalazł rozwiązanie?
Dzięki wielkie za pomoc!
PS: gram na najnowszej wersji OGSM ściągniętej z linka od Michu.
+ spolszczenie

Facet nie sciagaj zadnych linkow od @Michu poza spolszczeniem!Najnowsza wersja moda znajduje sie tu: http://www.ogsmod.ru/stcs/ i tylko stad sciagac! - caleb59
---------------------
no stąd ściągnąłem własnie najnowszą wersji - to był raczej link od Ciebie Caleb :)
Masz jakieś rozwiązanie na mój problem?
Image
Awatar użytkownika
abbu
Kot

Posty: 10
Dołączenie: 12 Wrz 2008, 19:36
Ostatnio był: 31 Sie 2009, 10:03
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez Boris w 21 Sie 2009, 15:31

Witam.
Mam podobny problem. Niestety mój dotyczy wszystkich parametrów giwer. Cóż, moim subiektywnym zdaniem są po prostu kretyńskie ( np. strzelba myśliwska, skuteczny zasięg - 2-3m, a i tak trzeba 4 razy strzelić, żeby bandytę zabić i vice versa), na prawdę, mam wrażenie, że strzelam z Air Softów i wiatrówek, nie którzy tak może lubią, u mnie gra traci klimat. Poza tym mod jest świetny i nie zamierzam z niego rezygnować :).
Wgrałem, więc sobie moda Realistic Weapons and Ballistics, który wszystko fajnie usprawnił, niestety cieszyłem się nim dość krótko - gdy chce iść do Kordonu mam CTD.

FATAL ERROR

[error]Expression : fatal error
[error]Function : CInifile::r_section
[error]File : E:\priquel\sources\engine\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line : 443
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : Can't open section 'mounted_escape'

Wie ktoś może jak te dwa mody połączyć? Albo jakieś inne rozwiązanie? Broń to broń, a nie zabawka...

@The Witcher tworzy wlasnie maly dodatek usprawniajacy pewne aspekty gry - miedzy innymi 3 nowe bronie, przezbrojenie frakcji, zmieniony asortyment handlarzy, spolszczone trochę tekstow itd... - caleb59
Awatar użytkownika
Boris
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 21 Wrz 2008, 22:33
Ostatnio był: 09 Cze 2010, 21:15
Frakcja: Wojsko
Kozaki: 0

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez ZRIEL w 22 Sie 2009, 00:20

A kiedy można się spodziewać tego dodatku ? I reszty spolszczenia? A w kwestii obrażeń to nie tylko bandyci ale i moja broń działa kiepsko- żeby z odległości 60-80m trzeba było wygarnąć 3 strzały amunicją strzałkową z TOZ do bandyty ubranego tylko w skórzaną kurtkę ? przecież to śmiech !! Powinien paść taki po pierwszym strzale i to w klatę a nie koniecznie w głowę !! Inny przykład : L85 i AK 74 zmodyfikowane w celu uzyskania lepszej celności i obrażeń mają taki podrzut że aż płakać się chce, nawet przy strzelaniu krótkimi seriami !! Że nie wspomnę o tym ze z w/w zmodyfikowanych broni trzeba oddać 2-3 strzały w głowę amunicją AP takiemu zwykłemu bandziorowi w płaszczu żeby padł !!
ZRIEL
Stalker

Posty: 81
Dołączenie: 04 Sie 2009, 16:20
Ostatnio był: 14 Maj 2020, 15:04
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 1

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez Michu w 22 Sie 2009, 00:32

RESZTA SPOLSZCZENIA

Trza patrzeć.
Awatar użytkownika
Michu
Very Important Stalker

Posty: 1556
Dołączenie: 10 Lip 2007, 00:34
Ostatnio był: 10 Paź 2023, 16:11
Miejscowość: Jelenia Góra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 131

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez Windmaker w 22 Sie 2009, 15:39

Witam. Od wczoraj testuję OGSM-a, ale mam kilka problemów. Otóż gram na wersji podanej przez The Witchera - ENG z spolszczeniem, aczkolwiek to nie ma znaczenia czy jest czy go nie ma. Po pierwsze podczas otwierania archiwum z modem dostaje komunikaty o nagłym końcu archiwum - coś jakby tekstur brakowało czy coś plus nie mam tekstur menu po włączeniu gry - mam nazwałbym to "zakłócenia" - jak będzie trzeba dam screena. Co na moje oko oznacza że nie ma wszystkich grafik w modzie. Czy to jest normalne?

Oj ludzie a co ja pisalem wczesniej w ktoryms z dopiskow?Wersja angielska pochodzi ze stalker filefront i ma trwaly blad CRC w archiwum dlatego polecam kazdemu pobieranie moda z oficjalnej rosyjskiej strony... - caleb59

Dobra, ale czy działa pod nią spolszczenie? Pytałem się w temacie o spolszczeniu do jakiej wersji to ma być i dostałem link od The Witchera i na tym gram, bo ja nie mam ochoty grać na pół na pół polski i rosyjski - lub krzaki bo nawet nie wiem czy cyrylica by była. :D
Ostatnio edytowany przez Windmaker, 22 Sie 2009, 18:37, edytowano w sumie 1 raz
"Stałem się śmiercią; niszczycielem światów" - Julius Robert Oppenheimer
"Wojna jest sztuką, ma więc swoich artystów i mistrzów"

>>> SmartAge.pl - Portal ludzi ciekawych świata <<<
Awatar użytkownika
Windmaker
Tropiciel

Posty: 214
Dołączenie: 21 Wrz 2008, 16:26
Ostatnio był: 22 Maj 2019, 15:46
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 1

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez ZRIEL w 22 Sie 2009, 18:14

Ja gram na najnowszym buildzie RUS z tłumaczeniem i do tego pakiet tekstur S.H.A.R.P.E.R dla Clear Sky- podstawowe i dla roślinności i mutantów.I jak do tej pory nie mam żadnych problemów, poza śmiesznym systemem obrażeń w tym modzie oczywiście. Jeśli masz w miarę mocny sprzęt tobie też polecam taki zestaw :) Chociaż jak dla mnie GSC już dawno powinno zarzucić prace nad X RAY i wykupić od UBISOFTU licencję na znakomity Silnik Far Cry 2- DUNIA Engine. Ma wszystko co trzeba : Świetne efekty graficzne(wyciągnęli wszystko co się da z DX 9 i obsługuje DX 10), ogromne otwarte lokacje-kto grał ten wie :) , cykl dobowy oraz zmienną pogodę, a także uwzględnia zużycie broni i widać to po jej wyglądzie , uszkodzenia i naprawę pojazdów oraz krytyczne obrażenia w czasie walki czy upadków z dużych wysokości lub od ognia( ach te miodne animacje odblokowywania zaciętej broni, wydłubywania lub wypalania ran po pociskach czy nastawiania kończyn). A to wszystko przy rozsądnych wymaganiach sprzętowych- na moim C2D [email protected] 4GB RAM i GF 8800 GT wszystko śmiga jak marzenie z ustawieniami na full, AA oraz Aniso w rozdzielczości 1280x1024. I może to tylko moje subiektywne odczucie ale FC 2 wygląda lepiej i chodzi płynniej na tym sprzęcie i to bez konieczności stosowania alternatywnych pakietów tekstur czy shaderów.
ZRIEL
Stalker

Posty: 81
Dołączenie: 04 Sie 2009, 16:20
Ostatnio był: 14 Maj 2020, 15:04
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 1

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez caleb59 w 06 Wrz 2009, 16:12

Ukazal sie nowy patch oznaczony numerkiem 3: >> OGSM_CS_090809_Patch3 <<
                 Image
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 3070 8GB GDDR6 RAM | Windows 11 Pro x64 |
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2689
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: 03 Cze 2024, 17:11
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 666

Re: [OGSM CS] Old Good Stalker Mod

Postprzez HollowVooDoo w 08 Wrz 2009, 13:53

Modzidło fajne, ale co pare minut mam bugtrapy, przez co nie mogę nawet wyjść z bagien i zakosztować tego freeplaya. Do tego te śmieszne znaczki, ni to litery ni to krzaki :X
Awatar użytkownika
HollowVooDoo
Tropiciel

Posty: 207
Dołączenie: 20 Lip 2008, 22:09
Ostatnio był: 11 Lip 2021, 21:50
Miejscowość: Zona,Wysypisko
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 9

[PROBLEM] OGSM mod

Postprzez szakal122 w 10 Wrz 2009, 20:13

Dzisiaj ściągnąłem OGSM zainstalowałem razem ze spolszczeniem i... CRASH.Ściągnąłem patcha do OGSM i... CRASH
Wiem że nikt nie jest wróżką , więc zamieszczam loga:

FATAL ERROR

[error]Expression : I
[error]Function : CInifile::Load
[error]File : E:\priquel\sources\engine\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line : 221
[error]Description : Can't find include file:
[error]Arguments : mp\anticheat_active_params.ltx

Sciagales i instalowales moda jak i patche z oficjalnej rosyjskiej strony moda? - caleb59

Oczywiście.

Czy przed dodaniem moda spathowales glowna gre do wersji 1.5.10?To bardzo wazne! -
caleb59


Ściągne i jutro dam znać....(Oż ja głupi , od czego jest Read me...)

"Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym, lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma. " A temat o OGSM już jest. Caleb, z łaski swojej mógłbyś przenieść. ;) - xKoweKx

Dzięki Caleb pomogło...(sry za ,,kłopotliwego'' posta.)
KTO ZADRZE Z ELITĄ ,NAKRYJE SIĘ PYTĄ!
Image
Image
Awatar użytkownika
szakal122
Kot

Posty: 43
Dołączenie: 04 Lut 2009, 18:34
Ostatnio był: 21 Sie 2011, 17:03
Miejscowość: A co , piszesz książkę
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości