[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Prif w 06 Kwi 2012, 18:47

Temat Rostoku rozumiem, że porzucony? Czy po prostu nie widziałeś mojego posta z propozycją zagospodarowania rostoku jako miejsca na questy bardziej wymagające, Smoqu?

Prif
Wygnany z Zony

Posty: 57
Dołączenie: 07 Lut 2011, 20:48
Ostatnio był: 05 Sie 2013, 15:09
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 11

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez jalkavaki w 06 Kwi 2012, 19:42

Części ciał mutantów mógłby skupować tylko jeden handlarz, tak jak PDA czy naszywki. Albo na ten przykład Sidorowicz i Sacharow byliby zainteresowani taką transakcją. Wtedy można znajdować przy ścierwie dzika 4 kopyta.
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez DJ[Zone] w 06 Kwi 2012, 19:50

Ja takie pytanie mam

Smoq dlaczego nie dodasz spawnu zombie(tych wyciętych) nad Jantar albo gdzieś indziej. Jakoś tak się do nich przywiązałem :D A z tymi oddzielnymi handlarzami nie głupie. Ale może niech Sacharov skupuje części mutków po wyższej cenie a inni normalnie.
Ostatnio edytowany przez DJ[Zone], 06 Kwi 2012, 21:09, edytowano w sumie 1 raz
DJ[Zone]
Stalker

Posty: 142
Dołączenie: 15 Mar 2012, 20:06
Ostatnio był: 21 Cze 2015, 16:47
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 6

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Idek w 06 Kwi 2012, 21:03

U powinności skupują za większe pieniądze .
Idek
Tropiciel

Posty: 224
Dołączenie: 10 Lut 2011, 22:06
Ostatnio był: 22 Lip 2014, 16:27
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 20

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez DJ[Zone] w 06 Kwi 2012, 21:15

???ale my rozmawiamy o czym innym a u wszystkich halndlarzy powinny byc takie same ceny chyba ze jestes u nich we frakcji... zreszta nie jestem pewien a nie chce mi sie tego aktualnie sprawdzac
DJ[Zone]
Stalker

Posty: 142
Dołączenie: 15 Mar 2012, 20:06
Ostatnio był: 21 Cze 2015, 16:47
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 6

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Pilot w 07 Kwi 2012, 09:16

Smoq'u ja mam propozycję aby ta ''magiczna'' skrzyneczka nie wypadała po zestrzeleniu a po podpaleniu helikoptera. Kiedy wojskowi chcą uciec wyrzucają zbędny balast i pozbywają się małej ale za to ciężkiej skrzyneczki.

I jeszcze jedna prośba o usunięcie "niewidzialnych" blokad wkoło NPC czyli możemy przepychać NPC czego wcześniej nie można było robić. Na przykład dam jedną wkurzającą sytuację która mi się przydarzyła: U wieprza(Neutralny handlarz w magazynach wojskowych)biorę zadanie i stoję przed ogniskiem pomiędzy nim a najemnikiem stojący obok.
Biorę zadanie ''Oczyść pobliski obszar'' i wtedy to w pobliżu(za wieżą) respawnują się mutanty. Mój kompan szaleje i wciska mnie pomiędzy nich trzech poprzednio wciskając w ognisko. Nie reagował na moje ''Blokujesz mi przejście, przesuń się'' i tak stał a że zapis miałem daleko a głównie nie mogłem się wydostać ze śmiertelnego ucisku bardzo wkurzyłem się.
Awatar użytkownika
Pilot
Łowca

Posty: 434
Dołączenie: 26 Lip 2010, 14:34
Ostatnio był: 18 Lip 2021, 12:12
Miejscowość: Red Forest
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: F1 Grenade
Kozaki: 43

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Gizbarus w 07 Kwi 2012, 10:06

Co racja, to racja - choćby w RMA (fakt, mod do ShoC) zmniejszono "strefę grawitacyjną" ( :E) npców, dzięki czemu dało się normalnie przejść obok tych durniów...
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 20:51
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Juraszka w 07 Kwi 2012, 10:55

Już kiedyś pisałem o tym polu wokół NPC, i Smoq2 twierdzi, że jego mod nie wprowadza zmian w tej kwestii oraz sam nie wie jak tą granice zmienić (pomijam fakt, że przez kilka postów wykłócał się że czegoś takiego nie ma :P)


co do skrzyneczki ala Worms - po zestrzeleniu śmigłowca zmiana w spadającą skrzynkę - jestem ZA :D
czy ten mod koniecznie musi być bardzo poważny? trochę komizmu się przyda :D
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez kubekpop w 07 Kwi 2012, 11:02

Popieram. Mógłby się zamieniać w czarną skrzynkę czy coś podobnego, i z tym do jakiegoś gościa, dajemy mu w łapę i on rozszyfrowuje to dla nas, i dosajemy info o dobrym schowku. I potem jest 25 procent szansy, że gość wyśle na nas swój oddział, bo sam będzie chciał tensprzęt :)
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Gizbarus w 07 Kwi 2012, 11:22

Raczej zrobiłbym to na zasadzie, że skrzynka waży około 20 kg, otwarcie jej wymaga wydania niezłej ilości kasy (liczonej w kilka tysięcy rubli, zależnie od nastawienia do nas) i dodatkowo nie wiemy, czy coś w środku sensownego będzie, czy nie. To dodałoby element losowości - w końcu nie wszystko musi się nam udawać w 100%, tak? :P raz możemy w środku trafić na kilka tysięcy rubli, innym razem transport broni, nowe mundury (no, kamizelki po prostu :P) dla wojska, albo po prostu informacje, które mogą nam w czymś pomóc. Albo i nie :P
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 20:51
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Idek w 07 Kwi 2012, 12:15

Ale pomyśl o rozczarowaniu tego kogoś gdy już wydał na RPG ciężko zarobione (chyba nawet 50000) ruble ,wypruł z siebie kolejne 10000 na otwarcie skrzyneczki a tu dostaje chleb .....
Idek
Tropiciel

Posty: 224
Dołączenie: 10 Lut 2011, 22:06
Ostatnio był: 22 Lip 2014, 16:27
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 20

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Gizbarus w 07 Kwi 2012, 12:31

Wiadomo, wiadomo. Dlatego poziom łupów w skrzyni nie powinien spadać poniżej jakiegoś poziomu - ale mimo wszystko uważam, że tak było by najciekawiej. I swoją drogą - z RPGa ciężko ustrzelić helikopter :wink:
W każdym razie, wyglądałoby to tak jak w PGR Trojana - możesz sobie wszystko zaplanować na ostatni guzik, ale i tak zawsze istnieje jakaś szansa na to, że nie wszystko się uda.
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 27 Sie 2024, 20:51
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość