[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Idek w 02 Mar 2011, 15:33

a będzie możliwość zmiany nazwy broni znów na Mosin-Nagant ? bo mnie to będzie bardzo denerwować że chodzę z jaką podróbą :P
Idek
Tropiciel

Posty: 224
Dołączenie: 10 Lut 2011, 22:06
Ostatnio był: 22 Lip 2014, 16:27
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 20

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 02 Mar 2011, 15:40

@ Idek - Pewnie, nazwy i opisy będą zawarte w pliku:

Kod: Zaznacz wszystko
gamedata/configs/text/pol/st_items_weapons_new.xml

Jedyne co potrzeba do edycji to notatnik.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez nuclear_twister w 02 Mar 2011, 16:00

To ja się również dopiszę ;] Czy dałoby radę zrobić w kolejnej wersji możliwość zmiany maksymalnej ilości oddziałów we frakcji? Coś jak w obecnej chwili czas respawnu. I czy w obecnej chwili istnieje jakakolwiek możliwość by to zmienić?

Marzy mi się po prostu taka większa batalia gdzie do dyspozycji byłoby trochę więcej oddziałów (W standardowym Czystym Niebie moja frakcja zawsze miała co najmniej jeden oddział na każdym punkcie na rożnych poziomach więc wnioskuję, że możliwość takowej zmiany istnieje ;])
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika.
Jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu.
Awatar użytkownika
nuclear_twister
Stalker

Posty: 143
Dołączenie: 10 Mar 2010, 14:36
Ostatnio był: 29 Sie 2020, 21:48
Miejscowość: Najstarsze miasto w Polsce :]
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 3

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 02 Mar 2011, 16:23

@ nuclear_twister - Jak dla mnie to już jest zwykłe oszustwo, więc raczej w ustawieniach tego nie będzie. :) Ale zawsze możesz otworzyć plik gamedata/scripts/faction_brain_new.script w notatniku i poszukać linijki:

Kod: Zaznacz wszystko
base_nr = base_nr + 10


Zmień 10 na jaką liczbę tylko chcesz, np. 100, a każda frakcja oprócz Samotników, Monolitu i Wojskowych będzie dostawała po 100 oddziałów za każdą posiadaną bazę, w tym tą z którą zaczyna. Nie pytaj jak to wpłynie na twoją rozgrywkę ani czy ci nie będzie się pamięć wysypywać bo nie planowałem zwiększać ilości oddziałów. W TFW jest 6 baz które zwiększają maksymalną ilość oddziałów. To daje potencjalnie możliwość stworzenia 68 oddziałów pod koniec gry. Nie wydaje mi się aby w wanilce jakakolwiek frakcja pozwalała na aż tyle. :)
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez nuclear_twister w 02 Mar 2011, 16:48

Właśnie chodziło mi o to żeby każda frakcja miała więcej ;] I nie miałem na myśli czegoś takiego, że zrobię od razu miliard oddziałów... Chciałem to nieco podnieść np do 25 łącznie.

A co do łącznej liczby z podstawowej wersji to nie powiem dokładnie ale na pewno olbrzymią większość obozów z doliny mroku wysypiska i agropromu (a także parę w czerwonym lesie) Miała w posiadaniu Wolność. Do tego dochodziło czyste niebo rozsiane po bagnach i w limańsku, stalkerzy w kordonie.

Tak czy inaczej mod świetny i bardzo przyjemnie się gra.

PS.: Czasem miewam dziwne CTD w najzwyklejszych sytuacjach (tzn przy mnie nie dzieje się nic nadzwyczajnego). Np atakują mój posterunek mięsacze, dziki albo rodenty (czy jak się te małe dziwadła zwały) i jest po prostu CTD. Chociaż jak zacząłem nową grę to jestem już w trakcie zajmowania doliny Wolnością i miałem jeden taki crash.

PS. 2: A czy opyla się ulepszać broń towarzyszom? Chodzi mi o ulepszenia związane z poprawą celności. Bo jak nie to będę im dawał tylko szybkostrzelną broń z możliwie dużym magazynkiem.

PS.3: Czy jest możliwość poprawienia skuteczności w walce wszystkim stalkerom ale tylko przeciwko małym mutantom pokroju rodentów? Przed chwilą (nie pierwszy raz zresztą) jeden z posterunków, który był zajęty przez 2 pełne oddziały został wyczyszczony przez 4 rodenty mimo że są na 1 albo 2 strzały z IŁa
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika.
Jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu.
Awatar użytkownika
nuclear_twister
Stalker

Posty: 143
Dołączenie: 10 Mar 2010, 14:36
Ostatnio był: 29 Sie 2020, 21:48
Miejscowość: Najstarsze miasto w Polsce :]
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 3

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 02 Mar 2011, 20:06

@ nuclear_twister:

Taki już CS jest. Wysypuje się. Koszmar moddera. Ale innej platformy nie mamy. :) Error log może pomóc.

Opyla się. NPC mają podany rozrzut w odrębnym pliku konfiguracyjnym, ale jest to wartość która modyfikuje podstawowy rozrzut broni. Zmniejszając rozrzut broni, zwiększamy ogólną celność.

Już jest poprawione AI walki z mutantami. Niestety jednak sposób celowanie przez NPC do tak małych celów jak szczur ciągle kuleje, szczególnie im mniejszy(!) dystans. Jeśli nie wierzysz to zobacz jak sobie radzą NPC z mutantami w waniliowym CS. :) Zobaczysz różnicę.
ImageImage

Za ten post smoq2 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Wheeljack.
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez nuclear_twister w 02 Mar 2011, 20:11

Miałem wywałkę właśnie. Błąd chyba dotyczy ścieżek samotników jeśli dobrze rozumiem...
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : vertex || show_restrictions(m_object)
[error]Function      : CPatrolPathManager::select_point
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrGame\patrol_path_manager.cpp
[error]Line          : 155
[error]Description   : any vertex in patrol path [gar_smart_terrain_3_6_kamp_1_task] is inaccessible for object [special_loner_kromek16813]
 

stack trace:



Co do oryginalnego celowania to wiem ;] nieraz jeden ślepy pies rozwalał po 5-6 stalkerów bo ci nie mogli go z bliska trafić ;] (Z daleka tez zresztą mieli problemy). Tutaj zauważyłem że z daleka to nawet jakoś trafiają w mutanty ale właśnie jak już coś podejdzie to umarł w butach...

Tak czy inaczej mod jest genialnie zrobiony i zawiera wszystko to co powinno być w oryginalnej wojnie frakcji w czystym CSie.
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika.
Jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu.
Awatar użytkownika
nuclear_twister
Stalker

Posty: 143
Dołączenie: 10 Mar 2010, 14:36
Ostatnio był: 29 Sie 2020, 21:48
Miejscowość: Najstarsze miasto w Polsce :]
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 3

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Wave w 02 Mar 2011, 21:02

Ogłaszam, że tworzę oficjalny poradnik do moda. Będzie on tłumaczył wszelkie kwestie moda, a i zamieszczę w nim swoje porady.
Wave


Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Grave w 02 Mar 2011, 21:37

Em? Poradnik? Do fabuły by takie coś można by zrobić ale do rozgrywki takiej jak jest teraz to żadnego poradnika raczej nie potrzeba. Robisz co chcesz, zajmujesz co chcesz i jest gites. Nie rozumiem jak tu zrobić poradnik. Właśnie, znacie już chociaż przybliżoną date wydania patcha z fabułą?
"-You heard that? -What? -Destiny! -Dude... What the hell are you smoking?"
Zapraszamy na Wojny Frakcji! Komedia, Sensacja, Kryminał! Wszystko tutaj!
Image
Awatar użytkownika
Grave
Stalker

Posty: 134
Dołączenie: 18 Sty 2011, 13:33
Ostatnio był: 18 Cze 2020, 18:38
Miejscowość: Wawa
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 33

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Idek w 03 Mar 2011, 01:41

Podczas gry zauważam 1 błąd przez co gra dziwnie wygląda ... niektóre ciała oświetlone są podwójnie co powoduje, że są o wiele jaśniejsze od innych jakby je ktoś do pralki na dwa dni wciepnoł i wyłączyć zapomniał ....




PS; dziwne jest to że nóż ma tak mały zasięg tzn nie można atakować nożem w głowę tylko trzeba na wysokości pasa przez co na poziomie stalker boty padają po 3-5 dźgnięciach ... a przecież jak już mi się uda zakraść od tyłu z nożem to cały myk polega na tym aby delikwenta po cichu i na hita :P
Idek
Tropiciel

Posty: 224
Dołączenie: 10 Lut 2011, 22:06
Ostatnio był: 22 Lip 2014, 16:27
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 20

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 03 Mar 2011, 16:12

@ Idek - Jeśli możesz, to zrób screena takiego ciała. Być może skopaliśmy coś w teksturach. Nie tykaliśmy nic co związane z nożem. Jest on taki sam i działa tak samo jak w waniliowym CS.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez kubekpop w 03 Mar 2011, 16:33

Można jakoś zmienić nazwę Durada?
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości