[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Grave w 24 Lut 2011, 16:54

A mechanik samotników nie powinnien przypadkiem ulepszać wszystko? Bo mi się zdaje ,że chyba ulepsza. Pozatym nie pamietam już ale chyba było coś o tym w redme.
"-You heard that? -What? -Destiny! -Dude... What the hell are you smoking?"
Zapraszamy na Wojny Frakcji! Komedia, Sensacja, Kryminał! Wszystko tutaj!
Image
Awatar użytkownika
Grave
Stalker

Posty: 134
Dołączenie: 18 Sty 2011, 13:33
Ostatnio był: 18 Cze 2020, 18:38
Miejscowość: Wawa
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 33

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 24 Lut 2011, 18:11

Tak dla wyjaśnienia:

Mechanicy ulepszają tylko te bronie, które używa ich frakcja, z wyjątkiem mechanika Oporu, który ulepsza wszystkie bronie(ale nie wszystkie pancerze). Lista broni które technik potrafi ulepszyć powinna pojawić się po najechaniu myszką na jego punkt na mapie PDA.

Mechanik na wysypisku potrafi ulepszać tylko te bronie które sam dla gracza zrobił. Tj. wersje snajperskie karabinów szturmowych. Wiem, wiem... Pomysł jest mocno naciągnięty, ale chwycił więc zostanie w grze.

Plik zawierający listy przedmiotów które mogą być ulepszanie przez mechaników to gamedata/configs/mistc/stalkers_upgrade_info.ltx
Otwieramy go za pomocą notatnika i szukamy listy mechanika która nas interesuje. Np. Mechanik powinności to [agr_duty_base_mechanic] i dopisujemy przedmiot do listy pod tą nazwą.

Znak ";" oznacza, że wszystko co znajduje się w tym samym wierszu po nim, nie jest brane pod uwagę.

A tak na marginesię, to dzisiaj oddałem laptopa do czyszczenia i mi magik w serwisie wyłamał 1 pin podczas podłączania z powrotem ekranu. Twierdzi, że gdzieś pewnie poszło zwarcie bo lapek nawet po naprawieniu owego pina nie podświetla matrycy, więc wysłał go do jakiegoś dalszego serwisu i pozbawił mnie komputera przez przynajmniej tydzień. Na koniec chciał mnie pocieszyć/uspokoić mówiąc, że pokryje wszystkie koszta. "Jeśli chcesz mieć coś zrobione dobrze, zrób to sam!" - Stara dobra zasada, którą trzeba było się dziś kierować.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Mitchel w 25 Lut 2011, 10:57

Ja mam problem z 2.5 beta po Polsku.BuGi mi wyskakują co jakieś 10 min np. podchodzę do jakiś martwych ciał przeszukanych przez stalker'ów to BuG.Walka z kotami 5min BuG.Plis pomóżcie.(mam wgranego patcha do tej wersji)
Под угрозой. Излучения
Image

Mitchel
Wygnany z Zony

Posty: 63
Dołączenie: 13 Mar 2010, 12:03
Ostatnio był: 09 Lut 2013, 15:19
Miejscowość: Zona
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 3

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 25 Lut 2011, 11:29

Mitchel napisał(a):Ja mam problem z 2.5 beta po Polsku.BuGi mi wyskakują co jakieś 10 min np. podchodzę do jakiś martwych ciał przeszukanych przez stalker'ów to BuG.Walka z kotami 5min BuG.Plis pomóżcie.(mam wgranego patcha do tej wersji)


Logi szefie, logi! Popatrz na taki brązowy panel w górnej części strony jeśli chcesz się dowiedzieć jak je wstawiać.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Wesker w 25 Lut 2011, 15:13

Mam kilka kolejnych próśb i uwag. Zacznę od tego pierwszego.
smoq2 napisał(a):No tylko obszarów do przełączenia jest max 4. A posterunków na każdym obszarze jest 15-20. Właśnie to miałem na myśli mówiąc, że przełączanie posterunków za pomocą strzałek może w sumie zabrać więcej czasu niż "pogadanie" z kompanem o ataku.

W sumie tak, ale nie można by dać i tego, i tego? Do zwykłych ataków można wykorzystać dialog, a do tych planowanych- radio. Trochę by to ,,utaktyczniło" sprawę. Ewentualnie może dałoby radę zrobić tak, że po wybraniu miejsca do ataku z dialogu, byłyby do wyboru dwie opcje dialogowe, np.
-Chcę, żebyś zaatakował pewne miejsce.
-Jakie?
-(Jakieśtamprzykładowemiejsce).
-Atakować natychmiast?
I tu wybór:
-Tak, atakujemy (czyli tradycyjny atak)
lub
-Jeszcze nie. Zostań(cie) tu i czekajcie na sygnał.
Tyle, że trzeba by zrobić w menu radia przycisk ,,atakuj", po którego wciśnięciu- o ile wybraliśmy już cel- kompani rozpoczną natarcie.

Co do misji z zabiciem stalkera- czy da się tak zrobić, by handlarz, podczas rozmowy o zadaniu dał nam nazwisko i trasę docelową delikwenta? W stylu ,,Nazywa się Tak i Tak, a zmierza najprawdopodobniej tu i tu" (przykładowa wypowiedź). Można by dzięki temu zaplanować ,,polowanie".

Radziłbym też zwiększyć moc karabinów snajperskich, chodzi mi przede wszystkim o SWD. Ma go kilku Neutralnych ze ,,specjalnych oddziałów", ale- ponieważ stalkerzy raczej w głowę nie celują- mają oni raczej nie najwyższe szanse na przeżycie w walce z przeciwnikiem posiadającym broń automatyczną (zwłaszcza wojskiem; sam widziałem, jak na początku gry trepy wyrżnęły prawie cały oddział- K4, Metoda, mój imiennik i Matek. Tylko Karo ocalał, a i to by się nie udało bez mojej usilnej pomocy. Dodam, że Metoda i Wesker mieli SWD).

Jak już przy snajperkach jestem- radziłbym też zmniejszyć z deczka zoom w Wintorezie, bo przybliża obraz lepiej niż lornetka, a w sumie to po części automat.

Miło by było, gdybyście przyspieszyli też powiększanie się asortymentu u handlarza- bo z jednej strony to fakt, że wszystko na starcie to przesada, ale z drugiej... jak już się człowiek dokopie do tego, co najlepsze, to się okazuje... że nie ma do czego strzelać.

To tyle narzekania- co się jeszcze tyczy korekty- jak mam Ci wysłać te skorekcone pliki (kiedy już skończę)? Bo maila twojego nie mam, a do PW chyba nie da się dodać załącznika (oświećcie mnie, proszę, jeśli się mylę).
Awatar użytkownika
Wesker
Stalker

Posty: 68
Dołączenie: 16 Sty 2009, 14:17
Ostatnio był: 06 Lis 2022, 20:15
Miejscowość: Tam, gdzie wrony zawracają
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 7

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 25 Lut 2011, 16:55

@ Wesker:

Coś wymyślimy z wydawaniem rozkazu do ataku przez radio. Postaram się zrobić to jednak w formie listy jak będę miał znów komputer. Fajna ta opcja z planowaniem ataku, jednak wymaga ona "przechowywania" danych punktu który będziemy atakować, a ze strony technicznej lepiej jest mieć funkcje które obliczają tego typu rzeczy na bieżąco.

Mogę dodać dane o celu w dialogu, nie ma z tym najmniejszego problemu.

Mocy karabinów snajperskich nie będziemy zmieniać bo nie tu leży problem. Raczej planowaliśmy napisać nowy schemat AI dla NPC do walki karabinami snajperskimi podobny do tego co mają kompani w trybie defensywnym tylko trochę bardziej rozbudowany. Problem leży w tym, że standardowa AI walki w Stalkerze polega głównie na napieraniu na wroga lub prób flanki bez względu na broń NPC. Nasza AI będzie sprawdzać czy NPC trzyma snajperkę i czy przeciwnik jest człowiekiem. Jeśli tak to przyjęta zostanie taktyka bardziej defensywna gdzie NPC stara się ostrzeliwać cel z w miarę możliwości osłoniętego punktu utrzymując przy tym dystans zamiast go skracać.

Zmniejszymy zoom w VSS Vintorez. Obecny faktycznie jest trochę przesadzony.

Asortyment handlarzy jak i jego powiększanie się zostaną zupełnie zmienione ze względu na nowe bronie. Jeżeli ktoś chce zobaczyć jak idzie nasz projekt nowych handlarzy niech looknie tutaj: https://docs.google.com/document/d/1qdI ... =CO_Pq8EE#

Mój mail powinien być na dole w README, przy liście autorów.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez mateszew w 26 Lut 2011, 11:23

Ej no wolność nie ma szans z powinnością najmniejszych dodajcie im chociaż H&K36 no plis bo walczę nimi :E

A macie może pomysł zmiany dźwięków broni,mutantów,otoczenia,stalkerów?
i3 3rd
660
8gb
ssd
Awatar użytkownika
mateszew
Tropiciel

Posty: 231
Dołączenie: 09 Paź 2009, 19:54
Ostatnio był: 10 Cze 2017, 16:04
Miejscowość: Kraków
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 5

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 26 Lut 2011, 12:01

Mają jak największe szanse, zobacz ile karabinów snajperskich ma Wolność a ile Powinność.
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Idek w 26 Lut 2011, 13:05

albo mi się wydaje albo czyste niebo miało 5 kombinezonów a to są 4 ... Któryś został usunięty ?
PSG-1 to Gauss ? bo tylko najemnicy go mają .
Idek
Tropiciel

Posty: 224
Dołączenie: 10 Lut 2011, 22:06
Ostatnio był: 22 Lip 2014, 16:27
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 20

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez smoq2 w 26 Lut 2011, 13:26

Będziemy zmieniać tylko dźwięki kotów bo są do dupy i dodamy parę skinów do zombi, żeby było więcej niż 4 modele.

Czyste Niebo ma aż 7 kombinezonów:

Klasa 1 - CS-3 / "Wschód Słońca" w kolorach CN
Klasa 2 - CS-1 / SEVA w kolorach CN
Klasa 3 - Wzmocniona Kamizelka CS-2
Klasa 4 - Kombinezon Eksperymentalny CS-4 / Egzoszkielet w kolorach CN

Po prostu pod terminem np. "CS suit 1" kryją się dwa różne kombinezony.
Zamienię to później aby miało więcej sensu.

PSG-1 - http://pl.wikipedia.org/wiki/Karabin_HK_PSG1
ImageImage
Awatar użytkownika
smoq2
Legenda

Posty: 1502
Dołączenie: 27 Cze 2010, 02:05
Ostatnio był: 09 Paź 2019, 06:35
Miejscowość: Wrocław/Zielona Góra
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 497

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez jalkavaki w 26 Lut 2011, 14:14

A dało by radę wprowadzić u NPC taki schemat, że najważniejsze to przeżyć? W sensie takim, że jak jest gość pod ostrzałem to pierwsze co szuka osłony a dopiero później zaczyna się "odgryzać".
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Grave w 26 Lut 2011, 17:54

Sądze ,że były by z tym problemy bo wyobraź sobie, atakujesz jakiegoś stalkera, wokół są jakieś kamienie, krzaczki i drzewa i wy stoicie akurat na takiej mini polance. Strzelasz do niego, no to on według skryptu leci do najbliższych skałek dajac ci czas do władownania w niego tyle pestek ile się da, zamiast szybko zacząć strzelać prosto w ciebie i raniąc cię porządnie.
"-You heard that? -What? -Destiny! -Dude... What the hell are you smoking?"
Zapraszamy na Wojny Frakcji! Komedia, Sensacja, Kryminał! Wszystko tutaj!
Image
Awatar użytkownika
Grave
Stalker

Posty: 134
Dołączenie: 18 Sty 2011, 13:33
Ostatnio był: 18 Cze 2020, 18:38
Miejscowość: Wawa
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 33

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości